Přejít na obsah

Vady a neduhy


Ajfl

Doporučené příspěvky

Pod tým sklom nie je žiadna konštrukcia ani nič , je to normálne nalepené po obvode priehladnej strany okna a ide to pekne vyrezať drôtom ... v mieste od priehľadnej strany okna dole je prázdny priestor , otázka je či sa tam vie udržať voda a v takom množstve dokrútiť okno , s tých fotiek moc nevedieť chcelo by to vidieť na živo ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pondelok idem do ŠA čo mi na to povedia, ale meniť budem až na jar na SK..už to nebudem riskovať, a navyše predpokladám že to nejaký čas potrvá  :kol-72: Od priehľadnej časti okna smerom dolu možno nejaký prázdny priestor je, ale úplne dolu hrana okna prilieha na nejaký plech ale v strednej časti ako je znak prilieha prakticky bez medzery a smerom do strán ako je nápis 'škoda' a 'rapid' tak tam je to úplne odškerené od plechu a medzera medzi plechom a oknom je snáď aj pol centimetra - gumové tesnenie tam nie je žiadne, takže voda sa tam teoreticky udržať môže a za jazdy po mokrej ceste je zadok auta zacákaný stále a keď k tomu i vonku mrzne tak že mi stierače primŕzajú k oknu...neviem, no

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V porovnání s předchozí O2 jsem si všiml jedné věci - když člověk na O2 stáhl okýnko a pak vytáhl, tak pokud bylo tak cca maximálně půl den po dešti, tak okno vyjelo morké. To mi přijde vcelku ok..

 

ale na rapidu mi přijde, že okno vyjede po stažení mokré třeba i 2 - 3 dny po posledním dešti/sněhu... Je to normální? Nevadí mi to, ale říkám si, jakej brajgl a vlhko musí být v těch dveřích ... (auto je starý měsíc, takže ucpaný výtok ze dveří by již být neměl)....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S  tím  sklem na spacebacku bych nečekal do jara,ale to dost divné.

Boční skla po vyjetí po dešti nebo umytí mi  jsou i druhý den lehce mokrá.Podle mně to dobře nestírá kvůli tomu,že je tam použitý jiný druh lišty( s tím sametem).U F1 byla jen taková gumová a stíralo to skoto do sucha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V prosinci jsem zde uvedl příspěvek o úspěšné opravě 3. RST. Bohužel, po této opravě mi přestalo fungovat řazení 1. RST.

Situace dospěla tak daleko, že jsem byl nucen včera odeslat následující email na zákaznické centrum škodovky. Prosím o vaše komentáře, jak byste postupovali na mém místě.

 

Vážený pane .....,

na základě našeho tel. hovoru vám zasílám info k reklamaci mého auta:
RAPID AMBIT 63/1.2 TSI 5G
NH33F4
TMBAM6NH7D40....
Zakoupeno 1.7.2013, prodloužená záruka 120 tis./4roky
Stav km ke dni 1. reklamace - 33521
Servis - ........
 
Dne 20.11.2014 jsem reklamoval nepravidelné řazení přes zuby u 3. RST a tuhé řazení 1. RST.  K řazení přes zuby docházelo zcela náhodně 1x za 5-10 pokusů zařadit, obvykle z 2. na 3 RST.
Auto mi bylo vráceno s tím, že se závada neprojevila.
 
Asi po týdnu jsem závadu 3. RST reklamoval znovu a auto mi bylo znovu vráceno s tím, že byly změřeny tolerance a vše je v pořádku.
 
Další týden jsem telefonicky problém urgoval a bylo mi slíbeno, že bude do škodovky poslán dotaz, co se závadou.
 
Po dalším týdnu čekání se závada projevila naplno a při zkušební jízdě se 2 techniky bylo naznáno, že "je to tam”.
 
V průběhu opravy jsem se opatrně zeptal, zda nemohlo při řazení přes zuby dojít k nějakému následnému poškození - bylo mi odpovězeno, že ne, že by zuby měly něco vydržet.
 
Auto bylo v rámci záruky opraveno.
 
Po několika málo dnech jsem zjistil, že při pokusu o podřazení z 2. na 1. RST dojde vždy k řazení přes zuby. Tato závada se nepříjemně projevila hlavně v případě jízdy do kopce např. při dojíždění na křižovatku. 
 
Závadu jsem reklamoval a technik mi při zkušební jízdě sdělil, že to na reklamaci nevidí, a že doporučuje počkat, až bude mít stejný model na autosalonu, aby mohl porovnat chování obou aut.
To bylo těsně před svátky.
 
Minulý týden bylo referenční auto k dispozici a po zkušební jízdě se 2 techniky bylo naznáno, že "je to opět tam”.
 
Ve středu 7.1. jsem auto přistavil a až dnes dopoledne (pondělí 12.1.) mi bylo sděleno, že synchronizační kroužek je modrý, zuby opotřebované, a že záruka se neuznává.
 
