Přejít na obsah

Koupe ojete OIII


Sabiza

Doporučené příspěvky

Nevím měl jsem 92 kw 20000 km, pak 5000 jsem zkoušel plus od souseda 110 kw a rozdíl byl za mě brutální a pak jsem jezdil 110 kw načipované na 132 kw a to bylo letadlo - ))) ale to jsem jel jen 10 km - najeto to auto mělo 250 000 km. 

Tak teď porada s manželkou - prý na co chceš kombíka, vždyt jezdíš pořád sám a jsme jen tři -)) A´t si prý koupím co chci 

 

 

 

 

 

image.png

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou zase snůšky nesmyslů. Mezi 1.0 TSI a 1.4 TSI je v OIII výkonnově a pružností nebetyčný rozdíl - a tím nemyslím papírové hodnoty. Pokud někdo nepotřebuje alespoň občas trochu výkonu, tak prosím. Ovšem pak stačí to auto naložit a je úplně po srandě. Plná nálož je pak do jisté míry cítit i v té 1.4 TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok auta mimo octavii jdu smazat - omlouvám se

 

Můžeme pokračovat dál. Dnes jsem zhlédnul asi 10 videí motor 2.0 TSI 140 kw a všude to chválí v různých autech koncernu.

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 6. 2024 na 10:49, informator napsal:

Ano, širší náprava byla k dispozici i s motorem 1.4 TSI. Pokud však koupíte 1.5 TSI, nemusíte ověřovat, zda je tam opravdu zahrnuta.

 staci se podivat na predek a svetla po FL snad pozna kazdy ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 TSi, ovšem v RS umí jezdit i za 5.9, když se jede delší štreka, plynule, bez zácp. Klima zapnuta. Z toho by někomu mohla prasknout cévka :) 1.4 jezdí taky velmi pěkně. Zvažoval bych DSG (je třeba najít, jestli suché, či mokré - celá věda) a vědět, do čeho jdu, a co mě po koupi čeká, tzn. výměna 2 náplní, pak každých 60tkm. Kdybych chtěl utratit zlatku navíc, zavezu Sixtovi a on vše pošéfuje. Dobrá pověst se nedá koupit.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ale nemluvím o 2.0 TSI v RS - tento motor bych určitě nechtěl. Mám na mysli klasické 2.0 TSI 140 kw, kde je lepší a úspornější motor než v RS octávkách a vyráběl se pouze s DSG

 

https://www.garaz.cz/clanek/testy-ojeta-auta-test-ojetiny-skoda-octavia-iii-v-nejzajimavejsi-verzi-ze-vsech-21009552

 

Jinak moc děkuji Bikes za DADA a novější DPCA motory 2019 druhé pololetí a novější. O tom jsem doteď nevěděl. Leasingovky dávají do inzerátů štítek VIN, kde je přímo uvedený kód motoru. Tak se u 1,5 zaměřit na novější malilinko vychytanější motor. Jsem blbec O3 - Style 4/2020 stříbrná s fóliema 3 týdny zpět za 355 - sice občas škrábanec a já jí odmítnul. Přitom cena dobrá, občas nějaký škrábanec - viz příloha stříbrná.

 

Teď jsem díky Vám už chytřejší a už budu sledovat a hned jak něco bude hned budu konat - děkuji

 

Např. zde 7/2019 DADA motor - ten nebrat

 

image.thumb.png.cde3da71f182669c3ff21619cc119130.png

 

09/2019 další oktávka už novější motor, tento motor jsem ale našel i u O3 - vyrobené 6/2019

 

image.thumb.png.32db51b46720a8745456b7bf515e5828.png

 

2.0 TSI 2018 mají tento motor 

 

image.thumb.png.e8ed7edaaf4693d9c9971936c06ff3c4.png

stribrna.pdf

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

400K bych za 4 roky staré Leona se 100K KM nedal. To auto stálo nové půl mega.

Seat je v koncernu nejvíc ošizenou značkou, kvalita všeho je nejhorší, ať už se bavíme o nastavení podvozku, odhlučnění vozu, nebo o naprosto děsných sedačkách.

