petr brandl Vloženo 30. Říjen 2016 Vloženo 30. Říjen 2016 (editace) Ahojky nevíte náhodou co znamená kod závady na pohonu všech kol 448 Čerpadlo Haldex spojky -V181 přerušené a 4x4 nejde .Před cca 6000 km mi mněnili olej v haldex a já si toho všiml až těď ,když jsem potřeboval do kopce na hlíně dík za odpověď Editováno: 31. Říjen 2016, autor: Pawouk Přesunuto a upraven název tématu. Citovat
Ota Rákosník Vloženo 17. Únor 2017 Vloženo 17. Únor 2017 (editace) Mám stejný problém. 00448 - Haldex Clutch Pump (V181) 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 40 Mileage: 80913 km Time Indication: 0 Zatím jsem to smazal a zdá se, že 4x4 funguje. Zkusím to napíchnout ještě za cca týden a uvidím. Editováno: 17. Únor 2017, autor: Ota Rákosník Citovat
Ota Rákosník Vloženo 17. Únor 2017 Vloženo 17. Únor 2017 Dost nešťastné je, že palubní počítač nic nezahlásí a člověk na to přijde až když to potřebuje, což už bývá většinou pozdě.... Citovat
Ota Rákosník Vloženo 5. Březen 2017 Vloženo 5. Březen 2017 Takže odešlo čerpadlo Haldex spojky. Nové 7500,-. Olej vyměněn v servisním intervalu. Takže doufám, že to byla pouze shoda nešťastných náhod. Citovat
italik Vloženo 15. Únor 2020 Vloženo 15. Únor 2020 Prosim vas nevite jestli Haldex 5 bud jde nebo ne. Jestli je neco mezi tím Na zdviži jdou vsechny 4 kola ale v terenu se mi zda ze nic moc Byvala Octa 4x4 vyjela víc Citovat
Lunatic George Vloženo 27. Únor 2020 Vloženo 27. Únor 2020 Psal jsem o tom loni - na jiném místě. Koupil jsem před rokem auto YETI 2,0 TDI 103 kW, 4x4 v autobazaru - dovoz z Německa. Můj známý mechanik vůz prověřil i přes průběžně zaznamenávané servisní termíny a úkony a vše bylo v souladu s údaji deklarovanými autobazarem - tedy OK. Auto jezdilo perfektně, bez závad, celkem k mé spokojenosti. Zhruba po 7 měsících jsem byl poprvé nucen jet v terénu a zdálo se mi, že je systém 4x4 nefunkční. Shodou okolností to bylo v době, kdy jsem se rozhodl, že je na čase něco udělat s "podle mě nelogickým chováním automatické převodovky DSG". Na rovině tam házela pětku již při rychlosti výrazně nižší než 55 km/h a šestku hned nad rychlostí 65 km/hod. Pocitově a zvukově to autu nesvědčilo. Takže jsem se objednal na měření a přenastavení motoru a převodovky k panu Šímovi do Třebotova u Prahy. Z poměrně dlouhodobého zkoumání na internetu mi vyšel jako nejkvalitnější v rámci Čech (na Moravě si drží primát jiný technik). Domluvili jsme si, co je předmětem mého zájmu a přijel jsem do servisu na úvodní měření. Následoval šok, protože zjistil, že systém 4x4 nefungoval (hláška "závada čerpadla Haldex"). Nebudu detailně popisovat následnou anabázi - nicméně závěr byl nad očekávání dobrý - autobazar pochopitelně neuznal závadu v době prodeje - nicméně mi vyšel vstříc konstatováním, že závada se projevila až dlouhou dobu po prodeji vozu, teprve při příslušné zátěži. A nabídl mi kompenzaci úhrady čerpadla Haldex (práci jsem hradil sám). I tak považuji přístup autobazaru Auto ESA za vstřícný. Takže závada byla odstraněna , úprava motoru a DSG byla následně v Třebotově provedena podle mých představ a od té doby jezdím s automatem tak, že řadí podle mých představ a navíc je patrná úspora paliva o min. 0,50 l na 100 km (spíš ještě více). No a 4x4 se v letošní zimě již osvědčilo - sice v blátě, ale vyjel jsem to, co s YETIm předokolkou benzinem 1,20, zdaleka nešlo..... Takže kdo váhá s koupí této konfigurace, ať do toho jde. YETI TDI 2,00, 4x4, DSG je top....... Citovat
italik Vloženo 7. Duben 2020 Vloženo 7. Duben 2020 Tak mě ve skodovce nahráli novy software a haldex zase funkční Citovat
