foter Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 Mám 6-týždňov octáviu III s týmto motorom (CLHA),ktorý je dosť zmenený oproti tomu,čo som mal v II face.Po 4500 km sa mi zdá pružnejší a mierne úspornejší.Chcem požiadať o názor na časté spúšťanie vetráka chladiča, s ktorým som sa pri octávii II face 3/11 za 105tis.km nestretol ani raz.Táto nová III to zapla hneď pri jazde z predajne po 11km.Dlhodobá spotreba na PC je 4,8 na posledných 3600km.Trhanie asfaltu mám už 20 rokov za sebou,jazdím tak +10 až 15 nad rýchl.limit.Považujem za nenormálne,aby po 12km jazdy, vonku 18°C, chladiaca kvapalina ručička rovno na 90°C,olej 79°C zastavím a vetrák ide ešte 5min. Volal som do servisu,či to nebude chybné čidlo na chladiči,vraj nie,že mi urobia flash riad.jednotky.Budúci týždeň sa vraciam domov,zájdem do "môjho" servisu a uvidíme.Má niekto iný názor ako flash? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 A klimu máš puštěnou? Mám pocit, že když je puštěna klima, tak malý větrák jede pořád. Tedy na OII byly dva větráky, malý a velký, malý jel při spuštěné klimě pořád, velký se pouštěl, když bylo třeba výrazněji chladit motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 Já jsem se s tím u vypůjčené OIII 1.6 TDI CR také setkal. A nemohla by to způsobovat nějaká nesrovnalost při vypalování filtru pevných čístic (DPF)? Přece jenom OIII je nová ,můžou tam mít nějakou chybičku v SW. Viz.poznámka z manuálu: "Pokud vypnete motor během procesu čištění filtru, resp. krátce po jeho dokončení, může se na několik minut samovolně spustit ventilátor chladiče." Nesvítila ti kontrolka filtru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foter Vloženo 2. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 Kontrolka filtru nesvieti,klíma nie je zapnutá.Už mi to urobilo aj keď bolo vonku 12°C.ˇMotá mi hlavu,že už sa mi stalo aj to,že som zastavil chlad.kvapalina normál,olej 99°C teda o 20 viac a vetrák ticho.Ten olej sledujem,na predchádzajúcich piatich oct.som túto funkciu nemal.Tu sa pohybuje zatiaľ po zohriatí na v medziach 76-102°C.Dúfam,že to je OK,kolega na Sharane máva aj 120°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 Teplotu oleje máš v naprostém pořádku. Viz.manuál:"Teplota oleje:Pokud je teplota motorového oleje v rozmezí 80-110 °C, je motor zahřátý na provozní teplotu.Pokud je teplota nižší než 80 °C, resp. vyšší než 110 °C vyhněte se jízdě s vysokými otáčkami, na plný plyn a silnému zatížení motoru."Je to nový motor v novém autě, tak je možné, že mají v sw nějaký bug. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foter Vloženo 2. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 Keď to dajú v servise do richtiku napíšem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 Hm, tak to vypadá, že to není jen u OIII. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=288&t=268880 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foter Vloženo 7. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 (editace) Tak mi dnes volal garančný technik z "môjho" značkového servisu,že bol na školení a položil tam túto otázku.Vraj to nemá nič s chladičom vody atd.,že nemusím ani chodiť,že to je dochladzovanie bože môj zabudol som presne čoho,ale má to niečo s DPF filtrom a je to vraj úplne normálne aj keby išiel vetrák 15 min,nielen 5 minút.Obvolal nás štyroch,čo kúpili s motorom 1,6TDI-cr.Možno to odborníkom bude jasné o čo ide.Inak už mi to zase cca 600km ten vetrák nespustilo. Editováno: 7. Červen 2013, autor: foter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 foter, to je škoda, ale já jsem na možnou souvislost s DPF filtrem upozorňoval již na začátku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 no ja kdyz jsem videl tu 1.6 TDI, tak ono mezi vetrakem a motorem uz neni vubec misto, proto bych videl souvislost i s tim, urizli spicku auta a ted se to prehriva (at uz kvuli DPF ci cemukoliv jinemu), takova novodoba prehrata 120tka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 (editace) Sice tam topí DPF ale je to pořád jen 77kW co ti jde maximálně jako topný výkon do vody. Takže výkonnější varianty na tom budou ještě hůř. Testováno to bude jistě až na hranici možností. Třeba 45°C okolí to určitě taky zvládne Editováno: 14. Červen 2013, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smeta Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 Jezdím, taktéž služební Octavii s tímto motorem. Nyní najeto cca 1000km. Poprve jsem si toho všiml při cca 300 km, kdy jsem jezdil