Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ty sis objednával kontrolu účinnosti brzd, chladicí kapaliny, elektriky a seřízení světel? Tohle v prohlídce po prvních 2 letech určitě není! To tě vzali pěkně na hůl. A nekomentuji předraženou výměnu pylového filtru jak materiál, tak práce. Tu si dělám sám, práce na 2 minuty!

 

 

@miklisek první kontrola po 2 letech obsahuje pouze výměnu oleje a pylového filtru dle serv. úkonů..vše ostatní je navíc..bud to ostatní chtěl sám a nebo ho pěkně obrali a dělali něco, co nemuseli :-) jsou úkony povinné a doporučované...na ty doporučované by se měli předem zákazníka zeptat, zdali to chce udělat, ale už jsem se setkal s tím, že se ani neptají a rovnou inkasují, protože spoléhají na to, že zákazník nezná to by správně měli dělat...já i ten kabinový filtr je nenechám dělat..předem je informuji, že si ho měním sám a nikdy s tím neměli problém..

Přesně tomu je tak i u mě. A hlavně, za měření světel případně jejich seřízení v rámci prohlídky jsem nic neplatil. Ani za nabití baterky před diagnostikou závad v rámci 3 leté prohlídky. Ale doba se možná změnila nebo majitel autoservisu chce vydělávat na všem a na Neználcích.

Na ty 4 polozky se me vubec neptali. Asi bych si je i tak zvolil, ale spis se divim, ze to neni standardni soucasti prohlidky. Na cenach servisu se nejspise podepisuje i fakt, ze je v centru Brna

"Podnikatelé" kteří se chtějí rychle OPEŘTIT nehledí na místo působení. Chce si to udělat čas, a dotázat se s předstihem. Čím více servisů oslovíš tím více pak můžeš vybrat. Jednoznačně napíšu co požadují (cena garančky po x km, nebo y letech jen to co se má dělat) + telefonický dotaz servisu v případě viceprací. No a pak se budeš divit kolik peněz budou někteří chtít. A Ty si v klidu výbereš..

@Adam182 bylo by dobré i zmínit tady ten servis

Vetsina fakturovane prace pri bezne prohlidce  se bezne nedelala.

Chybi tam jen omyti solarnich panelu a vymena palivovych clanku  :D

Ale olej za 850 a kabinovej filtr za 861 to je fakt raketa!

 

Pro porovnani 

kabi. filtr 6R0819653 za 370 bez dph  https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6r0819653-kabinovy-filtr-skoda-22020.html

olej 321 bez dph  1L  https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g052577m9-olej-motorovy-0w-20-skoda-33245.html

šroub 41 bez dph https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n91101401-sroub-olejove-vany-m14x1-5x22-skoda-29527.html

No ukazkove privlastneni cizi veci mimo noc.

 

Upraveno od zwan

Když už chceš v tomto případě srovnávat tak srovnávej AS vs. AS 

Já myslel, že první garančka může být max do 5000. No 4.3. du taky po 2 letech, doufám, že to nebude taková darda jak si platil ty.

Jediná rada je oslovit více AS a zeptat se na cenu pouze garanční prohlídky auta po dvou letech. Dále na cenu účtovanou AS za litr motorového oleje. Dotaz  na možnost donesení vlastního oleje (Já jim poslal i olej který si donesu).

Čas zatím máš.

Mi z 11-ti oslovených AS odpovědělo 8 již druhý den. Zbylé 3 servisy se neozvaly. E-mail je lepší, protože máš jejich odpověď písemně. Telefonáty jsou neprůkazné. Co budou dělat navíc, tak mají povinnost zajistit si souhlas s prací navíc.

Rozhodl jsem se pro jeden AS a tam se e-mailem objednal.

Dnes šok v autorizáku, G13 v e-shopu za 135,- Kč 1L balení, v  autorizáku 1,5L za 525,-Kč, prý je to asi jiná G13.

Nebo je asi dovážejí z Číny Concordem, a každá lahev má svoje vlastní sedadlo, a potom že Concorde už nelítá.

je to tá BASF čo ju všetci ospevujú ako nutnú do OIII

@Adam182  taky bych se přimlouval za název servisu, z preventivních důvodů. Klidně do SZ.

Kdo se neptá na cenu, pak se diví.

