Vrby Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 (editace) dobrý den mam takový malý dotaz... Je 5stup. převodovka záměná za 6stup. převodovku? Co já vim tak se 6stup. dávaly do 1,9TDI. Je možno je dát i do jinné motoráže?Budou pasovat? Poraďte prosím... zatim dík Editováno: 18. Březen 2007, autor: Vrby Citovat
Igor Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 Zaujímavá otázka, no odpoveď prenechám na odborníkov. A presuniem do to sekcie Motor, keďže sa to týka prevodového ústrojenstva... Citovat
srandek Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 Nejsem si jistý, ale podle mne ne. Myslel jsem si, že každý motor má svou převodovku, ale možná se pletu. Citovat
marvin Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 Podle mě by bloky měly být stejné. Takže chasis převodovky by mohlo být taky stejné. Namontovat by měla jít, otázkou je, jestli tam nebude něco vadit. Počítej ještě s výměnnou tyčí a kulisy řazení. Jo, a taky, jsem zvědavý, jak moc bude/nebude znát ten rozdíl 15-20 kW - protože natuty počítej s tím, že je jinak odstupňovaná. Citovat
houmr Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 no neviem 6-ti kvalt ma jedine RS 1,9TDI 96kW. neviem to porovnat sprevodovanie rozvodovka ci ma 1,9 TDI 74kW ronakke ako 96kW ale asi nie. ak vies ake ma 96kW tak mozme porovnat. Citovat
Tomas.cz Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 Myslíš ten šestikvalt narvat zase do TDi nebo do jiného motoru, třeba 1.4 MPi? Citovat
Maverick Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 Tak predpokladam, ze bylo mysleno namontovat 6° prevodovku na TDi 74kW. Na ostatni je to utopie. Citovat
Vrby Vloženo 19. Březen 2007 Autor Vloženo 19. Březen 2007 No,s tim že je jinak odstupňovaná o to mi právě jde.Mam 1,4Mpi po chiptuningu a uvítal bych další stupeň....Takhle poměrně často jezdim na rovinkách se zbytečně vytočenou pětkou. Citovat
MAr(c)el Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 No,s tim že je jinak odstupňovaná o to mi právě jde.Mam 1,4Mpi po chiptuningu a uvítal bych další stupeň....Takhle poměrně často jezdim na rovinkách se zbytečně vytočenou pětkou. u 1.4MPi musis mit vytocenej motor, jinak nemas vykon a pak ti to nepojede. Na 6ti kvalt urcite zapomen s timdle motorem a bud rad ze ti to aspon trochu jede. Citovat
MAr(c)el Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 jakej mas ted vykon a jakej kroutak? Citovat
MAr(c)el Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 pokud nemas kroutak tak kolem 300 tak urcite to tam nedas Citovat
anry Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 myslím si že na benziňáka to nepůjde. Na tdi 74kw musíš měnit i spojku, myslím a startér+ ty věci okolo. Ale do benzínu bych se ani nepokoušel to dávat, ten výkon tam fakt není. Citovat
houmr Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 (editace) No,s tim že je jinak odstupňovaná o to mi právě jde.Mam 1,4Mpi po chiptuningu a uvítal bych další stupeň....Takhle poměrně často jezdim na rovinkách se zbytečně vytočenou pětkou. tos si si mal kupit RS a nie prerabat na to MPI zabudni ten 6-ti kvalt je uz aj na RS dost tazky prevod a nie na MPI to by ti ledva tahalo po rovine p.s.: ked mas uz s toho taku strelu tak pouzivaj ako 6 kvalt R(raketu) to bude supa co si este nezazil ak to ma byt na MPI tak je to zbytocne diskutovat, nepojde to. Editováno: 19. Březen 2007, autor: houmr Citovat
anry Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 No,s tim že je jinak odstupňovaná o to mi právě jde.Mam 1,4Mpi po chiptuningu a uvítal bych další stupeň....Takhle poměrně často jezdim na rovinkách se zbytečně vytočenou pětkou. tos si si mal kupit RS a nie prerabat na to MPI zabudni ten 6-ti kvalt je uz aj na RS dost tazky prevod a nie na MPI to by ti ledva tahalo po rovine p.s.: ked mas uz s toho taku strelu tak pouzivaj ako 6 kvalt R(raketu) to bude supa co si este nezazil ak to ma byt na MPI tak je to zbytocne diskutovat, nepojde to. proč by to mělo byt na Rs těžký převod? A passata, octu, leona atd těžký není???? Citovat
