Přejít na obsah

Jak jste spokojeni se Roomsterem


zabiak

Doporučené příspěvky

mám roomstera 1.9tdi asi měsíc a jsem z něj spíše zklamán , hlavně z podvozku. Předtím jsem měl O2 combi s elektronama a to se vůbec nedá srovnat.Mám pocit , že ten Room je jen na rovnou silnici bez zatáček a nerovností jo a nesmí foukat boční vítr.O designu a velikosti kufru nemá cenu psát.Palubka drnčí už v 1500km.Mám ho jako firemní a připadám si , že jsem ho dostal za trest.

To já si ho koupil po OII 2,0 TDi a jsem zase spíš pro Rooma.Pazvuky jsem měl v OII .Room je daleko tišší od podvozku a taky měkčí než OII,což mi vyhovuje.

Jinak včera přestala jít klima,někde to uteklo,je to v servisu,tak uvidíme co a jak a taky budou měnit rádio,je tam SW chyba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no za skoro 600tis. jsem nečekal , že to bude sedět na silnici jako citroen AX r roku 88

Mal som podobne pocity, ale akonahle som skontroloval tlak na gumach, vsetko bolo inac :D. OII to nie je, ja to hodnotim medzi FI a OI, velmi blizko FI (ktora je lepsia ako OI). A s vetrom to nevidim vobec kriticky. Jazdil som aj na felde aj na FI OI aj OII. Len je to tazke porovnavat lebo malokto moze jazdit na roznych autach za rovnakych podmienok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže pvní závady:Rádio-občas zůstane po vyřazení zátečky autíčko-objednáno nové rádoi,je tam SW chyba,ale o tom se psalo.

Další závada-přestala jít klima.Dianostikován vadný kompresor.Dali mi nový,ale klima zase nejde.Diagnostika nová-vadný klimachladič.Jelikož jsem potřeboval honem jezdit,dal jsem jim svůj mírně jetý z Fábie TDi(je naprosto stejný).Nahodili ho tam a za chvíli jsem jel.Takže tam mám nová klimakompresor a cca půl roku starý chladič a doma od nich už ten nový co přišel ze škodovky.

daší závada,ale tu bohužel neureklamuji-jde o to,že při zařazeném 4.rychl.stupni a rychlosti 60 km/h,což odpovídá cca 1500ot/min a s lehkou nohou na plynu lehounce píská převodovka.Dle vyjádření Škoda-auto jsou toto poddimenzované otáčky a tutíž se mohou vystytovat pazvuky a to nejen od převodovky,ale třebas i od plastů atd.Optimum je podle nich 2000 nahoru.Tak smůla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maroš: No nevim, stridam pravidelne OII a Roomster 1.6 a na jizdni vlastnosti Roomsteru si nemuzu stezovat, spis naopak.

Na OII mam 16", na Roomsteru 15" (oboji Bridgestone Turanza ER300) a ze bych shledaval nejaky podstatny rozdil, to ne.

Asi by se to projevilo nekde na limitu, ale tomu se pri bezne jizde na silnici ani nepriblizis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny .Vrátil jsem se z dovolené ze Španělska,když jsem odjížděl měl jsem najeto 500km a teď necelých 5400km.Nijak jsem to nehonil ,jeli jsme ve čtyřech a plný kufr klima běžela asi v 70%cesty vše fungovalo bez problémů,celková průměrná spotřeba vyšla 6,001litrů na 100 km.Takže s novým autem spokojenost.

Cestou jsem potkal asi 15 roomsterů,žádného českého.Ve Španělsku jsem se divil jak málo tam jezdí Seatů když se tam vyrábějí.Jezdí tam všechny možné značky ale Seati jsou v menšině.

Editováno: , autor: banán
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

přidávám hodnocení mého kámoše, které jsem našel na jednom fóru:

autor: TonyE36

datum: 8. listopad 2007, 21:16

Re: Re: Re: Re: Re: Nový test!

