Maverick Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 Etka pro ČR? O nicem takovem nevim. Etka je jen jedna, popisuje celosvetovou produkci. Samo ze zalozka SVW plati jen pro Cinu, resp. auta dopvazena do Ciny a modely FABI a RAPI pak pro lokalni vyrobu v Indii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 No to jsem to blbě napsal - je to míněno pro místní trh,tak jsem si to přeložil,jako pro ČR. Protože Rapid je tam ještě extra pro Indii a můžu si ji dále přepnout pro svět (SVW) ,kde je pro změnu čínský Rapid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 Ne-e, mistni trh je vsude - stejna Etka je v DE, CH, BE atd. A vsude je to mistni trh, jinymi slovy, zalozka "Mistni trh" plati pro cely svet vcetne Indie (separatne uvedene modely FABI a RAPI), zalozka SVW plati pouze pro Cinu. SVW totiz znamena "Shanghai Volkswagen". 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 (editace) Takže teoreticky ta 1.6 MPI v Rapidu pod místním trhem může být dejme tomu pro Balkán,kde neplatí třeba nové emisní normy a nelze to tedy oddělit zvlášť od ČR? Jinak dík za vysvětlení. Editováno: 23. Červenec 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 Přesně tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 2.0 MPi 85kW jezdil pekne, ale srovnavat ho spotrebou s 1.2 TSi, na to zapomente. Rozdil je v tom, ze TSi umi pri klidnem / plynulem stylu jezdit dost pod 5 l/100km, stary dvoulitr ani nahodou. Pred (uz hodne) lety jsem ho kratkodobe mel k dispozici jak v OI combi, tak v FI. Asi tak Mave. To je "koulo" "daunsajzu". Ano při větším zatížení, myšleno potřebě využít výkonový potenciál se vzhledem k objemu vyšplhá na, pro některá paka neúnosnou míru. Ovšem to ten 2,0 uměl taky prolít benál válcema když jsi ho držel pod krkem. Nebýt peripetií se spolehlivostí(nespolehlivostí) TSI, tak super engine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 Napsal jsi to dobře. Nebýt peripetií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 Jenze peripetie ma snad kazdy motor - jen nektere jsou vice a nektere mene zname. Napr. zde opevovane konstrukcne starsi atmosfericke motory, treba konkretne 1.4 16V, mely znacne problemy se zamrzanim v zime. Pred lety to byla obrovska afera v Nemecku, majitele aut si stezovali v AutoBILDu. A tento motor byl nasazen od Lupa az po Golf IV, samo ze i u Seatu, Skodovek... Dokonce i vyse zmineny 2.0 MPi 85kW mel mit tzv. FliNo (FLIegende NOckewelle) verzi s 88kW, ktera se nakonec alespon do Skodovek nikdy nedostala prave kvuli nevyresenym problemum... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 (editace) Drtiva vetsina majitelu tsi si nejen proto plati prodlouzenou zaruku. A osobne si myslim, ze bude dost vysoky procento lidi, kteri to po dobehnuti zaruky vymeni za novy vuz. Lido s vysokym najezdem km pujdou asi spise do dieselu. edit: toto je reakce na prispevek od voice. Mav v mezicase odeslal dalsi, tak aby bylo jasno na co jsem reagoval. Editováno: 23. Červenec 2013, autor: pusher... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 Některá verze (hlavně 74 kW)1.4 16V má/měl třeba také potíže s vysokou spotřebou motorového oleje. Ale to by se našlo u každého motoru něco. Jde o to,v jakém rozsahu se problémy objeví a jak to výrobce vyřeší. 2.0 MPI je jako šafránu,na rozdíl od TSI. Žádný nový jednoduchý motor již asi nikdy neuvidíme. 1.0 MPI v Citigo budiž taková světlá výjimka (pokud se dá mluvit o jednoduchosti). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 (editace) Napr. zde opevovane konstrukcne starsi atmosfericke motory, treba konkretne 1.4 16V, mely znacne problemy se zamrzanim v zime. Mavericku, to se tykalo motoru 1.4 55kW, zamrzani odvetrani klikove skrine a to jen za skutečně arktickych teplot.. ovsem nezapomen dodat, že tento motor nema problem s najezdy pres 300t km, neni unikat vidět motor vysoce pres 300t km najeto.. 1.4 74kW mela jine zprevodovani, takže celkem dost tocila, tusim, že rozdil slabsi a silnejsi verze byl pri dalnicni 130tce nejakych 800-900otacek v neprospech 74KW verze, takze pokud to nekdo honil ob den Praha- Ostrava a dusil to co to slo, tak pak se clovek nemuze divit, že to papne olej.. to je neco podobnyho jak HTP, kde chybi- dodnes- chladic oleje, takze neni problem s prehrivanim oleje i v dnesnich HTPckach, pokud tomu nekdo slape na dalnici za krk.. k tomu si jeste pripocti ruzny laborovani s oleji pochybne kvality buhvi odkud , protože 350 korun za litr castrolu ve skodovce je tuze moc a neni nad to si koupit olej z netu za 500kc 4 litry a pak se člověk nestačí divit... Editováno: 23. Červenec 2013, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 No já myslím,že na téma přespřílišná spotřeba oleje si stačí projít příslušná vlákna 1.4 16V v motorové sekci Fabie I. Týká se to konkrétně nejvíc motorů AUB (ty snad žerou všechny),již méně BBZ (ten jsem mimochodem měl,a taky si cunul olej a nikde jsem ho nedusil,btw a už bych ho nechtěl zpátky - jeho uživatelská přívětivost ve srovnání s TSI je dost chabá) - je to prostě nějaký konstrukční nedostatek. A nejde se tady pár lidí,kterým byl 1.4 16V vyměněn ještě v záruce,a je jedno která