Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

HKubes: mám v práci kamaráda se Ceedem 1.6, jezdí tři roky 2x40km a nic se zatím neporouchalo. Pak příbuzný ma Kiu Cerato 1.5 CDTI, 8 let, 260tis.km a opravolalo se jen turbo jinak vše funguje. Pak další kolega v práci má 4 rokem Kia Rio 1.25 a teď mu motor začal žrát olej, tak to vyreklamoval v rámci záruky. Ale jinak souhlas, díly jsou drahé, nejde sehnat druhovýroba a také pravidelné servisní výměny oleje stojí jak u Superb :-) , tam si Kia vybere peníze za to, že je levná. Jako těžko říct, můj kamarád si splnil sen a koupil si v roce 2010 nový Golf 1.2 TSI 77kw - dvakrát mu museli měnit rozvodový řetěž, chrastění stejné nezmizelo, letos se odporoučela část klimatizace, oprava 7000kč + mnoho hodin práce než to našli příčinu...  No uvidíme :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bobanHTP já ti to neberu chceš vypsat co se na autě podělalo? Všechno prostě nekvalitní materiály. Když dnes zajdu do servisu tak mi tak řeknou že jsou neustále plní. On kdo jezdí 5tis.km za rok, prd pozná ,já najel za dva roky 70tis a z toho byla pořád v servisu a byl jsem rád když jsem ji prodal i když se ztrátou. Ale je pravdo, že dnes musíš mít štěstí a bud koupíš dobrý vůz nebo ne. A já mám asi smůlu na vozy. Ale pořád budu preferovat škodovku se servisem na každým rohu, stím, že kdekoliv zastavím tak mi ji někdo zprovozní. Navíc vše na ní seženu. A to je to hlavní. Když vezmeš auto za milion tak se to se.e ještě víc a stojí to víc. Takže musíš mít štastnou ruku při výběru. A rozhodnutí je jen na tobě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku... jenže ty auta, co vyjmenoval David nejsou konkurenty, protože jsou o dost draží... ale i30 je ve stejné cenové hladině... tak to vidím já... a já tu nikomu i30 necpu... a na rozdíl od některých účastníků zde, jsem měl tu možnost F III vyzkoušet, kdežto někteří lidé tady i30 nikdy nejeli... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HKubes: beru vážně co říkáš, to víš že se poptám ještě kolegů v práci, co mají Ceeda, jak to mají... Určitě se mi nechce dávat 7 let každý rok 5000kč za výměnu oleje to je pravda :-) Také musím zkusit i30. Jinak ještě jsem si vzpoměl na kamarádku s Vengou 1.4(stejný motor jako v Ceedu), kterou má 4 rokem, jezdí denně do práce a nic se zatím nepokazilo... Pak známí mají H ix20 1.4 asi dva roky denního ježdění a také nic se zatím nepokazilo. No a co si měl za Ceeda, jaký rok výroby? Zkusím pohledat, jestli to nebyla nějaká první série, která je často na nic i u Škodovek :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tvl serte na to, to se dřív vyřeší, jestli bylo první vejce nebo slepice, než že co je kvalitnější a méně poruchové...

 

Zrovna z podobné debaty jsem se vrátil z hospody a týpek co měl smůlu na O2 s 1.4TSi začal tvrdit že Škodovku nikdy a jak Dacia je kvalitou na tom stejně a jak Korejci to převálcujou, jak Rapid je dělanej z tenkých plechů a že F1 byla daleko bezpečnější atd. Na tuhle debatu existuje jediná rada, 15 minut počkat a pak nereagovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dokonce v proněmeckém Světě Motorů varuji před 1.4 TSI :-) U těchto motorů je 200tis.km bez poruchy a žraní oleje nesplnitelná meta :-) Ale souhlas, je to asi fakt nemožné určit co je  lepší. Vemte si přiklad, taťka od kolegy koupil v roce 2009 Roomster 1.4 16v a už měnil vstříky a katalyzátor. Můj taťka koupil Roomster 1.4 16v v roce 2006, projezdil celou Evropu, prodával ho jak měl 130000km a auto mělo jen porouchaný parkovací senzor, který nám opravili v záruce, jinak úplně supr motor na běžné ježdění... A pak se rozhodni :-D Pak ještě stačí, že máte smůlu na blbý autoriozavaný servis a je naděláno...

Jinak dáli panbůh a během vánočního shonu stihnu navštívit korejce, tak dám vědět alespoň ceny servisů a dojmy. To samé u Clio Grandtour, který ale nemají nikde poblíž skladem tak nevím kde na něj kuknu :-D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tvl serte na to, to se dřív vyřeší, jestli bylo první vejce nebo slepice, než že co je kvalitnější a méně poruchové...

 

Zrovna z podobné debaty jsem se vrátil z hospody a týpek co měl smůlu na O2 s 1.4TSi začal tvrdit že Škodovku nikdy a jak Dacia je kvalitou na tom stejně a jak Korejci to převálcujou, jak Rapid je dělanej z tenkých plechů a že F1 byla daleko bezpečnější atd. Na tuhle debatu existuje jediná rada, 15 minut počkat a pak nereagovat...