houmr Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 nemyslim vsetky prevody ale myslim 6-tu rychlost ta uz nie je na akceleraciu to je skor udrzovacia. Citovat
marvin Vloženo 19. Březen 2007 Vloženo 19. Březen 2007 No,s tim že je jinak odstupňovaná o to mi právě jde.Mam 1,4Mpi po chiptuningu a uvítal bych další stupeň....Takhle poměrně často jezdim na rovinkách se zbytečně vytočenou pětkou. Jako chceš vyměnit i rozvodovku ? Nechat si ji dělat speciálně na zakázku kvůli šestce ? Protože počítej, že ten 6-kvalt je dieselovej a přes 5000 ot./min se mu nechce. Nebo to roztoč na 6500 a čekej, kdy tě vyopustí nějaká hřítel Fakt dávat dieselovou převodovku do benzína a ještě na jinej blok.... P.S.: Kus si řadovýho šestihrnka od BMW - má sice jen 5 kvaltů, ale na těch dlouhých rovinkách ho rozhejbejš na vyšší rychlost (v sérii má jen 150k a jak by řekl klasik, potenciál ke zvyšování výkonu tam je) Veškeré úpravy spojené s osazením toho 6-kvaltu do Fábie vyjdou dráž, než pořízení podobného víkendového vozítka. Citovat
P2M Vloženo 20. Březen 2007 Vloženo 20. Březen 2007 No,s tim že je jinak odstupňovaná o to mi právě jde.Mam 1,4Mpi po chiptuningu a uvítal bych další stupeň....Takhle poměrně často jezdim na rovinkách se zbytečně vytočenou pětkou. tos si si mal kupit RS a nie prerabat na to MPI zabudni ten 6-ti kvalt je uz aj na RS dost tazky prevod a nie na MPI to by ti ledva tahalo po rovine p.s.: ked mas uz s toho taku strelu tak pouzivaj ako 6 kvalt R(raketu) to bude supa co si este nezazil ak to ma byt na MPI tak je to zbytocne diskutovat, nepojde to. proč by to mělo byt na Rs těžký převod? A passata, octu, leona atd těžký není???? anry: asi to řikali v telce Citovat
rh+ Vloženo 23. Březen 2007 Vloženo 23. Březen 2007 No taky mě to zajímá, protože ta 6tka by se na jízdy po dálnici hodila. Tak jsem zjistil alespoň nějaké údaje ze Škodovky: Převodové poměry ve vozech Fabia jsou následující: 1,4 16V/74 kW - převodové poměry: I. – 3,455 stálý převod: 3,882 II. – 2,095 III. – 1,433 IV. – 1,079 V. – 0,891 Z – 3,182 1,9 TDI PD/96 kW (RS) - převodové poměry: I. – 3,769 (I) stálý převod: I - 3,238 II. – 2,087 (I) III. – 1,324 (I) IV. – 0,977 (I) V. – 0,975 (II) stálý převod: II – 2,615 VI. – 0,814 (II) Z – 4,549 Citovat
mike_k Vloženo 23. Březen 2007 Vloženo 23. Březen 2007 6ka je i v RS tak nekde na hranici vyuzitelnosti/zbytecnosti. Davat to do cehokoliv slabsiho je ciry nesmysl. Citovat
rh+ Vloženo 23. Březen 2007 Vloženo 23. Březen 2007 6ka je i v RS tak nekde na hranici vyuzitelnosti/zbytecnosti. Davat to do cehokoliv slabsiho je ciry nesmysl. OK a co tak nějaká jiná 5-ti stupňová převodovka s těžšími převody? Máte někdo kompletní přehled Škodováckých převodovek? Citovat
Grygy Vloženo 23. Březen 2007 Vloženo 23. Březen 2007 6ka je i v RS tak nekde na hranici vyuzitelnosti/zbytecnosti. Davat to do cehokoliv slabsiho je ciry nesmysl. Co to zase kecas za kraviny??=)) Jinak do 1.9TDi 74kw jde sestka dat v poho, nedavno jsem ji prodal znamemu a ten ji tam narval.Ale je toho spousta veci kolem, treba i vymena budiku za FRS Citovat
P2M Vloženo 23. Březen 2007 Vloženo 23. Březen 2007 6ka je i v RS tak nekde na hranici vyuzitelnosti/zbytecnosti. Davat to do cehokoliv slabsiho je ciry nesmysl. Co to zase kecas za kraviny??=)) Jinak do 1.9TDi 74kw jde sestka dat v poho, nedavno jsem ji prodal znamemu a ten ji tam narval.Ale je toho spousta veci kolem, treba i vymena budiku za FRS teorie Citovat
Grygy Vloženo 23. Březen 2007 Vloženo 23. Březen 2007 6ka je i v RS tak nekde na hranici vyuzitelnosti/zbytecnosti. Davat to do cehokoliv slabsiho je ciry nesmysl. Co to zase kecas za kraviny??=)) Jinak do 1.9TDi 74kw jde sestka dat v poho, nedavno jsem ji prodal znamemu a ten ji tam narval.Ale je toho spousta veci kolem, treba i vymena budiku za FRS teorie Jojo, zase to nekdo nekomu rekl, ze 6 je ve FRS vlastne fakt naprd.Vlastne by nebylo spatne, vratit se za jen ke 4stupnovym =)))) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.