Přejít na obsah

Pouze pro 1,9 TDi


dattel

Doporučené příspěvky

že bych Váš trochu naštval :p

minulou sobotu z Prahy 4 - Modřan na tun. sraz na Rozkoš 151 km.

ráno jsem vyjížděl z Prahy v 5:40 - po Hradecký dálnici a pak po okreskách. V Obědovicích se mi rozsvítila kontrolka řízení. Jsem na chvíli zastavil, došel si na záchod a pokračoval dál, kontrolka nesvítila - průměrná spotřeba podle PP 4,1 l/100km.

Cestou zpět za deště a v noci za hustčího provozu 152 km (kontrolka řízení se nerozsvítila ani jednou) jsem přijel domů za 3.9 l/100 km a mám změženo že PP přidává na spotřebě 0,1 l/100 km.

Pro rejpaly - opravdu jsem nebyl brzda provozu!

Auto je 1.9 TDI (74 kW) kombi (najeto 74.000) s úpravou motoru pouze sportovní vložka filtru BMC - najeto na ní asi 20.000 km (ještě nebyla praná), sériový podvozek, bez jakých koliv spojlerů na 14" plecháčích a 185/60 gumách Michelin Energy

Jinak když jedu od táty z práce (firma na 11. km dálnice D1) a jedu zadem přes Jesenici do Modřan, tak se dá dojet za průměr PP 3.5 l/100 km. Cesta obráceně je za 4.5l/100 km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že bych Váš trochu naštval :p

minulou sobotu z Prahy 4 - Modřan na tun. sraz na Rozkoš 151 km.

ráno jsem vyjížděl z Prahy v 5:40 - po Hradecký dálnici a pak po okreskách. V Obědovicích se mi rozsvítila kontrolka řízení. Jsem na chvíli zastavil, došel si na záchod a pokračoval dál, kontrolka nesvítila - průměrná spotřeba podle PP 4,1 l/100km.

Cestou zpět za deště a v noci za hustčího provozu 152 km (kontrolka řízení se nerozsvítila ani jednou) jsem přijel domů za 3.9 l/100 km a mám změženo že PP přidává na spotřebě 0,1 l/100 km.

Pro rejpaly - opravdu jsem nebyl brzda provozu!

Auto je 1.9 TDI (74 kW) kombi (najeto 74.000) s úpravou motoru pouze sportovní vložka filtru BMC - najeto na ní asi 20.000 km (ještě nebyla praná), sériový podvozek, bez jakých koliv spojlerů na 14" plecháčích a 185/60 gumách Michelin Energy

Jinak když jedu od táty z práce (firma na 11. km dálnice D1) a jedu zadem přes Jesenici do Modřan, tak se dá dojet za průměr PP 3.5 l/100 km. Cesta obráceně je za 4.5l/100 km

Taky jsem už četl že se sport filtrama je to lepší. Mohl bys napsat jaky maš typ - označení a přibližnou cenu. Čeká mě vyměna tak o tom přemyšlím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že bych Váš trochu naštval :p

minulou sobotu z Prahy 4 - Modřan na tun. sraz na Rozkoš 151 km.

ráno jsem vyjížděl z Prahy v 5:40 - po Hradecký dálnici a pak po okreskách. V Obědovicích se mi rozsvítila kontrolka řízení. Jsem na chvíli zastavil, došel si na záchod a pokračoval dál, kontrolka nesvítila - průměrná spotřeba podle PP 4,1 l/100km.

Cestou zpět za deště a v noci za hustčího provozu 152 km (kontrolka řízení se nerozsvítila ani jednou) jsem přijel domů za 3.9 l/100 km a mám změženo že PP přidává na spotřebě 0,1 l/100 km.

Pro rejpaly - opravdu jsem nebyl brzda provozu!

Auto je 1.9 TDI (74 kW) kombi (najeto 74.000) s úpravou motoru pouze sportovní vložka filtru BMC - najeto na ní asi 20.000 km (ještě nebyla praná), sériový podvozek, bez jakých koliv spojlerů na 14" plecháčích a 185/60 gumách Michelin Energy

Jinak když jedu od táty z práce (firma na 11. km dálnice D1) a jedu zadem přes Jesenici do Modřan, tak se dá dojet za průměr PP 3.5 l/100 km. Cesta obráceně je za 4.5l/100 km

Taky jsem už četl že se sport filtrama je to lepší. Mohl bys napsat jaky maš typ - označení a přibližnou cenu. Čeká mě vyměna tak o tom přemyšlím.

I se seriovým filtrem se dá jezdit pod 4 litriky. Minulý víkend jsem na dálnici najezdil přes 600km většinou rychlostí kolem 140km/h, ale bylo tam i několik excesů přes 200km/h tachometrových a celková spotřeba 4,7l podle pp což bude v reálu tak okolo 4,5l. Nízká spotřeba je hlavně o plynulosti jízdy a sžití se s autem.Pro šťouraly-byla to německá dálnice...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám se se spotřebou-dlouhodobá podle pp-6,2l,podle dojezdu a opětovného tankování doplna něco mezi 5-5,7..Jednou už se mi povedlo najet na nádrž 890km a to mi ještě podle pp zbývalo v nádrži na 28km..Ale možná to bylo i zčasti tím,že takových 500km s tím ujela moje mladá a ta má malinko jinačí styl jízdy(nee,že by brzdila provoz,ale zkrátka tolik neřadí) :D:D

Jinak cena těch rozvodů by mne taky docela zajímala vzhledem ktomu,že mám najeto 94500km...

