Přejít na obsah

Špinění motoru


Martin Bednář

Doporučené příspěvky

Tak jsem se podíval na tu díru v těsnění okolo kapoty motoru a po 500 km to mám relativně čisté.

Přijde mi, že to těsnění tam původně měli a z nějakých důvodů ho potom dali pryč.

Jediné co mě napadá proč ho dali pryč je, že se  pod tím místem nachází čidlo adaptivního tempomatu a že by se tam mohl tvořit nějaký vzduchový pytel nebo zpětný vír, který by to čidlo mohl nějak ovliňovat, kdyby to tam těsnění bylo. Moc tomu sice nevěřím ale aerodynamika je svinstvo a co se zdá v 150km/h nesmysl může v 30km/h fungovat.

Nadruhou stranu mě nenapadá proč tam to těsnění neni, protože přístup k páčce je dobrý a s chlazením motoru by to nemělo mít nic společného.

Asi bych počkal na vyjádření od ŠA co inicioval Homy u Opat Auto.

 

DSC_6526.jpg?ver=2

 

DSC_6525.jpg?ver=2

 

DSC_6529.jpg?ver=2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že tam těsnění není aby byl lepší přístup k páčce. Včera jsem se díval pod kapotu a je vidět, že jak déšť odstranil ze silnic sůl a jel jsem několikrát v dešti, tak se motor sám umyl. Určitě by šlo dát těsnění až za páčku. Otázkou je, jestli Škoda opravdu tímto neřeší nějaký nedostatek, který při počítačových simulacích nebyly diagnostikovány.

Radarovým vlnám by nějaké stojaté proudy vzduchu vadit neměly. Pokud je možné jejich vznik na přídi vozu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslel jsem že by radar mohl přímo ovlivňovat vzduch, ale že by se tam za určitých okolností mohl chvilku držet nějaký bordel z před tebou jedoucího auta. Třeba v 50km/h rychlosti tam na 5sekund ulpí nějakej bordel a jednotka to vyhodnotí jako náhlou překážku na silnici a půjde na brzdy. Spíš to tak nebude, ale v předchozím článku jsem myslel toto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proč je to stejné u SII? Tam radar není. Myslím, že řešíme nesmysly. Foukněte si tam stavební pěnu a máte po díře  -_-  Návod k použití čtu a motor otvírám, až když se něco zkurví. Do 100 000 km se tam stejně nic neděje. Mám už čtvrtého Supa, 2x SI, 2x SII, každého od plínek. Doufám, že SIII na tom bude stejně - to bude můj pátý, snad v březnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Tak mi drahý Opat sdělil, že je to tak prý správně, že to má chladit motor :kol-44: . Vehementně mi tvrdili, že to nejde přes to chybějící těsnění, ale kolem chladiče.

Když jsem jim říkal, že VW to má vyřešený výrazně lépe, tak diskuze sklouzla k tomu, že se někde šetřit musí.

 

SA prý doporučuje nechat si občas motor umýt.

pánové a dámy, to jsou fakt zoufalci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klasika :D tím chtěl autorizák v jejich řeči naznačit, že tam není těsnění ze dvou důvodů.

1) úspora pár desetikorun v návaznosti na bod

2) je zapotřebí si nechat motor v autorizáku i umýt :D

Martin má pravdu, zapoměl jsem nahodit odkaz, jak jsme to za 69 Kč vyřešili.

http://forum.skodahome.cz/topic/135514-špinění-motorového-prostoru-s3-dodatečná-montáž-těsnění/

Po montáži těsnění bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...