Přejít na obsah

Octavia RS TDI vs TFSI


Crewe

Doporučené příspěvky

Zdravím. Prodávám 2 oktávky a chci si koupit jednu pořádnou RS. - Bohužel jsem v rozpacích a potřeboval bych napsat od zkušených uživatel/uživatel těchto aut. Vaše názory a rady. - Hodně jsem si toho pročetl, ale furt jsem z toho zmatenej.

Začnu asi tím, že popíši svojí trasu. - Jezdím především ve městě (teď na zimu) max. 5km denně (V pardubicích - nejsou tu takový štrůdly jako v praze) - Když je pěkný počasí, tak jedu na kole), přes léto jezdím, tak 1 za týden trošku větší dálky (něco okolo 100-200km cca).

Mám možnost sehnat:

2 Vozy

Octavia II TSI 147Kw. (r. výr. 2010) - najeto 80 000km, cena 379 000 - Do tohoto by se ještě muselo něco málo vrazit, aby se to vyrovnalo té TDI. Nepřekročilo by to 400 000. (Konkrétně 19"liťáky a multifunkční volant) - CO jsem četl, tak s doděláním multifunkčního volantu není problém.

X

Octavia II TDI 127Kw DSG (r. výroby 2010) - najeto 90 000. Cena 445 000 - asi nejlepší výbava (Bixenony, sportovní podvozek ....)

Pak tu jsou dvě vedlejší možnosti: Octavia TSI RS 147kw (r. výroby 2011) - najeto: 21400 CENA: 415 000 - Musela by se nechat přelepit + dalších pár věcí, aby se vyrovnala Octávii TDI.

:Octavia TFSI RS 147kw DSG (r. výroby 2010) - najeto: 63100 km CENA: 429 000 - Musela by se nechat přelepit + dalších pár věcí, aby se vyrovnala Octávii TDI.

- Možná bychom ještě u někoho dostaly malou slevu, ale nebude to nijak zásadní, takže by to byl jenom takovej bonus.

A teď k hlavní otázce: CO myslíte? - sežere mě ten benzín? - Teď mám oktávii II 1,9 77kw a jezdím na nádrž třeba 2 měsíce (přes město za 5l a moc to nešetřím)

- V tématech jsem tady četl, že většinou se jezdí průměrně za 10 po městě.

- Jestli je tu někdo opravdu ochotný mi v tomto pomoci, byl bych rád. Pokud by chtěl pomoci více a ví, co a jak, mohu mu poslat jednotlivé odkazy.

P.S. - Za oktávku se mi zdá moc dát přes 420 000.

Editováno: , autor: Crewe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli jezdíš každý den couračku dieselem, tak bych nechtěl být tvý auto. Kupovat na couračky po městě naftáka, to je fakt na nic. Akorát se ti prodraží cena a nic neušetříš.

Tu dálku když pojedeš a nebudeš na to dupat na zem, tak s tím autem lze jet slušně kolem max kolem 8 litru.

Nevím jaký máš problém s PD, ovšem to není jako rotačka 66kw a 81kw, ale pokud se k tomu chováš tak nevidím problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokta7: - Jo to teď taky řeším, jelikož diesel dostává zabrat jako prase, když se ani nezahřeje. - Kupovali jsme to strašně levně, tak proto :-)

- Takže doporučuješ ten benzín, tedy? Řešíme to proto, aby mě to opravdu nežralo za živa. A, kterou by jsi mi doporučoval? Z těch benzínovejch.

EDIT: Mohu poskytnou odkazy do SZ. - Nevím, jestli to mohu házet přímo zde, radši ne.

Editováno: , autor: Crewe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kamarád má 2007 tuším. Píše spotřebu. Když jede do práce cca 7km tak max 10litru až 12 litru, když jede předpisově dál občas, tak se vejde kolem 7litru, dalnice 140-150 8,5 až 9,5. Prej včera jel Vary - Praha a kolem 7,5 l. Pokud ovšem budeš na to dopat, tak určitě víš kam se dostaneš ;)

Osobně bych zvolil roční vuz se zárukou, máš 100% jistotu že máš záruku, ale to je na tobě jestli riskneš bez záruky to je čistě už tvoje věc, dávám nástřel: http://goo.gl/TZmA3

Je na tobě jestli chceš DSG nebo manual, to je čistě na tobě. Lidé říkají, že dsg odchází a já nevím co, může to odejít stejně jako normal převodovka. Určitě si to bedlivě projdi to auto, pokud vůbec nevíš o co jde tak si vem nějakého známého. Jestli chceš diesel tak si ho klidně vem, ale nevím jak ti dlouho vydrží baterka a DPF atd.(praděpodobně budeš mít dražší pravidelný servis). A přejdi na 15 tisicový interval. Jestli s tím autem chceš nalítat třeba 200 tisíc, tak to asi určitě nepřežije. A RS TDI prostě má tak max sportovní vzhled ale to je vše, za to s tím benzínem si můžeš občas užít fakt výkon...

P.S. Pokud si kupuješ takovyhle žihadlo v s RS nárazníkama, tak už tě pár litru benzínu navíc opravdu asi nezabijí :-D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Díky moc za odpovědi. - Určitě si někoho s sebou vezmu.

- K nástřelu: V tom je největší problém, nechci kombíka, jinak by to už bylo doma za 300 000 - Ve stejné výbavě jako je ta za 445 000.

