Přejít na obsah

Tuhá zima , špatné starty 1.9 TDI


maca TDI

Doporučené příspěvky

Nestane, jen se ti smaže autorádio. Ale jestli se ti ji opravdu podařilo oživit poznáš až budeš potřebovat nastartovat v -20. Co můžeš udělat, zajeď do nějakého servisu a tam ji nech změřit. Je na to takový zátěžový měřák v kterém je odporový drát. Baterie je zatíží na maximální odběr a pak jasně vidíš, jestli drží napětí.

Měli by to udělat zadarmo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že mi ji kontrolovali u tchána v práci a je asi dobrá, jinak by mi ji zbytečně nenabíjeli. A startoval jsem v -15 dneska, tak to není asi zase tak špatné s ní ne? Jo a všiml jsem si, že některé dráty a kontakty nejsou úplně zakryté bužírkou, že jdou vidět ty dráty, to taky nevím jestli vadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten akumulátor na fotce je podle mě bezúdržbový jen podle názvu.

Stačí strhnout ty samolepky a objeví se dalších 5 šroubovacích zátek. Stačí oteřít, většinou dolít trochu destilky, dobít a funguje spolehlivě dále.

Tom

Edit překlepů :kol-32:

Editováno: , autor: tomasch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bejvavalo dnes už s těži potkaš baterku, na ktere je napsano bezudržbova a pod nalepkami jsou špunty, a rozebrat bezudržbovou, to ji pak mužeš zahodit. Jo a těch zatek je vždy 6.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, v tomhle počasí startovat je teda pech. Při - 15 sem to ještě natočil, i když se tomu moc nechtělo, -20 byl ale větší problém, baterka i se startovací stanicí protočila, ale už zatuhla nejspíš nafta (i při přidaných aditivech). Když klesne pod -10 bude ta nafta opět filtrovatelná, nebo musímt vzít fén a rozmrazovat :kol-32: , co myslíte? (naft. filtr je 2 roky starý)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bejvavalo dnes už s těži potkaš baterku, na ktere je napsano bezudržbova a pod nalepkami jsou špunty, a rozebrat bezudržbovou, to ji pak mužeš zahodit. Jo a těch zatek je vždy 6.

BOBO: u 12V je vždy 6 článků, ale zde je 1x "oko" (rozuměj místo zátky) a 5x zátka :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak jsem koupil novou baterku, ale tu starou jsem po dvou dnech doma přeměřil a byla plná...nicméně tu novou mam teď 74 Ah a 680 A (původní měla 70 Ah a 340 A), tak zatim jsem to po dvou dnech na mrazu natočil hned na poprvé...pravdou je, že pod těma samolepkama (u té původní) jsou ty "špunty" (viz tomasch - 1x oko a 5x špunt). Starou jsem dal schválně na balkon, co to po dvou dnech udělá s kapacitou, ale pravděpodobně byla slabá a velmi pravděpodobně nebyla zatím měněná, takže teĎ se uvidí, kde je chybka. Ono možná i ta nafta může trošku zlobit (zatím bez aditiv).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyžy jsem včera odjížděl z PRahy (stálo celý den od rána - kdy do Prahy bylo asi 100km), tak jsem to nastartoval asi na popátý (stejný problém viz začátek), jen s tím rozdíolem, že když už se to chytlo, tak než naskošil, tak se mi zamklo a odemklo auto (centrál), tak z toho soudím, že baterka...? Vzal jsem ji večer domu, pučil jsem si nabíječku od známého, jenže ta mi ukazovala nabito (?), tak jsem ji zase radši vypnul, nevim jestli se něco stane, když nabitou baterku nechám třeba celý den nabíjet. Je teda bezúdržbová (vzhledem k tomu, jak vypdá a snad do oktávek už se jiný ani nedávaj), tak předpokládám, že stačí napojit na el. Zkusil jsem odšroubovat jediný co šlo, viz foto...ale to nemá s údržbou asi nic společného, nebo?...

:kol-47:

Tvoja baterka je ORIGINAL!!! Dalsie zatky+5 najdes pod nalepkou. Treba odsrobovat doliat destilovanu vodu a dat nabijat.!!! Na baterke-kontakte mas aj datum vyroby napr: 12/02 je to 12 tyzden v roku 2002. :kol-31: Treba naliat VIF do nafty!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

misa.jazz: Mozna by neskodilo promerit, zda ti altik dobre dobiji tu baterku. Pak bych prosel kontakty, svorky k baterii a presvedcil se, ze jsou dobre dotazene a svorky nejsou treba napraskle. Jeste prekontrolovat dotazeni kontaktu na starteru.

Tu baterii 74Ah 680A mas jakou znacku ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj Vartu mam taky a spokojenost.

Promeris to tak, ze nastartujes auto a digitalnim merakem zmeris na kontaktech baterie kolik je tam voltu. Melo by byt kolom 14,5 Voltu, kdyz bezi motor.

Nejaky klasicky merak koupis v nejakem elektru kolem 150,-kc+-. Takze jestli nemas, tak si nejaky rozumny porid, to se doma nestrati :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...