po městě, kdy se rozběhl ventilátor chladiče venku bylo asi 10 stupnu a já zastavil po pomalé jiízdě u domu a nechal běžet motor než otevřu vrata a jeste stoupal z motoru slaboučký dým, byl vidět přes přední světla už bylo skoro tma. Pak mi to udělalo zase v cca 800 km, zase běžel ventilátor, venku 2 stupně, ale už bez dýmu. Dotazem na prodejce jestli je toto OK sděleno. Původní slabý dým byl z DPF ve kterém je i izolační vata, která se vypalovala (opětovně už se dým neobjevil) jak to bylo nové a dále spínání ventilátoru i při malém zatížení motoru je způsobeno zase tím, že když motor regeneroval DPF, spustí se ventïlátory kvůli chlazení motorového prostoru. DPF je hned u motoru. Sepne to prý nezávisle na teplotě motoru. Samozřejmě mě napadlo co to bude dělat až bude venku 35 stupňů, ale to teď přes zimu nezjistím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stevo11 Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Ahojte chlapi. Som šťastný majiteľ OIII. Tak isto som si všimol že mi zapína vetrák aj ked motor ešte nie je úplne zohriatý. Hlavne pri kratších jazdách. Troški som bol prekvapený a myslel som si že sa jedná o nejakú poruchu. Stalo sa mi to asi už 2x. Mal som na mysli čidlo. Ale po prečítaní vaších príspevkov vidím že je to asi normálne. Takže to neriešim.Ak budete mať dalľšie poznatky dajte vedieť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meego Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Zdravým pred týždňom som si kúpil OIII nabehal som na nej niečo cez 1000km a až teraz som si všimol že tiež mi zapína chladenie stalo sa mi to aj dnes prešiel som asi 5km trasu pričom som si všimol že motor sa nahrial na 90 stupňov počas asi 3-4km samozrejme po vypnutí motora ventilátor ešte chladil 5.5minúty tak sa chcem spýtať či je to vážne tým vypaľovaním dpf filtra lebo žiadna kontrolka ako píšu v manuály sa mi nerozsvietila auto má nabehané 23 000km Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Kontrolka se ti rozsvítí jen když je filtr zanesený = nepodařilo se spálit saze pomocí "pravidelného vypalování". 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri739 Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Já když jsem koupil novou OIII 1.9 tdi, tak se mi větrák vypínal po dojetí i třeba po 10 min. Stalo se mi to tak asi 4x než jsem najel přes 500 km. Teď mám najeto něco přes 4000 km a od té doby nic. Musím to zaklepat [emoji1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 dělá mi to 3x do měsíce ... na našem brněnském srazu to kolegové slyšeli, hučelo to alespoň 5 minut... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 (editace) Já když jsem koupil novou OIII 1.9 tdi, tak se mi větrák vypínal po dojetí i třeba po 10 min. Stalo se mi to tak asi 4x než jsem najel přes 500 km. Teď mám najeto něco přes 4000 km a od té doby nic. Musím to zaklepat [emoji1] O III (3) a 1,9 TDI? opravdu jsi se nepřeklepl? a pokud to byla O II měla opravdu filtr pevných částic? Editováno: 17. Květen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri739 Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Jasně že 1.6 tdi. Omlouvám se za překlep. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 měl jsem O II FL 1,6 TDI CR a za 90 000 km než jsem ji prodal mi to nikdy takto nedělalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meego Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Ok diky chalani za odpovede takže je to normálne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Je to normální!Jestli chceš vědět kdy auto vypaluje DPF, tak sleduj otáčkoměr,na volnoběh točí něco kolem 1000, právě při regeneraci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plajik157 Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 A jak dlouho se PDF "pravidelně vypaluje" ? 1, 5, 10 minut? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 PDF sa vypaluje ( na CD) podľa toho,koľko toho máš uloženého a teraz vážne: RJ motora si to sama "ukočíruje",ona vie koľko treba na to času 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 (editace) Jak už se tu několikrát psalo, u O III není to třeba vůbec řešit a lámat si s tím hlavu, přemýšlet nad tím, upravovat jízdní styl nebo sledovat při volnoběhu otáčkoměr či jiné wifikundace, a to do doby než by se rozsvitila patřičná kontrolka... pak viz návod.... Tak tak, ale třeba pamatovat na to, že třeba 1 GB velké PDF se na CD nevejde.... Editováno: 17. Květen 2014, autor: Hravec 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.