 

tak to fórum můžeme zavřít, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlavne tady na tom foru panuje extremni nevrazivost k cemukoliv co neni Skoda, castecne se to da pochopit, kdyz je to Skodovacke forum, ale nekteri uzivatele prece jen ztraci soudnost a za svou znacku znacku by se byli dokrve i kdyby jejich auto bylo trvale nepojizdne v servisu.

Osobne treba proti korejcum nemam temer nic, nekoupil bych si je vyhradne kvuli motorum, ktere jsou proste divne a pri mem stylu jizdy vubec nejedou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku... jenže ty auta, co vyjmenoval David nejsou konkurenty, protože jsou o dost draží... ale i30 je ve stejné cenové hladině... tak to vidím já... a já tu nikomu i30 necpu... a na rozdíl od některých účastníků zde, jsem měl tu možnost F III vyzkoušet, kdežto někteří lidé tady i30 nikdy nejeli... 

F III je povedené auto,o tom žádná :) Ale i30/cee´d dle mě prostě na ni nemají-a to jsem jezdil i v Cee´du i v i30 :) 

A i tvarově je mi prostě bližší škodovka než korejci ;) Kdybych si musel vybrat mezi Kiou a Hnůjdajem tak už jen kvůli tvarům-zbytek je vlastně defacto stejný-bych si vybral Kiu a né ty divně vypadající Hjóndé :D 

Ale to jsem odbočil :)  :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já třeba nový Auris beru jako srovnatelné auto. Měl sem ho 2 roky a najel 40tis a s Fabii za 6 měsíců 23tis tak nějaké srovnání mám. Je v něm stejně místa v podélném směru jako ve Fabii jen je širší. A stojí stejně aspoň já v Aurise kombi automat v podobné výbavě koupil nový za 430tis což stojí i Fabie. Proto po nehodě s Aurisem sem hledal podobné auto (kombi automat) Kufr taky skoro stejně velký. Když už bych musel vzít korejce vzal bych Ceed kombi GT.

post-8276-0-29008000-1450018650_thumb.jp

post-8276-0-09903700-1450018666_thumb.jp

Editováno: , autor: David C3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím že toyota je o třídu výše jak škodovka minimálně kvalitou zpracování a celkově kvalitou auta ne?

 

Já teda nejsem člověk co by se pro škodovku bil do krve, ale jsem objektivní a kromě F3 jsem jezdil v octáviích, Caddy, Hyundai aj .. musím říci že Hyundai i30 combi je fajn. Nikde nic nevrzalo (ikdyž měl najeto jen 500km to by bylo divné) a kvalita jakaš takáš byla .. ale strašně je u korejců vidět kde se šetří.. síťka na věci za předními sedadly jak v dálkových karosách z roku 1995.. plastu více jak v mé F2 a modré podsvícení všech tlačítek které oslepuje je trochu přehnané na noční jízdy .. a vyhřívaní sedaček je mnohem, mnohem slabší a pomalejší než u F2 .. taky má jen 2 stupně ale extrémě pomalé a slabé..

 

A já si stále myslím že H i30 je něco mezi octávii a fábii .. takový rapid až octávie. Výbavou octávie, prostorem Rapid. Takže bych ho s Fábii nesrovnával. S fábii se srovnává i20.. bohužel ho korejci udělali hnusné protože je úzké a vysoké .. horší jak kdysi F2

 

A otec od přítelkyně má Kiu  .. 1,6 CRDI najeto přes 340 000km a nově vyměněný motor .. takže ty kie zas tak špatné nejsou .. interiér stařičký ale na ty kilometry ještě zachovalý.

 

A každý kdo si kupuje něco jiného než škoda nebo seat musí počítat s vyšími náklady přeci na servis .. koukal jsem na knihu servisních nákladu v servise hyundai a málem mě vynášeli ven když jsem viděl ty extrémní ceny za servisní úkony i u běžné výměny oleje. A to byl obyčejný servis v Ostravě.. žádná Praha .. přirovnal bych to k zapadlému Audi servisu :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak když se podíváš do tabulek i20 vs. F3 HB,  tak i20 je delší o 4cm, rozvor má větší o 11cm a rozchod kol o 6cm, celkově je i20 tedy větší. Vevnitř to jsou cca 3cm k dobru i20. Větší rozvor a rozchod na okrskách moc nepoznáte, ale na dálnici hodně a nebo na sněhu :-) Pak je tu to co jsem psal dříve, prostě se základní motorizací korejec 1.25 55kw/119nm deklasuje škodu 1.0 mpi 55kw/95nm, jenže motor 1.0 MPI snad nikdo nekupuje a s motorem 1.4 je i20 dražší než i30 se stejným motorem, no logika ne ?  ! :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...