Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Upřímně, ono bude úspěch když FIV dostane aspoň 1.5 TSI 110kW (a upřímně bych jej uvítal víc než někde cenově ustřelené 2.0 TSI v RS).

přesně tak..cena RS by byla tak cenově mimo realitu, že přemýšlet o ní nemá snad ani cenu, to už raději opravdu ten 1.5TSI a i to je nejisté..

 

a i20N ? jako vypadá hezky, ale opět cena bude neskutečnej masakr :-)

RS by nemalo byť pre bežného smrteľníka, ktorý ide prioritne po cene. RS by malo byť pre nadšencov, ktorí dokážu oceniť dobrý motor, skvelé jazdné vlastnosti a dravý vzhľad... a za to by určite boli ochotní zaplatiť cenu, za ktorú si môžu kúpiť slušnú Octaviu. Lenže to by muselo mať RS aj niečo navyše ako len motor a pár plastov a to asi naozaj zatiaľ nehrozí, takže beriem svoj predchádzajúci príspevok späť. :)

před 11 minutami, brrrrm napsal:

RS by malo byť pre nadšencov, ktorí dokážu oceniť dobrý motor, skvelé jazdné vlastnosti a dravý vzhľad... 

Kdyby to tak bylo, třeba bych RS uznával :D 

Jenže RS nikdy zatím nebylo nic vyloženě sportovního, to je až Cupra nebo R od VW (popřípadě N od Hyundaie), škodovácké vRS je jen o něco málo přiostřené s pár doplňky, něco jako GT od Ceedu. Neříkám, že je to špatně, ale vždy jde o to to správně nacenit a najít tomu klientelu.

No kdo jel s takhle 4m autem nad 100kW tak to auto je dobré jen na rychlost v přímce, zábava je docela o hubu. Odskakuje to a malý rozvor moc nepřidá a dávají tomu sportovní podvozek a někdy ta tvrdost až moc. S 1.5/110kW to už raději Golfa R-line, má multilink, těžší, větší s novodobou cenovou politikou Škody by F4 1.5 nebyla daleko k nějakému výkonějšímu segmentu C.

Někdo má třeba jiné zkušenosti ....

Já ti tedy nevím mám mimo jiné Polo GTI 147 kw nic neodskakuje a drží to v zatáčkách jak přilepené.

Tak myslím Cuvic měl přes 300K vzadu vlečku a rozvor nějakých 2594mm. Nová Ibiza má rozvor 2564mm. Ono je to hodně o tom, jak se to naladí, špatně jde naladit jak vlečnou tak víceprvkovou nápravu. Zase FIV s 1.5 TSI by musela být cenově pod Scalou, takže o konkurenci cenově ke Golfu bych nemluvil.

  • 2 týdny později...

Ohledně konkurence, celkem pěkně vypadá nové Sandero: https://www.youtube.com/watch?v=lTK81kCcSEw&t=32s

Motor 1.0 Tce by měl být pokračováním bezproblémového 0,9Tce, takže opět nepřímý vstřik, akorát přibylo chlazení svodů myslím.

Základem zůstává třívaleček 1.0 Sce, který naštěstí není takový prevít jako 1.6 Sce(bere olej).

V 21. 10. 2020 na 12:15, brrrrm napsal:

RS by nemalo byť pre bežného smrteľníka, ktorý ide prioritne po cene. RS by malo byť pre nadšencov, ktorí dokážu oceniť dobrý motor, skvelé jazdné vlastnosti a dravý vzhľad... a za to by určite boli ochotní zaplatiť cenu, za ktorú si môžu kúpiť slušnú Octaviu. Lenže to by muselo mať RS aj niečo navyše ako len motor a pár plastov a to asi naozaj zatiaľ nehrozí, takže beriem svoj predchádzajúci príspevok späť. :)

Sedačky, ostatní výbavu a VAQ nepokládám za "nic navíc"...

  • 1 měsíc později...

Tak jen doufám že příští generace Fabie se nebude snažit Sanderu nějakým způsobem konkurovat. Nemyslím že by současná generace Fabie a Sandera si byly konkurencí. Leda tak ojetá Fabie vs nové Sandero..

Jinak se mi na tom Sanderu líbí, že ukazuje že ledky a displaye jsou levnější než halogeny a budíky. I když teda asi všichni víme, že tyto nové technologie jsou opravdu spotřební a po 10 letech asi celé to auto poputuje do šrotu protože se to prostě nebude vyplatit opravovat resp shánět displaye, celá světla apod. Horší když to začne cpát i Škodovka do Fabie, protože na to tady zatím nejsme všichni úplně připraveni, že bychom měli posílat 10 let staré Škodovky do šrotu, když jsou ještě o polovinu dražší. Uvidíme příští rok.

