Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Takže jako řada z vás jsem také objednal zařízení od ispshop a spokojenost. OIII 2016.
A jedna fotka z montáže (inspirace od bicisty DíK!)

Citovat

 

IMG_2464.JPG

  • 1 měsíc později...

Mohli by ste prosím niekde popísať postup podľa ferdy? (zmena teploty?)

Môj starý HEX-CAN s VCDS nekamaráti s O II a nový kábel VCP zas s VCDS... A ten VCP od čínskych súdruhov neviem aktivovať aby zobrazoval popisy (signalov, parametrov atd). Mám k tomu i dongle ale...zatiaľ nemám odvahu spraviť čistý install a spustiť to.

Ale tá "predinštalovaná" vezria s fake ovladačom pre dongle funguje, ale bez popisov.

Stačilo by mi keby dakto napísal ktorý register a aké hodnoty.

Ď.

  • 1 rok později...

Umí někdo deaktivovat start stop přes diagnostiku v okolí Ostravy.Mam Octavia III r.v 2014 1.2 tsi 77kw.Diky za odpovědi.

Popros “Maro CZ”. Je od Opavy. ?

Zdravím,

 

dneska jsem pátral jak na SS a prošel spousty diskuzi. Nakonec jsem šel cestou zvýšení napětí, vyčetl jsem tady příspěvky že tato cesta není v některých případech funkční. Zamyslel jsem se na podstatou a napadlo mě ze 12v nastavit je nedostačující, jeden článek má nominální hodnotu 2,1V x6 je 12,6V. Správná funkce dobíjení drží hodnotu 13,8-14,2V. Tudíž i na volnobeh bez puštěných spotřebičů se pohybujeme nad 12V. Zkusil jsem tam nastavit 15V a zatím to vypadá že jsem na dobré cestě 

V 13. 9. 2017 na 11:29, Pawouk napsal:

Může někdo potvrdit/vyvrátit níže uvedené ? OIII FL s adaptivním tempomatem a DSG. Letmo jsem se díval do manuálu a nic jsem tam k tomuto nenašel.

 

59b8f9f9361d6_Start-Stop.thumb.jpg.8f0ac351bf73c64336a86ecd7225f66f.jpg

 

Sice je to uz hodne stara otazka, ale nikdo neodpovedel kladne ...

 

 

U mne toto funguje od zacatku. Mam jen adaptivni tempomat (bez sledovani znacek, pruhu apod.) a DSG. 

 

Prijedu na cervenou, zastavim, auto se vypne. Pri rozjeti/pohybu auta predemnou se motor nastartuje. 

 

 

 

 

 

před 2 hodinami, AlikP3 napsal:

Sice je to uz hodne stara otazka, ale nikdo neodpovedel kladne ...

U mne toto funguje od zacatku. Mam jen adaptivni tempomat (bez sledovani znacek, pruhu apod.) a DSG. 

Prijedu na cervenou, zastavim, auto se vypne. Pri rozjeti/pohybu auta predemnou se motor nastartuje. 

 

 

Ale jo, řešil jsem to, asi někde v jiném vlákně. Tehdy (8-9/2017 s fungl novou O3 MR2018) jsem byl asi jeden z prvních, který rozpoznal, že to tak funguje. A měl jsem k tomu kladné vyjádření.

 

Mám tedy ten velký senzorový panel s kamerou pro značky, Lane Asist atd.,, a funguje to tak, jak je popsáno. Ale nemám s tím žádný problém, SS mám většinou aktivní, ten mě nějak zásadně nevadí, jestli motor běží nebo ne ani neslyším. A je to celkem funkční, motor startuje jen když se auto přede mnou rozjede (pokud na to tedy čekám).

 

Je zajímavé, že ti to také funguje, možná to bere i data z radaru ACC. A nebo jen právě z radaru...

  • 5 týdnů později...

Napadla mě ještě jedna možnost - nešlo by to nějak propojit s automatickým zamykáním dveří? Je to kontrolka+tlačítko hned vedle S/S a samo to spíná po rozjetí nad určitou rychlost, takže synchronizace s deaktivací S/S by byla naprosto ideální. Možná by to šlo propojit jen na úrovni kabelů a namusel by tam být akční člen typu relé...

  • 1 měsíc později...

Asi už to znáte, ale pro jistotu

 

https://www.stualarm.cz/z12809-start-stop-deaktivace-vw-audi-seat-skoda-do-obd-ssm-vw02

 

https://www.stualarm.cz/z13328-start-stop-pamet-vw-audi-seat-skoda-plug-play-ssm-vw01pnp

 

https://www.stualarm.cz/z12225-start-stop-pamet-vw-audi-seat-skoda-ssm-vw01

Start stop mam vypnutej, tak že po nastartování se musim rozjed na cca 6km/h a po následném zastavení se mi deaktuvuje jako kdybych

zmáčknul tlačítko na jeho vypnutí. Jinak jde normálně oládat, vypínat zapínat. Je to super. Dělal mi to chlapík V Praze.

Proč to dělat jednoduše, když to lze udělat složitě a ještě za to platit. Pro vypnutí Start/Stop (a přepnutí nabíjení baterie z 80% na 100%) stačí rozpojit malý konektor na konci "-" kabelu u baterie. Jde o sondu proudu.

d-c-jednotka.jpg

To akoze tuto stupidnu a neoverenu metodu nasupes do kazdej jednej temy o deaktivacii start stop systemu?

před 36 minutami, Patrik1971 napsal:

To akoze tuto stupidnu a neoverenu metodu nasupes do kazdej jednej temy o deaktivacii start stop systemu?


