Přejít na obsah

Fabia II / Roomster - koupě (výbava/motorizace)


milans14

Doporučené příspěvky

Čau,

já bych ti také radil tu s lepší výbavou. Na výbavu si člověk lehko zvyká. :-) Mám vlastní zkušenost. Kolik toho s tím autem chceš najezdit? Pokud jsi student, vyděláváš si na brigádách a potřebuješ maximálně jezdit do školy, resp. v pondělí na kolej a v pátek do mamahotelu, tak težko najezdíš víc než 10 000 ročně, už kvuli nákladům na palivo. (A i při tomhle nájezdu počítej s min. 20 000 Kč/rok za benzín.) Tj. nebál bych se, že má auto nalítáno 130 000 km. S tvým nájezdem ti vydrží až do promoce bez problémů a pak ho ještě prodáš. Máme ve firmě auta, která mají 150 000 a jezdí bez problémů pouze s běžnou údržbou. Šéf kupuje soukromě HTP už několik let a auta postupně přesovouvá po ose: manželka - starší syn - dcera - mladší syn. FI HTP má už najeto 200 000 a jezdí dál. :-) Motor dobrý a koroze žádná.

Sám mám také soukromou HTP a jsem s ní spokojen. Na městské a kliďánko ježdění naprosto bez problémů. Dlouhodobá spotřeba 5.9 l/100 km. Po dálnici jezdím tachometrovou rychlostí 110-120 a spotřeba je lehce přes 6 l/100 km. Můžu jenom doporučit. (Pokud ale máš 150 kg a potřebuješ tahat svojí jachtu po německé dálnici v levém pruhu, tak si HTP určitě nekupuj...)

D

Editováno: , autor: Davdav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

co říkáte na koupi předváděcí auto s kilometry do 10 000? Jedná se o Fabii 1.2 TSI.

Díky

Na začátku května bych měl jednu k dispozici. Kilometry budou do 10 tis. Výbava Elegance s řadou paketů navíc (sportovní sedadla, volant, řadící páka, tónovaná skla atd.) Jedná se o vůz z akce mezi námi. v případě zájmu sterba.f@gmail.com

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam akorát 195cm, ale 150KG nemám :D a jachtu taktéž nevlastním :) Teď jsem narazil na fábii 1.4 TDi 51kW taktéž za slušné peníze s 130 kKM s výbavou Ambition. Které auto by bylo teď lepší výběrem vzhledem k mojí peněžence (nepočítám pořizovací cenu) .

Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Táhne mě to k naftě.. je to jiné svezení, přecijenom turbo je turbo i když to má jenom o 6kW víc, a nemusím se tolik bát vyšších rychlostí třeba na dálnici jako u HTP.. to projetí plánuju, protože jsem ten motor ještě nikdy neslyšel a chci to vyzkouset (treba potom změním názor).. ale pokud bych jezdil ve měste za dejme tomu 6l jak říkáte vy, tak by to nebylo vůbec špatné číslo.. počítal jsem spíš něco kolem 6,5-7l obzvlášť teď v zimě..

Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Čau,

já mám fabii II combi sport z roku 2009 a je to OK. Sport znamená: sportovní sedačky (mají tmavé potahy, zvýšenou stavbu a lepší bočné vedení), tříramenný kůží obšívaný volant, kožená ručka a řadička, palubní počítač s maxidotem (a lepšíma budíkama), litá kola Antares 15 palců s kolama dunlop. Na vzhled fakt dobrý. To auto má "vylepšené" všechno to, co je nejvíc vidět jak z venku tak zevnitř. Natáčecí světlomety nikdo na dálku neuvidí...

Já bych doporučil.

D

P.S. Přikládám pár obrázků. Snad se mi podařilo je vložit.

P.P.S. Ta barva je Rosso Brunello.

post-37995-0-48909300-1329114487_thumb.j

post-37995-0-73565000-1329114502_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koncepce "jedničkový Oktávie" je z roku 1994, první studie je dokonce už z roku 1992, začátek sériový výroby je potom v roce 1996 = první škodofka zcela od začátku návrhu a konstrukce v režii koncernu VW. První facelift 2001, druhá generace 2004, facelift dvojky 2008 - na příští rok (2013) se chystá Octavia III. generace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna malá rada, určite radšej 120kkm a výbavu, klíma a aspoň predné okná v originál elektrike (teda aj centrál) + pal. PC, ako dáku 40kkm socku s domontovávaným centrálom. Teraz si povieš, že to stačí, ale časom to začne mrzieť. Moju haťapku by som nepredal, keby bola s klímou a tempomat si rozumel s RJ motora, pal. PC som domontoval, po kalkulácii materiálu na klímu a novú RJ motora som zvolil stratégiu "predaj starú a kúp novú".

