MichalW Vloženo 19. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2014 Myslím že to zbytečně hrotíš. Mezi tyčkou a otvorem byla setina milimetru vůle od výroby. Po 200tis km se tam projevilo nepatrné viklání, což vedlo k opotřebení tyčky a otvoru o další setinu milimetru na obou částech. tj řekněme 3 setiny milimetru vůle dohromady. Po výměně tyčky se celková vůle pouze snížila na 2 setiny milimetru. Takže jestli je výměna tyčky větší chyba než tam nechat původní je dost zajímavý názor... Nicméně bude určitě lepší to pravidelně kontrolovat např. po 50tis km při výměně oleje, protože logicky čím větší vůle tím rychlejší opotřebení. Ale jak říkáš ať si každý dělá s autem co chce...třeba čepy z titanu ať je klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robko151 Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 a mám taku otázočku...... ked nestačí výmena hriadiela.... kolko to vsetko vyjde, myslym cenovo čo všetko a za kolko opravia? mám motor BMP 2008/10 najazdene ma 162 000km. auto som kupil pred týždnom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 Kontaktuj uživatele sharik 4x4 ten Ti na vše odpoví. http://www.vyvazovaky.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robko151 Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 už som mu písal, dikes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Ahoj pánové, stal jsem se po SI majitelem SII r.v.10/08 s motorem 103 kW typ BMP, auto má údajně nalítáno 212.000 km. Po přečtění vašich zkušeností, jsem neváhal a dnes jsem byl u pana Šerbera, ten mi to komplet na počkání vyměnil a můžu jezdit v klidu. Bylo už za pět dvanáct někdo se v tom hrabal, navíc šrouby vany byly ožužlané a dorvané..., díky za upozornění A co se týče pana Šerbera, poctivej profík, takže poklona Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maybe25 Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 (editace) Nie zeby som isiel p. Serberovi robit reklamu len dodam ze posielal som to postovym kurierom do cz behom dna to mal. Hned v piatok to spravil a aj zaslal mi spat expres postovym kurierom a v pondelok sa to montovalo do auta;-) len si to s nim dohodnite telefonicky Zdravim, caka ma vymena oleja a dalsie opravy(S1, BSS motor), planujem sa do toho pustit, ked vsetko tak raz a poriadne, vedel by si nam povedat kolko ta to vyslo a aky postup(ktory kurier, ako si platil a pod., auto bolo cely cas v servise na zdvihaku cakalo na diel?) helflo by mi to dost. Dik ;-) Editováno: 4. Březen 2015, autor: maybe25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vi.l.ik Vloženo 19. Červen 2016 Sdílet Vloženo 19. Červen 2016 Zdravím Vás. Nenašel jsem nikde tohle téma, tak pokud někde je, omlouvám se za založení nového. Kupuji jsem superba combi 2012 2.0tdi 103kw. V tomto motoru prý někdy vznikají potíže u olejového čepradla-vyvažovacích hřídelí. Pouze prodávám informace, které jsem nakoupil, takže se možná nevyjadřuji přesně, ale co jsem pochopil, tak někde v motoru u těchto částí je jakási hřídel tvaru imbusu, která se časem může a nemusí "vydřít" a tímpádem se něco někde přestane mazat a může se stát, že bude potřeba měnit celý motor. Chtěl bych se Vás zkušených zeptat, zda víte, o čem píšu, a zda se s tím někdo setkal. Je potřeba tohle raději preventivně řešit nebo to řešit až mne to náhodou potká??? Bylo mi i řečeno, že jakési šikovné ruce v čechách umí tyto součásti vyměnit tak, aby to bylo v pohodě. Ozubená kola, řetěz a zbývající součásti, které náleží tomuto problému umí daný pán vyměnit za odolnější-z tvrdšího materiálu a podobně za nějakých 8.000kč.Tak nevím, jestli raději investovat, nebo čekat,až se rozsvítí kontrolka a pak rychle vypnout motor. Nakonec, je to problém škodovky, která by se o to měla starat, když se o tomhle ví,ale víme, jak to funguje. Kdysi jsem tady na fóru psal ohledně vyletěné ojnice z motoru octavie 2 facelift 1.9tdi 77kw na třetím válci. Také problém škodovky (výrobní vada,špatný utahovací moment na ojniční pánvi) a nakonec jsem si sám zaplatil nový motor mimochodem octavku mi stejně ukradli Děkuji Vám všem za názory a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
