Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Mimoradne vybavy jsou u Fabie vetsinou levnejsi nez u Octavie. Proto odhaduju cenu o neco nizsi. Nedivil bych se cene na urovni 20tis. a spis jeste pod tim.

Ceny u VW jsou vcelku irelevantni, protoze je schopny mit neco velmi levne a Sunset nebo jine bezne veci pak nastrelit za osmicku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Amundsen u Fabie stojí ke Swingu 18 300Kč včetě zadních dvou repro (2000Kč) a Bluetooth. U Octavie se cena naskládá z Amundsenu (13 000Kč) + povinně alespoň základního Bluetooth (3 500Kč) + povinně alespoň základních zadních 4 repro (3000Kč) - tzn. jsme na 19 500Kč. Pokud ty prvky nejsou už zaplacené v rámci vyšší výbavy. Plus je nutný maxidot, což u Fabie kupodivu není.

 

U Pola je opravdu v ceníku uvedený klasický tempomat samostatně za 11 100Kč, ACA za 10 700Kč a pro Comfortline paket s klasickým tempomatem a předními+zadními senzory za 9600Kč. Škoda se má ve složitosti a nelogičnosti pořád kde inspirovat. Kamera za 5 400Kč.

 

No uvidíme, jak to nakonec celé dopadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V červnu nebo po ženevském autosalonu budeme moudřejší.

Kamera mi chybět nebude, ale ten ACC bych bral - na Jižní spojce při těch 80 nebo v Blance a na novém obchvatu, kde je teď 70 za normálního provozu bych to využil.

Amundsen bych příště už také volil i s multifunkčním volantem.

Nj, musíme si počkat do dalšího :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamera, i když se to zdá jako zbytečnost, tak až tak zbytečná není - například nízké obrubníky ti parkovací senzory nevezmou, ale na kameře je uvidíš. 360° kamerové systémy u lepších aut jsou teprve paráda.

 

Amundsen: no nevím... kdyby nebyl za 18, ale za méně, tak možná. Takhle je to zbytečně drahé.

 

ACC: s manuálem je to skoro k ničemu, možná tak na okresce, když dojedeš někoho, kdo jede 80. Ale při vjezdu do obce už musíš řadit. Takže ACC k automatu ano, k manuálu spíše ne. Jenže pak už ta FIII bude za skoro půl milionu, což je na auto této třídy IMHO už prostě moc.

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja myslim, ze hlavni vyuziti ACC je dalnice. Das za 6, rozjedes to ma 130 (v tvym pripade 160), zapnes tempo a uz jen koukas a blikas. Vyhodu vidim v tom, ze kdyz v pravem nekoho dojedes a do leveho se momentalne nevejdes, tak ti to samo pribrzdi a udrzi odstup, takze muzes vic sledovat zrcatko, jestli vlevo uz neni misto. Aspon takhle bych si pouziti ACC predstavoval ja...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom GVII to funguje i s manuálem, jen při samozastavení se samo nerozjede logicky. Toto by mohlo být stejné. Mohu tam mít 5 už od padesátky, při nájezdu na ty okruhy by to mohlo fungovat také i mezi vesnicemi na silnicích nižších tříd.

Tak já dal za muziku Swing+Surround+BT 9,5. Odečtu-li z navi 6.5, jsem na nějakých 13, to je jako rencek za TomTom, to mi přijde fér.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže pak už ta FIII bude za skoro půl milionu, což je na auto této třídy IMHO už prostě moc.

 

Proc by to melo byt moc, kdyz stejne vybavenou Octavii sezenes treba za 700k nebo i vice? Male dobre vybavene auto za pul mega mi prijde naprosto v pohode. Klidne si dovedu predstavit i vice s nejakou "luxusnejsi" vybavou jako je kuze, lepsi materialy a tak.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja myslim, ze hlavni vyuziti ACC je dalnice. Das za 6, rozjedes to ma 130 (v tvym pripade 160), zapnes tempo a uz jen koukas a blikas. Vyhodu vidim v tom, ze kdyz v pravem nekoho dojedes a do leveho se momentalne nevejdes, tak ti to samo pribrzdi a udrzi odstup, takze muzes vic sledovat zrcatko, jestli vlevo uz neni misto. Aspon takhle bych si pouziti ACC predstavoval ja...

 

Dálnice souhlas, tam by to šlo i s manuálem dobře používat. Ale hlavní výhodu vidím ve městě při popojíždění v koloně, kdy ti to auto i zastaví a pak jen ťukneš do plynu a zase se jede dál. A to jde jenom s automatem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Většinou to je tak, že když se zastaví opravdu nakrátko (např. v té koloně), tak se auto zase rozjede (viz ten Superb s jeho asistentem jízdy v koloně

). Pokud stojí dlouho, tak se tempomat deaktivuje a člověk musí buď dát "resume" nebo šlápnout na plyn (Jaguar).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, s automatem dobrá věc a smysluplná. Rozhodně lepší, než auto trápit na pětku od 50 a neřadit, jak zde padlo :-)

Jen pro informaci, na DSG při nastavené indikované rychlosti Vi na tempomatu 53 km/h (skutečná rychlost 50 km/h) je zařazený 6. stupeň a otáčky motoru 1300/min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při jakémkoli přidání plynu je to zátěž pro motor jako prase, zvláště v případě těch maloobjemů. Pokud to při jakémkoli ťuknutí po plynu podřadí, tak OK, ale obecně DSG v posledních ročnících má ve zvyku motor nezdravě podtáčet, aby byly lední medvědi v klidu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro informaci, na DSG při nastavené indikované rychlosti Vi na tempomatu 53 km/h (skutečná rychlost 50 km/h) je zařazený 6. stupeň a otáčky motoru 1300/min.

To ano, ale určitě si sám podřadí třeba na čtyřku, aby požadované rychlosti dosáhl rychleji
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...