Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

epo: no s tou parkovací kamerou to je ftip teda :-( ... já luštil jak ji tam dokomponovat (rear assist kamera z o3), a oni ji tam švihnou 2017 sériově :-( ... ale ten adapt tempomat by nebyl marnej... ale zas na druhou stranu, pokud dají MY2017 s 1.0TSI R3, tak... budu rád že mám 4válec a ještě rád si to dokomponuju :-D ... 

 

Taky nechápu, že řešíš nějakou kameru třetí strany, když na OIII už se dávno dát dá a OIII má úplně stejnou elektroniku jako FIII.

 

ACC je bez automatu nesmysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mp390, mno nevím jestli jsme se pochopili... parkovací kameru jsem psal z o3, napřed china_clone (s tou mi někdo radil tuším od kolegů s rapidem), ale nakonec origo díl na o3... tou třetí stranou jsem myslel něco na styl Mio MiVue 698 dual, resp kameru se záznamem dopředu/dozadu... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Menty91: zadní park kameru jsem vymýšlel v "elektrice", dodělat by to mělo jít. Akorát se to pak musí Bolero/Amundsen "naučit".

David C3: Včera jsem mluvil s prodejcem, a s největší pravděpodobností by měl u O3 ten slabší čtyřválec (63kw tuším) být nahrazen právě 1,0TSI R3 v MY2017... A chvíli poté hned i ve Fabii... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já nevím,to zas škodovka něco skope.Já proti 3válcům nic nemám,sám ho vlastním jen je tu rozdíl v hmotnosti,Dacia je lehoučké auto ale octa či superb?To bude vejvar.

 

myslíš těch cca 1100Kg co má Stepway vs cca 1225Kg co má Octavie ? ( a to Octavie je s 1.2TSI, kde je rozdíl oproti 1.0MPI cca 60kg ), takže s 3 válcem bude mít cca 1160kg.

Stepway ani omylem není lehoučké auto, když porovnám rozměry Octavia vs Stepway - který je stejně těžký jako Fabia Combi s 3 válcem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong:Tak Stepway má pohotovostní hmotnost 1023kg.U octy nevím ty píšeš 1225kg.Tak 200kg je už dost velký rozdíl a to tu nemáme váhu supa že.

 

umíš číst ? Octavia je s těžším motorem - odečti si váhu na váhu s tříválcem...

 

jinak na off. stránkách nikde tvých 1023kg nevidím...

 

jinak už dost OT :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamera pro Yeti a Octavia stojí snad 8tis, aby nestála ještě více.

ACC bych počítal tak 20 když obyč.tempomat stojí 9. FA pro Octu stojí 9tis, do F3 si to podle mě v Boleslavi prosadili, aby měli pádný argument pro i20, když je auto v ČR bráno jako jediné rodinné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamera pro Yeti a Octavia stojí snad 8tis, aby nestála ještě více.

ACC bych počítal tak 20 když obyč.tempomat stojí 9. FA pro Octu stojí 9tis, do F3 si to podle mě v Boleslavi prosadili, aby měli pádný argument pro i20, když je auto v ČR bráno jako jediné rodinné.

 

Tipuji, že pro FIII bude adaptivní tempomat stát zhruba 26 tisíc. Proč? Pro OIII Ambition stojí tempomat 11 tisíc a adaptivní 28 tisíc. Pro Style je tempomat v ceně a ACC stojí 17 tisíc. U FIII je tempomat za 9 tisíc. 9 + 17 = 26. Akorát jsem zvědavý, kdo jim to bude kupovat.

 

Docela by mě ale zajímalo, jak se bude ovládat. U OIII je totiž normální tempomat na páčce blinkru (jako u FIII) a adaptivní má vlastní třetí páčku pod volantem. U FIII to bude muset být řešeno podobně. Tudíž dodělání adaptivního tempomatu nebude žádná sranda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...