Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mám podezření i na rezonujcí výfuk.Když jsem venku,tak výfuk pod zátěží poměrně duní a může se to přenášet i uvnitř.Problém je,že pro servis je vše standartní projev.Nevadí mi mechanický zvuk motoru při zátěži,ale to dunění v pozadí.Jak jsem psal ,dělá to třeba i při 1600ot bez plynu z kopce.

  • 2 týdny později...

Vada ne všech motorech 1.4 tsi - 110kW, která je na všech koncernových vozech - při rychlém přeřazení nad 3000 otáček motoru vyletí otáčky o 300 otáček. Udělá to i v režimu ACC, tj. vůbec nemám stisknutý pedál plynu.

  • 5 měsíců později...

Ahoj, chtěl bych se zeptat místních odborníků. Mají tyto 1,4 TSI v OIII nikasil na povrchu válců? Předem děkuji za odpověď.

110kW verze ma valce delane stejnou technologii jako 1.5TSi

  • 5 měsíců později...

Drobný postřeh:

Když jedu cca 2000 ot, dám plný plyn a nechám motor akcelerovat, tak někde kolem 3000 ot. Cítím drobné zakolísání výkonu. Přisuzuji to tomu, že ECU snižuje předstih, aby zabránila detonačnímu spalování (klepání motoru). Nejlépe to vynikne na 3. Rychlostní stupeň. Kdo toto také pociťujete zkuste následující. 

Naposled jsem jen tak pro zajímavost nabral 98 oktanový benzín. Popisovaný jev se vytratil. Jen čistý plynulý zátah. 

Upraveno od Clerfayt

  • 3 týdny později...

Jsem zvědavý na čtvrtek, na měření výkonu 

Hezkej výsledek...
Btw. by mě zajímalo, jestli je nějaký technický rozdíl mezi verzí 103 a 110 kW. Nebo jestli zjistili, že ten motor běžně dosahuje na 110kW (a více), tak ten výkon pak začali oficiálně uvádět.

 

Upraveno od Martin Bednář

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Pro zajímavost otáčky motoru v různých režimech:


Vytočená trojka:
884631587_Max.rychlostnavytoenoutrojku.thumb.JPG.0f2051e5e5de553e8c7adde3631719c0.JPG

 

Vytočená čtyřka:
IMG_20200216_001358.thumb.jpg.65106422b3a825709488d83860adbe8a.jpg

 

200 km/h na šestku:

IMG_20200216_001104.thumb.jpg.109d0cfb42ba860b3a9eea8bac2f2ee2.jpg

Na tu sestku pri dvoustovce to ma otacky skoro jako nafta.

  • 4 týdny později...
  • 3 měsíce později...
V 2. 7. 2019 na 8:10, JiVi napsal:

110kW verze ma valce delane stejnou technologii jako 1.5TSi

 

Sice je to trochu off topic téma. Ale můžeš mi napsat, kde jsi na tenhle fakt přišel? Já osobně hledám všude možně abych si potvrdil ten fakt, ale nikde to nemohu najít :-/

  • 2 měsíce později...

Tiez som to riesil a podla SSP ma 1.5 110 kW plazmovy nastrek navyse na rozdiel od zvysku 1.5 a 1.4

1.4_vs_1.5.png

Tak dneska první závada. Při rychlosti cca 80 na 4. rychlostní stupeň třepání,kontrolka motoru a EPC,ujel jsem tak asi 2 km kde se dalo zastavit,vypnutí motoru a znovu nastartování,další jízda ok. Na diag výpadek zapalování 4. válec, následné měření výpadků je na nule. Tak jsem zvědavý co z toho bude. Svíčky jsou nové,najeto to má 237tis. Budu muset počkat jestli se to znovu projeví a pak to případně řešit. Vůbec netuším co to mohlo způsobit.Napadá mne snad jen že zahaprovavala cívka a nebo že se ulopnul kousek karbonu z ventilů a ten se nedovřel. 

Kuny vole

Jestli je to na mne tak nechápu proč vole. Si nepamatuju že bysme se znali.

Kuny těžko. Hodinu předtím jsem měl otevřenou kapotu a nic tam dokousané nebylo. Navíc od té doby ujeto dalších 400 km a nic 

  • 2 roky později...

Zdravim. Prosim Vas nestretol sa niekto s takymto problemom ako je na videu? 
 

1.Robi to obca aj na 4 alebo 5 prevodovom stupni. Stale plyn podlaha. 1.4tsi 44 tis najazdene. Toto bolo na 6 prevodovom.
 

https://youtu.be/-p6CA9K7Imo
 

2.To druhe video plyn podlaha 6 prevodovy rychlost sa zastavila otacky vyskocili a maxidot ukazuje ako keby som rychlosti prehadzoval. Viete ma aspon priblizne nasmerovat v com by mohol byt problem?
 

https://youtu.be/--25C0YU6Hw

 

doteraz som taketo problemy nemal

 

dakujem velmi pekne

 

 

Upraveno od quakelll

  • 1 měsíc později...

Ak by niekto mal podobny problem, tak auto kedze este ho mam v zaruke som dal na reklamaciu. Vysledok:

 

Tesnenie simering na prevodovke pustal postupne olej a ten olej sa dostaval az na lamelu a tym padom sa to tak spravalo, ze niekedy spojka smykala a nezaberala, kedze bola zamazana tak nic sa dalsie neposkodilo.

 

Vymenene a vycistene v ramci zaruky.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.