Červenec 17, 20196 r před 19 hodinami, shotik napsal: Ve škodaplus kupuji již čtvrté auto - vždy s pocitem lepší záruky, lepšího servisu Jestli to nebude tím, že jsou to většinou vozy do dvou let a 20 tisíc najetých km. Reklamaci řešíš standartním způsobem, program Škoda Plus na to nemá vliv. Otázkou je, co považuješ za lepší servis. Naopak já mám ze servisem zkušenost takovou, že u auta kupovaného jako nové u prodejce je přístup o chlup lepší než když je už jeté (měl jsem 3 škodovky ze Škoda Plus).
Červenec 17, 20196 r Tak já mám aktuálně se servisem a požadavky zkušenost úplně opačnou. Je ale pravda, že v servisu, kam jezdím(e) se soukromým mám kamaráda, takže přístup je jiný. Nicméně jsme pořídili nové služební auto. Chtěl jsem po prodejci (se servisem), aby mi do auta namontovali palubní kameru do pojistkovky. Na čež mi řekli, že přijdu o záruku na elektroninstalaci, protože by se do systému zapojilo neoriginální zařízení. Tak jsem tedy přišel s novým požadavkem, že ať mi přepojí zapalovač, kterej je stupidně pořád pod proudem, na jinou pojistku spínanou zapalováním. Opět stejná odpověď, že takovým zásahem měním zapojení elektroninstalace auta a tím pádem při poruše nemůžu nárokovat záruku...
Červenec 17, 20196 r před 2 hodinami, stanmar napsal: Jestli to nebude tím, že jsou to většinou vozy do dvou let a 20 tisíc najetých km. Reklamaci řešíš standartním způsobem, program Škoda Plus na to nemá vliv. Otázkou je, co považuješ za lepší servis. Není pravda. Píšu že Octavia 2 byla řešena přes záruku bazaru Jarov a 2x k plné spokojenosti. Ano, Rapid jsem řešil mimo - 4roky záruka u výrobce Otázka je jak řeší záruku na auto v komisi. Věřím, že se zde najdou i klasické bazarové ojebávky ale snažím se vybírat vždy vůz s prd najeto a dohledatelnou historií. Lepším servisem myslím, že lidé vystupují často dost jinak (lépe) než v klasických autobazarech kde vyleze umaštěný prodejce a skoro ho otravujete jen se objevíte ve vratech případně vás svou arogancí snadno vyprovodí Abych nebyl úplně mimo téma tak dnes si jedu pro OIII také ze škodaplus konkrétně Klokočka.
Srpen 7, 20196 r Zvažuji koupě Octávie z programu dasweltauto asi dva roky starou?Otázka zní,kdybych vzal auto na uvěr od Škofinu,dostanu slevu 20tis kč.Dá se to vyplatit třeba po měsíci do cílové částky a zaplatím jen poměrnou část uroku třeba za měsíc,nebo budou po me chtít doplatit i slevu 20tis? u Nových aut to prý tak šlo,ale jek je to u jetých?
Srpen 7, 20196 r U jakéhokoli úvěru pozor na to že k tomu musíte mít jejich pojištění a to není z nejlevnějších.
Srpen 9, 20196 r V 7. 8. 2019 na 21:22, dusan.k napsal: Zvažuji koupě Octávie z programu dasweltauto asi dva roky starou?Otázka zní,kdybych vzal auto na uvěr od Škofinu,dostanu slevu 20tis kč.Dá se to vyplatit třeba po měsíci do cílové částky a zaplatím jen poměrnou část uroku třeba za měsíc,nebo budou po me chtít doplatit i slevu 20tis? u Nových aut to prý tak šlo,ale jek je to u jetých? Já měl několikaměsíční Octavii přes Škoda Plus a úplně v pohodě to šlo, doplácela se pouze jistina, která zbývala k úhradě, nic se nemuselo vracet.
