Milan Č Vloženo 21. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2011 Zdravím všechny, mám zásadní problém - pomůže mi ho někdo vyřešit ? Před nějakým časem jsem pozoroval při jízdě mírné cukání motoru - startování nebyl nikdy žádný problém.Poslední dobou cca 1 měs. startování činí docela problém dlouho motor nechce naskočit a když přeci jen naskočí po sešlápnutí pedálu se dusí až po chvíly začne reagovat normálně - leč při jízdě opět cuká.Záležitostí posledního týdne byl několikrát problém že v suchu a teplém počasí nastartuje normálně - popojedu cca 1km (motor běží na volnoběh) a když chci opět rozjet vozidlo chcípne (při opětovném startování to tak nějak chytne nechytne jakoby na dva válce) po delší starování s nohou na plném plynu to zas naskočí. Bohužel tato Sobota byla osudná neboť se opět opakovalo popojíždění v frekvence chcípání se zkracovala až jsem to nenatočil již vůbec ! Tedy první co jsem udělal byla výměna palivového filtru,nové svíčky,vzduchový filtr - benzínové čerpadlo je slyšet a řekl bych že benzín dává normálně (odpojil jsem přívodní paliv.hadici do vstřikovací lišty a hned mě ocákl benzín - tedy byla natlakovaná).Co mne však zaráží že není cítit nespálený benzín z výfuku.A další problém bude asi se zapalovací cívkou - je celá popraskaná ale již tedy delší dobu - což samozřejmě mohly být i její poslední dny. Poradí někdo než dojde na nejhorší - Díky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 21. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2011 Tak to sem jednou zustal s octavku vyset a už nenastartoval tak sem zvedl kapotu a uviděl popraskanou civku tak mě napadlo zavolat kamošovi a ten zajel do mototechny dovezl novou dal sem ji a hned nastartoval a byl to nějakej neoriginal předd cca 7roky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 21. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2011 (editace) ...A další problém bude asi se zapalovací cívkou - je celá popraskaná ale již tedy delší dobu ... A ty se ještě divíš, že máš problémy co popisuješ? Vyměň cívku a pojede zas jako blesk. Měl jsem to samé na Feldě (1.3 BMM). Po výměně jako nový motor. Editováno: 21. Srpen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falewick Vloženo 24. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 (editace) Mám podobný problém dělalo to jenom po dešti, v servisu (orig.škoda) vyměnili všechno, cívku, kabely, rozdělovač i svíčky (7,5 tis ). Zatím nevím jestli to zabralo, protože s autem řeším jiný problém. Editováno: 24. Srpen 2011, autor: Falewick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 26. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2011 Nejdřív zkontrolovat rozdělovač (palec a víčko) jestli je OK. Pak už jen ta cívka. Tom PS: Mě odešla po 10 letech při dešti. Doporučuji nekupovat Chinu (vydržela 10 dní). Originál, nebo TESLA je cca za 1000,- kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 27. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2011 jj vyměň cívku ! Já měl stejné problémy a pak jsem taky nenastartoval jednoho krásného dne (nedělního ke všemu). Mám teď čínu a funguje docela v pohodě už nějaký ten měsíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardap007 Vloženo 2. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2013 Taky jsem měnil cívku měl jsem jí v úplně stejným stavu akorát po výměně mě začali zlobit otáčky na volnoběh a začala chcípat takže to vypadá na škrtící klapku nebo nemáte někdo s tím nějaké zkušenosti? proč mi nedrží otáčky kde má děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 skontroluj hallow snímač otáčok na rozdelovači, mal som to isté, VAG nič neukázal, vymenili mi aj klapku a nič, nakoniec som kúpil čínsky rozdelovač za 20,-€ a už minimálne 5 rokov fachčí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kali - topr Vloženo 10. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2013 Taky jsem měnil cívku měl jsem jí v úplně stejným stavu akorát po výměně mě začali zlobit otáčky na volnoběh a začala chcípat takže to vypadá na škrtící klapku nebo nemáte někdo s tím nějaké zkušenosti? proč mi nedrží otáčky kde má děkuji za radu Měl sem stejný problém. Při nastartování mi to chcípalo a nedržely otáčky. Vyměnil sem škrtící klapku a pohoda až během týdne mi zase naopak držely až moc vysoko a nechtěli dolu Tak to vypadá na teplotní čidlo, zkusim a uvidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardap007 Vloženo 31. leden 2014 Sdílet Vloženo 31. leden 2014 Díky kluci moc za rady jen jsem se sem dřív nedostal vyměnil jsem škrtící klapku a zase šlape jak má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.