Nechápu, že jseš "profesional", elektronice vůbec nerozumíš a nechápeš, jak funguje. Tato metoda je spolehlivě ověřena x majiteli aut. Kdokoliv jí může snadno ověřit, pokud umí rozpojit jeden konektor ;-).

Dostal jsem odpověď od profika na dotaz ohledně mojí baterie.

 

Pravděpodobně bude v baterii pokročilá sulfatace a zvýšený vnitřní odpor. EFB je sice baterie pro start-stop nicméně jde pořád o obyčejnou olovokyselinovou baterii. Napětí na svorkách musí být nejméně 12,50V. Cokoliv pod je špatně. Jestli jsem správně četl tak jste dobíjel EFB+ baterii na režim AGM? EFB+ dobíjet stejně jako obyčejnou autobaterii. Ohledně dobíjení, nemá náhodou vaše auto rekuparaci? Režim dobíjení tomu odpovídá.

  • 4 měsíce později...

Mně nepřijde, že je to vzrušovalo. Poslali vyjádření, co dle ní touhle partizánštinou může přijít. Jde o to, aby si každý vyhodnotil rizika a přínosy.

To vyjádření se mně moc nezdá.

kombinace staré, vybité nebo pošlozené baterie a skokové navýšení odběru proudu .....

 

Právě naopak, se zapojeným konektorem a aktivním inteligentním dobíjení je baterie nenabitá dlouhodobě.

Taky se mi to tak jeví, pokud to čtu a snažím se používat logické myšlení. Dle toho  vyjádření tiskového mluvčího Škody Auto a.s., bych měl spíše obavu, že mi ty zmiňované určité systémy nebudou fungovat v případě  toho tzv. inteligentního dobíjení, spíše tedy nedobíjení baterie. Nějak si sám sobě pan Jína odporuje, nebo se dost nešťastně vyjádřil.

osobne bych predpokladal, ze v palubni siti O III a i dalsich vozu , opatrenych inteligentnim dobijenim, je pocitano s velkym kolisanim napeti, takze kazda jednotka bude mit svuj napajeci obvod, kde bude drzet potrebnou vysi napeti bez ohledu na aktualni stav site. Samozrejme jen v intervalu kolisani inteligentniho dobijeni. Tzn, ze pri odpojeni konektoru, se hodnota stabilniho napeti nachazi v tomto intervalu, nebude zasdy problem s jednotkami a jejich zminovane narazove pozadavky na odber, preci uz od zacatku automobilismu  resi prave akumulator. Ten neslouzi jen n nastartovani, ale i k dodavkam energie behem provozu.

Nedánvo v práci OIII odešla baterka, bylo auto odmítalo nastartovat (baterka 10.1V), nahodilo se přes kabely, vytáhnul se konketor u baterky a auto bez jediné hlášky a problému ujelo asi 130km s veškerými komfortními i bezpečnostními spotřebiči. Po příjezdu auto opět nenastartovalo (baterka kapacita 00nic). Takže ikdyž baterka nemá dostatečnou kapacitu na to aby nastartovala motor (1.2 TSI, to má minimální odpory), tak má nejspíše dostatečnou kapacitu na to, aby vykryla potřeby sítě auta.

Toto jsem zažil ještě u staré OII. Auto nenastartovalo, přijeli, nahodili ho. Byla neděli, baterku nechali. V neděli mně pomohl soused a po cestě 250km jsem zastavil v garáži, zkusil nastartovat a ani ťuk. Autu "drnčely" při pokusu o start budíky. Na druhou stranu šlo o bezproblémovou jízdu.

  • 9 měsíců později...

Našel jsem na Aliku tohle propojení které deaktivuje start-stop, stávající metody které šly u starších ročníků na mne nezabíraly, koupili by jste si to

 

https://pl.aliexpress.com/item/4001012474153.html?spm=a2g0s.9042311.pcrcomd.9.27425c0f9CuV3A&gps-id=pcOrderList&scm=1007.30114.175594.0&scm_id=1007.30114.175594.0&scm-url=1007.30114.175594.0&pvid=0c225fa2-3886-4627-9098-e3a233942aa4&_t=gps-id:pcOrderList,scm-url:1007.30114.175594.0,pvid:0c225fa2-3886-4627-9098-e3a233942aa4,tpp_buckets:668%230%23131923%2348_668%23888%233325%2312_20114%230%23175594%230_20114%233258%2310449%23845_668%232846%238113%231998_668%232717%237566%23832__668%233374%2315176%23760

@ekr A funguje to? Jaký rok O3 máš? Řeším jak to vypnout na O3FL

Vůbec nic neřeš. Vytáhni ten konektor u baterky a máš to hotový. Dvě mouchy jednou ranou. Vypnutý ten debilní start-stop a taky vypnutý to "inteligentní" dobíjení a baterka bude furt dobitá na 100 %.

Já to udělal hned po koupi O3 2.0 tdi (2018) a mám už 40 tisíc km klid. Žádný tragédie, jak píší někteří teoretici, se nekonají a vše je ok.

spartakcz

No já doufám že to bude fungovat, proto sem to tady postnul abych zjistil jestli to pojede.

A octu jsem kupoval loni novou, ale to je vidět v podpisu

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.