Únor 12, 20169 r Moje 77 měla ve výchozím stavu 84, ale takový skok jako z 63 to prostě nebude, to je pravda.
Únor 12, 20169 r Tak tak. Kde to bylo markantní byl 5. a 6. rychlostní stupeň na dálnici, tam jsem to nepoznával, jinak se mi nezdálo, že by byl nějaký zásadní rozdíl.
Únor 12, 20169 r Moje 77 měla ve výchozím stavu 84, ale takový skok jako z 63 to prostě nebude, to je pravda. nebude, ale rozhodně se nedá brát, že u 63kw verze to bude o půlku lepší než u 77kw verze, to si nemyslím...
Únor 19, 20169 r Neví náhodou někdo kolik snese Nm sedmistupňové DSG??? Oficiálne 250 Nm, ale motory Fabie II RS sa upravovali tak, že potom dávali aj niečo cez 270 Nm a vraj s tým nebol problém. Takže v prípade kombinácie DSG s motorom 1.2 TSI by nemal byť žiaden problém u prevodovky. Aspoň čo sa maximálneho točivého momentu týka.
Únor 12, 20178 r Dobrý den doporučí mi někdo z vlastních zkušeností firmu na chip na Moravě. Mám 1.2 TSI 63KW. Díky moc za odpovědi.
Únor 13, 20178 r Co je přesně na Moravě? Mně "nalél" Rapida v Brně -Motorchip.eu -mapy mu upravuje firma Tpower Racing(TDIchip) a znám i pobočku u Kyjova - "Brouk" Moravia Tuning, taky hodně dobří, měl jsem u nich nafťáka. Oficiální sídlo mají někde u Telče i s brzdou. To jsou osobní dobré zkušenosti i když bez brzdy, ale za nízké prachy. No a pak už zkusit ty klasiky TDIFun Těšín? Nebo třeba Bratislava Profituning pokud jsi někde od hranic jako já. Ještě je něco i ve Zlíně, ale to už nevím jaká kvalita..
Únor 13, 20178 r Jo, to vím že má Motaaa od Powertec a snad taky spokojený ne? Já jsem najel s čipem na 1.2 tsi cca 45 tis km a to jsem neměl ani na brzdě. Prostě to tam borec nasypal a auto jezdilo bez problémů. Víc neřeším, stejně auta -relativně- střídám. A pro zajímavost, ve finále jelo skoro podobně jak nynější 1.8 tsi, která je dole neskutečně chcíplá.
Únor 13, 20178 r Mx6 ano jsem spokojen a na chipu už mám najeto 49 tisíc a auto bylo chipnuto po roce co jsem ho koupil a nemám žádný problém.
Únor 15, 20178 r Zdar chlapi, zkoušeli jste někdo chiptuning na 1.2 TSI 66kw http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/skoda/skoda-rapid-12-tsi-90hp/?#detail ? Mě by zajímalo, jak to snese převodovka, protože ty nm jsou docela vyšší :-) ?
Březen 26, 20178 r V 15. 2. 2017 na 12:31, bobanHTP napsal: Zdar chlapi, zkoušeli jste někdo chiptuning na 1.2 TSI 66kw http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/skoda/skoda-rapid-12-tsi-90hp/?#detail ? Mě by zajímalo, jak to snese převodovka, protože ty nm jsou docela vyšší :-) ? Čau, mám úpravu na Rapidu s tímto motorem už cca rok a musím ji jen chválit Najeto více než 12 tis. km bez jediného problému. Akorát to nemám přes autochip, ale úpravu prováděl jeden ze zdejších členů. Více info na mém profilu a nebo přes SZ...
