Goril Vloženo 11. Květen 2014 Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 Zdravim a rad bych se zeptal na jednu vec. Mam cerstve ujetou prvni tisicovku kilometru a parkrat jsem si vsiml, ze po studenem startu lehce vybehnou otacky cca do 1100 az 1200 a asi za 15 s se vrati do normalu, ale nekde jsem se docetl, ze by se melo jednat o vlastnost motoru. Kdyz jsem se diky tomuto zameril na studene starty, tak jsem si vsiml, ze pri nich motor lehce "zarachta" tak 1-2 s a pak je klid. Pri dalsich startech, kdyz se motor zahreje, je uz vse v poradku. Diky za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 11. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 To zarachta je mozna silne slovo, spise se jedna o bezprostredni vyletnuti otacek do cca 1200 ihned po nastartovani spojene se zvysenou hlucnosti motoru a okamzite spadnuti do normalu. Pokud hned motor chcipnu a opet nastartuji, tak je druhy pokus uz zcela ok bez vyse popsaneho. Toto se tedy deje po studenem startu s venkovni teplotou cca 15 a nizsi, pri vyssi teplote nastala situace popsana situace s cca 1200 otacek po dobu cca 20 s, pote utlum do normalu a kazde dalsi nastartovani zase ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 Dnes ráno 9°C, po startu 1200 ot a ihned pokles na cca 750. Žádné pazvuky nepozoruji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 13. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Ono to pri tenhle teplote, kterou uvadis, taky hned spdane zpatky a motor se potom hned chova kultivovane, akorat prvni start, kdyz je auto studeny, je proste hlucnejsi, ale jakmile hned chcipnu motor a nastartuju olamzite znova, tak uz je kazdy dalsi start krasne tichy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 13. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Ted jsem se docetl, ze u predeslych TSI prvni hlucnej start znamenal vytahanej retez tesne pred smrti, tak doufam, ze nemam vytahanej remen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Jestli nezavrčí přestavovač vačkového hřídele - při tom prvním startu je asi bez tlaku oleje. A na předchozích generacích motorů to občas dělalo/á. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 14. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2014 Tak tady jsem natocil studeny start a hned nasledujici, ktery uz je stejne jako vsechny dalsi mnohem klidnejsi a tissi: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Květen 2014 Sdílet Vloženo 14. Květen 2014 Jde ten zvuk z místa označeného šipkou? Tam je přestavovač vačkového hřídele sání. Podobný zvuk totiž dělá u staší generace 1.4 TSI, nebo i 1.6 FSI. Předveď jim to ve škodovce (případně přehraj video, kdyby se to zrovna nepovedlo). Tady s tím stejně nic nevymyslíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 14. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2014 Odkud to vychazi jsem nejak nedokazal urcit. U tech motoru, co zminujes, byl ten zvuk vlastnost nebo zavada? Respektive, co muze ten prestavovac zpusobit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 15. Květen 2014 Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 Je to asi trochu mimo ale podobný zvuk vydával tu vteřinku po startu můj starej Favorit když se hned nevrátil pastorek na startéru, na podruhé se to taky už nestávalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Květen 2014 Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 Odkud to vychazi jsem nejak nedokazal urcit. U tech motoru, co zminujes, byl ten zvuk vlastnost nebo zavada? Respektive, co muze ten prestavovac zpusobit? Toť otázka. Vím, že se ty přestavovače vyměňují, právě když podobně rachotí. Co to může způsobit nevím, ale nejspíš nějaký problém v regulaci chodu motoru? Netvrdím, že zrovna ty máš stejnou závadu, ale ten zvuk je velmi podobný. Zajeď s tím do servisu. http://books.google.cz/books?id=HjIk-MpmOMAC&pg=PA294&lpg=PA294&dq=p%C5%99estavova%C4%8D+va%C4%8Dkov%C3%A9ho+h%C5%99%C3%ADdele&source=bl&ots=jJPOCgdCH6&sig=E897fmTUjx4tsxjvjhhHaqjJK0Y&hl=cs&sa=X&ei=yFp0U-ueAdHI0AWIlYGwAg&ved=0CFQQ6AEwBA#v=onepage&q=p%C5%99estavova%C4%8D%20va%C4%8Dkov%C3%A9ho%20h%C5%99%C3%ADdele&f=false http://www.schaeffler.cz/content.schaeffler.cz/cs/branches/automotive/engine_systems/product_range/mot3100/mot3100.jsp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 15. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 (editace) Tak cestou do prace jsem se stavil v Porsche Prosek, nemel jsem moc casu, tak jsem to jenom predvedl jednomu mechanikovi a ten mi rekl jenom podle poslechu, ze se jedna o nejakej nastavovac vacky nebo co, coz bude asi to, co tady zaznelo - prd tomu rozumim a je to pry uplne bezna vec, kdyz jsou tyhle motory studeny, tak nevim, zkusim jeste nazor nekoho jinyho z oboru a podle toho se zaridim, ale diky moc za info... Editováno: 15. Květen 2014, autor: Goril Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 18. Květen 2014 Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 (editace) Dělá mi to taky u úplně nového auta. Po startu se ozve zvuk, jako když se nastartuje diesel, cca 1 sekundu. Před tím jsem měl Rapida 1.2. TSI ale samozřejmě to nebyla verze EA211. Ten byl při každém startu tichoučký. Editováno: 18. Květen 2014, autor: Diver 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 18. Květen 2014 Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 Teda, ten motor má podobný zvuk jak 1.4 16V po 180 tis. km, hlavně to td dd dd . Jinak studený start bude vždycky hlučnější, přeci jen olej ještě není natlakovaný a není tak všude v dostatečném množství. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 18. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 (editace) Dělá mi to taky u úplně nového auta. Po startu se ozve zvuk, jako když se nastartuje diesel, cca 1 sekundu. Před tím jsem měl Rapida 1.2. TSI ale samozřejmě to nebyla verze EA211. Ten byl při každém startu tichoučký. A ted mas taky tenhle novej 1.2 tsi? Editováno: 18. Květen 2014, autor: Goril Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Goril: teď mám nový motor s řemenem. Jak jsem psal u starého typu (s řetězem) v Rapidovi to nedělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 19. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Tak to bude asi vlastnost techto motoru, ale celkem me to prekvapilo, kdyz jsem to slysel poprve. Zitra jsem objednanej na Jarov, ze jim to tam pres noc necham, aby si to rano nahodili studeny, tak jsem zvedavej, jak se k tomu vyjadri... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 (editace) V MB v zákaznickém centru při převzetí vozu když jsem auto startoval tak to neudělalo. Ale to asi proto, že ho již před tím měli nastartovaný. Jinak to dělá, každý studený start. Mám najeto pouze cca 300km. Editováno: 19. Květen 2014, autor: Diver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 26. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 (editace) Nezkoušel jsi pátrat, čím by to mohlo být? Já jsem zatím musel Jarov odvolat, ale snad příští týden jim to tam budu moct na noc nechat.... Editováno: 26. Květen 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 U mě stačí hodinka a už to po startu udělá. Zatím si s tím nelámu hlavu. Zřejmě to jsou hydro-štosy. A těžko říci jestli je to vlastnost nebo chyba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 12. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 U me to dela taky uz po cca. hodine, mozna i driv. Jinak vyjadreni Auto Jarov: zavada nezjistena. Ale pri predani mi technik rekl, ze vlastne vubec netusi, co by to mohlo byt, ani on, ani mechanik, ani vedouci dilny, kterej si to taky poslouchal, protoze to jsou novy motory a nikdo jeste nevi, co od nich cekat. Rikal mi neco o nejake klapce na turbu, kdyby si mohl tipnout, ale zdaji se mi pravdepodobnejsi ty hydrostely. Kazdopadne me ale prekvapilo, ze dva ze tri techniku, s kteryma jsem tam zatim prisel do kontaktu, vlastne ani poradne nevedela, do jakych modelu dava koncern novy tsi, ten posledni dokonce tvrdil, ze s temito novymi motory nebyly problemy ani v Roomsteru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Na to platí jedniná rada = změnit servis a případně je donutit, ať si vyžádají pomoc z fabriky. Jako plést si motory je docela zásadní nedostatek znalostí. A o problémech starší genrace 1.2 TSI je tady celá sekce. Co od nich pak můžeš očekávat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiricekHacicek Vloženo 9. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2014 (editace) Tak muzu taky prispet jako majitel O3 1,2 tsi 77kw 6/13, ze hned po studenym startu a je jedno jestli je +5 nebo +25 stupnu, tak otacky vylitnou na 1250, tam jsou cca 15 vterin a pak plynule spadnou na 750. (prvni carka nad 1000 a prvni pod:-)). Pokud nepockam do spadnuti otacek, tak na prvnich par metrech lehounce pocuka. To vse jen pri zvysenim "hluku" motoru diky vyssim otackam, zadne rusine zvuky okolo nejsou. Na 750 ot. uz je co jen predouci kocka:-) V manualu pisou,ze zvysena hlucnost kratce po startu je normalni. Editováno: 9. Srpen 2014, autor: JiricekHacicek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 12. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Po vyse uvedene anabazi jsem uz tento problem hodil za hlavu a nechtel to dale resit, ale co cert nechtel, nakonec se to vyresilo tak nejak samo. Daval jsem auto do Porsche Prosek, aby mi seridili panty u dveri spolujezdce a mechanik, ktery si do toho sednul a auto nakopl, hned prohlasil, ze vyse uvedeny zvuk urcite v poradku neni. Zkouseli cistit nejakej ventil, ale nakonec dospeli k tomu, ze se nejspise jedna o vadny nastavovac vackoveho hridele. Ted se ceka na delegaci z Mlade Boleslavi z oddeleni kvality, prej to chtej slyset nazivo, asi prej neverej, ze na tech motorech zase neco zkurvili... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 koukám, že se od roku 2009 nic nezměnilo, stále stejný problém ať je řetěz nebo řemen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.