Přejít na obsah

Kontrolka bezpečnostního pásu OII


maro-01

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj, po zakoupení OII mě štvalo, že když se řidič nepřipoutá, tak svítí kontrolka a houká zvuková signalilzace. Jde mi o to, že se mi stalo, že mě toto přestalo fungovat. Prostě se nepřipoutám a kontrolka ani alarm nic nehlásí. Někdy poklepem na "zámek pásu" kontrolka i signál spustí. Asi špatný, respektive stále sepnutý kontakt pásu. Setkal jste se s tím někdo?? Díky

p.s. Samozřejmě jezdím vždy připoután :-)

Editováno: , autor: rx6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom zámku pásu je kontakt který je sepnutý když nejsi připoután a tím že tam přezku zastrčíš tak kontakt rozpojíš. Mě to dělalo zase to že i když sem byl připoután tak kontrolka chvílema svítila a alarm řval, tak jsem pod sedadlem našel zástrčku toho zámku a odpojil ji. Od té doby ani jedno pípnutí i když sem se nepřipoutal. Samozřejmě že nepřipoutaný zásadně nejezdím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je ten konektor nějak normálně přístupný? Taky bych to rád vyřadil, pěkně mně to točí, jak to furt houká. Ráno sednu do auta, nastartuju a už to řve, pak to přestane, zařadím abych vyjel ze vrat a zase to řve. Přece se nebudu poutat kvůli deseti metrům, které potřebuju, abych vyjel na silnici. Kdyby to začalo houkat až za jízdy dejme tomu při 20km/h a více, tak bych to bral, ale řve to už jakmile otočím klíček v zapalování a chci nastartovat. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je ten konektor nějak normálně přístupný? Taky bych to rád vyřadil, pěkně mně to točí, jak to furt houká. Ráno sednu do auta, nastartuju a už to řve, pak to přestane, zařadím abych vyjel ze vrat a zase to řve. Přece se nebudu poutat kvůli deseti metrům, které potřebuju, abych vyjel na silnici. Kdyby to začalo houkat až za jízdy dejme tomu při 20km/h a více, tak bych to bral, ale řve to už jakmile otočím klíček v zapalování a chci nastartovat. :aggressive:

Ve předu před sedadlem u krajní kolejnice sedadla je plastová krytka. Ta jde lehce vyndat, pak uvidíš dvě zástrčky. Jedna je na onen pás a druhá na airbag, bacha abys neodpojil ten airbag ,ten má víc drátů, ta zástrčka na pás má jen dva dráty. Stačí ho rozpojit a je po houkání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to řvalo okamžitě po otočením klíčku v zapalování a podruhé, když jsem vyjížděl na ulici. Možná když bych jel 5km/h, tak by to neřvalo, to netuším. Každopádně teď už mám klid. Za ty léta jsem zvyklý se vždy připoutat i na krátké vzdálenosti a nepamatuju, že bych to v jiných autech někdy zapomněl, už to dělám automaticky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrolka a alarm se spustí se zapnutím klíčku a po několika sekundách alarm přestane, kontrolka svítí pořád. Po rozjetí začne alarm znovu houkat při rychlosti vyšší než 10km/h ,po (a teď nevím přesně) ,asi dvou minutách zase alarm přestane a už bude svítit jen kontrolka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dyť to máte v návodu k obsluze auta:

Připnutí bezpečnostních pásů

Kontrolní světlo se po zapnutí zapalování rozsvítí jako upozornění, aby si řidič,

resp. spolujezdec připnuli bezpečnostní pás. Kontrolní světlo zhasne teprve po

připnutí bezpečnostního pásu řidiče, resp. spolujezdce.

V případě, že nejsou řidič, resp. spolujezdec připoutáni bezpečnostním pásem, zní

při rychlosti vozidla větší než 20 km/h akustická signalizace a zároveň bliká

kontrolní světlo.

Pokud se během dalších 90 sekund řidič, resp. spolujezdec nepřipoutají, akustická

signalizace se vypne a kontrolní světlo bude svítit trvale.

