libero Vloženo 4. Červen 2012 Sdílet Vloženo 4. Červen 2012 nooo bude to dost tazke stiahnut povodny soft... aspon po tom co som sa s kamosom rozpraval... no hneď sa mi to nezdalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumík Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 Tak jelikož jsem nedostal žádnou odpověď na email tak jsem dnes zavolal technikovi přímo do Bolky .Původně si myslel , že volá nějaký servis a tak povídal povídal a na konci se zhrozil , že volá zákazník a ne servis (jeho osobní mobil :-)) se slovy to já bych s vámi něměl ani mluvit nakonec naší debatu dokončil a vše ochotně vysvětlil. Každopádně výsledek je takový , že o všem ví a reklamací na toto téma mají spousty , ale vše se vyřeší samo takže vlastně nemusí nic řešit. Dle toho pána (velmi ochotný) se vše vrátí do hodnot, které se zapíšou po ujetí 300 - 500 km někdy to trvá méně někdy dříve.Motor by se měl znovu zajet ( adaptovat ) na styl jízdy ( spořivý nebo sportovní dle jízdy ).Pokud by se tak nestalo mám určitě reklamovat , ale podle jeho slov to vždy pomohlo a vrátilo se to k normálu a byl bych asi první pokud by se tak nestalo. Jinak soft na novém voze je jiný než se zmiňovanou 2 mm podložkou.O problému , že se nezobrazuje rychlost tempomatu na maxidotu slyšel poprvé zatím to nikdo nereklamoval. Soft pochází od vývojářů VW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiamiRoomMan Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 Já tedy vývoji software ani tomu, co se děje v řídící jednotce nerozumím, ale mám pocit, že si to opravdu po ujetí určitých kilometrů sedlo - napřed mi dělali akci 24W6 a potom měnili řetěz - při tom také přehrávají soft, teď mám po tomto zákroku asi 500 km a zdá se mi, že auto jede plynuleji, hned, jak jsem jel ze servisu - divně mi kolísal volnoběh (byl jsem z toho trochu na nervy) a vše se postupně srovnalo:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 Kluci vemte někdo 77kw na brzdu :-) ale podle mě tam ten výkon je s jinou křivkou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 klidně mojí 77kw pro odbrždění poskytnu, ale nějak platit za tu brzdu se mi nechce.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 lukyssek ... když pujde tvoje mapa do mojí 63kw a nebude problém s motorem,tak ti tu brzdu zaplatim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 (editace) Tak jelikož jsem nedostal žádnou odpověď na email tak jsem dnes zavolal technikovi přímo do Bolky .Původně si myslel , že volá nějaký servis a tak povídal povídal a na konci se zhrozil , že volá zákazník a ne servis (jeho osobní mobil :-)) se slovy to já bych s vámi něměl ani mluvit nakonec naší debatu dokončil a vše ochotně vysvětlil. Každopádně výsledek je takový , že o všem ví a reklamací na toto téma mají spousty , ale vše se vyřeší samo takže vlastně nemusí nic řešit. Dle toho pána (velmi ochotný) se vše vrátí do hodnot, které se zapíšou po ujetí 300 - 500 km někdy to trvá méně někdy dříve.Motor by se měl znovu zajet ( adaptovat ) na styl jízdy ( spořivý nebo sportovní dle jízdy ).Pokud by se tak nestalo mám určitě reklamovat , ale podle jeho slov to vždy pomohlo a vrátilo se to k normálu a byl bych asi první pokud by se tak nestalo. Jinak soft na novém voze je jiný než se zmiňovanou 2 mm podložkou.O problému , že se nezobrazuje rychlost tempomatu na maxidotu slyšel poprvé zatím to nikdo nereklamoval. Soft pochází od vývojářů VW. Hlavným účelom je adaptácia vodiča, jednoducho si zvykne a už nič nerieši, ja som si tiež zvykol, podraďujem z 5 rovno do 3, tak je možné, že motor počas predĺženej záruky riešiť nebudú, možno skôr prevodovku, ja len môžem povedať, že je to stále na hov.. . skrátka sa okolo 1800n/min stále nič nedeje, to mi už robili základné nastavenie po cca 500km 3x, stále čakajú, že si zvyknem. So starým SW sa motor cez tempomat rozbiehal razantnejšie, ako cez plynový pedá, no teraz je výrazne "otupený" vidieť to aj na spotrebe pedál max = 15L okamžitej spotreby, cez + tempomatu len 12L. Editováno: 5. Červen 2012, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 (editace) No moc se mě nezdá že jednotka potřebuje 500km na zapsáni hodnot . 