  • 2 týdny později...

V úterý v Praze předváděčka

131131622_107026864530298_6477600753484815020_n.thumb.jpg.08eb0ee98b63ba75335a6bf502d0c4c1.jpg130874160_1776136755883775_5544719637028929855_n.thumb.jpg.9f4ff2589d099afdb3f28d7d665771f3.jpgF0EC5726-70FB-4446-8D48-C73BDC3422D3.thumb.jpeg.d30b2778050b25f551be4006de978a4b.jpeg131264021_2751840608406027_974461928307585632_n.thumb.jpg.bd685d029eec635f34b8517e61f96768.jpg130575363_399222094522265_1908932312046529053_n.thumb.jpg.22b50f11eb0680620f76451906b1a906.jpg131302958_384731975952527_8478397135979365843_n.thumb.jpg.0448c7ff3aceb5f07ce42d7fffe1e96f.jpg81AB51B7-3C0B-441B-B2BE-9D362A563152.thumb.jpeg.e0657eaf178de3b21bcffdaa40c7fb58.jpeg131551563_433248557706908_7475678665896106489_n.thumb.jpg.47230968fed77e1daf275396f8665f71.jpg131156529_721142282109681_3644811164237012825_n.thumb.jpg.37b39e76ced8b5acf55147d5fbcfc1c2.jpg130837414_2674825332828261_7383520529440024674_n.thumb.jpg.694c4b77fd03fde6a0619b5176a66a9c.jpg131307072_1104654113320560_4430565916661669526_n.thumb.jpg.6de6077c88dd5025c3bc29bea9cfaa98.jpg

Video test je na webu

Sandero Roadblog

 

Za mě dobrý, to bude mít úspěch.

Upraveno od Jan R.

mě se ty nový dacie líbí.

Uznávam, že vyzerá celkom fajn.. hlavne tá vyššia verzia... aj interiér už pôsobí moderne. Teda na rozdiel od modrej s čudlíkami na ovládanie späťákov.. tá je podľa mňa mokrým snom všetkých odporcov dotykoviek. :D

 

Jo, a ani technologicky to nevypadá uplně špatně, třeba bezdrátový CarPlay/AndroidAuto, uvidíme jak tomu nastaví cenovku, pokud se to v těch vyšších výbavách s TCe100 a LPG bude pohybovat do 350tis. ceníkově, bude to slušná nabídka.

Martab: 4.1.2020 by měl být na ty Dacie ceník.

jj, teď jsem dočetl článek o nich, v Německu, Francii a Británii už ceny mají, pohybují se od 222-232t Kč v přepočtu

Řešení pouze s telefonem se mi vůbec nelíbí. A co autorádio, taky přes telefon?

Rádio u aut bez tabletu je tam zakomponované, nemá samostatný ovládací a displejový panel, ovládá se údajně přes volant a displej má ten společný malý ,mezi budíky, nakonec na minoritní informaci o tom jakou tam mám, nebo jakou stanici naladím, nepotřebuji dle mne   panel 20x30 cm

Jinak já sám za sebe to řešení uložení a napojení telefonu chválím, ten co nechce mít trvale zakomponovaný obrovský tablet tak zde má možnost nenásilného řešení. No a kdo ten tablet chce, tak má taky možnost ho mít. Dacie v tomto případě zvolila dle mne dobré řešení k výběru , klidně bych to uvítal i u Škodovky.

Upraveno od DušanV

před 19 minutami, Petr AMF napsal:

Řešení pouze s telefonem se mi vůbec nelíbí. A co autorádio, taky přes telefon?

Řešené je to podobně jako u Audi, vyšší verze mají potom klasický LCD.

A jak to tedy prosím Tě, má řešené to AUDI, podobně jak jsem psal o příspěvek výše?

Upraveno od DušanV

LCD mezi budíky popřípadě přes telefon.

  • 3 týdny později...

Zdar chlapi, docela povedená recenze na nové Sandero, řeknu vám, pecka, ale ještě se neví cena :-)

https://www.youtube.com/watch?v=qgJ7BCBKSQM

Fábie to má ale dobře načasované, tento rok příjde verze 4 a dostane konečně širší podvozek platformy MQB A0 jako má stávajicí Polo, Scala(zdravím majitele co mě furt hejtují), Ibiza atd..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.