Jump to content

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

No to moze byt. Ja sice Superb uz nemam. Presiel som po mojej skusenosti s tymto vozidlom na Audi. No kamarat ma stale Arteon a zadne kotuce su krasne. Su tam davane  original kotuce a tie platnicky z clubsportu. Nic nevrzga ani nepiska. A hlavne nekoroduju. Mozem zajtra odfotit aby ste mi verili :D

Link to comment
Share on other sites

Upravil jsem si posilovac brzd z 4 na 2 v jednotce brzd a parada jsem spokojeny. Uz to brzdi jak ma aniz bych na to dupal jak demon. Pak jsem nahodil ten pedal v rj steering z krokovehe casoveho na primo rizeny prahovou hodnotou a urcite se auto chova svizneji a blud to urcite neni a autohold funguje lepe. Kdyz ted sednu do jineho superbu bez uprav tak si rikam jak  jsem s tim mohl jezdit :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
V 25. 9. 2023 na 22:43, Romiiken napsal:

No to moze byt. Ja sice Superb uz nemam. Presiel som po mojej skusenosti s tymto vozidlom na Audi. No kamarat ma stale Arteon a zadne kotuce su krasne. Su tam davane  original kotuce a tie platnicky z clubsportu. Nic nevrzga ani nepiska. A hlavne nekoroduju. Mozem zajtra odfotit aby ste mi verili :D

Posli

Link to comment
Share on other sites

V 28. 9. 2023 na 9:05, JSvoboda napsal:

Upravil jsem si posilovac brzd z 4 na 2 v jednotce brzd a parada jsem spokojeny. Uz to brzdi jak ma aniz bych na to dupal jak demon. Pak jsem nahodil ten pedal v rj steering z krokovehe casoveho na primo rizeny prahovou hodnotou a urcite se auto chova svizneji a blud to urcite neni a autohold funguje lepe. Kdyz ted sednu do jineho superbu bez uprav tak si rikam jak  jsem s tim mohl jezdit :)

Žiadna zmena po nakodovani 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

aby si nebol nešťastný , to sú tiež poriadne vergle a ešte k tomu na to nieto diely ... mal som takú A6 a okrem toho že zavíjala prevodovka tak na to nebolo nič ... odišiel klb tak origo 500eur , odišlo rameno detto ... a to tiež nemalo veľa km okolo 200tis ... je to tichšie auto ale A6 je totál malá a keď to šoféruješ tak si myslíš v akom veľkom aute sedíš 

Link to comment
Share on other sites

před 20 hodinami, dfga napsal:

A ako? 

Jedine riešenie vidím dat tam 340mm kotúče ale už nebudem pchať do auta prerabkami peniaze a pôjdem o rok do niečoho lepšieho (A6 napr.). 

No pred upravou jsem slapl na brzdu a skoro nic tak jsem musel prislapnout neprirozene vic a pak i o dost vic... po uprave jen lehce polozim nohu a brzdi a ja si lehceji reguluju silu brzdneho ucinku...uz vyrazne vice prirozene.

Link to comment
Share on other sites

Niekto preferuje brzdový pedál ktorý hneď na začiatku svojej dráhy hryzie viac, ale keď človek viac pritlačí, tak už sa brzdný účinok nezlepšuje až tak. "Gumové" nastavenie naopak umožňuje jemnejšie dávkovanie, ale pre silnejší brzdný účinok treba viac pritlačiť. Maximálny brzdný účinok ostáva u oboch rovnaký. 

Moja skúsenosť je taká, že zvyknúť si po brzdách s ostrejším nástupom na tie "gumové" trvá dlhšie, ale zase potom sa s tým príjemnejšie jazdí. Tie "gumové" majú podľa mňa jednu v tom, že neskúsení vodiči ktorí ešte nikdy v živote nebrzdili núdzovo/na doraz z nich nebudú vedieť dostať dostatočný/maximálny brzdný účinok. V ich prípade núdzové brzdenie môže byť jednoducho nedostatočné.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dozadu bud originál kotúče a dosky z Kodiaqu RS 5G0698451A, alebo najlacnejšie TRW, nemá zmysel tam nič iné dávať. 

Bud chceš mať pokoj 5 rokov prvá možnosť alebo to vymenis každé 2 roky a všetko mimo originálu stojí za hovno a zbytočne platiť navyše. 

Edited by dfga
Link to comment
Share on other sites

Ja uvažujem nad týmto 

- ZADNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE ROTINGER TUNING SERIES 12035

- PREDNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE ROTINGER HIGH PERFORMANCE RT 20312HP-GL 

 

K tomu

- Zadné Brzdové dosky ROTINGER RT 1PD24900 

- Predné Brzdové dosky ROTINGER RT 2PD22501

 

Vraj Rotinger už dávajú ich sériovo do Hondy. 

Edited by r_e_n_e
Link to comment
Share on other sites

před 4 hodinami, r_e_n_e napsal:

Ja uvažujem nad týmto 

- ZADNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE ROTINGER TUNING SERIES 12035

- PREDNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE ROTINGER HIGH PERFORMANCE RT 20312HP-GL 

 

K tomu

- Zadné Brzdové dosky ROTINGER RT 1PD24900 

- Predné Brzdové dosky ROTINGER RT 2PD22501

 

Vraj Rotinger už dávajú ich sériovo do Hondy. 

Keď lowcost tak trw je istota 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...