marek214 Vloženo 5. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2018 Nečítal som celé vlákno napíšem len svoju skúsenosť: 1.začala svietiť kontrolka už ma to rozčulovalo raz svietila píp píp píp raz nie vybral som vyrovnávaciu nádržku vyčistil octovou vodu benzínom.Pomohlo asi na 2 týždne potom znova . 2.Kúpil som novú nádržku ale rozmyslel som si to a vypustil radšej vodu z chladiča.Takže výmena G 12 + preplach a čuduj sa svete kontrolka zhasla.(: Nemrzku som si nariedil 50:50 s destilovanou vodu. Voda tam bola už veľmi dlho určite viac ako 5 rokov len sa sem tam dolievala nemrznúca alebo voda.Ak nemám prdnuté tesnenie pod hlavou dúfam že to vydrží dlhšie ako 2 týždne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2018 já takhle vyměnil nádržku i kapalinu a další zimu se to zase ozvalo, takže jsem do konektoru vrazil "bypass", tedy drátek mezi oba kontakty a je klid. Jen častěji kontrolovat hladinu, protože to takto nic nezahlásí 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 7. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2018 Taky jsem to nakonec vyřešil drátkem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AppleCinaNoNameCina Vloženo 7. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2018 Ja ten dratik povazujem za vtipne docasne riesenie. Vtipne, ze to takmer nevidiet, takze na STK to prejde, ale docasne preto, ze co sa moze pokazit sa aj pokazi a predpokladam, ze nikto si nevsimne zrazu stupanie teploty CH.K. Predpokladam, ze minutka nevsimania si bude vela a motor bude plakat. Preto ja tam planujem v blizkej dobe dat ubastlene kapacitne meranie hladiny, ktoreho vystup bude simulovat spravanie bezneho meraca. Este sa zamysliet odkila tam dovediem napajanie, nech to je napajane iba pocas nebu motora a kde to bude najvhodnejsie umiestnit, nech to nie je zbytocne tepelne, ani vodou namahane. V podstate ked RJ meria odpor kvapaliny, tak ho meria dakym privadzanym napatim... zmeriam multimetrom napatie, ktore to ma, prud, ktory tam ide a ak to ma aspon 2V a 2mA, tak by sa to dalo napajat priamo zo svojho vedenia! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2018 no a když už bastlit, není to lepší opravit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2018 proč teploty? To čidlo je hladinové ne? Nebo je to myšleno že bude málo vody a začne vařit? ... asi jo, že Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AppleCinaNoNameCina Vloženo 8. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2018 před 38 minutami, Malta napsal: proč teploty? To čidlo je hladinové ne? Nebo je to myšleno že bude málo vody a začne vařit? ... asi jo, že Na varenie vody som ani nepomyslel, ale na dlhodobe teploty v priestore motora co ja viem 60-80C. Niektore suciastky by to nemuseli zniest. před 3 hodinami, Wittmann napsal: no a když už bastlit, není to lepší opravit? Najpravdepodobnejsie je, ze je prasknuty blok motora, alebo jeho tesnenie. To uz sa oplati robit aj s inymi opravami. Ak vsak clovek nechce riskovat, ze mu praskne chladic a on si vsimne az vysoku teplotu zvysku chladiacej kvapaliny, je podla mna lepsie bastlit, ako kazde dva tyzdne az 2 mesiace menit nadrzku pre rovnaku funkcnost. ....Aj ked pri obcasnej vymene nadrzky sa olej postupne dostava von zo systemu chladenia a pri zbastlenom rieseni nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2018 tak vzlhedem k tomu, že hladinové čidlo je přímo v nádržce, kde voda může mít 90°-100°normálně, tak bych se výdrže nebál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2018 před 2 hodinami, AppleCinaNoNameCina napsal: Najpravdepodobnejsie je, ze je prasknuty blok motora, alebo jeho tesnenie. ale v tom případě už nemáš, co ztratit a klidně to můžeš překlemovat. Nedělal bych z toho žádnou vědu, pokud není někde nějaká díra, stačí kapalinu zkontrolovat jednou za měsíc. No a pokud zapomeneš, tak to při nejhorším "jen" uvaříš - pára vylítne pojistkou a je to - těsnění pod hlavou už nezničíš. Dřív se tyhle kontrolky nedávaly vůbec a také se jezdilo. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 8. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2018 Pokud voda neubývá nebo nepřibývá, tak to nějakou dobu vydrží. Jak psal Malta, častěji kontrolovat hladinu v expanzce.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 17. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2018 (editace) Hele chlapi, takze staci odpojit konektor a zdirky propojit dratkem a zaizolovat? Ja uz na to taky m*dam, tesneni meneny, nadobka asi 3ti, samozrejme proplachovano cisticem chladici kapaliny, ale proste se to porad vraci a ja uz nemam nervy to po ranu poslouchat... Nic jineho delat nemusim, ze? Editováno: 17. Listopad 2018, autor: Wyder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2018 drátkem jsem propojil oba kontakty konektoru a nasunul zpět na protikus na nádržce, nic víc 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 29. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2020 Za jízdy mi stále bliká, zkusím vyměnit nádobku s čidlem a uvidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2020 je fajn vyměnit i vodu. Nicméně z vlastní zkušenosti to pomohlo jen na nějaký čas. Nakonec jsem dal do konektoru drátek spojující oba kontakty, zacvakl konektor zpět a byl klid navždy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 30. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2020 Já měnil celou nádobku i s proplachem okruhu a zatím 4 roky a cca 65tiskm v pohodě, snad to vydrží :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 30. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2020 Zkusím kdyžtak propojím drátky. Fridex také nechám vyměnit, netuším bod tuhnutí. Auto stálo od dubna, bude se muset rozjezdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 7. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2020 Tak pro ostatní - mechanik doporučil trochu to přelít a stejně to nepomohlo, drátky jsem spojovat nechtěl. Nakonec výměna, 650 a za 10min po problému. Asi to bude druhovýroba, bez účtu, daně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2020 tak uvidíš, jak dlouho to vydrží bez pípání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepernicka Vloženo 6. Duben 2021 Sdílet Vloženo 6. Duben 2021 Hezký den, mám pro Vás malý tip. S tímto problémem jsem se mordoval docela dlouhou dobu. Napřed to byl nějaký olej v nádobce a brousila se hlava. Za pár let na to jsem přišel na to, že olej v nádobce v malém množství nijak nevadil a závada byla úplně jinde. Dráty od čidla mají druhý konec v budících palubní desky na takovém ne zrovna moc inteligentním jemném konektoru. Po letech se konektor postupně vyklepal a zrovna kablík od expanzky jako první, je to myslím nějaký úplně krajní pin (cca. 16, hned vedle je imo). Pak začal odcházet imobilizer atd..... Stačilo jen opatrně přepájet piny mikropájkou. Ani jsem budíky nerozdělával. Oprava za hodinku i s montáží a auto zase jezdí už pět let bez pípání. Jinak tam žádný mechanický spínač není. Jen dva plechy měřící odpor. Při menším množství kapaliny svítí nedostatek, při prázdné nádobce ječí teplota motoru. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deem500 Vloženo 30. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2021 V 6. 4. 2021 na 13:46, Pepernicka napsal: Hezký den, mám pro Vás malý tip. S tímto problémem jsem se mordoval docela dlouhou dobu. Napřed to byl nějaký olej v nádobce a brousila se hlava. Za pár let na to jsem přišel na to, že olej v nádobce v malém množství nijak nevadil a závada byla úplně jinde. Dráty od čidla mají druhý konec v budících palubní desky na takovém ne zrovna moc inteligentním jemném konektoru. Po letech se konektor postupně vyklepal a zrovna kablík od expanzky jako první, je to myslím nějaký úplně krajní pin (cca. 16, hned vedle je imo). Pak začal odcházet imobilizer atd..... Stačilo jen opatrně přepájet piny mikropájkou. Ani jsem budíky nerozdělával. Oprava za hodinku i s montáží a auto zase jezdí už pět let bez pípání. Jinak tam žádný mechanický spínač není. Jen dva plechy měřící odpor. Při menším množství kapaliny svítí nedostatek, při prázdné nádobce ječí teplota motoru. V 6. 4. 2021 na 13:46, Pepernicka napsal: Hezký den, mám pro Vás malý tip. S tímto problémem jsem se mordoval docela dlouhou dobu. Napřed to byl nějaký olej v nádobce a brousila se hlava. Za pár let na to jsem přišel na to, že olej v nádobce v malém množství nijak nevadil a závada byla úplně jinde. Dráty od čidla mají druhý konec v budících palubní desky na takovém ne zrovna moc inteligentním jemném konektoru. Po letech se konektor postupně vyklepal a zrovna kablík od expanzky jako první, je to myslím nějaký úplně krajní pin (cca. 16, hned vedle je imo). Pak začal odcházet imobilizer atd..... Stačilo jen opatrně přepájet piny mikropájkou. Ani jsem budíky nerozdělával. Oprava za hodinku i s montáží a auto zase jezdí už pět let bez pípání. Jinak tam žádný mechanický spínač není. Jen dva plechy měřící odpor. Při menším množství kapaliny svítí nedostatek, při prázdné nádobce ječí teplota motoru. Tento pan ma uplnu pravdu,mne to pomohlo. Diky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.