Září 16, 20195 r Zdravím vespolek a prosím zkušenější kolegy o radu. Chci si pořídit OIII po faceliftu, chci ale zároveň pouze motor 1.4TSI, což mi trochu koliduje, jelikož bych rád cca roční vůz (kvůli co nejnižšímu km nájezdu a tudíž výhodnému poměru stáří vs. spolehlivost) a ideálně ne předváděcí auto. Máte, prosím, někdo v merku, dokdy se zhruba 1.4ky do po-FL modelu montovaly? Případně jaká rizika se mohou skrývat v modelu, jež byl vyroben např. 2017, ale "uveden do provozu" až v 5/2018? Tedy, jestli to auto třeba typicky stálo někde 2 roky na skladě/prodejně a pak to salony používaly jako předváděčku apod.? Současná nabídka je sice uspokojivá, nicméně financování vybavím za cca půl roku až rok a byl bych nerad, kdyby mi taková možnost protekla mezi prsty... Za každou radu děkuji! N. (Zároveň se omlouvám za předchozí nové vlákno, nicméně svůj problém jsem shledával natolik specifickým a toto téma zamořené offtopicem, že jsem to chtěl mít přehledně a kompetentně zodpovězeno.)
Září 16, 20195 r 1.4 TSI se u nás dávala do MR18, tzn. přibližně září/říjen 2018 by měli být poslední 1.4 TSI v OIII. Potom s novou emisní normou naběhli 1.5 TSI s GPF. Ale na jiných trzích nabíhala 1.5 TSI i dříve, takže na dovoz pozor.
Říjen 8, 20195 r Zdravím, jsem zde nový, a chtěl bych po Vás zkušených prosím radu. Jsem laik a octavii sem nikdy nevlastnil. Mám vyhlídlou O3 1.4tsi ale je to 12/2012 tudíž jeden z prvních kusů. Má nějaké neduhy oproti novějším ročníkům? Je v hezké výbavě (style plus, amundsen, xenony, cebia atd.) se slušným nájezdem (84tkm) a sám majitel působí jako fanda značky. Ale třeba už mi tam chybí usb a je tam nějaký media in konektor. Spáruju můj současný telefon? Ten amundsen nebude mít zastaralý sw atd.? Na co si dát pozor u prvních kusů, bylo tam něco špatného, co už u novějších verzí vychytali? Děkuji za případné odpovědi. Cenovka je právě vyšší, a to 309 000. Upraveno Říjen 8, 20195 r od mathias22 oprava velikosti textu
Říjen 9, 20195 r Zalezi na konkretnim kusu, je potreba hodnotit stav. Pokud pujde o verzi s prvotnim nastavenim podvozku, da se to resit jejich vymenou. Jinak se neni moc ceho bat. Misto USB tam je zrejme konektor "mitsumi" pro Apple.
Říjen 9, 20195 r Je pry o ni pecovano pouze ve skodovce (dolozitelne). Myslis prvotni jako puvodni? Bylo tam neco zle? A zaslechl sem ze nejake kusy meli nejake slabsi remeny, da se to nejak zjistit? Stav ma opravdu 1A s dohledatelnosti. Opravdu se v koncernu nepohybuju a budu rad za kazdou radu a informaci. Diky
Říjen 9, 20195 r U 1.4 TSI 103 kW vyrobených do června či podzimu 2014 se objevoval problém s vysokou spotřebou motorového oleje. Důvodů je pravděpodobně několik - pístní kroužky, vodítka ventilů, či pružiny ventilů... O řemenech vím jen to, že pokud je někdo při montáži nebo nějaké jiné manipulaci "zlomil", tak praskaly.
Listopad 20, 20195 r Zdravím, uvažuji o koupi O3 2.0 TDi 110kw ve výbavě Style (před FL). Mám vytipované dvě auta obě mají nájezd 25 tis. km a jsou přibližně 3 roky staré (po operáku). Za první auto chtějí 399.000 Kč a druhé je za 419.600 Kč. Podle informací, které jsem dokázal na internetu a aplikace Carolina zjistit, tak auta už stojí asi přibližně rok (ne-li víc). Hlavně u toho druhého auta jsem si jistý, že to bude přes rok. A proto se chci obrátit zde na komunitu, jestli to je problém či nikoliv. Nejsem automechanik ani nějaký znalec aut, ale např. brzdová kapalina po čase do sebe natahuje vlhkost a tím se sníží její účinnost. Na co si mám dát pozor u auta, které tak dlouho stojí? Je uvedená cena ok? Děkuji za pomoc.