Roomster 1,4 jsem dostal jako prozatimní služební auto a po 2 měsících a cca 12 tis. km se nemůžu dočkat až se ho zbavím. To auto je všechno jiné než rodinné. Dva dospělí, dcera v sedačce, kočárek a související zavazadla se do něj prostě nevejdou. Teda vejdou ale musíte dát kočárek přes přední sedadlo a část zavazadel pod nohy spolujezdci - ano, tak jako ve Škodě 120. Spotřeba je na delší trasy běžně cca 8 litrů na 100 km (BMW šestiválec benzín mi bere jen o 0,5 litru víc)a jízda po dálnici je z důvodu hlučnosti a tvrdosti podvozku naprostým utrpením. Drnčení plastů a přepážky z kufru už jen tvrdí muziku.

Přijedete ale do Prahy a auto je jako vyměněné, krátká převodovka a malé rozměry jsou jako stvořené ke kličkování v kolonách, tvrdý podvozek při popojíždění po městě tak nevadí a brzdy taky nejsou nejhorší.

Osobně bych auto nedoporučil jako rodinné, ale spíš jako druhé přibližovadlo pro manželku. Ona to ale vidí jinak, nechává Roomstera stát a radši prohání moji 528i :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TomasB: No chcel by som toho tvojho kamaráta vidieť, ako sa snaží narvať ten kočík do toho skvelého BMW 528 :D S tou spotrebou to tiež nie je také tragické, mám rovnakú skúsenosť s ľuďmi, ktorí jazdia trebárs 2.5/2.8 Superby a dostanú ako náhradné auto Fabiu 1.4 alebo 1.2... Proste s tým nevedia jazdiť, je to celé o tom.

Na tom sa ale zhodneme, že Roomster nech sa zdá akokoľvek praktický, nie je o nič praktickejší, ako bežný kombík (trebárs Fabia Combi). Posuvné sedačky to nezachránia, bohužiaľ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny .Vrátil jsem se z dovolené ze Španělska,když jsem odjížděl měl jsem najeto 500km a teď necelých 5400km.Nijak jsem to nehonil ,jeli jsme ve čtyřech a plný kufr klima běžela asi v 70%cesty vše fungovalo bez problémů,celková průměrná spotřeba vyšla 6,001litrů na 100 km.Takže s novým autem spokojenost.

Cestou jsem potkal asi 15 roomsterů,žádného českého.Ve Španělsku jsem se divil jak málo tam jezdí Seatů když se tam vyrábějí.Jezdí tam všechny možné značky ale Seati jsou v menšině.

to by ma schvalne zaujimalo akou priemernou rychlostou si isiel a po akych cestach...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To auto je všechno jiné než rodinné. Dva dospělí, dcera v sedačce, kočárek a související zavazadla se do něj prostě nevejdou. Teda vejdou ale musíte dát kočárek přes přední sedadlo a část zavazadel pod nohy spolujezdc

Osobně bych auto nedoporučil jako rodinné, ale spíš jako druhé přibližovadlo pro manželku. Ona to ale vidí jinak, nechává Roomstera stát a radši prohání moji 528i :-(

Na tom sa ale zhodneme, že Roomster nech sa zdá akokoľvek praktický, nie je o nič praktickejší, ako bežný kombík (trebárs Fabia Combi). Posuvné sedačky to nezachránia, bohužiaľ.

osobně bych to viděl tak, že room ani FII combi nejsou moc rodinná auta, že jejich funkci plní je věc jinou, hlavně finační, auta pro rodinu jsou někde od OII combi a dál.

rozdíl mezi FII combi a roomem je ve vnitřním prostoru, výškově a hlavně podélně díky rozvoru a šířce zadních sedáků, takže já vidím room praktičtější - ovšem zatím jsem neporovnával ceny o kolik to bude finančně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lidicky asi si musime vyjasnit pojem rodine auto: podle me je to auto kam nacpu 4 clenou rodinu s dvema tazkama, kosikem na houby a jednim sportovnim baglem. to vse do kufru.