Září 7, 20178 r Dobrý den, pánové. Potřebovala bych poradit ohledně načipování. Mám pár týdnů rapida 1.2 TSI, 63 kw, jede to docela svižně, ale předjíždět se s tim moc nedá :-O A taky bych se chtěla prostě víc svézt. Nedávno jsem objevila, že existuje něco jako chip tunning a přemýšlím o tom, ale nevím, jestli to má smysl, jestli to nepoškodí auto atp. (četla jsem o tom na internetu leccos). Mohl byste mi někdo poradit, napsat klady, zápory, popř. doporučit nějakou spolehlivou firmu okolo Plzně. Předem moc děkuji.
Září 7, 20178 r nelze od toho čekat zázraky. Jestli se chceš "povozit", tak si pořiď jiné auto. Konkrétní firmu nedoporučím, ale vyber si takovou, která má ten chip homologovaný a je schopná ti zajistit jeho zápis do techničáku. V Česku se narozdíl od Německa většinou chipuje bez zápisu do TP, což je nelegální a vozidlo se stává nezpůsobilým k provozu - za určitých okolností s tím mohou být velmi nepříjemné problémy.
Září 7, 20178 r Zkus oslovit motorpowera (viz o dva příspěvky výše), sice je vlastně u Prahy, ale tam jistě dojedeš za 45 minut.
Září 8, 20178 r Zapisovať chip do technického preukazu? To by pri dnešných poistkách so zohľadnením výkonu motora bola blbosť. Čo sa týka chipovania 63 kW verzie, to už má zmysel, lebo motor dostane slušnú porciu koníkov (90 až 96 kW) práve v rozsahu otáčok, kde ich ten motor teraz nemá, a to je nad 4000. Ale v tomto prípade je potrebné aj to, aby Sissinka vedela, že predbiehať sa má tak, že podradí o jeden alebo dva stupne, a nebude sa báť ísť s motorom do otáčok, tj. až takmer po obmedzovač. Ono sa to síce nezdá, lebo tlačí to do sedadla menej, ale ten výkon tam je. Sissinka, ak sa pre chip rozhodneš, tak si to hlavne daj spraviť o renomovanej firmy, ktorá ti zmeria výkon motora pred úpravou motora, aj po nej. Zároveň sa vyhni rôznym powerboxom a podobným "múdrym" krabičkám, ktoré sa dajú akože hockedy odpojiť, lebo to sú iba vyhodené peniaze! Upraveno Září 8, 20178 r od e1.
Září 9, 20178 r Pri zapisu do technicaku hlavne nepocitej s 90kW a vic. Vykon se muze zvetsit max o 20% stavajici origo vykonu a to je teda na cca 75kW vic ti nazapisou ;-) Upraveno Září 9, 20178 r od ČudlR
Září 12, 20177 r Děkuji Vám za rady :-) Pro e1. Nepočítam s tim, že by se výkon zvýšil na 90kW, stačilo by mi těch 81, přinejhorším 77. Někde jsem četla, že lze zvýšit max. o 30%. A děkuji za radu ohledně předjíždění :-D Řídím teda už 17 let, bez jediné nehody, bez jediné pokuty, tak myslím, že už mam něco naježděno (no, ročně tak 7000 soukromě a 8000 služebně). Ale je fakt, že doteď jsem jezdila jen s felicií a fabií, takže ten rapid se řídí a chová uplně jinak. Přeji všem pěkný den.
Září 12, 20177 r Jo pokud to chceš legálně a chceš to mít s homologací zapsané v TP. Pokud ne, je reálné navýšení výkonu až o těch 30%, myslím si, že ne ve všem nás dobře Sissinka pochopila.
Září 12, 20177 r Aha, tak v tom případě jsem Vás fakt asi blbě pochopila! Takže co byste mi radili? Nechat si to zapsat do TP nebo ne? V březnu příštího roku mě čeká první technická a nerada bych, aby s tutim byl nějaký problém... Čím víc informací mám, tím míň se mi do toho chce jít! :-O
Září 12, 20177 r Pokud by jsis to zvysovala jen o tech 20% z 63kW na 77kW, tak doporucuju zkusit se projet s 77kW, jestli ti to vsechno za to vubec stoji..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.