supr Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 ahoj od roku 2011 problemy s vyvažováky už nejsou . Tady přímo stranky pána o kterem mluvíš www.vyvažováky.cz zavolej mu at máš klidné spaní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vi.l.ik Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 Ooo,tak to mne uklidnilo. Jsem rád,že nebudu řešit nějaké potíže. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 Vie mi niekto povedat, ci sa zavada prejavuje aj nejak zvukovo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 (editace) Citujem... 2.0 TDI PD 16v 103 kW (140K) a 2.0 TDI PD 16v 125 kW (170K). Trpia problémami s mazaním. Od výroby majú tieto motory dva vyvažovacie hriadele, ktoré spoľahlivo znižujú hlučnosť a vibrácie. Od nich reťazou je však poháňané olejové čerpadlo. Toto nešťastné riešenie má za následok opotrebenie šesťhranného unášača, ktorý bol vyrobený z mäkkého materiálu. Ten sa dosť rýchlo pretlačí a to už po nájazde 150 000 km a čerpadlo prestane cirkulovať olej do celého motora. Hrozí zadretie motora, kedy je rozsvietená kontrolka oleja posledná výstraha a treba okamžite vypnúť zapaľovanie. Jediné preventívne riešenie je meniť tento systém pohonu olejového čerpadla s výmenou rozvodov každých 120 000 km. Co ja viem, tak problemove (hriadel, nekvalitne vstreky) boli aj CR motory I. generacie a do Superba II sa davali niekedy na prelome 2009/2010. Tusim od maja 2010 sa uz davali CR II. generacie, a tam uz bol ten problem odstraneny dlhsim vyvazovacim hriadelom. Editováno: 4. Srpen 2016, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosinko Vloženo 11. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2017 Ahojte Moze niekto potvrdit ci sa tyka problem vyvazovacieho hriadela cbbb 4/2010 Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chnapka Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Pokud je vyrobeno skutecne ve 4. mesici, tak jsi v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Ja je na CBBB 2009/11 menil pri 347tkm. Cely vyvazovaci modul 38900kc v autorizaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chnapka Vloženo 14. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2017 A to jsi chtěl nebo musel, a proc jsi to neresil přes vyvazovaky.cz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 (editace) Uz som to sem daval, ked som za zaujimal o moj CBBB . Odpoved od pana Serberu (vyvazovaky.cz), dam sem podstatnu cast: Otazka: "Na internete a roznych forach je vela informaci ohladne vyvazovakov na CBBB. Dovolim si citovat jeden vas prispevok z VV fora: " Kdybys to četl pozorně,dozvěděl by si se,že od 11/2009 je již problém vyřešen jiným modulem s 100mm tyčkou.Takže se tě problém netýká, pokud datum 4.3.2010 je opravdu datum výroby a ne prodeje...." Tato informacia ma dost zmiatla, pretoze podla ETKY sa do CBBB iny ako 77mm hriadel nikdy nedaval. Sice sa menil z 03G115281D (do 15.9.2010) na 03G115281F (od 16.9.2010), no stale je to len 77m. Zmena na 100mm prisla az pre CFGB.Teda to tvrdi ETKA, len sa snazim dohladat viacej informaci. Ak by bolo treba rad by som sa niekedy u vas na opravu zastavil, takze cim viac info tym lepsie. Odpoved: " Od 11/2009 je modul inovovaný s 100mm tyčkou. A je jedno jaký to je kod motoru." Editováno: 17. Listopad 2017, autor: Martttin 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 13. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2018 Nekamenujte mne, že se ptám blbě. Vlákno jsem četl. Pravděpovodbně se mne problém netýká, ale raději se zeptám. Na SII u motoru CFFB vyvažováky už nejsou problematické? A jsou tam vůbec? Dík za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parok Vloženo 22. Březen 2021 Sdílet Vloženo 22. Březen 2021 Tato tema uz je asi pochovana, ale mne pomohla a dufam ze pomoze aj dalsim. Zazdielam aj ja svoj hriadel, kedze si ich tu vsetci porovnavame. Mam Audi A3 z 2009 a CBBB motor s ~190000 km (ak sa tomu da verit - z druhej ruky a meneny motor) a takto vyzera moj hriadel, ktory asi uz mlel z posledneho. Skrutky na vani vyzerali neposkodene a polohy oznacene farbou boli tiez neposkodene, takze predpokladam, ze sa toho nikto nechytal. Mam 77mm variant s cislom 03G.115.281F (auto je z 2009, motor ale nemusi byt z toho roku (to cislo 29/15 ma matie)). Uz som to chcel posielat do anglicka, kde si za to pytaju 250GBP, ale nastastie som nasiel toto forum. Zajtra volam panovi Serberovi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.