A takhlenc mi to taky funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dyť to máte v návodu k obsluze auta:

Připnutí bezpečnostních pásů

Kontrolní světlo se po zapnutí zapalování rozsvítí jako upozornění, aby si řidič,

resp. spolujezdec připnuli bezpečnostní pás. Kontrolní světlo zhasne teprve po

připnutí bezpečnostního pásu řidiče, resp. spolujezdce.

V případě, že nejsou řidič, resp. spolujezdec připoutáni bezpečnostním pásem, zní

při rychlosti vozidla větší než 20 km/h akustická signalizace a zároveň bliká

kontrolní světlo.

Pokud se během dalších 90 sekund řidič, resp. spolujezdec nepřipoutají, akustická

signalizace se vypne a kontrolní světlo bude svítit trvale.

A takhlenc mi to taky funguje.

No mě ne, mě se alarm rozezní už při rychlosti 10km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Já jsem si vyměnil jen ten mikrospínač i s kabílkem co vede pod sedačku. Jde to celé rozlousknout a jen vyměnit tu "elektriku"..nic se tam nerozpadne nic nevyskočí, jen tam je dost chuchvalců prachu, co se tím pásem při zapínání natlačují do toho spínače.

Ten černý plast je jen obal, který se skládá ze dvou půlek. Když jsem to secvakával zpět, tak jsem tam pro jistotu dal trošku vteřinového lepidla (na ty plošky co se secvaknou k sobě).

UPOZORNUJI, ŽE S MECHANISMEM ZAPÍNÁNÁ PÁSU SE ABSOLUTNĚ NIC NEDĚLÁ!!!!

Pokud by někdo chtěl mám doma ještě jeden spínač i s kabílkem doma (orig. nový)...nechám ho za 199,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

mam obavu to deklarovat v servise ako zavadu lebo je to dost nepravidelne. stava sa to pri dobrzdovani, povodne len z vyssich rychlosti pri prudkom brzdeni a zvycajne po dlhsej jazde tak minimalne hodinovej. teraz uz je to bezny jav aj v mestskej prevadzke, kedykolvek stupnem viac na brzdu tak zablika kontrolka a zaznie signal nepriputania. skusal som sa hybat vselijako na sedacke aj pohybovat ukotvenim pasu kde sa zasuva ta kotva medzi sedackami ale nic. Jedine co som objavil je zodraty 'chromovy' povlak z vnutornej strany tej kotvy co je na pase a pod tym sa objavil kov ktory je zrejme hnedy alebo do medenej farby original. Ze by tam stracal kontakt nejak??? Jo a este som vyskusal fintu zapnut ten pas naopak - otocit kotvu pri zapnuti, vtedy sa to neprejavovalo az do vcera :))) kedy uz aj pri zapnuti opacnym smerom to robilo rovnake divy.

Obavam sa ze ked to dam do vysoko specializovaneho servisu tak to pri skusobnej jazde nebude robit... Otazka je, stretol sa s tym niekto uz?

Nevymýšlel bych tady hlouposti jako výměnu a podobný drahý řešení, mě to dělalo taky, dost nepříjemný. Je špatný kontakt v zapínání. Když to pípá a ty domáčkneš tu kotvu tak to přestane. Než to rozebírat nebo blbnout v autorizáku, stačí do tý škvíry kam strkáš kotvu pásu položit sirku nebo kousek párátka a je po problému!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom zámku pásu je kontakt který je sepnutý když nejsi připoután a tím že tam přezku zastrčíš tak kontakt rozpojíš. Mě to dělalo zase to že i když sem byl připoután tak kontrolka chvílema svítila a alarm řval, tak jsem pod sedadlem našel zástrčku toho zámku a odpojil ji. Od té doby ani jedno pípnutí i když sem se nepřipoutal. Samozřejmě že nepřipoutaný zásadně nejezdím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Nevymýšlel bych tady hlouposti jako výměnu a podobný drahý řešení, mě to dělalo taky, dost nepříjemný. Je špatný kontakt v zapínání. Když to pípá a ty domáčkneš tu kotvu tak to přestane. Než to rozebírat nebo blbnout v autorizáku, stačí do tý škvíry kam strkáš kotvu pásu položit sirku nebo kousek párátka a je po problému!

dělalo mi to to same a sirka se opravdu osvedcila takže díky za radu jen jeste malickost tu sirku tam das na porad nebo pri kazdym zapinani ji tam strcis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...