bojler Vloženo 25. Duben 2018 Sdílet Vloženo 25. Duben 2018 Google nic neřeší. A katalogy jsou často aktualizované pozdě. Tady je nejlepší vyrazit do bitevního pole a jít si to prohlídnout naživo, jaké jsou reálné rozdíly. OT: FI 1.4/55kW 16V, 1.4/59kW 16V, 1.4/74kW 16V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprcek Vloženo 27. Duben 2018 Sdílet Vloženo 27. Duben 2018 Změna a rozdíl je také v 7° mokré automatické převodovce -- a můj skromný dotaz . Pánové kdo jezdíte s RS 245 automat jaké jsou vaše zkušenosti s toto převodovkou - podtáčí nebo řadí korektně v "D" režimu? Já mám stále pocit, že 1200 ot/min je málo. Pokud výrazně nešlápnu na plyn tak se to snaží vytáhnout z těch 1200ot/min a to se mi zdá málo tak pak musím dát "S" nebo podřadit pádlem. Děkuji za vaše poznatky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Duben 2018 Sdílet Vloženo 27. Duben 2018 To jsou ti, co si koupí RS v automatu [emoji16] vždyť to tak je správně, když chceš rychlejší odezvu, tak jezdi na S. Strýc to má taky a rádi mu to na želvu taky takhle brzo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strabag Vloženo 27. Duben 2018 Sdílet Vloženo 27. Duben 2018 @sprcek to “podtaceni” resi castecne nastaveni plynoveho pedalu “audi”. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprcek Vloženo 28. Duben 2018 Sdílet Vloženo 28. Duben 2018 Díky za odpovědi, ale nemohu najít co znamená "" nastaveni plynoveho pedalu “audi”"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strabag Vloženo 29. Duben 2018 Sdílet Vloženo 29. Duben 2018 @sprcek Controller 01- Engine 07 - Coding Byte 0, Bit 0-2,aq Change from Škoda (01) to AUDI (02) this will dramatically reduce lag on pressing accelerator pedal. Do it Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprcek Vloženo 29. Duben 2018 Sdílet Vloženo 29. Duben 2018 Děkuji - to bude asi práce pro Ferdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimsy2 Vloženo 5. Květen 2018 Sdílet Vloženo 5. Květen 2018 ŠA prý včera ukončila objednání modelu Octavia RS a čeká se na ceníky pro MR2019. Tušíte kdy přibližně bude možné znovu RS objednat? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 10. Květen 2018 Sdílet Vloženo 10. Květen 2018 za cca 4týdny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubbes Vloženo 22. Květen 2018 Sdílet Vloženo 22. Květen 2018 Ahoj. Potřeboval bych poradit. Chci si koupit O III RS 2.0 TDi DSG, ale bohužel nemá ve výbavě možnost navolit jízdní režim Vrs. Je to velký problém? Byla kupovaná na firmu a má chabou výbavu (jen DSG, vyhřívané přední sklo a 230V zásuvku) .. ale má jasný původ, servisována, najeto 65 000 a cena 400 000kč. Tak mě to docela láká, ikdyž jsem chtěl původně co nejvíce asistentů (jsem hračička). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 22. Květen 2018 Sdílet Vloženo 22. Květen 2018 Na OIII je už cokoli dodělat problém... Ani rádio nevyměníš jen tak. Pokud bys chtěl něco dodělávat, doporučuji napsat uživateli Ferda25, ten ví co jde a co nejde... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubbes Vloženo 22. Květen 2018 Sdílet Vloženo 22. Květen 2018 (editace) No ještě jsem v inzerátech našel O III 2.0.TDi RS rv. 2015 s plnou výbavou vč. nezávislého topení - ale .. má najeto 141 000km (přiznaných) nákup dealer škody v Německu (takže kdo ví kolik má doopravdy.) Tady by mě zajímalo kolik vlastně reálně vydrží vstřiky CR a jaká je případná cena repasu? Editováno: 22. Květen 2018, autor: Kubbes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 22. Květen 2018 Sdílet Vloženo 22. Květen 2018 Výstřiky CR jsou levnější než předchozí PD, ale repase dělá méně lidí, asi je to náročnější. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubbes Vloženo 23. Květen 2018 Sdílet Vloženo 23. Květen 2018 Ještě bych se rád zeptal na jedno - má DSG režim plachtění, ikdyž auto nemá ve výbavě performance mode select, čili možnost zapnout ECO režim se kterým se vyřazování DSG aktivuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 23. Květen 2018 Sdílet Vloženo 23. Květen 2018 Ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubbes Vloženo 23. Květen 2018 Sdílet Vloženo 23. Květen 2018 (editace) A sakra. Tak to je blbý. Dá se při jízdě z táhlého kopce ručně vyřadit do N (ECO režim vlastně dělá to samé)? Editováno: 24. Květen 2018, autor: Kubbes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 24. Květen 2018 Sdílet Vloženo 24. Květen 2018 Da sa 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Ale zatezujes tim spojku... Pri opetovnem nahozeni z N do D dostane solidni ranu.. A je to i citit kdyz to clovek udela, nejedna se jen o teorii. Citovat Teorie za tímto krokem je úspora paliva, protože když vyřadíte, motor pracuje na volnoběh. Pohonná jednotka tak spotřebovává méně paliva než když ji budete - byť na minimum plynu - držet „v tahu”. To může a nemusí být správný přístup, záleží na charakteru kopce, okolního provozu a toho, kudy a jak hodláte v jízdě pokračovat dále v jízdě. Někdy to může být zbytečné, protože při brzdění motorem modernější auta zcela odstaví dodávku paliva a nespotřebováváte vůbec nic - energie pohybujícího se auta udrží motor v chodu a udržování nižší rychlosti či postupná decelerace se mohou hodit. Jindy to ale může být správné, však nakonec tzv. „režim plachtění” u nejmodernějších automatů neznamená ve své podstatě nic jiného než obdobu jízdu na neutrál. O to tu ale nejde. Hlavní důvod je ten, že změna režimu mezi pohybem a stáním - tj. mezi P, R, N a D, je pro převodovku náročnější než běžný chod a jako taková by se měla dělat co nejméně. Měla by také probíhat jen když vozidlo stojí a motor běží na volnoběh, nikdy ne za jízdy. Ono plachtění (coasting) byste si tedy měli nechat jen pro vozy s automaty, které jsou na takové použití stavěné. A to dnes většina zdaleka není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Ulipek Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Nepřestává mě udivovat.. Proč se v diskuzi o ´´nejsilnější´´ Octavii mluví zrovna o EKO režimu a vyřazovaní.. Když Vám záleží na ekologii nebo spotřebě.. nevidím důvod kupovat si takto ´´silné´´ motorizace.. :X Jako si koupit Ferrari a šetřit na palivu tak.. že ho necháte stát v garáži ;D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 to plachtenie v Eco rezime mne osobne vyslovene vadilo. no sto ludi, sto chuti... Eco rezim som vyskusal a dalej nepouzival. volba jazdneho profilu vRS sa mi vsak pacila, vykonfiguroval som si individualny profil a s tym jazdil v podstate celu dobu - riadenie sport (tuhsie), motor normal (bez sound generatoru). podvozok nastavitelny nemam (tam by to davalo este vacsi zmysel). do rezimu sport som si motor/radenie prepinal podla potreby riadiacou pakou DSG... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Ted mi @PistaTT dal myslenku.. Pokud mam motor pres driveMode select dany do NORMAL na DSG si prehodim na SPORT.. je ten rezim razeni/motoru stejny, jako kdyz cely driveMode hodim do sportu, nebo je tam rozdil (porovnavam pouze razeni/prodlevu plynu v jednotlivem rezimu vs. prehozeni prevodovky na SPORT)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Pokud mohu mluvit za sebe (nemam rs ale obyc o3 s dsg) tak rezim sport oblivni razeni a citlivost na plyn. nema vliv na nastaveni xenonu, volantu a acc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 (editace) @M_ike podla mna ano. rezim SPORT cez volbu jazdneho rezimu k tomu prida aj tie ostatne veci - tuhsi posilovac, svetla, sound generator. Editováno: 25. Květen 2018, autor: PistaTT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Mne slo prave o to, zda se nejak odlisuje "SPORT" skrze nastaveni driveMode (sekce pohon) versus nastaveni pres DSG ("tuknuti" z Drive dolu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 az teraz pozeram, ze sa to nemusi dat jednoznacne pochopit (ci ano = sprava sa to rovnako alebo ano = je medzi tym rozdiel). takze podla mna sa radenie a odozva na plyn spravaju rovnako, no exaktne som to nemeral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.