Přejít na obsah

Možnosti kódování u OIII


Pawouk

Doporučené příspěvky

Vyhrivani zpetnych zrcatek by melo fungovat jen pod 20 °C (jak uz bylo receno) a taky by melo po 10 minutach samo vypnout (to v manualu myslim neni, ale nekde jsem to cetl - je to tak i u vyhrivani zadniho skla). Zkuste to nekdo pomoci tech Komf. spotřebičů vypozorovat. U OII to jednak muze byt jinak a musel bych kolem auta behat s multimetrem. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám, že máš dokódováno... vrací se ti to bezpečně zpět (při zařazení D)... mě přišlo, že to po nějaké době "padá" postupně dolů.... takže to na R trvale nemám, spíš na 0....

Trošku to časem padá dolů, ale tak 1x za 14-dní je jenom posunu nahoru a pohoda.

 

Nejhorší je to když člověk couvá a potom už nejede dopředu, takže se nezvedají, ale tak co by člověk chtěl bez paměti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam otazecku ke kodovani, jestli nebudete nekdo vedet

 

nakodoval jsem kolegovi, ze zhasnou denni LEDky, ale kdyz stoji na krizovatce delsi dobu, tak mu vyhodi maxik, ze ma ruple denni.

 

da se tato hlaska nejak odstranit? at uz komplet vypnutim kontroly na LED pasek, nebo jen nejakym prodlouzenim casu kontroly

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejhorší je to když člověk couvá a potom už nejede dopředu, takže se nezvedají, ale tak co by člověk chtěl bez paměti.

 

Hele jak to myslíš, když vypneš motor tak se hned narovná nahoru, takže když někam zacouváš a pak odjíždíš máš zrcátko hned nahoře a né až když se rozjedeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve svem aute mam bixenony a docela mi vadi funkce svetelne houkacky. Jde o to, ze pokud jedu na denni sviceni, musi se kvuli bliknuti svetelne houkacky zapalit vybojka a to treba 2x - 3x po sobe. Nebylo by mozne zmenit kodovani tak, ze se pro svetelnou houkacku pouziji mlhova svetla? Resp. pouze by se zvedla clonka bixenonu, ale misto zapaleni vybojky by se rozsvitily mlhovky. Svetelnou houkacku jsem byl zvykly pouzivat treba kdyz se blizim k prechodu a chci pustit chodce nebo treba kdyz poustim auto z vedlejsi. Je mi proti srsti blikat xenonama, tak ji ted nepouzivam vubec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypnutí světlené houkačky(nebude se hýbat ani clonka):

Leuchte10SHUTTER LB23-Lichtfunktion B 10,not active
Leuchte11SHUTTER RB22-Lichtfunktion B 11,not active

Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion B 6,not active
Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion B 7,not active

 

Zapnutí přes mlhovky(ne RS):
Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion C 12,Lichthupe generell
Leuchte12NL LB45-Dimmwert CD 12,100

Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion C 13,Lichthupe generell
Leuchte13NL RB5-Dimmwert CD 13,100

 

u RS navíc(budou svítit obě dolejší světla):
Leuchte8FL LB39-Lichtfunktion C 8,Lichthupe generell
Leuchte8FL LB39-Dimmwert CD 8,100
 
Leuchte9FL RB2-Lichtfunktion C 9,Lichthupe generell 
Leuchte9FL RB2-Dimmwert CD 9,100

 

Zrcátka:

Je nutné vytvořit dva výstupy do csv souboru s adaptacemi pomocí VCDS. Rozdíl mezi nimi musí být, že poloha na kterou to zrcátko při zařazené zpátečce jezdí bude nastavená(uložená) jinak. Tyto soubor y je nutné porovnat.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrkadlo:

 

merané hodnoty

 

k.45 mirror memory X coordinate - normálne nastavenie 37% pri spiatočke 33% 

 

k.45 mirror memory Y coordinate - normálne nastavenie 52% pri spiatočke 32%
 
;SW:5Q4-959-592-B   HW:5Q4-959-592-B ---  Door Elect Pass.
 
;Component:TSG BFS       009 0014 Coding:00150020DE00048000001100
 
;EV_DCUPasseSideEWMAXCONT 6001
 
;Monday 17
 
;VCDS Version: Release 14.10.0 (x64)  Data version: 20141022
 
;VCID: 43817729CAE9F039329-8016
 
Deactivate production mode 00000000 00000000 00000000 
 
Production mode 00000000 00000000 00000000 
 
Patch_Code_Passenger_Side_Rear 00 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF 22 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF 01  
 
Reversing_Threshold_Passenger_Side_Front 90 %
 
Reversing_Threshold_Passenger_Side_Rear 90 %
 
Window_Regulator_Supplier_Settings_Passenger_Side_Rear_1 00 00 14 83 2B 14 F0 F0 F0 00 20 00 FC 7C 00 14 00 05 06 64 01 F4 32 0F 00 07 80 00 00 07 3F 80 00 B4 00 0C 00 0C 00 27 00 50 00 89 00 D1 01 29 01 7B 04 04 03 01 03 07 03 E8 0B B8 32 05 0F 2D 50 73 04 04 9A 3C 09 1A 36 63 00 83 E0 E7 04 4E 53 70 CA 00 03 00 0C 00 0F 01 6E 5A 01 90 85 07 D0 10 10 00 14 00 14 03 84 27 10 53 6D 03 00 10 80 0C 01 FF 9F FF 00 00 00 0A 01 00 00 00 CE 01
  
Window_Regulator_Supplier_Settings_Passenger_Side_Rear_2 02 8A 02 26 14 EC FF 02 02 0A 02 01 00 0A 05 32 02 12 19 0A 00 05 F6 32 1E 0F 00 02 FE 05 05 FB 12 0D 00 00 00 00 FF 00 00 00 00 FF 00 23 00 19 1E 20 1E 64 D8 C4 F6 F1 28 1E 32 05 1E 00 00 32 03 19 0B 12 10 64 EC D8 FB F6 1E 14 32 05 0B 00 00 82 02 19 0D 16 14 64 D8 C4 F6 F1 28 1E 32 05 0D 00 0A 28 0A 0A 28 23 05 0A 28 1E 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 97 01
  
Window_Regulator_VW_Settings_Passenger_Side_Rear F6 00 F0 00 10 19 0F 03 F0 08 00 14 C8 00 00 00 01 A4 01 C2 09 64 23 C8 1E 00 32 32 01 90 00 00 00 00 00 00 00 AF 00 00 32 3C C8 00 4E 00 4D 79 00 00 32 60 D3 6D CF 64 1E 32 0A 0A 5B D9 6D CF 64 14 32 32 32 14 00 00 42 31 30 36 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 DE A1  
 
Editováno: , autor: peter.s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...