Přejít na obsah

superb 1,8 TSI 7DSG "cukání"


pajos2

Doporučené příspěvky

Ano, mám to taky potvrzeno - svolávačka na výměnu přev. oleje a přehrání sw. Již jsem objednán a doufám, že to nějak nedokur.í :)

Mám ještě jeden dotaz - žere mi to olej jak prokoplé, cca 1000 km/ 1 l. Co jsem nafutroval do toho supa oleje, jsem za život nedal do všech aut co jsem měl :)

Vy v pohodě??? (Suberb 1,8 TSi, 2010)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, mám to taky potvrzeno - svolávačka na výměnu přev. oleje a přehrání sw. Již jsem objednán a doufám, že to nějak nedokur.í :)

Mám ještě jeden dotaz - žere mi to olej jak prokoplé, cca 1000 km/ 1 l. Co jsem nafutroval do toho supa oleje, jsem za život nedal do všech aut co jsem měl :)

Vy v pohodě??? (Suberb 1,8 TSi, 2010)

Přečti toto: http://forum.skodahome.cz/topic/123440-18-tsi-spot%C5%99eba-motorov%C3%A9ho-oleje/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak aktuálně. Po výměně motoru před měsícem (žral olej nad normu), jsem opětovně reklamoval naše známé drhnutí spojky mezi 1. a 2. přev. st. Poprvé reklamováno loni na konci září. Servisu, do kterého jsem původně se svými auty jezdil, se závada neprojevila (i olej motor žral v tomto servisu údajně do normy). Přešel jsem do jiného servisu, kde mi nejprve vyměnili motor a nyní mám auto v servise opět, protože budou měnit ty spojky. Jen to trochu déle trvá, prý nemají spojky v MB a budou je posílat z Německa. Tak doufám, že drhnutí přestane. Najeto přes 80 tis. km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Všichni to nechali dělat ve škodovce a nechali si namontovat origo nebo někdo použil německou prvovýrobu - opravárenskou sadu LUK RepSet 2CT 602 0001 00 (náhrada za originální 0AM 198 140 C). Od Elitu mohu mít sadu za 8000, tak se rozhoduju jestli LUK nebo origo. Má někdo zkušenost? Případně alespoň názor..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já dostal nabídku od autorizáku se slevou komplet 14300.

Ale zajímavější je co následovalo. Oslovil jsem dalších 8 autorizáků aby mi poslali kalkulaci, jestli to dokážou lépe než nejmenovaný konkurenční servis. Zároveň mě zajímalo dodání LUK sady z mojí strany a pak taky jaká je šance + jejich zkušenosti s tím, aby se na tom podílela Škodovka. 3 neodpovědeli vůbec. 3 mi napsali, že DSG neumí a jeden z nich přiznal, že na sundání spojek ani nemají montážní sadu. 1 servis mi napsal, že by cena byla 16-17 tisíc, ale ať se raději obrátím na servis kam pravidelně jezdím. A jeden servis mi napsal, že to umí, cena by byla stejná jako jsem dostal nabídku jinde, že na to mají vše a umí to. Ohledně LUK sady mi všech pět odpovědělo, že to nedoporučujou a ani u nich dodání dílů ze strany zákazníka nelze. A pouze 2 z 5 odpověděli na kulanci. Jeden servis - je potřeba přistavit vozidlo se serviskou a uvidíme. Další servis - vzhledem ke stáří nad 5 let a nájezdu nad 120tkm je to málo pravděpodobné, ale za pokus nedá nic ani servis ani vy, takže je rozhodně dobré to zkusit.

 

Jinak jsem jim uvedl i VIN a každý servis uvedl jiný označení dílu - 0AM198140C, 0AM198140F a 0AM198140N.

Editováno: , autor: rarach89
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spojku jsem menil po 170tisicich km, dost me to prekvapilo, protoze jezdim hlavne nemecke dalnice, kde se moc neradi, ale udajne jsem mel nejaky starsi typ spojky, ktery odchazi. Konkretne odesla druha spojka - tedy rychlosti R,2,4,6 a neprojevovalo se to cukanim, ale kolisanim otacek pri prudkem zrychlovani na 4ku a 6ku (proste to klouzalo). Nova spojka by mela uz byt odolnejsi. Muj servis se taky bal to menit, tak jen vyndal prevodovku a poslal ji sixtovy na vlastni vymenu spojky. Mimo te spojky a vymeny obou zadnich lozisek zatim s autem po ujeti 200tis km zadny jiny problem, ani olej mi to vubec nezere jako jinym.

Editováno: , autor: 5icz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

170tkm je nádhera. Sup má nějaký kg navíc a spojky odcházeli dřív než u Octavie. Jsou tu u případy při 30tkm. Někdo tu snad měl na nájezd 80tkm výměnu 3x.

Mě to budou měnit teď při 134tkm. Odešla mi naopak první spojka a kromě cukání se projevuje i to kolísání otáček, nouzák, dokonce i kontrolka výfukových plynů.

