Přejít na obsah

ROOMSTER SCOUT TSI


ahojx

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

přemýšlím o koupi roomstera scouta tsi 64kw, v barvě safari, což je barva určená jen pro tento model.

Zaujala mě poměr cena/nabídka příslušenství. Auto v barevné kombinaci safari jsem viděl jen na fotkách nebo videu na internetu, kde vypadá velice hezky.

Bojím se však, že v reálu to tak slavné nebude. Někde jsem dokonce četl článek kde se posmívají plastovým krytům, které slouží jen na ozdobu.

Předem děkuji za názory a rady.

p. Stanislav

post-60690-0-87230700-1296204962_thumb.j

Editováno: , autor: ahojx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nazdárek, R Scout TSI 63 kW mám od 15.11.2010. Navíc doobjednáno: obě loketní opěrky, construct, pedály, alarm, záruka. Paket Dynamic jsem si rozmyslel, vzhledem k častému vystupování a nastupování do auta by mě asi vadilo boční vedení sedadla.Mám to vyzkoušený z OCT RS. Jinak barva bílá. Plasty zase tak zbytečný nejsou. kdo někdy parkoval na sídlišti, tak ví. Počítat záseky do lemů blatníků a odřený rárazníky začneš počítat ihned. Kam přijedu, tak tam se na Scouta dívaj se zájmem, protože takovejch moc nejezdí. Ta přední maska je impozantní. Jo, a ještě ty síťovaný potahy sedadel jsou taky luxusní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím skauťáky,

mám ho od 11/2010, béžová kapučíno, s plastama pěkná kombinace, navíc jen loketní opěrka (určitě dej!!!) defend a na zimu gumový koberečky. (hlídání vnitřního prostoru bylo od prodejce). K té barvě safari žlutá: na obrázku super, realita zklamání-rači to vidět, já to hned zamítnul-divný až fuj!!!! Skautík je podle mě lepší světlejší, neb lépe vyniknou ty plasty, líbila se mi třeba na fabče taková ta tmavě vínová až hnědá, ale na skautíku nebyla dobrá zanikly plasty a takový o ničem. Mám zatím najeto cca 1500 km,(1200 město, 300 dálky) průměrná spotřeba dle PP 8,0 l/100 km. dotazy rád zodpovím, čusík M

PS: jo motor super (měl sem HTP fabča I), už se těším až nasadím ty letní pneu na 16"

Editováno: , autor: milanovnik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

díky za podělení zkušeností.

Ta barva mi nedá spát. Připadá mi, že u roomstra platí, že čím tmavší, tím hezčí.

Musí mít ovšem tónovaná skla od b sloupku, s průhlednejma vypadá spíš jak užitkový vůz.

Ale u scouta mi přijde hezká (po vyřazení barvy safary) obyčejná bílá. V kombinaci s plastama. Jenom je zas takový blbí, že si pak někdo může říct "on ani neměl na barvu".

O loketní opěrce jsem chvilku přemýšlel, ale z názorů jsem pochopil, že se často ulomuje zacvakávací systém, přijde mi že je dost úzká (jen pro jednoho) což by ani tak nevadilo, jako to že jsem četl názor jednoho řidiče, že jí musel odendat, protože mu překážela, když potřeboval "profackovat" děcka na zadních sedadlech. A poslední je známá věc, že je řadící páka níže a blbě se řadí.

Ještě bych se chtěl poptat na Vaše zkušenosti s jízdou.

Spotřeba 8,0 l/100 km mi přijde na motor s obsahem 1,2 docela dost, nebo spíš takové maximum. Vyčetl jsem, že auto jezdí skvěle, ale jen do 120km/h, pak už turbo netáhne. Přitom by měl motor mít stejný výkon (počet koní) jako 1,4 16v, což jsem měl kdysi na fabii kombi a ta lítala luxusně, na dálnici žádný problém (dokud mi jí neukradli).

Často jezdíme s rodinou k prarodičům na chalupu, což činí 90 km po dálnici. Rád jezdím mezi 130-140km/h což u 1.4 nebyl problem.

Taky mi neni moc jasné, proč má ten samý motor s obsahem 1,2 výkon 63 a druhej 77kw. Není to záležitost nějakéhotoho "přečipování" či co?. Zase jsem někde četl, že u 77kw, když se zapne klimatizace, tak klesne výkon motoru narozdíl od 63kw, kde když se zapne klíma, tak se ztráta výkonu kompenzuje nevýšením výkonu??

:feve:

zdraví S

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servus,

tu safari vidam v meste na kratkej fabii - ak sa mi podari ju odchytit, tak ju nafotim. Inak k farbe - ja som bol hned na zaciatku rozhodnuty pre bieleho scouta. V praci mame habadej bielych sluzobakov, tak mi to nejak prischlo. Lenze ked som ho objednaval, tak v salone mali scouta v zakladnej cervenej - corrida. Stalo sa neskutocne - rozhodol som sa pre tu cervenu - ta farba je tak jednoducha (ako aj biela) ze stymi plastami to dava neskutocne pekny obraz. Jednoducho krasa. Pridavam link na bieleho scouta - http://www.autopruvodce.cz/testy/skoda_roomster_scout_tdi Budem mat presne takeho, len v tej cervenej :)

Jop - tu laktovu opierku si isto daj - nedas na to dopustit, ked budes jazdit prave tie dlhsie trasy - pre mna je to povinna vybava.

