Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

kamarad ma OII 4X4 tusim 6ti gang 1.9TDI 77KW a strasne na ni nadava prave ze je porad v servisu.ale snad ty 1.9budou oki.ja mu to reknu.a jak se pozna ze tam je ten filtr pevnych castic,skaja rikal ze to je za priplatek....tak kdyby to tam bylo jak se to pozna...diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.8TSi :palec2: :palec2:

Ty 77kW mame v praci jako sluzebni a jsou celkem bez problemu, kdyz jim odpustim castejsi dolivani oleje...turba zatim drzi jedno ma 260tkm a druhy 360tkm :)

Ja bych se spis bal toho automatu, protoze se ti klidne muze stat ze po 150tkm budes delat repas a nebo kupovat novou prevodovku a to neni zadna lace :feve::kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by mě celkem zajímalo, jak je to s tím DSG, povídá se, že se to musí po určitým nájezdu jaksi repasovat nebo co a stojí to majlant, ale nevím přesně jak to funguje a po kolika se to musí servisovat atd. - není tu někdo, kdo na něm má pár tisíc najetých a má zkušenosti se serviskama??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mužu Vám řict že jízda s DSG je zážitek a klidně bych za ní i připlatil.Ten kdo to zkusi tak podle mě jiné auto už nebude ani chtít.Co se týče servisu tak se na to schválně zeptám ale to se mi nějak nezdá že by musela být nějaká oprava či co.Ty převodovky musi něco vydržet,ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme partnerskou firmu která má cca šest aut s DSG převodovkou a maji najeto cca přes 80 tisic.Jenom jezdí na servisy,měni motorový olej a zatím bez problému.Dokonce už to zrychlení je v podstatě stejné jako u ručního řazení.Spotřeba cca o 0,6 litrů vetší-zase záleži na zpusobu jizdy.Schvalně se kluku zeptám jestli s tou DSG převodovkou se musi jezdit na nějaký ten zvláštní servis či co.Dám info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozrejme ze DSG je v razenim rychlostnich stupnu rychla uz jen proto ze je to prave dvojspojkovy automat. Ja jsem si jizdu s timto automatem vyzkousel a muzu ti rict ze me to nejak neuchvatilo, proste manual je manual, automat se da dobre vyuzit ve meste aby nebolela noha od spojky, ale ve meste s automatem roste exponencialne spotreba oproti ostatnim. Co se tyka tech servisovani tak jsem mel dva kolegy v praci jeden mel 1.9 jeste s klasickym automatem(strasne na to nadaval ze mu to absolutne nevyhovuje) a druhy kolega ma ted na 2.0TDi ... najeto 150tkm a v servisu mu rekli at se pripravi na repasy ci nakup nove prevodovky, ta prevodovka tim automatem dostava neskutecne zabrat....to je tim dane a neni to prvni clovek o kterem jsem slysel ze ty prevodovky jdou do haje...tezko rici jestli je to kus od kusu a nebo take stylem jizdy...mozna opravdu by to chtelo majitele ktery to nema jako sluzebni a nejak se k tomu chova ;):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před uvažováním o DSG doporučuji vřele si najít podrobný řez toto převodovkou. Pozorně jsem jsi prostudoval jak funguje a z kolika částí se skládá a jak je řízená a měl jsem jasno. Auta kupuji na 10 let ježdění a nechci dávat moc peněz za servis. Takže DSG byla hned ze hry, protože klasickej manuál je úžasně jednoduchej oproti DSG a taky je manuál časem prověřenej. DSG snad jen pro toho kdo auto kupuje na pár let a jen jako nové a stejně jestli půjde ve světě vývoj nadále k horšímu tak to jeté auto ani nakonec neprodá za slušnou cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda osobně nedám na DSG dopustit......i když ted jezdim jen z SII v manuálu,ale než jsem SII měl,tak jsem z OII 1.9TDI DSG najel za necel.3.měsíce víc jak 27.000km a rozhodně mě teda nepřestala bavit......hlavně na město je to úžasná věc......Dřív když jsem pořád zvažoval koupi A6,tak jsem pořád dokola mlel že jen v manuálu,že automat nechci apod. .....Pár měsíců na to kdy jsem se ke koupi A6 rozhodnul,tak po zkušenosti z DSG jsem si jí v automatu objednal....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ve meste je to super, ale kdyz si chce clovek trosku zaradit dle sveho tak me to stve :) Nevyjimaje funkce Sport, mesto atd. to je proste nastavene na jedny otacky a dost.

Co se tyce tech DSG, kolik mas na nich najezdeno jak je to s vydrzi, prave tech prevodovek?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ty dvě OII s DSG teprve přes 3/4 roku,obě maj přes 80.000km.....

Převodovky jako takové bez sebemenšího problému,ale DSG má setrvák a ten už měnily u jedné a u druhé už je taky slyšet při startu,tak ten se bude měnit co nevidět.....

Co vim ale od letištních taxikářů co maj DSG v Passatech,tak taky je jen sem tam zazloběj ty setrváky a jinak převodovky o.k. a tu už tam na nich maj některý dost přes 200.000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny.

Toto je sice můj první příspěvek, ale už několik týdnů tady sjíždím všechny témata, protože si chci koupit jetou O2 :) (bohužel na novou nemám :( :( :( :( ).

Chci investovat cca 300 tis a tak jsem se poohlížel po roce 2006.

Ale na co jsem narazil v jednom nejmenovaném bazaru v O-va (nebyly to AAA, tam jsem v životě ani nezavítal, ale bazar, který (údajně) prodává zánovní auta), tak to jsem zůstal hledět. Brácha u nich kupoval jetou F1 a úplně bez problémů, korektní jednání, spokojenost.

Mají v nabídce O2 r. 06, 2.0 TDI ve slušné výbavě. Prý po leasingu, najeto 80.000km, což dokládají servisní knížkou (serviska souhlasila, bez jakýchkoliv jevu trhání, kopírování apod.). Byl jsem rozhodnut, že ji beru.

Na základě zmínek několika z Vás, kdy se zmiňujete o výpisu servisní historie v autosalonech jsem nelenil a vyfotil si VIN za čelním sklem a vydal jsem se do autosalonu. Tam mi ochotně vyjeli historii a jaké bylo mé překvapení: autu chybělo rovných 100.000 km. Auto nemělo dělané ani servisní prohlídky, respektive jen opravy (výměna čelního skla, různých pojistek, kompresoru klima apod.).

Tímto se chci jen pozastavit nad tím, že člověk nemůže věřit ani servisní knížce, která je přiložena u auta a musí se prověřovat, prověřovat a zase prověřovat.

Na závěr díky za spoustu přínosných info i pro lidi, kteří teprve zvažují koupi ojetých O2 (pro mě nejlepšího auta ve své třídě) - jezdím služební Opel ASTRA H v kombu, motor 1.6 85kW s úpravou sport, ale řeknu Vám, že se musím hodně snažit, abych držel krok s O2 1.9TDI (při průměrné spotřebě 9l)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Serviska stoji cca 50 KC. Vyplni to potom i opice... Serviskam zasadne neverit.... :p

to je sice pravda, ale je dobrý koukat i na to, jestli je všechno psaný jednou propiskou, jedním člověkem atd...

každopádně nezkoušel jsi třeba znova skočit do toho servisu, co ti na to řeknou?

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...