japok Vloženo 10. Říjen 2020 Vloženo 10. Říjen 2020 Dobry den, Chci se zeptat nez pojedu do servisu jestli se nekomu nahodou nestalo nebo nevidel tuto hlasku. Addresa 22: Pohon všech kol Labely: SVO\0CQ-907-554.clb Objednací èíslo øídící jednoky: 0AY 907 554 J HW: 0CQ 525 130 Systém a/nebo verze: Haldex4Motion H52 7531 Kódování: 0301 Èíslo dílny: WSC 73430 790 00999 ASAM Dataset: EV_AllWheelContrHA1VW37X 002015 (SK35) ROD: EV_AllWheelContrHA1VW37X.rod VCID: 52FC8B06146090F72F2-8006 1 nalezena chyba: 16671 - Èerpadlo spojky Haldex C1112 04 [008] - Vnitrni chyba systemu [Pump Motor - mechanisch defekt (mechanisch festgefahren)] Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 7 Poèítadlo resetù: 132 Kilometry: 41606 km Datum: 2068.14.19 Èas: 06:28:43 Predpokladam ze to bude cerpadlo ale radsi se zeptam tady aby me v servisu netvrdili nejake nesmysli. Diky za rady Citovat
japok Vloženo 25. Říjen 2020 Vloženo 25. Říjen 2020 Tak čerpadlo vyměněno plus přehrání jednotky haldexu a vše je zase plně funkční. Ale proč přehrávali RJ mi v servise neřekli. Citovat
italik Vloženo 3. Listopad 2020 Vloženo 3. Listopad 2020 V 25. 10. 2020 na 20:08, japok napsal: Tak čerpadlo vyměněno plus přehrání jednotky haldexu a vše je zase plně funkční. Ale proč přehrávali RJ mi v servise neřekli. Jaky je rok vyroby auta? Citovat
cosby Vloženo 3. Listopad 2020 Vloženo 3. Listopad 2020 Před tím než jej měníte jej vytáhněte a vyčistěte sítko.Může být totálně ucpané a pak čerpadlo nejde.Je tam sice malá pravděpodobnost ale je.Asi dvě z deseti se dá zachránit.V autorizáku to většinou-na 98% neřeší a dají nové.Některé mají dokonce na sobě šponky-malilinké,ony některé haldexy měly vnitřní problémy s opotřením. Citovat
japok Vloženo 4. Listopad 2020 Vloženo 4. Listopad 2020 před 10 hodinami, italik napsal: Jaky je rok vyroby auta? 2014 Citovat
suri. Vloženo 4. Listopad 2020 Vloženo 4. Listopad 2020 na 5 haldexe treba vyčistiť sitko čerpadla a skúšať či sa nechytí , menil som možno dve čerpadlá na 100 vyčistených ..ak je to staré tak je nutný flash , inak to nepôjde... už som tu o tom niekde písal Citovat
kapi_O2FL Vloženo 26. Květen 2021 Vloženo 26. Květen 2021 ahojte skusal som menit olej v haldexe doma svojpomocne. chcel som vymenit aj filter ale akosik nejde von. Podla youtube videi treba cez vcds a dany akcny clen zapnut predradne cerpadlo. Skusal som viackrat celu sekvenciu, ale mne cerpadlo vobec nevytlacilo filter [ako pri vypnutom motore tak aj pri zapnutom] ... :( Co som si vsimol [vid screeshot], ze pri zapinani preradneho cerpadla vo VCDS nenarastol prud v prvej kolonke po aktivovani..zostal 0.000A :( Mam podozrenie ze to cerpadlo nefunguje... Da sa nejako inak preverit funkcnost predradneho cerpadla? Musim teraz vymenit cerpadlo? Ako sa da inak vybrat ten filter bez poskodenia toho bieleho medzikusu? Dakujem vopred za rady... Citovat
Fajerak Vloženo 29. Květen 2021 Vloženo 29. Květen 2021 Pokud jsi delší dobu do toho nehrabal tak ten mezikus horko-těžko vytáhneš(obvykle je zapečený). Pokud měníš filtr,tak přece v sadě je nový aj ten mezikus! Citovat
Sudetak Vloženo 29. Květen 2021 Vloženo 29. Květen 2021 Ten mezikus se prodává v sadě, ale filtr se dá koupit i samostatně, závisí co zvolil. Já sem při výměně filtru čerpadlo nespouštěl, jde to sice těžko vyndat, ale jde. V nejhorším pak postup na rusáka : https://www.youtube.com/watch?v=6B1fWiVYDZs Citovat
kapi_O2FL Vloženo 30. Květen 2021 Vloženo 30. Květen 2021 diky este raz... pri najblizsej prilezitosti si dokupim aj ten biely medzikus a skusim to na rusky sposob ;) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.