Co jsem se koukal na netu,tak se dá materiál včetně vodní pumpy sehnat kolem 3000-4000tis a výměnu by mi udělal známej za 1500kč..

Jen pro info-výměna předního ložiskau něj stála-600kč...

Ve škodovce jsem se na to radši ani neptal v zhledem k tomu,že vždy když jsem s nimi měl co do činění,tak se mě snažili opakovaně pěkně natáhnout.... :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám se se spotřebou-dlouhodobá podle pp-6,2l,podle dojezdu a opětovného tankování doplna něco mezi 5-5,7..Jednou už se mi povedlo najet na nádrž 890km a to mi ještě podle pp zbývalo v nádrži na 28km..Ale možná to bylo i zčasti tím,že takových 500km s tím ujela moje mladá a ta má malinko jinačí styl jízdy(nee,že by brzdila provoz,ale zkrátka tolik neřadí) :D:D

Jinak cena těch rozvodů by mne taky docela zajímala vzhledem ktomu,že mám najeto 94500km...

Co jsem se koukal na netu,tak se dá materiál včetně vodní pumpy sehnat kolem 3000-4000tis a výměnu by mi udělal známej za 1500kč..

Jen pro info-výměna předního ložiskau něj stála-600kč...

Ve škodovce jsem se na to radši ani neptal v zhledem k tomu,že vždy když jsem s nimi měl co do činění,tak se mě snažili opakovaně pěkně natáhnout.... :angry:

kde se da sehnat tak levně a tak ochotneho člověka - eventualně bych měl zájem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mel vymenu loziska za 1000.. -_-

Ale na vadnym lozisku jsem najel 6000 km

a reknu vam, ze me z toho vzdy tak bolela hlava, ze to hucelo,jako krava..

Jinak mi to lozisko nemohl vylisovat..diky me hlouposti a trvalo mu to 3 hodky..pak kdyz jsem videl lozisko,tak jsem neveril vlastnim ocim..mel jsem moznost porovnat nove vs. stare ... :vamp

Editováno: , autor: ...GeOrGe...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravicko, taky se pochubil s aktualni spotrebou. 2 lide ve voze a stoupani ... 35-40l jednicka a dvojka max. do 2000ot. a pak 3ka plnej. Jinak 220 neni probelm a slo by to jeste vic .... asi. prumerne jezdim za 5.3 mesto + vejlety po okoli.

Peknej vecer s TDI motorem -_-

----------------------------------------------------------

poznamka : v praci jsem jel s fabkou combi 1,4 TDI 59kW a na jednicku pri rozjezdu neni problem donutir PP ukazat 99l :p kdyz se na to tolik nespape tak jen kolem 60l, ale zase se s ni da jet bezproblemu kolem 3,5 - 4l kombinovane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravicko, taky se pochubil s aktualni spotrebou. 2 lide ve voze a stoupani ... 35-40l jednicka a dvojka max. do 2000ot. a pak 3ka plnej. Jinak 220 neni probelm a slo by to jeste vic .... asi. prumerne jezdim za 5.3 mesto + vejlety po okoli.

Peknej vecer s TDI motorem -_-

----------------------------------------------------------

poznamka : v praci jsem jel s fabkou combi 1,4 TDI 59kW a na jednicku pri rozjezdu neni problem donutir PP ukazat 99l :p kdyz se na to tolik nespape tak jen kolem 60l, ale zase se s ni da jet bezproblemu kolem 3,5 - 4l kombinovane.

A co že jako není problém..? 220 čeho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeptam se tady na uplně něco jiného.

Zahřivání motoru ve studeném počasí. Jka dlouho vám trva než auto začne topit a než se motor zahřeje.

Dneska u nás bylo -3°C a zdálo se mi nekonečný než se to zahřálo.

Přesně tak. Loni když byly mrazy jsem myslel, že mi odešel termostat... Nešlo to zahřát na provozní teplotu.. po 15km to teprve ukazovalo první čárku. V servise na kontrole mi řekli, že je to O.K. Neřešil to někdo kartonem před chladič?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja se přidam taky se spotřebou - dlouhodobě 5,3. Denně jezdím takových 50 kiláku (město, okrsky, kousek dalnice) a někdy jedu za 4,8 jindy za 6,5 - spotřeba podle nalady.

Měl bych dotaz - kdo z vás už byl na vyměně řemenů - kolik to stojí.

já platil 10 táců což je docela v poho.... V autorizáku samozřejmě -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co řešíte?? Ohřev vody nebo kdy Vám začně foukat teplej vzduch z výdechů. Já mám Fabuly 1,9 TDi PD rv 2001 a v -10°C mi začne vlahý vzduch foukat tak po 1-2 km :palec2: a horký tak po 5 km a to je diesela dost dobrý...

Tak foukat to začne celkem brzo ale spiš ten ohřev vody - taky jak piše RAKK po 15 km se ručička dostane tak do poloviny - pak to sice jde rychleji ale myslel jsem si že se to bude zahřivat rychlejc - jak vidim neni to asi závada ale normální stav.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak foukat to začne celkem brzo ale spiš ten ohřev vody - taky jak piše RAKK po 15 km se ručička dostane tak do poloviny - pak to sice jde rychleji ale myslel jsem si že se to bude zahřivat rychlejc - jak vidim neni to asi závada ale normální stav.

Asi jsem trochu výjimka, ale ani v největších mrazech se mi voda na 90 stupňů nezahřeje za víc než 12-13 km...Asi je to tím, že už má trochu víc najeto a tak se rychlejc spotí :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...