Fabia III - Stránka 63 - Ostatní - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Zajímavý rozpor ohledně cen Fabie Combi:
 

  Citovat

Řeknete mi, o kolik bude dražší kombi než hatchback?
Neřeknu vám to dnes, my si to ještě necháme pro sebe, ale abychom nebyli úplně nezdvořilí a něco jste si z toho rozhovoru zajímavého odnesl, tak můžeme prozradit, že ten příplatek bude nejlepší v historii, který jsme u fabie měli.
Bavíme se ale o základních cenách, nikoli akčních, ne? Protože u základních byl rozdíl patnáct tisíc a u akčních jen deset, takže to už byste museli nabízet hatchback a kombík pomalu za stejné peníze...
Ano, hovořím samozřejmě o základním ceníku.

http://www.vybermiauto.cz/autodata/novinky/auta-zdrazi-ale-jejich-majitele-dostanou-lepsi-sluzby-predpoklada-sef-skody-auto
 
versus:

  Citovat

Náš předchozí předpoklad se tak naplňuje do puntíku a pokud si chcete představit, za kolik bude brzy k mání nová Fabia Combi, vezměte ceník hatchbacku a připočítávejte 25 tisíc Kč, zbylé specifikace budou totožné.

http://www.autoforum.cz/bleskovky/nova-skoda-fabia-combi-ma-sve-ceny-oproti-hatchbacku-priplatite-25-tisic-kc/

 

Co si o tom myslíte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi budeme škodovce věřit, že příplatek bude nejlepší v historii pro zákazníky a ne pro ně, podobnou větu mají i na Facebooku.

 

Napadla mě jiná věc ohledně MirrorLinku - neví náhodou někdo z vás, jak to bude fungovat když budu mít třeba navigaci z telefonu a zároveň budu chtít poslouchat rádio přímo z auta (čili ne z telefonu). Obdobná otázka mě napadá, když budu mít spárovaný telefon přes BT a zároveň propojený MirrorLinkem, přes co se uskuteční příchozí hovor? Nejlepší varianta by byla, kdyby rádio a nebo média uměly běžet na pozadí pod MirrorLinkem a v případě zvukového výstupu z MirrorLinku (hlasové pokyny z navigace) by se jejich výstup stlumil. Nejvíc se bojím varianty, že v případě přepnutí do MirrorLinku přestane všechno ostatní fungovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrtalo mi to hlavou... pohledem do ceníku z jara 2003 vidím, že v té době byl rozdíl mezi Hatch a Combi pouhých 10.000 Kč a nejednalo se o akční model!

(Sám jsem v té době kupoval 1.2 47 kW, Combi, AM Creation, Klima a pár drobností za 400.000 Kč.)

 

Fabia Classic 1.2 47 kW byla za 294.900 Kč a Combi za 304.900 Kč.

 

(Jedná se o Prodejní program z 21. 5. 2003)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak toto zabilo...

 

Mimochodem není zcela bez zajímavosti, že se postupem času do Fabie dostane také litrový tříválec TSI prezentovaný už v kontextu faceliftu pro Polo. Na prezentaci zazněly zmínky o tom, že by tento tříválec měl v budoucnu nahradit poslední čtyřválce v nabídce (1.2 TSI) a Fabia by se prodávala výhradně s tříválcovými jednotkami.
 
více ZDE
Editováno: , autor: technikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zřejmně asi málokdo chápe vývoj automobilových motorů,to se prostě nedá zastavit,klidně mohli do těch tříhrnků šupnout turbo už dnes,bez turba ty 44 a 55 budou muset tlačit,tady platí něco o objemu a nahraditelnosti,ja fabču mněl 44kw,děsně liné auto,co z toho že je motor udájně nesmrtelný když jste provozní brzda.I auta dnes rychle technicky zaostávají,tak na co nesmrtelný motor ktery muže za 5-8 let vzbuzovat úsměv,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 17. 10. 2014 na 15:03, modrazem napsal:

Zřejmně asi málokdo chápe vývoj automobilových motorů,to se prostě nedá zastavit,klidně mohli do těch tříhrnků šupnout turbo už dnes,bez turba ty 44 a 55 budou muset tlačit,tady platí něco o objemu a nahraditelnosti,ja fabču mněl 44kw,děsně liné auto,co z toho že je motor udájně nesmrtelný když jste provozní brzda.I auta dnes rychle technicky zaostávají,tak na co nesmrtelný motor ktery muže za 5-8 let vzbuzovat úsměv,

 

Objem a nahraditelnost? Odkdy? Ja to znam tak, ze objem nicim nenahradis. :) A pro me osobne to stale plati. Byt turbem lze jiste udelat srovnatelne parametry pri mensim objemu, pocitove to proste nikdy nebude ono. Jeste jsem fakt nejel s nejakym super modernim ekologickym malym motorem, ktery by me pocitove nadchnul stejne jako nejaky paradni starsi atmosfericky sestivalec o podobnem vykonu.

Bohuzel, ale to co ty nazyvas vyvojem opravdu nikdo nezastavi, tak je klidne mozne, ze v dalsi Fabii uz normalni motor s normalnim poctem valcu nebude vubec a dost mozna ani v Octavii. :(

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 15. 10. 2014 na 12:26, happymaster23 napsal:

 

 

Napadla mě jiná věc ohledně MirrorLinku - neví náhodou někdo z vás, jak to bude fungovat když budu mít třeba navigaci z telefonu a zároveň budu chtít poslouchat rádio přímo z auta (čili ne z telefonu). Obdobná otázka mě napadá, když budu mít spárovaný telefon přes BT a zároveň propojený MirrorLinkem, přes co se uskuteční příchozí hovor? Nejlepší varianta by byla, kdyby rádio a nebo média uměly běžet na pozadí pod MirrorLinkem a v případě zvukového výstupu z MirrorLinku (hlasové pokyny z navigace) by se jejich výstup stlumil. Nejvíc se bojím varianty, že v případě přepnutí do MirrorLinku přestane všechno ostatní fungovat...

Bolero u Octavie III naprosto v pohodě přehrává z různých zdrojů, ztlumuje při hovoru a zobrazuje i zcela jiné informace, než je aktuálně přehrávaná skladba/stanice. Ta prostě hraje a na displeji je zobrazena např. nabídka telefonu nebo nastavení klimy.

To jistě bude fungovat i u Mirror linku.

Editováno: , autor: Flag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...