Jestli ti nebude vadit, tak ti pošlu odkaz na nějakou oktávku, co mám vyhlídlou. :-)

Za jakkékoliv rady budu rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že nechceš kombíka se ani nedivím, já ho taky nechtěl a zbytečně vyhazování peněz, když velký auto si můžu půjčit. další věc, potřebuješ RS :-D

Hlavně se mi to, ale vůbec nelíbí.. Každý má jiný vkus ;-) - dobře pro ty, kterým se to líbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezlob se, proč tedy kupovat RS, když bys ho dal do plynu????? :kol-32: Jestli chceš šetřit, tak si kup 1.2TSI a za ušetřené peníze si dokup nárazníky. :kol-28: Většinou člověk co si kupuje RSo, tak na ten benzín si vždy peníze najde.

Jinak za sebe mám diesel a jsem s ním nadmíru spokojen. Ale pokud bych měl volit při koupi auta znovu, tak bych šel nejspíš do benzínu. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další taková věc, co mě napadla, aby mě to nesnědlo za živa... Předělat to na LPG (Konkrétně tu 2,0 TSI) - Co si o tom myslíte?

No já teda nevím, píšeš že najedeš v týdnu 5km za den a to ještě ne vždy a o víkendu 200km, to dělá nějakých 10 000km za rok. Chceš si koupit auto za 400 000kč, peníze tedy nějaké máš, tak proč při tomhle malém nájezdu řešíš spotřebu a nebo dokonce přestavbu na LPG?

Jestli chceš RS kvůli svižnému svezení, tak vem TSI a spotřebu neřeš, jestli chceš ušetřit, tak si nech svojí stávající OII 1,9TDI a nech ji načipovat, pojede to taky slušně a za málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes je asi normální prostě couračky jezdit naftákem no. Mě to teda spíš přijde kurvení auta. sám přiznal, že to auto dostává zabrat....

jak píše sniper, když máš 400 hadru na "RS" tak pár litru benzínu tě asi fakt nezabije. Proč by si šel snipere do benzínu? s tím jezdíš také couračky?

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi. - S tím projetím benzínu jsem se smířil spíš mi šlo o to, že když by kvůli LPG nespadl výkon, bylo by bezproblémové (což jsem se dočetl k výsledku, že u TSI tomu tak není), ale kdyby bylo, tak jsem si říkal proč dávat zbytečně hodně, když by se mohlo na benzínu ušetřit. - Zatím to nebudu řešit a budu jezdit na benzín. - Občas ve volných chvílích zjišťovat něco o LPG - Nikdy nevím, kdy začnu jezdit víc km. Káždopádně jsem rád za vaše rady :-)

Editováno: , autor: Crewe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím s tím LPG do TSI motorů jsem četl že ta přestavba vychází snad okolo 60-80 tácu je tam problém že jde o přímovstřik do válců to se ti ani při tvém nájezdu nevyplatí.Já sám mám RS TFSI 2009 a spotřeby se neboj vše je momentálním stylu jízdy.Moje nejnižší průměrná spotřeba co jsem zatím dosáhl byla 6.8l.Po městě a do práce s RS nejezdím na to mám starou felicii je mi líto RS huntovat na na krátkou vzdálenost.Moje průměrná spotřeba s RS se pohybuje mezi 8-10l většinou jezdím 3-4 dospělí a dítě.Za mě určitě benzín ta spotřeba o 2 l navíc proti naftě při tvém ročním nájezdu ti vynahradí větší výkon,zrychlení a myslím i bezproblémovější provoz.Jinak RS jsem kupoval u vás v Pardubicích u autocentrum Barth s 29000km a 4 letou zárukou za 369000kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím TSI je prej problém, takže to řešit nebudu. - Kdyžtak časem, třeba začnu jezdit víc, třeba bude lepší technologie.

Ohledně tý RS jsem toho procházel taky hodně a hlavně dlouho (3-4 měsíce). - Nejlevnější jsem našel tuhle a má také prodlouženou záruku na 4 roky. - Tenhle týden si pro ní jedu. Už se nemůžu dočkat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím...já s naftou nejezdil. Akorát kdysi jsme měli Fabii RS a tam nafta byla. Od 2008 máme druhou eresu v kombajnu (BWA a teď CCZ). Když nemusíš řešit spotřebu, tak je to fakt lepší.U mne byl důvod ten, aby žena mohla s dětmi a spoustou krámů (dva kočáry v kufru+ "příslušenství dvou malých capartů") ujet "z nebezpečí". Ten benzín sice nemá "krouťák jak sviňa" nicméně nájezd pár kilometrů po městě a okolí a občas mé cesty na letiště a zpět (když mi ji půjčí:-) byly rozhodnutím pro beneli. Ve městě to chlastá fakt dost (má tam průměr dlouhodobý 9,7),ale chtěla eresu-má ji mít. Ale je to fakt jen velké rodiné auto se silným motorem. Nic víc, nic méně. Byl jsem se třikrát svézt v Brně na okruhu a nevím jak sedan, ale ten kombajn to je o hubu. Když to přeženu-tak to jede furt rovně. Ale v normálním provozu to nepoznáš-pokud tedy nejezdíš "třista z místa, dvěstě v městě". LPG je podle mne "placená degradace", já bych do toho nešel nikdy. Ale dá se s tím jezdit asi i normálně-nicméně ve čtvrtek jsem jel Brno- Pha letiště "dědkoveckým" způsobem a průměr 7,2 a průměrná rychlost 97 ale to mne předjížděli úplně všichni :-)

Já jsem ale docela neobjektivní hodnotitel, protože naftu nerad . takže tak. Ať se trefíš ve výběru. Čau z Muscatu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...