acylpyrin Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 on to myslel takto, si myslim... ano takto som to myslel , olej mam na tom hornom ohybe, ta odmerke je jemnými dierkami vyznačene pole, kde by mala byť hladina oleja a to pole končí cca 5mm od ohybu takže ja mam hladinu cca o 5mm nad max Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 jak rikam ja,.... za me odpustit a to pokud mozno co nejdriv duvody proc, mas napsany vyse a ja osobne bych to upustil tak na pulku mozna trosicku pod pulku mezi rysky min. a max. kdyz ti to bude zrat olej,... vzdycky muzes dolejt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 12. Květen 2012 Sdílet Vloženo 12. Květen 2012 odpustil som pol litra teraz je to OK - cca 3mm pod maximom vybodkovaneho poľa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.o.h.n.y.k Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Čau, když už se tu bavíte o oleji, chtěl bych se zeptat, jak je to s únikem oleje u tohohle motoru 1,4 MPi 44Kw. Jestli ho motor žere? Když jo, tak v jakým množství a po kolika km zhruba. Mám zkušenosti s 1,4 16V 74Kw a tam je to hrůza. Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Mám 1.4 MPi 44kw a olej neuniká,jezdím od výměny do výměny bez úbytku. Tyhle motory na úbytek netrpí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 napodobne ....... samozrejme musis se brat, pokud mas motor v dobre kondici,.. je jasne ze kdyz to bude nejaky vehikl tak to olej zrat bude tak i tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Mě čas od času za studena zaklepou ventily a mám najeto 188 000 a taky nežere ani centilitr .. od výměny do výměny neubyde ani milimetr. Auto pomalu nestojí. Musím říct, že na to jak je staré zvládá vše skvěle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Chcel by som sa spytat - pri vymene oleja na tejto motorizacii lejete do motora cele 4litre alebo o nieco menej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 určite nie naraz všetky 4 litre...nalej trebárs 3 1/2,naštartuj,chvílku počkaj,aby stiekol..skontroluj prípadne dolej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 8. Březen 2013 Sdílet Vloženo 8. Březen 2013 je zvláštní číst jak někteří lidé žíjí v domění že 10W-40 je hustější než 5w-40 .. chtělo by si to nejprve něco o olejích a jejich značení načíst.... a taky dělení na sintetiku, polo a mineral je už dnes mimo.. i když se píše že je plná tak to je většinou ve skutečnosti jen polo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 18. Duben 2013 Sdílet Vloženo 18. Duben 2013 ZDRAVIM menil som rozvody a mechanik mi nalial do fabie 1,4 Mpi 44kw 4 litre oleja a mam to nad rysku maxima vlasne až po ten vrchný ohyb odmeriavača, je možné, že mám zlé odmeriavanie hladiny ? napriklad posunutú dorazovú rúrku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 18. Duben 2013 Sdílet Vloženo 18. Duben 2013 neres neprepinej fabie ma cca olej na rysku mezi min. a max. cca 3,6 - 3,8 l ( tedk nevim presne ) a kdyz tam nalil 4 l tak se nic nedeje udajne by to nelo vadit katalyzatoru, ale podle me by to muselo bejt jeste vic mista tam je dost aby treba klika narazela na hladinu oleje TUDIZ BYCH TO NERESIL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ihnaja Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 Dobrý den potřeboval bych poradit jak vyměnit olej-fabia 1,4MPI 44KW... Popřípadě co k výměně koupit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 (editace) citácia z DP: Výměnu motorového oleje provádět pokud možno za provozní teploty motoru. Čištění a opětné použití olejových filtrů je nepřípustné! – Sejmout uzávěr oleje. – Motorový olej odsát přístrojem na zachycování a odsávaní použitého oleje nebo demontovat spodní kryt. – Vyšroubovat vypouštěcí šroub a vytékající olej zachytit do příslušné nádoby. - V závislosti na provedení vypouštěcího šroubu je nutné vždy vyměnit těsnicí kroužek na vypouštěcím šroubu nebo vypouštěcí šroub (s integrovaným těsnicím kroužkem) – Očistit vypouštěcí šroub, nasadit nový těsnicí kroužek nebo: – Našroubovat nový vypouštěcí šroub s integrovaným těsnicím kroužkem a utáhnout 30 Nm. – Vyměnit olejový filtr – Nalít olej podle dané specifikace potrebuješ 4l oleja(norma VW 501 01 nebo VW 502 00)+olejový filter+novú podložku pod výpustný šrób Editováno: 13. Srpen 2013, autor: libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ihnaja Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 prodal mi filtr sk0038 , mám 1,4 MPI 44kw rv2000 je to ono? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 ten filter je pre Favorit/Felícia ... pre tvoje vozidlo je filter s obj.číslo 047115561G Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 nechces to nechat radsi na servisu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ihnaja Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 v mototechně mi dal právě tenhle ,že by tam měl jít...Když jsem je měřil tak vypadaly stejně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 9. Září 2013 Sdílet Vloženo 9. Září 2013 dej tam filtr, kterej tam patří! nebo to dej někomu, kdo tomu rozumí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 23. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2013 Nevíte někdo jaká je to velikost torxu na výpustném šroubu vany na Fabii?Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2013 imbus 8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weblink Vloženo 23. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2013 sak vlez pod auto, podloz kybel, otoc vypustacim srobom, cakaj kym vsetko vytece.... odsrobuj filter, nasrobuj novy, zasrobuj vypustaci srob dolej olej a jazdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2013 ale veď sa pýtal na veľkosť kľúča a nie postup...načo tam bude vlezať,keď nebude mať patričné náradie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 Aky je vas nazor v motore je olej ktory ma zhruba 2tis km cize auto malo jazdilo a presiel 1,5rok je ten olej ok alebo ho menit ze je casovo stary? Castrol 5w40 magmatec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 Já bych ho vyměnil. Je jasně udáno 1 rok nebo 15000km pokud to není long life ten 30 000 km. Nepoznáš že je ten olej špatný dokud to neprojde laboratoří a jeho vlastnosti už určitě nebudou takové jako u nového. Je to tisíci koruna, to se vyplatí objetovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.