10km snad ,ale 500km? a adaptovat se na styl jizdy spořivý a sportovní ? To jako jezdím úsporně a jednou chci rychle předjet a nepředjedu protože sem jezdil předtím úsporně Pokud by to žralo min tak se to da skousnout Editováno: 5. Červen 2012, autor: zbek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andynko Vloženo 6. Červen 2012 Sdílet Vloženo 6. Červen 2012 Páni, po 24W6 je naozaj to auto lenivšie, spotreba sa zdvihla okolo 0,3 -0,4 litra na 100, teraz pod resp za 5l je nemožné jazdiť (mimo mesta), a keď som mal starý soft tak auto mi už pri 1700 oprelo, teraz okolo 2100 sa prejavuje to čo vtedy pri 1700ot. a určite tak nezrýchluje, som zvedavý či by dalo teraz 100-ku za 10,2, Smutné je že keď som si kúpil ,,TSI,, paráda od vtedy to ide trošku dole vodou (skrz technické nedostatky). PS: mal som na 1 a pol dňa 1,6 TDI CR 66kw (v meste nepoužiteľné) a nechcel by som, uvedomil som si že TSI je SUPER. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oldaa Vloženo 7. Červen 2012 Sdílet Vloženo 7. Červen 2012 Páni, po 24W6 je naozaj to auto lenivšie, spotreba sa zdvihla okolo 0,3 -0,4 litra na 100, teraz pod resp za 5l je nemožné jazdiť (mimo mesta), a keď som mal starý soft tak auto mi už pri 1700 oprelo, teraz okolo 2100 sa prejavuje to čo vtedy pri 1700ot. a určite tak nezrýchluje, som zvedavý či by dalo teraz 100-ku za 10,2, Smutné je že keď som si kúpil ,,TSI,, paráda od vtedy to ide trošku dole vodou (skrz technické nedostatky). PS: mal som na 1 a pol dňa 1,6 TDI CR 66kw (v meste nepoužiteľné) a nechcel by som, uvedomil som si že TSI je SUPER. Mám stejný pocit. Po servisní akci je auto lenivější a spotřeba se zvedla. (mám 1,2TSI 63kW) Řeším to s prodejcem a infolinkou. Zatím jsem z nich(infolinky) dostal , že došlo k " uhlazení průběhu výkonu a mohu se setkat s jinou reakcí plynového pedálu. " průběh je prý kultivovanější a není tak agresivní. A přejí mi mnoho šťastných kilometrů..... Nový graf průběhu ale poskytnou nechcou. Prý je to duševní vlastnictví :-). Jinými slovy , vyrobili jsme zmetek , kterému se vytahují rozvody a rachotí turbo a nejlevnější řešení je ořezat výkon změnou SW řídící jednotky. . A zákazník nám může políbit prdel. To , že mi zásadním způsobem svévolně změnili vlastnosti zakoupeného výrobku a že jsem si žádnou kultivaci neobjednal je jim jedno. Zřejmě potřebují pořádně nakopat do prdele , aby si uvědomili , že tohle si nemůžou dovolit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumík Vloženo 7. Červen 2012 Sdílet Vloženo 7. Červen 2012 Budeš to dál řešit ?Mě už spotřeba šla dolů , ale pořád jsem o 0,8 L na tom hůř než před změnou.Na tu akceleraci by se asi zvykl nejsem závodník , na spotřebu si zvykat nechci.Budu reklamovat a bojovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 Určitě stěžovat , reklamovat !!!!!!! . Tohle je super hláška "" Každopádně výsledek je takový , že o všem ví a reklamací na toto téma mají spousty , ale vše se vyřeší samo takže vlastně nemusí nic řešit."" A todle je taky dobrý Nový graf průběhu ale poskytnou nechcou. Prý je to duševní vlastnictví :-). (není tak hezkej jako ten starej ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 Ale to nechápu jak můžou prodávat něco s neplatným grafem??? Když nejvyšší točivý moment má být v 1500ot a není tak je to na reklamaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pribinačik Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 nooo, ja som zistoval podrobnosti o mojom SW (mam 1,2 TSI 63 kW) a 24W6 soft som dostal v mesiaci januar (nejakou nahodou sa tam dostal...) ked si tak teraz uvedomujem auto pred nahratim SW tak je pravda ze bolo zivsie a spotreba (aj ked bola zima) bola ovela nizsia... Pred nahranim SW som chodil cca o 0,5 l menej ako teraz a to auto sa bralo ovela lepsie... SW mi dali ked sa davalo nove turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krall12 Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 nooo, ja som zistoval podrobnosti o mojom SW (mam 1,2 TSI 63 kW) a 24W6 soft som dostal v mesiaci januar (nejakou nahodou sa tam dostal...) ked si tak teraz uvedomujem auto pred nahratim SW tak je pravda ze bolo zivsie a spotreba (aj ked bola zima) bola ovela nizsia... Pred nahranim SW som chodil cca o 0,5 l menej ako teraz a to auto sa bralo ovela lepsie... SW mi dali ked sa davalo nove turbo Tak to je taky prdel. Dokud tady někdo nezaložil tohle téma ani jsi nic nevěděl, ale po přečtení pár článků si vlastně uvědomuješ, že auto je línější a více žere. No prostě super. Já to tady taky žeru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiamiRoomMan Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 Já bych řekl, že krouťák zůstává tam, kde byl předtím, akorát v určitý moment na 1., 2. a 3. stupeň to v určitou chvíli omezí přívod paliva, mám vyzkou v pravý okamžik přidám, je tam to turbonakopnutí pořád. Už jsem jednou psal, že mi to připadá v pohodě, aspoň to tak s lidma v autě nemlátí a stejně se mnozí diví, že to jenom jednadvojka. Takže klid :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiamiRoomMan Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 To necelé slovo je "vyzkoušené". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiamiRoomMan Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 Safra, nějak to zlobí, chtěl jsem napsat "mám vyzkoušené, že když v pravý okamžik přidám plyn, ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 tak to oprav v tvojom príspevku ..existuje tu ikonka EDITOVAT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 No já mám svolavacku udelanou dneska.najeto 150 km na jeden zátah a v pohodě.Možná se auto zdá linejsi,ale neni tomu tak.auto jede stejně,akorat už nekope,ale pořád to ma krasny zatah. Radši tohle než vytahany řetěz a další finance za servis.stačilo mi včera hláška porucha motorů.njn kuna na kabelech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oldaa Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 Já bych řekl, že krouťák zůstává tam, kde byl předtím, akorát v určitý moment na 1., 2. a 3. stupeň to v určitou chvíli omezí přívod paliva, mám vyzkou v pravý okamžik přidám, je tam to turbonakopnutí pořád. Už jsem jednou psal, že mi to připadá v pohodě, aspoň to tak s lidma v autě nemlátí a stejně se mnozí diví, že to jenom jednadvojka. Takže klid :-) Pokud ti to nevadí je to tvoje věc. Já s touto úpravou spokojený nejsem. Auto jsem si koupil po zkušební jízdě a motor mi vyhovoval tak jak byl. Nevidím důvod proč by mi měla Škodovka upravovat charakteristiku motoru bez mého vědomí. Mohli se zeptat: Chcete nahrát nový SW? Budete mít kultivovanější chod , nižší výkon a vyšší spotřebu. Řekl bych : Děkuji nechci. Jenže oni to dělají automaticky a důvod je zřejmě ten , že chcou omezit záruky na rozvody a turbo a ne zkultivovat chod. Když to vydrží déle a pokazí se to po záruce tak je to v pohodě. To už nás bolet nebude. Já chci zpátky to co jsem měl !!! Jestli mají slabé řetězy , tak ať ho vymění za nový nebo si ten motor strčí do prdele jestli není schopen provozu. O rozvodech si můžete počíst viz odkaz - http://www.auto.cz/kauza-tsi-vw-rozsiruje-kulanci-na-znicene-motory-66621 . Už jsem to byl reklamovat u prodejce. Ten dělá , že o ničem neví a bude to řešit se Škodovkou. Už se těším na ty manažerské bláboly a výmluvy. Zřejmě budou dělat dále mrtvé brouky a divit se co se to jen stalo..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 Souhlasím . Kdýž sem auto kupoval tak mě neřekli že první rok budu jezdit v demo programu a po roce přejdu na ostrou verzi z větší spotřebou a pomalejším rozjezdem . proč neudělají silnější řetěz . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiamiRoomMan Vloženo 9. Červen 2012 Sdílet Vloženo 9. Červen 2012 (editace) Nechci tu pořád nikomu nic vnucovat, ale sám za sebe musím prohlásit, že já se rozhodně necítím podveden, na vyzkoušených trasách jezdím na stejné převodové stupně z padesátky to čtyřka bere pořád stejně, takže z toho usuzuju, že maximum krouťáku tam v těch 1500 ot. je, jen to prostě už tolik nekope. Před přehráním software se moje auto (Roomster 63 kw) chovalo tak, že do 1500 nic, pak do 1800 trochu, hned prudký nárůst = kopanec a od 2100 zase mírný útlum, teď to od 1500 zatahuje rovnoměrněji až skoro do 4000. Znova musím zopakovat, že mě přehráli nový soft před 3 týdny, když mi měnili řetěz. Předtím jsem tam měl nahraný ten, co dávali k 24W6 a tam ten "útlum" byl citelnější. Takže by možná stálo za to zeptat se v servisu na ten poslední (resp. ten, co nahrávají, když mění řetěz). Editováno: 9. Červen 2012, autor: MiamiRoomMan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pribinačik Vloženo 9. Červen 2012 Sdílet Vloženo 9. Červen 2012 Tak to je taky prdel. Dokud tady někdo nezaložil tohle téma ani jsi nic nevěděl, ale po přečtení pár článků si vlastně uvědomuješ, že auto je línější a více žere. No prostě super. Já to tady taky žeru. aby som to uviedol na spravnu mieru nech to nevyzera akoze som si precital a potom som si uvedomil... pozeral som na niektorych trasach do januara aka bola spotreba priemerna (a viem aky styl jazdy som mal) a pozeral som teraz od januara..... na tej istej trase som mal spotrebu o 0,5 - 0,7 l viac ako doteraz (a nebola to len jedna trasa - rovnaka trasa a niekolkokrat sa opakovala aj pred januarom aj po... ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.