Leden 16, 20196 r Mám podezření i na rezonujcí výfuk.Když jsem venku,tak výfuk pod zátěží poměrně duní a může se to přenášet i uvnitř.Problém je,že pro servis je vše standartní projev.Nevadí mi mechanický zvuk motoru při zátěži,ale to dunění v pozadí.Jak jsem psal ,dělá to třeba i při 1600ot bez plynu z kopce.
Leden 26, 20196 r Vada ne všech motorech 1.4 tsi - 110kW, která je na všech koncernových vozech - při rychlém přeřazení nad 3000 otáček motoru vyletí otáčky o 300 otáček. Udělá to i v režimu ACC, tj. vůbec nemám stisknutý pedál plynu.
Červenec 1, 20196 r Ahoj, chtěl bych se zeptat místních odborníků. Mají tyto 1,4 TSI v OIII nikasil na povrchu válců? Předem děkuji za odpověď.
Prosinec 16, 20195 r Drobný postřeh: Když jedu cca 2000 ot, dám plný plyn a nechám motor akcelerovat, tak někde kolem 3000 ot. Cítím drobné zakolísání výkonu. Přisuzuji to tomu, že ECU snižuje předstih, aby zabránila detonačnímu spalování (klepání motoru). Nejlépe to vynikne na 3. Rychlostní stupeň. Kdo toto také pociťujete zkuste následující. Naposled jsem jen tak pro zajímavost nabral 98 oktanový benzín. Popisovaný jev se vytratil. Jen čistý plynulý zátah. Upraveno Prosinec 16, 20195 r od Clerfayt
Leden 6, 20205 r Test ojetiny: Škoda Octavia III 1.4 TSI po 209 000 km https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-skoda-octavia-iii-1-4-tsi-po-209-000-km-21003191?seq-no=4&dop-ab-variant=&source=clanky-home Slušnej výsledek :-) Upraveno Leden 6, 20205 r od Martin Bednář
Leden 9, 20205 r Hezkej výsledek... Btw. by mě zajímalo, jestli je nějaký technický rozdíl mezi verzí 103 a 110 kW. Nebo jestli zjistili, že ten motor běžně dosahuje na 110kW (a více), tak ten výkon pak začali oficiálně uvádět. Upraveno Leden 9, 20205 r od Martin Bednář
Leden 9, 20205 r V 6. 1. 2020 na 15:10, Martin Bednář napsal: Test ojetiny: Škoda Octavia III 1.4 TSI po 209 000 km https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-skoda-octavia-iii-1-4-tsi-po-209-000-km-21003191?seq-no=4&dop-ab-variant=&source=clanky-home Slušnej výsledek :-) Super! Aj meranie vykonu som tipol spravne. Tak volba bola dobra a jazdime dalej!
Únor 16, 20205 r Autor Pro zajímavost otáčky motoru v různých režimech: Vytočená trojka: Vytočená čtyřka: 200 km/h na šestku:
Červenec 10, 20205 r V 2. 7. 2019 na 8:10, JiVi napsal: 110kW verze ma valce delane stejnou technologii jako 1.5TSi Sice je to trochu off topic téma. Ale můžeš mi napsat, kde jsi na tenhle fakt přišel? Já osobně hledám všude možně abych si potvrdil ten fakt, ale nikde to nemohu najít :-/
Říjen 9, 20204 r Tiez som to riesil a podla SSP ma 1.5 110 kW plazmovy nastrek navyse na rozdiel od zvysku 1.5 a 1.4
Říjen 13, 20204 r Tak dneska první závada. Při rychlosti cca 80 na 4. rychlostní stupeň třepání,kontrolka motoru a EPC,ujel jsem tak asi 2 km kde se dalo zastavit,vypnutí motoru a znovu nastartování,další jízda ok. Na diag výpadek zapalování 4. válec, následné měření výpadků je na nule. Tak jsem zvědavý co z toho bude. Svíčky jsou nové,najeto to má 237tis. Budu muset počkat jestli se to znovu projeví a pak to případně řešit. Vůbec netuším co to mohlo způsobit.Napadá mne snad jen že zahaprovavala cívka a nebo že se ulopnul kousek karbonu z ventilů a ten se nedovřel.
Říjen 15, 20204 r Jestli je to na mne tak nechápu proč vole. Si nepamatuju že bysme se znali. Kuny těžko. Hodinu předtím jsem měl otevřenou kapotu a nic tam dokousané nebylo. Navíc od té doby ujeto dalších 400 km a nic
Říjen 28, 20222 r Zdravim. Prosim Vas nestretol sa niekto s takymto problemom ako je na videu? 1.Robi to obca aj na 4 alebo 5 prevodovom stupni. Stale plyn podlaha. 1.4tsi 44 tis najazdene. Toto bolo na 6 prevodovom. https://youtu.be/-p6CA9K7Imo 2.To druhe video plyn podlaha 6 prevodovy rychlost sa zastavila otacky vyskocili a maxidot ukazuje ako keby som rychlosti prehadzoval. Viete ma aspon priblizne nasmerovat v com by mohol byt problem? https://youtu.be/--25C0YU6Hw doteraz som taketo problemy nemal dakujem velmi pekne Upraveno Říjen 28, 20222 r od quakelll
Prosinec 7, 20222 r Ak by niekto mal podobny problem, tak auto kedze este ho mam v zaruke som dal na reklamaciu. Vysledok: Tesnenie simering na prevodovke pustal postupne olej a ten olej sa dostaval az na lamelu a tym padom sa to tak spravalo, ze niekedy spojka smykala a nezaberala, kedze bola zamazana tak nic sa dalsie neposkodilo. Vymenene a vycistene v ramci zaruky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.