z

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

bílý i červený skoutíci sou moc pěkný, tmavej mi přijde lepší normální roomster (to je prostě individualní). Na tmavým zaniknou ty plasty. K tý spotřebě: opravdu mám průměrnou 8,0, jednak zimní období (prosinec, leden), novej motor a hlavně krátké vzdálenosti po ránu po městě(cca 5 km tam a večer 5 km zpět), ta průměrná za tu cestu do práce mi ukazuje 9-12/l. Jel sem zatím párkrát delší cestu (tak 40-60 km v kuse) a průměr za tu cestu ukazoval 6,4-7,1, celkově tedy ukazuje 8.0 (podle tankování dokonce 8,1). No tak uvidíme v létě!! Loketní opěrka-ANO!! vyzkoušejte a určitě jí vemte!! Je pravda, že trochu překáží při zapínáná pásu obzvláště v zimě (kdy mám bundu jak medvěd-dá se to zvládnout), na děti na zadním sedadle stejně nedosáhnete (alespoň já ne a to mám 196 cm) a s řazením problém nemám. Podle mě, když s tím otvíráním budete zacházet opatrně tak to vydrží (záruka) a vší silou bych se na ní raději se svými 101 kg neopíral, to je jasný!

Už sem s ní frčel 140 km/h rovinka do mírného kopce a ještě sem předjížděl, papírově táhne do 3500 ot, což shruba těch 140 km/h mohlo bejt, nějakej pokles nebo "chcípnutí" sem nezaznamenal. Co se týče rozdílu 63 a 77 kw sem toho přečetl hodně, ale sou to jen spekulace, nikdo nic nepotvrdil a to zvýšení výkonu 63 při puštěné klimě mi přijde dost zvláštní, bylo by to super (každá kW dobrá) ale nevěřím tomu. toď zatím vše, čusík M

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji moc za info,

ještě mám jednu věc, která by mě zajímala a to je barva interiéru. Otázka zní:

dvoubarevnou či jednobarevnou?

V konfigurátoru je volba stříbrnošedá-dvoubarevná a onix-jednobarevná.

Na obrázku vypadá lépe ta dvoubarevná varianta a také o ní přemýšlím.

Jaká je, ale realita např. při dlouhodobějším užívání (jestli se více špiní nebo zažloutne)?

Standa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím,

asi budu vypadat jako věčný oponent,ale..... hlasuji pro onyx/onyx!! jednobarevný!! To dvoubarevný sem měl taky původně vybraný, než sem to viděl na vlastní očí, ten světlej plast vypadá strašně levně a asi se i rychleji špiní, oproti tomu ta tmavá vypadá luxusně a opticky mi přijde prostornější (matroš je to asi stejnej, ale ta barva dělá divy) . čusík M

Editováno: , autor: milanovnik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Passate som mal dvojfarebnú kombináciu sivá - čierna a vyzeralo to vcelku dobre. V Roomstri si nie som istý, či je to vhodná voľba, už len kvôli tomu, že kvalita plastov je na kvalitatívne inej úrovni a mne to pripadá ako lacný interiér z kórejských áut, takže u mňa bola jednoznačná voľba čierna všade... B) Je to ale môj názor a nikomu neberiem ten jeho :) A ešte niečo : lakťovú opierku si daj určite, neoľutuješ... :punk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...foto pro srovnání, je fakt, že kromě první jsou fotky evidentně retušovaný

škoda, že ta dvoubarevná není udělaná opačně- nahoře stříbrná a dole černá. Alespéň by se v létě na slunku tolik nerozžhavila.

post-60690-0-15878900-1296589498_thumb.j

post-60690-0-29681000-1296589519_thumb.j

post-60690-0-90227600-1296589532_thumb.j

post-60690-0-71171300-1296589575_thumb.j

post-60690-0-24486400-1296589592_thumb.j

post-60690-0-20295500-1296589605_thumb.j

Editováno: , autor: ahojx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, Tak prispel by som aj mojou skusenostou ohladom interieru. Sice namam scouta ale mam fabiu II v kombinacii svetla/tmava a musim povedat, ze mam s nou len dobre skusenosti. Mne osobne sa tato kombinacia velmi pacila. Interier nie je jednoliaty a pre mna bol prave preto zaujimavy. Posobilo to pre man luxusnejsim dojmom. Co sa tyka spinenia. Myslim si, ze ak sa clovek o to aspon trosku stara tak s tym nebude ziadny problem. Aj mna trosku odhovarali, ze sa bude dost spinit, ale vobec to tak nie je. Auto pouzivam casto a vela razi skor vidim prach na ciernej palubovke ako spinu na tych bielych plastoch. A este jeden postreh. Myslim si, ze volba interieru by tiez mohla zalezat na vonkajsej farbe. Napr. ja mam cervenu fabcu s bielou strechou a tak bielo cierny interier celkom ladi aj s exterierom. Samozrejme kolko ludi toko chuti a nazorov, takze v konecnom dosledku je vyber len a len na tebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlasuju pro onyx/onyx. Jinak k tomu motoru - výkon je stejný jako u 1.4/63kW, ale křivka je mnohem víc "doleva", tzn. výkon je dostupný v mnohem nižších otáčkách. Od 3500 ot. 63kW už je prostě strop, kterej má 63kW položenej mnohem výš. nic víc, nic míň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím skouťáky,

jen krátce: tak se nám trochu oteplilo a ty moje krátký trasy (kolem 5 km po městě) už tak nebaštěj, ukazuje mi to průměr 8-9,5 l/100km a delší trasa 6,4-7l/100 km. Najeto asi 1700km -63 Kw.

čusík M

PS: trvám na onyx/onyx a loketní opěrce vpředu!!

Editováno: , autor: milanovnik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...