HTP so 120 k km by nemusel byť problém, moju 40kw HTP 2004 som predával keď mala 110kkm, okrem jednej vadnej cievky zapaľovania nebol problém, spotreba oleja 0 a emisie hlboko pod limit. No kolega mal novšiu akciovú (city) rv. 2006 a pri cca 25kkm mu odišla hlava motora, naštastie ju menili v záruke, no po jej skončení sa porúčal katalizátor, zrejme následok jazdy cca 70km s vadnou hlavou, emisie našťastie len tak tak vyjdu, takže pred emisnou resetujeme závadu, 10km po STK sa rozsvieti kontrolka.......

Teda radšej 120 k km s pôvodnou hlavou a dobrými emisiami, ako 40kkm s menenou hlavou a vadným katalizátorom, tie havy dávali obvykle repasované, tak ťažko povedať čo vydržia.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

:kol-31: Koupil jsem takhle- leden 2012 Fa ll Eleganc - předváděčku 3300km,čtyři roky záruka,sport.sedáky,ton.skla,multi volant,....cena 258,000,-

Taky v tom nevidím problém.Předváděčku mám už po čtvrté a jsem spokojen.Auta držím tak čtyři roky(80,000km),ohlídám si zase předváděčku nebo referenta...za ty prašule to stojí :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Koupeno v pondělí, v sobotu jsem si zakoupil rádio Sony CDX-GT450U. Městský provoz - ujeto 170 km spotřeba kolem 7.4l, ale počítám že se mi to podaří snížit, protože ne vždycky jsem to šetřil. S autíčkem jsem maximálně spokojenej, motor do města přímo ideální. Jezdí se mi s ním líp, než s tátovou Oktávkou TDi. Jsou tu lehčí rozjezdy (dokonce jsem se omylem bez problémů rozjel na 3) a řekl bych že je tam i více místa (díky tomu, že zde neni loketní opěrka). Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau,

tak ať pěkne slouží. Nevypadá zle, pěkný je i ten světlý interiér, pasuje to k té stříbrné barvě.

Spotřebu určtě snížíš, ale chce to lehkou nohu a předvídavé ježdění. :-) Já jezdím v HTP v průměru za 5.9 litrů. Ale plynový pedál jsem na podlahu snad nikdy nesešláp... To mi však zrovna minulý týden nebránilo vyhrát na JIžní spojce o koňskou délku nad chlápkem s mercedesem SLS. Stačilo koukat před sebe a zařadit se do správného pruhu... :-)

D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mám ten dojem, že to není úplně fér koupě - ten rozdíl mezi odstíněm barvy na PP a PZ dveřích je na těch 3 posledních fotkách (IMG 0713, 0714 a 0715) zřetelně vidět. A je to vidět i na prvních 3 - IMG 0679, 0680 a 0681. Možná předchozímu majiteli jen někdo "ňochnul" dveře, ale radši bych to nechal prohlídnout OPRAVDU DOPODROBNA a hlavně projet detektorem tloušťky lakové a tmelové vrstvy na podezřelých místech... Aby ses pak ošklivě nedivil, až autí údajně nebourané začne v krátké době porůznu "kvést jak jarní louka", protože může mít porušenou zinkovou antikorozní vrstvu = popraskanou od případné deformace nebo opálenou od svařování... pokud jsou vyměněné celé dveře a rozdíl je jen ve stáří laku, bude to myslím OK, ale jestli je opravované ještě něco kolem - práh, nedej Pámbu sloupek, je to na otřískání prodejci o palici...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S autem jezdil nějaký pán ročník 32, takže už slušnej dědula. Ten rozdíl laku tam trošku je, protože to odřel když někam zajížděl, takže je měněnej blatník a zrcátko a stříkaný dveře. Mělo by to všechno bejt dělaný v autorizovanym servisu, jinak by to nemělo vůbec dostat škoda plus certifikát. Barva dveří se někdy zdá světlejší, někdy tmavší a někdy neni rozdíl vůbec vidět. Pokud to nebude dělat nějaké problémy do budoucna (což by asi nemělo, jestli je to jenom škráblý), tak jsem ro schopnej zkousnout :) Jinak děkuji názory, bílej interiér tomu doopravdy docela sluší, i když bude náročnější na údržbu. Auto dokonce i opticky zvětšuje. Jediné s čím se při mých 195cm potýkám je dlouhý klíček v zapalování o který se opírám kolenem, snad to ještě nějak došteluju.

Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau,

tak ať pěkne slouží. Nevypadá zle, pěkný je i ten světlý interiér, pasuje to k té stříbrné barvě.

Spotřebu určtě snížíš, ale chce to lehkou nohu a předvídavé ježdění. :-) Já jezdím v HTP v průměru za 5.9 litrů. Ale plynový pedál jsem na podlahu snad nikdy nesešláp... To mi však zrovna minulý týden nebránilo vyhrát na JIžní spojce o koňskou délku nad chlápkem s mercedesem SLS. Stačilo koukat před sebe a zařadit se do správného pruhu... :-)

D

Toto nemá chybu... :kol-31::kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...