Nezamenuju tio s autem "hangarem" na 14 denni dovolenou u more. To pak pridelam na strechu rakev a chladnicku a deky dam dovnitr. K tomu nepotrebuju OII combi, nebo pasata, pripadne nejakou dodavku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, nijak jsem nechtěl nadzdvihnout vlnu vyjádření na téma rodinné auto, každý má jiné potřeby a priority, bohužel dost lidí si nemůže koupit domů dvě nebo tři auta, proto používáme jako rodinné naše fábky i roomy,

kdo ale postupně řeší přesun rodiny s ratolestmi, kočárkem a spoustou dalších věcí, přeci jen se poohlíží po větším autě (vždyť dost místních členů přesedlalo), nijak tím ale nechci tvrdit, že fábka i room takto dobře neposlouží, room si myslím dokonce dost dobře,

pokud ale někdo cestuje s rodinou dvakrát do měsíce na lyže a v létě s kolama do hor, přeci jen se hodí víc místa a tyhle naše autíčka nafukovací nejsou, to si taky musíme přiznat a sám jsem to poznal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, nijak jsem nechtěl nadzdvihnout vlnu vyjádření na téma rodinné auto, každý má jiné potřeby a priority, bohužel dost lidí si nemůže koupit domů dvě nebo tři auta, proto používáme jako rodinné naše fábky i roomy,

kdo ale postupně řeší přesun rodiny s ratolestmi, kočárkem a spoustou dalších věcí, přeci jen se poohlíží po větším autě (vždyť dost místních členů přesedlalo), nijak tím ale nechci tvrdit, že fábka i room takto dobře neposlouží, room si myslím dokonce dost dobře,

pokud ale někdo cestuje s rodinou dvakrát do měsíce na lyže a v létě s kolama do hor, přeci jen se hodí víc místa a tyhle naše autíčka nafukovací nejsou, to si taky musíme přiznat a sám jsem to poznal.

mno to ja ale nemuzu prijmout. Nezavisle na tom, ze mam R. myslim, ze pro beznou rodinu je velkej dost. lyze, kola, to vsechno beztak davam na strechu. OII combi mam v praci a je fakt, ze kdyz sem stehoval nabytek do kanclu, tak sem do ni nacpal hromadu veci, ale to je spis vyjimecne. Ale ais je to o tom kolik veci kdo veze. ja sme zatim problem s mistem nemel, teeeda krom 2,5 metrovyho projekcniho platna. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono je to taky někdy o zatížení právě střechy a taky celého auta - kolik se může vůbec do auta naložit, a pak je to taky o stabilitě těchto naloženejch aut a pokud někdo jezdí do Kalábrie nebo jih Španělska ...

pojedu raději jiným autem, mám ho, a tak mohu trochu srovnávat ještě z doby cest s tím menším,

a mimochodem room se mi dost líbí a po fábce to bude on. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych se nebal oznacit Roomstera jako rodinne auto. Ta "recenze" o par prispevku driv me zarazila, proc ten clovek rve kocarek dozadu na sedacky, to je tak velkej ze se do kufru nevejde? Ja vozim stejnou kombinaci (dva dospeli, jedno dite v autosedacce, vzadu kocarek, jidelni zidlicka, zavazadla (cca 6 tasek) plus z kufru nevyndavam bednu s naradim a ted v zime snehovy retezy. vse se vejde v pohode a porad mi zustava jedno plnohodnotny misto pro dospelyho volne. Uznavam, ze kufr v Roomsteru je dost malej, ale zase je vysokej, takze kdyz vyuzijete prostor nad platem tak mate druhej kufr.

Jinak mozna by nebyl spatnej Roomster kombi. zadni kola jsou pomerne dost vzadu takze si myslim, ze by to slo protahnout treba o 30 cm a hned by bylo mista habadej ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říci, že jsme se rozhodovali mezi OI, OII, a Roomstrem.

Roomster vyhrál a to ve variabilitě a v prostoru vzadu pro děti, trochu jim i závidím.

