Jendoslav Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 (editace) Sypu si popel na hlavu (kdysi jsem prohlásil, že O3 RS se mi určitě líbít nebude) no a líbí se mi a moc. V pohybu vypadá moc pěkně ten lift, je to dravý, pěkný. A nebýt těch podělaných prolisů, byla by pro mě TOP! Nazdar Editováno: 5. Červen 2013, autor: Jendoslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 Jinak to vzadu v narazniku je cele odrazka,...cekam porad reakce na kridlo Nikdo nic? Osobne jsem porad nevedel co na to rict...je dost hranata a takove kridlo? Na druhou stranu je opravdu spise decentni a nijak to podle me nekazi zad a celkovy vjem auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 Křídlo se mě nelíbí, to už jsem ale napsal na předchozí stránce. Celkově se mě víc líbí kombík. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 Mřížky pod mlhovkama jsou plný? Takto silný auto by mělo mít tudy přívod vzduchu k brzdám né!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 Silné auto si představuji jinak. Ten vzduch se k chlazení brzd dostane jinudy.To spíš tuzingem zavání dvě koncovky výfuku, když pro diesel má výfuk jen jeden tlumič/jednu větev výfuku. Takže u něj bude druhá koncovka falešná... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 Za me, kola dobrý v 19" budou super,křídlo krátká verze oproti O2 tragedie. Výkon u benzinu nic moc čekal jsem kolem 250ps. Ještě čekám na introš ten doufám bude povedenej:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 Silné auto ano ... benzín. 220PS 4500-6200 a hlavně 350Nm 1500-4400 na todle auto je až až. To jede prostě pořád. A ty co říkaj, že ne ať se projedou a sklapne jim. To je o level jinde než staré RS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 No já ma aktuálně na RS 170kw a ve 3000 370Nm kroutak a nepřijde mi to jako nějaká raketa. Aspoň mohli dat možnost za příplatek výkonnější varzi jako to ma golf... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 Moje poznámka o silném autě je myšlena ke kačerově kritice o přívodu vzduchu k předním brzdám, kde to vyznívá,j ako by to RSo bylo nějaké Ferrari, či co. Nic víc, nic míň. Nikde netvrdím, že to nepojede. Tož tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 Výfuk pro benzinovu RS:Výfuk pro dieselovou RS: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 Mřížky pod mlhovkama jsou plný? Takto silný auto by mělo mít tudy přívod vzduchu k brzdám né!!! No ved tak to mala aj predosla RS a aj 99% inych aut... Na chladenie brzd staci vzduch prudiaci okolo kolies a plne "otvory" v narazniku znizuju odpor vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 (editace) Jasně jen mi připadá ta mřížka nějak lacině! Taková bez plastického efektu jak to měla RSII. Možná to na fotkách skresluje. Jinak k tomu chlazení při ryclé jízdě a několikanásobném intenzivním brzdění byste viděli jak rychle brzdy vadnou!!! Vlasní zkušenost. Spousta relativně výkoných aut má tudy řešen přívod vzduch k brzdám kvůli lepšímu chlazení!!! Záměrně jsem nejmenoval aby zde někdo nezačal řešit keci typu tak si kup to nebo to!!! Editováno: 6. Červen 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! A už tuplem ne s takovou obrovskou fotografií! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 (editace) Inac co sa tu niekto pytal, tak vzadu je reflexny komplet cely ten pruh, nielen okraje... Editováno: 6. Červen 2013, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 FI ma treba na to uzpusobeny podbeh pro privod vzduchu ....... je tam, nabeh primo na brzdovy trmen treba bude mit OIII taky nejaky specificky podbeh, specialne vykrojenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 přibližné ceny budou asi kdy? moc nemám ted čas to tu pročítat...dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 Jasně jen mi připadá ta mřížka nějak lacině! Taková bez plastického efektu jak to měla RSII. Možná to na fotkách skresluje. Jinak k tomu chlazení při ryclé jízdě a několikanásobném intenzivním brzdění byste viděli jak rychle brzdy vadnou!!! Vlasní zkušenost. Spousta relativně výkoných aut má tudy řešen přívod vzduch k brzdám kvůli lepšímu chlazení!!! Záměrně jsem nejmenoval aby zde někdo nezačal řešit keci typu tak si kup to nebo to!!! Kdyz ona RS je porad primarne urcena jako bezne cestovni auto a u takoveho se nepredpoklada soustavne brzdeni na max. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 FI ma treba na to uzpusobeny podbeh pro privod vzduchu ....... je tam, nabeh primo na brzdovy trmen treba bude mit OIII taky nejaky specificky podbeh, specialne vykrojenej Fabie to měla, protože v tom podběhu byl mezichladič. Arlo : 170kW a 370Nm s benzínem a jen datama jo? To ti asi trošku kecali, to už chce jiny turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 (editace) RS je venku a já jsem upřímně překvapen. 1) Zcela jsem neuznával povídačky, že ta malba z konfigurátoru představuje skutečnou podobu RS. Zcela jsem se mýlil. 2) Mi se OII FL RS velmi líbí, na rozdíl od předface to auto nějak vypadá. Rovněž se mi moc líbila OI RS. Nevěděl jsem, jak se mi bude líbit OIII RS, když se mi OIII jako taková moc nelíbí, no musím uznat, že se to opravdu povedlo. Neřešme teď kvalitu OIII, kterou jsem komentoval již X-krát, ani označení "RS" na auto, které má vůči konkurenci zcela průměrné výkony, tak akorát dostačující pro běžnou bezpečnou jízdu. Beru-li v potaz čistě design, autu to sluší, velmi se mi líbí kola, velmi se mi líbí nápad s odrazkou nad zadním difuzorem a rovněž to, že ty čínsky vypadající odrazky běžné verze zmizely. Nápad s mlhovkami je super, vypadají jako LED, ale zbytečně duplicitně nesvítí s LED v hlavních světlech. Křídlo na liftu se mi také nelíbí a to především pro jeho kulatost, faktem ale je, že je decentní, což se mi líbí. 3) Výfuk: docela mě zajímá, když dělají falešný výfuk pro diesel RS, jak to bude vypadat např. v zimě. Cítil bych se jako trotl, kdyby mi vzadu z levé strany auto čadilo a vpravo se nedělo nic - vyložený tuzing. Buď to dělám pořádně, nebo tam tu koncovku nedávám. 4) Docela jsem se pousmál nad frází "takto výkonné auto" ve smyslu větracích otvorů na brzdy. Benzín půl bídy, ačkoli tedy upřímně nepovažuji hodnotu 7 sekund za nic oslnivého. Dieselová verze s hodnotou nad 8 sekund je ale překvapivě lenivá, vždyť i zcela obyčejná (a v jisté době, dokud nepřibyly další motorizace, též základní) motorizace BMW 320d (v řadě E90/1/2) má zrychlení z 0-100 za 7,5 sekundy a to kolikrát mluvíme o sociální výbavě s poloautomatickou klimou, bez navigace, vesměs jen volant, motor, 4 kola a el. okna + zrcátka.. ... auto se mi tedy opravdu líbí, no tak samo se mi líbila OIII v běžné verzi, z níž jsem v reálu velmi zklamán. Uvidíme tedy, kolik centimetrů stahováním pružin inženýři opět nahnali, stejně jako jaké další úpravy alá Photoshop na fotkách provedli.. Editováno: 7. Červen 2013, autor: _Denis_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 Mates: ...................... vim co myslis, ale to bylo pokud vim jen u nafty a hlavne tohle je primo na podbehu vylisovany a je to na obouch stranach ........ nebo nevim tedy co mas pak na mysli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 To video s modrym liftom - tam je tiez poriadne nalozeny kufor/ stiahnute pruziny... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 Mates: nikdo mi nekecal... Rsko uz bylo chiple kdyz jsem ho kupoval akorat jsem o to am nevedel a po case kdyz jsem chtel nechat udelat chip u sportmotor tak jsem si pred chipovanim zajel ke konkurenci na brzdu a nechal auto odbrzdit abych zjistil jak na tom jsem...mel v ruce graf z brzdy kdyby mi nekdo tvrdil ze to melo min koni pred upravou a proto to.nema tolik koni po uprave atd.. tak mam ty udaje z brzdy... Jinak co vim tak se da serie chipnout cca na 250ps s origo dilama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 Jo jinak v cera jsme meli v praci takovou malo akcicku cca pro 40 lidi byli to ty nejvetsi papalasi ze skodovky a vw. Tak tam bylo k videni cca 30 kousku novej superbecek jak combi tak kratky. Nejaky O3 combi a jedna kratka nejrychlesi octavka vsech dob:-). V modry, ale ta jen dovezla nejaky lidi a pak uz se tam neukazala:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos 61 Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 V mém případě pěji chválu, obzvlášť v kombíku. Mít takovýho koně v garáži,jsem nadmíru spokojen. Ještě mně zajímá samozřejmně interiér,doufám že mne ve Škodovce nezklamou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 A zas aby clovek sporil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 Interier je bomba, hlavne ten posez 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.