verze (i ty nejnovější). Jak říkám,na každém motoru se něco najde. Některé závady jsou pro konkrétní motor typické,jiné se můžou vyskytnou zcela sporadicky kdekoli. No koukám,že už se to tady docela odklonilo od Rapida. Tak toho asi necháme - stejně to nevyřešíme,každý má na to svůj názor. A v Rapidu je jediná atmosféra 1.2 MPI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 JirkaBrno: vim velmi dobre ceho se to tykalo. Byla hromada pripadu, kdy doslo k zamrznuti uz kolem -8st. C. Sam VW to nakonec priznal a to mi jako arkticka teplota moc neprijde. Nema cenu rozpoutavat flame, jen jsem chtel jednim, dvema priklady upozornit na to, ze zminene peripetie se zdaleka netykaji jen aktualniho TSi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 (editace) jeste jedna vec chlapci./. vy se tu sice rozplivate nad tim, jak Tsi krasne tajne atd atd.. ale uvedomte si, ze dost z vas jezdi sluzebakem, kde se na spotrebu nehledi a je vam fuk, jestli jezdite za 5 nebo 7 l benzinu, nafty... ale oni jsou tu i takovi, kteri jezdi svym autem za svoje a ti se nedivaj jen na kroutak atd ale taky co je to stoji... ja kdyz si spoctu nalady na km, tak mi nejlip vychazi LPG, zvlast z dnesniho pohledu benzin za 36 a lpg za 16 korun.. bohuzel, tak to je, zejmena pri mem najezdu cca 3000+-km za mesic.. a v tomto ohledu je mi Tsi uplne k nicemu, protoze to na LPG nepredelam.. a bohuzel, nic jineho nez 1.4 MPI neni a neco mi rika, ze pristi rok po uvedeni noveho modelu fabie ani nebude.. o motoru HTP se nebavim,toto rachtatko je tak dobre leda do citiga... takze ono to neni zase tak cernobile... zajimave je, ze drtiva vetsina automobilek nabizi atmosfericke motory vyssich obsahu, pokud se podivam na skodovku, tak tak jde jen cestou nafty a tsi... nebo 3valec HTP, coz u me neni motor.. ani ta oktavka zatim neni na CNG, i kdyz v passatu uz vesele par let jezdi. Editováno: 24. Červenec 2013, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 Jirko,v případě LPG máš jistě pravdu. Tam v této kategorii není na výběr. A jestli ti to vychází při tom nájezdu lépe (i oproti TDI?),proč ne. Já sice jezdím se služební 1.2 TSI,ale nemůžu vykazovat nějakou horentní spotřebu. Doma mám 1.4 TSI a spotřeba není špatná. Jinak do OIII je plánovaná 1.4 TSI CNG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 tak alfa a omega je cena.. cena naftaku, versus cena benzin a prestavba..270t korun za ambiente plus 1.4 63kW combi nebo 400t za 1.6Tdi 55kW.. pokud jde o spotrebu, tak ja jezdim 8.5 l LPG v 1.4, ovsem 80 procent je dalnice a rychlost na hrane a za hranou limitu... tankuju LPg za 16.50..a oktavka na cng zatim nevysla, az vyjde uvidime... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 Jel nekdo z vas se slavnym GDI v Hojandé? Ať se na mě nikdo nezlobí, ale pokud ten motor má být zástupcem moderních a dobrých atmosfér, tak (jako v principu příznivec atmosfer) chcu turbo. Hledal jsem uváděných 99kW, hledal, ale asi málo.... Jinak spotřeba 2.0/85kW je úplně někde jinde než u TSI. Rovnat se můžou maximálně při extrémní jízdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 (editace) Ty Japonske a Korejske atmosfery v soucasnych autech jsou opravdu vesmes nejake divne. To 99kw Huindai opravdu jede hur nez Octavie s 1.2TSI, ktera ma o vice nez 20kw mene. bojler: Uplne nekde jinde teda urcite nejsou. Jezdil jsem s obojim a mel jsem spotrebu velmi podobnou +- 0.5l. Treba ve meste pri kratkych jizdach to melo uplne stejnou spotrebu okolo 7.5l. Je pravda, ze s tim TSI slo pri vetsi snaze jet tak o 2litry lepe, ale pri bezne prumerne jizde bez omezovani se byl ten rozdil mnohem mensi. On ten dvoulitr nebyl nejaky velky zrout, jak si mnoho lidi mysli. Nebo alespon ne ve Fabii. Editováno: 24. Červenec 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 chte bych videt, jak 2litrova atmosfera zere pri dalnicnich 160km/h pod 7l/100km, nebo pri okrskovych 90km/h kolem 5l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 (editace) Na dalnici pri 160ti zrala kolem 8-9L, neverim tomu, ze 1.2TSI jede za 7. Pri okrskovych 90ti zrala okolo 6ti. Pokud by nekdo jezdil jen po okrskach, tak s tim v pohode mohl jezdit za 6l. Jedine kde opravdu zrala vyrazne hodne bylo pri dalnicnich 180+, to pak pri ceste z Prahy do Ostravy dosel benzin uz v Olomouci. Editováno: 24. Červenec 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 29. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2013 Vratme se k tematu....uz jsem take hrdy cekatel :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loupeznik Vloženo 29. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2013 tak povídej jakou konfiguraci máš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2013 Povídej,přeháněj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 29. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2013 Rapid Ambition, 1.2TSi 77kW, modra Race :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 29. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2013 Hmmm... Modra race. Nadherna barva. Kdyby byla kdyz ja obednaval urcite bych ted mel modreho rapida Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.