No a i když mám v autě novej motor, kterej se tam dával 2013, tak olej žere a to při rychlé jízdě po dálnici. Ale po 15tkm jsem dolil 2litry oleje dohromady za 500, tak to není nic hroznýho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Přátelé, zdravím, vím že to je již 5 let co jsem založil téma "cukání", ale musím bohužel konstatovat, že po první výměně spojky v 25 tis 2012, jak jsem popisoval, pak další výměna v 70 tis, 2014. a pozor! ten samý problém ve 140 Tis! 2017. Opět výměna spojky. Od té doby NAVÍC: v cca 45 výměna mechatroniky! Dále - spotřeba oleje 1 l na 1200 km - navržená oprava za cca 70 tis! ( vím, že se to řeší v jiném fóru, tak se omlouvám, to jen pro info ), dále mi řekli, že mám natažený rozvodový řetěz, do týdne po jejich infu jsem auto nastartoval a jako by jelo na 3 válce. Je opět v servisu, čekám co na mě vybalí. No, nakonec musím konstatovat, že jsem z auta totálně zklamán a nemám ani odvahu ho prodat, protože nechci být taková .... Známý si i přes moje varování koupil toho samého Supa 1,8 Tsi DSG v r. 2016, tak uvidíme :)  

No, bude to chtít ještě pevné nervy a ty přeji všem, kterých se to týká :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG u motoru 1.8TSI má suché spojky, to je průser, zničíš je i popojížděním v koloně když nedostatečně šlapeš na plyn aby seply, stejné zkušenosti u známého, 70tkm škubání, výměna mechatroniky, spojky na 130t znova, k tomu u motoru velká spotřeba oleje jak píšeš 1l na 1000km, poruchy motoru s chodem na 3 válce. Koupil 2.0TDI s DSG, ten má spojky v oleji a bez problémů.

Editováno: , autor: Pivo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 3.6 FSI, najeto cca 100 000km a když dáš plnou podlahu, tak občas při přeřazení z 2 kvaltu na 3 kvalt totálně zaskřípe spojka...

Mokrá 6 DSG není taky žádná výhra. Furt konstatuji, že to jsou převodovky naprd do běžných dayli aut...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

58 minutes ago, Pivo said:

zničíš je i popojížděním v koloně když nedostatečně šlapeš na plyn aby seply

 

Toto je naprosty blabol, bohuzel vsude hodne rozsireny. Pokud clovek necha auto rozjet bez plynu v kolone, tak s vyjimkou toho rozjezdu z klidu jede normalne na D1 se sepnutou spojkou, opravdu neklouze na spojce celou dobu jak se pise v ruznych "odbornych" clancich. Nechapu, kde se tento nesmysl vubec vzal.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to neviděl tak černě. DSG je super, hlavně do města a právě na to popojíždění v koloně. Auto jsem koupil asi s cca 116tkm, spojky jsem dělal v autorizáku asi ve 135tkm, kdy auto po přeřazení z jedničky na dvojku cukalo, nejvíc při natočených kolech. Cenovka za komplet se slevama asi 13000, bežně snad 21000. Od tý doby pohoda, řazení absolutně hladce. Ono se to chce trochu naučit s tím jezdit a občas v některých situacích použít pádla (tak 5x do měsíce použiju). Jinak předchozí majitel ve 113tkm výměna shortmotoru, předtím asi ve 100tkm auto zbořený brutálně na předek (někteří si tady i přes opravdu v autorizáku dělali srandu, že mám určitě 4stopé vozidlo :D ). Auto mám 38 měsíců, aktuálně kolem 156tkm (najeto tedy 40tkm), jezdím každej den do práce a z5. Olej doleju tak litr za rok a to se mi ještě stane po tom, co párkrát za sebou jedu po dálnici kolem 200km/h delší trasu. Jinak mám dlouhej interval, ale vzhledem k nájezdu kolem 13-14tkm ročně se mění olej po roce. Za tu dobu co auto mám - 3x olej a všechny filtry, spojky, přední komplet RS brzdy, 3 žárovky, stovačka PP okna.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, pajos2 napsal:

Dále - spotřeba oleje 1 l na 1200 km - navržená oprava za cca 70 tis! ( vím, že se to řeší v jiném fóru, tak se omlouvám, to jen pro info ), dále mi řekli, že mám natažený rozvodový řetěz, do týdne po jejich infu jsem auto nastartoval a jako by jelo na 3 válce.

Bude utavená svíce (snad jen ty a ne některý ventil pro výfuk), při takovej spotřebě oleje není divu... Sorry za OT ale zkus si od servisu vyžádat foto všech 4 svící co z toho vytáhnou.

Jinak je velká škoda, že se jezdí až s 1l/1tkm, tohle není dobře pro nikoho (snad jen pro VAG...) a reálně to zkresluje situaci kolem EA888, která je ve skutečnosti mnohem horší ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...