Šlo nám o variantu 2 dospělí a 2 děti + mimino v sedačce (v prostředku) - a kupodivu to bylo v Roomstru nejlepší.

Jezdíme plně naloženi tak 2-4x ročně, hory a dovča a řeší to box na střeše který je stejně nutný.

Tuto variantu vidím tak na 4 roky a pak budě stejně všechno jinak.

Max. spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kazdemu nieco ine vyhovuje... viem to porovnat nakolko mame OII i Rooma.

V roome sa naozaj super vezie vzadu - zacina to uz samotnym nastupovanim. Nehovoriac napr. aj o manipulacii s dietatom a sedackou. Tolko manevrovacieho priestoru v ziadnom inom aute nenajdete... treba to vyskusat ale predtym treba samozrejme zabudnut na vsetky predsudky ;)

inak room uz ma vyse 18tis a zatial klop-klop = totalne bez chybicky :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rozdíl mezi FII combi a roomem je ve vnitřním prostoru, výškově a hlavně podélně díky rozvoru a šířce zadních sedáků, takže já vidím room praktičtější - ovšem zatím jsem neporovnával ceny o kolik to bude finančně

Tu http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...st&p=636485 som porovnával cenový rozdiel medzi rovnako vybavenou FIIC a Roomsterom :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dotyčný kritik Roomstera zmiňuje drnčení přepážky. Tím se samozřejmě vysvětluje i špatně využitelný prostor. N1 je holt N1 a rodinu v mnohém omezuje.:-)

Jsem s Roomsterem spokojený, ale na rodinnou dovolenou stejně Kangoo nenahradí. Rakev, co to je?:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

TAK JSEM TO TU PROČETL A JSOU TU DOST ROZDÍLNÉ NÁZORY NA PRAKTIČNOST ROOMSTRA. MÁM HO PŮL ROKU NAJ 12000KM A MAX SPOKOJENOST. PŘED TÍM OI A TO SE NEDÁ SROVNAT. MANŽELKU, DCERU A TŘI KOLA NEBO TŘI KAMOŠE ČTVERY LYŽE A TO VŠE DOVNITŘ. CO SE TÝČE PRAKTIČNOSTI TAK NEMÁ CHYBU. A JEDNA ZKUŠENOST NA ZÁVĚR: OTEC CO MÁ O II KOMBI MI ZAVOLAL ABYCH MU ODVEZL 150L SUD S OVOCNÝM KVASEM, ŽE HO DO AUTA NEDOSTANE A RUMÍK BODOVAL!!! PŘEJI MNOHO SKVĚLÝCH KM S ROOMSTREM. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Škoda Roomster v Německu mezi králi spolehlivosti

velikost textu:9. listopadu 2009

Nekonvenčně vyhlížející škodovácké MPV je nejspolehlivější ve své třídě, ukázaly statistiky z německých stanic technické kontroly.

Škoda Roomster jezdí na první technickou kontrolu s nejmenším množstvím závad mezi velkoprostorovými automobily. Mezi malými auty si vede nejlépe Nissan Note, v kategorii větších aut je Toyota Prius a střední třídě vládne Saabu 9-3.

Organizace GTÜ v Německu provozuje síť stanic technických kontrol, obdoba našich STK. Statistiky pracují s údaji z více než pěti milionů technických kontrol.

Škoda Fabia patří do lepší poloviny. Naopak octavii hodnotí statistiky spolehlivosti jako "lehce podprůměrný model". Zajímavé výsledky má největší Škoda Superb. Mezi auty do tří a pěti let figurují mezi horšími, u starších vozů ale patří mezi kvalitnější modely.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak u mě převažuje spokojenost.Na vzhled jsem si zvykl až těsně před koupí,po prvním představení na autosalónech mě teda rozhodně design nenadchl.Ovšem teď už bych neměnil.Technické problémy se mi vyhýbají,takže jen doplňuji provozní kapaliny +pravidelný servis.Spotřeba není také nejhorší,ostatně to bych si jinak nepořizoval 1,6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...