Navíc je výrazně kratší než O3 nebo G7. S vlečnou nápravou se to auto bohužel nechová dobře a je tuhé, je to hrozně uskákaná koza.

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji 1,5 suché DSG raději ne. 

 

Seata Leona jsem měl dva roky - už nechci. Loni jsme jeli na Sněžku a bolela nás prdel - moc tvrdý, ale spotřeba 5,6 tuším.

 

Nicméně dnes mi došla nabídka na O3 - 2020 - 1,5 TSI opravovaný práh, škrábance, ale asi bych to přežil, ale ještě počkám. Třeba koupí někdo kdo tady také hledá ? 

https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/206767947

 

 

a pak jedna červená super za 400, ale je to DADA motor - tak nebudu brát. Raději vezmu ten novější model

https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/206651727

 

 

Zatím se přikláním nejvíc 2.0 TSI O3 - nedávno byla v Brně Škoda auto za 409 - pak 399 - neměl jsem ještě pořešené kačky. Momentálně je asi jen tato v nabídce. https://www.skodaplus.cz/Car/10194772/skoda-octavia-combi-2-0-tsi-140-kw-4x4-dsg-style/?isUsed=true&make=brand_32&model=model_404&carsOrderBy=PRICE_ASC&fuelTypes=fuel_type_1&bodyTypes=body_type_4 - je to 4 x 4 je to o hodně dražší na údržbu ? může se to 4 x 4 nějak rozbít - jsem sice z Havlíčkova Brodu, kde je každou zimu kalamita - ale čtyřkolku nutně nepotřebuji. Prodává se docela dlouho třeba by zlevnili. Dobrý je, že jezdí na 16 tkách nebude tak dojebanej podvozek. 16 dám na zimu a na léto 17 tky Triusy.

 

Nájezd bych chtěl tak do 130 000 apod. 

 

Včera jsem ještě asi hodinu četl ve vedlejším vlákně koupě ojeté O4 - po přečtení článků a diskuze mě pořízení O4 - 2020 - 2022 přešlo. Nové už jsou snad bezproblémové, ale ty starší ks od ks - to nebudu riskovat.

 

Dávám si měsíc na výběr - snad něco dopadne. Cena 350 - 400 - strop max 450 - pouze Combi.

 

Jinak ano - ojetá auta jsou drahá, ale i já jsem prodal ojetého Leona také dobře.

 

Zatím díky

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak jsem v kontaktu i s tímto. Slevil nyní 10 000 kč - nutno vyměnit olej v motoru a poprvé v DSG - 130 000 km pokud auto jezdilo Praha a okolí je ale asi už pozdě ? Auto koupil jako zaměstnanec a teď ho prodává - podezřelé. Výměna oleje v DSG co koukám je tak 10 000 Kč, plus 5900 zvýšení otáček, aby se nepodtáčel motor - nabízí tuším motorpower nebo jak se jmenuje

 

https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/206849391

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj psal mi, že za auto mu aaa nabídli 360, a za tu cenu že ho koupil.  Četl jsem docela problémy z DSG převodovkami bez servisu. Má to najeto 131 000 km bez výměny oleje zřejmě po Praze. Záruka od člověka z ulice žádná, auto jsem odmítl.

 

Jj také jsme vždy prodávali oktavky zaměstnancům. Po 7 letech 420 000 km a byla za 70 000 Kč. Kolega vždy koupil a jezdila s ní spokojeně jeho manželka. 

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky nabídky kdyžtak do SZ ať to tady nezamořujeme. DSG jedině 2.0 TSI a nechci zbytečně komplikovaný 4x4, ale klasika dvojkolku. 2 týdny v zimě dokážu jezdit s novými gumami i na dvojkolce. 1,5 raději manuál.

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 6/28/2024 at 3:22 PM, ryzen said:

DSG jedině 2.0 TSI a nechci zbytečně komplikovaný 4x4, ale klasika dvojkolku.

Čo ja viem, Octavia III sa robila so 140 kW iba ako štvorkolka. To bol dôvod, prečo som nakoniec kúpil Superba III, kde má ten motor iba predný pohon. Ak chceš za každú cenu OctaviuIII 2.0 TSI s predným pohonom, tak jedine vo verzií RS, ale to už je dosť iný motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...