Listopad 21, 20195 r Brzdová kapalina nebo olej jsou marginální věci. Možná bych se bál stavu baterky. Celkově je ale potřeba prolustrovat celé auto. Zvlněné kotouče se vymění, blbě opravené auto po havárii ne. To, že jsou tak dlouho neprodaná může mít víc důvodů. Třeba delší dobu drželi vysokou cenu, čekalo se na nějakou opravu atd. Primární je lustrace veškerých úkonů, u operativního leasingu by mělo být všechno evidováno a řešeno v autorizovaném servise, takže by mělo jít dohledat. Pak už zbývá jen osobní prohlídka. Ideálně s někým, kdo se na to specializuje. Tady např. michal2009, ten je tuším z Brna.
Listopad 21, 20195 r před 10 minutami, bojler napsal: Brzdová kapalina nebo olej jsou marginální věci. Možná bych se bál stavu baterky. Celkově je ale potřeba prolustrovat celé auto. Zvlněné kotouče se vymění, blbě opravené auto po havárii ne. To, že jsou tak dlouho neprodaná může mít víc důvodů. Třeba delší dobu drželi vysokou cenu, čekalo se na nějakou opravu atd. Primární je lustrace veškerých úkonů, u operativního leasingu by mělo být všechno evidováno a řešeno v autorizovaném servise, takže by mělo jít dohledat. Pak už zbývá jen osobní prohlídka. Ideálně s někým, kdo se na to specializuje. Tady např. michal2009, ten je tuším z Brna. Dík za odpověď. Obě jsou západní Čechy a já jsem z Ostravy (asi 380km). Na ostravsku a okolí se teď nedá z ničeho vybírat a FL nechci. Podle aplikace Carolina za tu první chtěli 25.2.2019 499.000kč a potom 18.7.2019 459.000kč. Podle prodejce auto není bourané ani opravované jen na přední kapotě pár škrábanců od kamínků, plus jsem navíc zjistil, že má na fotce ještě roční známku 2017 (takže stojí přes rok). U té druhé (má najeto cca 22t km) se od března cena 419.600kč nezměnila (a také stojí přes rok). Kdybych věděl že auto tak dlouho nestálo tak to beru hned, ale bojím se co bude s autem po tom roce neli více.
Listopad 21, 20195 r před 16 hodinami, Wittmann napsal: spíš je divný, proč ho nebyli schopni prodat, ne? To mi příjde taky divné, možná vysoká cena. Nevím, jestli cena 499.000kč v lednu byla hodně nebo ne. Upraveno Listopad 22, 20195 r od tradecomp
Listopad 25, 20195 r 499 900Kč na předFL bylo dost. Ojetiny jsem do nákupu Superbu sledoval zhruba rok a byla celá řada případů, kdy auto stálo u prodejce klidně půl roku a zjevně mu nic nebylo. Jedním z uváděných důvodů bylo "kupujeme auta po balíčcích a tak někdy musíme koupit i něco, co bychom zvlášť sami od sebe nevydražili". Všiml jsem si řady případů, kdy cena vyklesala i o 100 tis. Kč. Častěji to ale dopadalo tak, že tak málo atraktivní auta dali prodejci na plac jenom na otočku - rovnou s nízkou cenou, aby nezabíralo místo.
Únor 5, 20205 r Tak po vaší pomoci zde na fóru, co vybrat za motorizaci jsem začal hledat a narazil jsem na OIII FL 1.6 85kW v Ambition výbavě za 400 tisíc, je to roční auto s nájezdem okolo 18 tisíc. Samozřejmě jsem koukal i na další, ale mám pár otázek - je to přimeřená cena vzhledem k tomu, že je to roční auto? Pak jsem celkem na vážkách ohledně té výbavy. Samozřejmě bych chtěl spíš Style a nebo lepší, ale je tam multifunkční volant, automatická klima, to levnější rádio (bez navigace?) ale zase tam není automatické svícení a ani dešťový senzor. Je tu něco, co byste doporučovali, aby to auto mělo z té výbavy? Vím, že záleží na osobních preferencích, ale rád bych slyšel vaše názory nebo něco, bez čeho byste se už v autě neobešli ? Upraveno Únor 5, 20205 r od Kllrt
Únor 6, 20205 r To ma kazdy jinak. Nova OIII Tour combi je za 499 900Kc bez barvy. Tak je potreba zvazit, jestli je ta sleva za rocni auto dostatecna. Ja bych bral Style hlavne kvuli sedadlum a LED prednim svetlum. Ale zas tady su asi jediny, kdo je z verze sedadel Active/Ambition zoufaly.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.