Dopoledne jsem servis navštívil, technikovi  jsem sdělil své nesouhlasné stanovisko a před pár minutami (12.20) mi volal, že ve škodovce problém znovu otevřeli.
 
I přesto že věřím, že auto bude v záruce opraveno, vás nicméně žádám o opravu výměnou celé převodovky.
Obávám se totiž, že vlivem závad na 3. a 1. RST mohlo dojít k nadměrnému opotřebení dalších součástí převodovky.
 
Předem děkuji za vyřízení mého případu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těžko říct. Do teď jsem si myslel, že jo. Řidičák mám nějakých 30 let. Najeto mám určitě přes 1 mil., ale to nic neznamená. Jestli je to mojí jízdou, tak si opravu rád zaplatím, ale musí mi někdo říct, co dělám špatně. Abych neplatil ještě opravu 2,4,5 a zpátečky. To už by mě asi nebavilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakturu nemám, protože to byla záruční oprava. Dnes jsem se ptal, co je nového a bylo mi odpovězeno, že objednali synchron, kolo jedničky a přesuvník. Zkusil jsem argumentovat, že pokud došlo k tepelnému namáhání (zmodrání) synchronu, musela být tepelně namáhána i hřídel, takže budu požadovat výměnu všeho, nejlépe celé převodovky. Na to mi technik odpověděl, že rozsah opravy určuje škodovka, a že jim expert ve škodovce řekl, že závada na 1.RST určitě nemůže být způsobena závadou na 3.RST, ale neví, čím tedy závada na 1.RST vznikla. Samozřejmě mě napadla další možnost (kromě mé sabotáže), tedy že to špatně poskládali při opravě 3. RST.

 

Jinak ten dotaz od suriho, zda umím jezdit, je při jednání se mnou asi škodováckým standardem.

Já - občas blbne trojka, počítám zuby

Servis - neblbne

Já - pořád blbne trojka, počítám zuby

Servis - neblbne, vše jsme měřili

Já - už to blbne pořád

Servis - blbne, spravíme to

Já - blbne jednička, počítám zuby

Servis - jedničku byste měl řadit jen v klidu

Já - jezdím 30 let a občas jedničku za jízdy prostě potřebuji zařadit a navíc v návodu se píše jen o řazení zpátečky v klidu

Servis - zkoušel jste řadit z meziplynem?

Já - za 30 let ani jednou

Servis - nesmíte řadit jedničku při vysokých rychlostech

Já - řadím jedničku když je potřeba

2. technik při zkušební jízdě, poté co se několikrát ozvalo počítání zubů - je to na opravu

Servis - mám pro vás nepříjemnou zprávu, škodovka vám záruku neuznala, synchron zmodral a zuby jsou ohoblované

Já - pussy!

Editováno: , autor: Mike0007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozumím tomu dobře že máš snahu podřazovat z dvojky na jedničku a podáváš stížnost na to že jdeš přes zuby? Vzhledem k tomu že jednička nemá synchrony tak vždycky půjdeš v tomhle případě přes zuby :) Bez zubů to půjde jenom klasicky s meziplynem. Co mě paměť neklame tak si nevzpomínám na normální osobní auto co by mělo synchronizovanou jedničku. Nebo se pletu?

Editováno: , autor: Supermarine_Spitfire
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co tahle formulace z Učební pomůcky "převodovky 02T a 002 pro FI" : Všechny dopředné rychlostní stupně jsou synchronizované. Rychlostní stupně 1 a 2 mají synchronizaci dvojnásobnou. Nebo jiná příručka 6° převodovka pro OI 4x4: Všechny dopředné rychlostní stupně i zpátečka jsou synchronizované. A dále "Převodovky 02K a 02J pro OI pro motory 1.6 MPI a 1.8 20V a 1.9 TDI": Při řazení dopředných rychlostních stupňů se uplatňuje vliv vynucené synchronizace, což umožňuje jejich pohodlnou a takřka nehlučnou změnu. Tak jak to tedy je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Troufnu si říct, že pokud je synchron na jedničce, tak je tam z jednoho jediného důvodu, a tím je potřeba podřadit ze 2.RST. Jinak  potřebu podřadit na 1.RST mám tak 1-2 x za den pouze při velmi pomalé jízdě v kopci, kdy dvojka už auto neutáhne - mám 63kW motor. Každopádně poznám rozdíl mezi stavem před závadou a při ní. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Synchronizovanú jednotku majú škodovky už dávno pred 1000MB ... Niektoré autá majú aj synchronizovanú spiatočku / zahraničné/ ... 

 

 

samozrejme vďaka rozdielu otáčok sa tam nemôže hádzať vo vysokej rýchlosti ale na TDI je bežné pred križovatkou hodiť jednotku a prevodovky držia ... niekde tu bude chyba , buď vadná spojka čo nevypínala ako mala , zlé radenie /čo majiteľ vylúčil/ , zle poskladaná prevodovka , bežná závada to rozhodne nie je a tie 5Q sú staré bezproblémové prevodovky , takže tlačiť na to , maximálne to zhrkoce a dostaneš novú almaru ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...