A opravdu piště, jména sevisů kde jste se divili. Aby se jim lidé zdaleka vyhnuli.

Upraveno od ralff

hlavne aby to bolo lacné , ako táto prehliadka a výmena rozvodu u bratov v PL ... rozvod tam dajte aký nájdete , však na kvalite nezáleží , kladky zavarené , pumpa bez clonky zavarená , remeň KO a skočené o tri zuby ... k práci mechanika no comment , ak niekto popletie dve skrutky a potom tú dlhšiu odpíli aby nahradil kratšiu a po chvíli zistí že tá dlhá mala byť inde tak to zamení za niečo čo našiel pod ponkom ... alebo pretočí motor aj s prípravkom v čerpadlovom kolese a zlomí jeho aretáciu ... hold mám na Superba tak mám aj na kvalifikovaný polský servis , kvalitná robota aj materiál ... čo na tom že po pár km tam ide originál rozvod + koleso čerpadla a to nerátam odťah a nepojazdnosť auta v piatok poobede

IMG_20200224_075557.jpg

IMG_20200224_075605.jpg

IMG_20200224_075610.jpg

IMG_20200224_075612.jpg

IMG_20200224_075622.jpg

IMG_20200224_075626.jpg

IMG_20200224_075630.jpg

IMG_20200224_075637.jpg

IMG_20200224_075643.jpg

srouby vlastni ;-)

tie skrutky majú ísť nové vždy , ale nie je im nič , ak to nejaký debil dokáže takto zameniť , odpíliť a potom zháňať náhradu ktorá je kratšia ako má byť tak to je parodia na servis ...

prvni prohlidka po 30000. vlastni olej prinest nebyl problem, nemenit to co jsem nechtel taky ne. tak to ma vypadat

 

 

asd.png

@karlosx tak takhle by to opravdu mělo vypadat..naštěstí mám taky podobný ve svém okolí..jen otázkou, jak dlouho jim to takhle vydrží :-)

Chybi tam i obligatni odvzdusneni spojky ....

 

 

před 56 minutami, ski1961 napsal:

@karlosx tak takhle by to opravdu mělo vypadat..naštěstí mám taky podobný ve svém okolí..jen otázkou, jak dlouho jim to takhle vydrží :-)

 

Nechci rejpat, ale pokud by meli pouze takove klienty, tak moc dlouho urcite ne :) 

Z takove fakturace neuhradi ani naklady :) 

 

 

 

@Čečulák tohle mně fakt jako klienta vůbec nezajímá..oni žádní chudácí nejsou, to jen my se jako národ necháme škubat. Žijeme v tvrdém kapitalismu, kde mně taky nedá nikdo ani korunu navíc, takže nevím, proč já bych měl někomu platit nemorální ceny. Platím jen tolik, kolik skutečně musím :-)

Však  oni si to vyberou od firemních zákazníků 3 násobně....

Nechapu. Vy ostatni jako svoji praci podstrelujete nebo fakturujete min nez je vam zakaznik ochoten dat? Vzdyt ty AS se chovaji stejne trzne, jako kterakoli jina firma. Kazdy chce vydelat co nejvic a ten servisni technik nebo referent chce taky brat vyssi plat nez je minimum, mit firemni benefity, dovolenou navic, firemni auto. Nekde na to vydelat musi prece. Nevim, v jakem odvetvi se pohybujete, nebo jakou praci delate, ale princip je vsude stejny. Levne koupit, draze prodat. Kazda sleva je vykoupena marzi nekde jinde. 

Taky skripu zuby, kdyz mam platit za prohlidku s olejem, ale tak holt jsem s tim pocital, kdyz jsem si auto kupoval. Sam na nem neumim nic ani na to nemam cas, tak musim zaplatit a nekde jinde na to vydelat tim, co umim...  mimochodem, zas tak casto ten olej nemenite a servis nemate pri vasich najezdech ;-)

Asi bychom se měli vrátit k tomu k cemu toto vlákno slouží tozn. Sdělovat si kde na prohlídku za jakých podmínek a cen.

Servis ma moznost volby svych cen, zakaznik má díky bohu moznost voby servisu.

Co kdo je ochoten zaplatit je každýho věc...

tecka..

Upraveno od zwan

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.