Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jestli jsem to dobře pochopil, tak Ferda ti nabízí řešení odpojit dočasně ten EGR a zjistíš, jak se to bude chovat. Pak se ukáže, zda to je EGR nebo je třeba hledat jinde...

Vloženo

Tak jsem to přesně myslel, ale nikomu nebráním ten EGR vyměnit jen tak "sportovně", ale raději bych volil to řešení, které tu popisuje i waikiki, protože pak bude jistota, že to dělá ten systém chlazení v EGR ventilu.

Vloženo (editace)

tak já mám už od pondělí objednán ve škodovce ten termoregulátor co psala Martina.V v příspěvku, kde psala, že jí to problém vyřešilo, tak snad doufám, že to u superba problém vyřeší. Jinak ve škodovce říkali, že tento termostat je nedostakové zboží a že škodovka nechala udělat další várku. Tak snad v pondělí příjde a hned ho jedu vyměnit, dám pak vědět. U Passatu je divné, že to tam není ..... 

Editováno: , autor: Lewhart
Vloženo

Podle me to tim termoregulatorem nebude protoze to dela i ten passat....radeji pockam jak dopadnete .....priznam se ..jsem linej to zkoumat nebo spis neni cas ....ale nechapu ze passat to ma jinak nez superb se stejnou motorizaci a prevodovkou .....

Vloženo

to ferda 25: asi máš pravdu, ale pořád tajně doufám, že to bude ono  :kol-47:  jinak opravdu nevím. A co se toho Passata tyče, pokud jsem se koukal do Etky tak tam ty druhý termostaty maj taky, stejně jako u škodovky ... záleží co má uživatl pherson za rok a kod motoru ....

Vloženo (editace)

to Lewhart: To se jim to nechce měnit....na skladě jich je dost.

včera je ještě neměli ani v Boleslavi. mj. dnes jsem ten termoregulátor vyndal a zkoušel na průtok.Studená voda propouští nějak hodně na tak malý kanálek na teplou otevírá. Tak taky čekám na nový

EGR a baypass jsem testoval jenom VAGem vše hlásí ok. Baypass překlápí při 70C na volnoběhu. Při jízdě na tu 70C ani nedosáhnu, na volnoběh 90C v pohodě

Věřím že to dořešíme

Editováno: , autor: JiRiK
Vloženo

Tak mam auto zpet ze servisu, stale na nic nepřišli, ten DSG termostat mam taky objednaný. Vyměnili čidla G82 a G63, elektrickou pumpu. Auto ted funguje ok ale to vždycky dokud nejedu nějakých 50km po dálnici pak to začne blbnout... Ma nekdo výsledek po vymenach všeho možného? :-)

Vloženo

výmenu termoregulátora som robil 9.12., odvtedy najazdené cca 5000 km(auto jazdí dlhé trasy) a všetko ok, dokonca aj spotreba šla dole o 0,2 dcl, auto sa nahrieva tak ako má

 

držím place ostatným a želám krásne Vianoce

Vloženo

Takže celé odpoledne teplota držela na 90, jsem rád, u mě je tedy problém vyřešen! Jinak termostat je hned pod vzduchovým fitrem, stačí ho demontovat a hned na něj koukáte, výměna cca 20 min. Tak snad to bude fungovat všem!!!!!

Vloženo

Kamarád to objednával jako že to spěchá tak to dnes ráno dorazilo, a když se koukal tak tam ještě 3ks byly, tak snad se na Vás dostane kluci. Jinak jsem koukal jak to kamarád dělá a bylo to takhle:

 

1. Sundal tu trubku od nasávání vzduchu

2. Demontoval ten velký box co v něm je vzduchový filtr

3. Hned pod ním byl ten teemoregulátor, byl na chladiči oleje od DSG

 

Snad jsem to podal trochu logicky, držím place všem, David.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...