suri. Vloženo 5. Říjen 2019 Vloženo 5. Říjen 2019 ono je to trošku inak , ten podtlakový prípravok je luxusná vec ktorou to naplníš za pár minút a už hladina neklesne ... stará metoda dolievania a sledovania funguje rovnako , akurát je to na dlhšie , dolievať , dorieďovať , skúsiť či to topí , skúšobná jazda a pod ... 1 Citovat
LuCasX Vloženo 5. Říjen 2019 Vloženo 5. Říjen 2019 jo byl to autorizovaný servis, právě proto to budu sledovat a tajně doufat, že to bylo jen zavzdušněné Citovat
marfan Vloženo 5. Říjen 2019 Vloženo 5. Říjen 2019 Keď som menil ten chladič tak dolial som nádržku do maxima. Naštartoval som motor nechal chvílku bežať, vypol som dolial som znova do maxima a išiel som si spraviť okružnú jazdu s tým, že počkal som kým sa olej nezahreje aspoň na 70°C a potom som si spravil trocha svižnejšiu jazdu. Po tejto jazde som otvoril viečko tlak tam bol. Dolial som znova po max. Po asi 5tkm sa mi hladina znížila z max na min, tak som dolial. Teraz som kontroloval kvapalinu po cca 6tkm a už neklesla, tlak v nádržke minimálny. Citovat
KARLOS28 Vloženo 9. Říjen 2019 Vloženo 9. Říjen 2019 (editace) Zdravím vás, mám stejný problém. Chtěl jsem se vás zeptat jak vás to vyšlo cenově. Tlaky jsme zkoušeli, pumpa neteče, olej nepřibývá. Nádržka je prázdá až při provozní teplotě(když ujedu 10km+), při volnoběhu je vše vpořádku. Předem děkuji za odpovědi KARLOS28 Editováno: 9. Říjen 2019, autor: KARLOS28 Citovat
marfan Vloženo 9. Říjen 2019 Vloženo 9. Říjen 2019 AK nepočítam prvé pokusy "servisu" tak cena opravy ma vyšla +-300€ Citovat
Rudyč Vloženo 13. Říjen 2019 Vloženo 13. Říjen 2019 Zdravím Vás, Hlásim sa s podobným problémom. 2.0Tdi 110kw, Z ničoho nič začalo vyhadzovať vodu cez expanznú nádobu von. V Škodovke navrhli výmenu vodnej pumpy plus rozvody. Po výmene auto fungovalo, až do situácie kedy som išiel asi 10km zastavil na semafore a všimol si, že motor ma zvýšene otáčky a regeneruje DPF. Regenerácia prebehla a po následnom vytočení motora do otáčok vypísalo hlásenie "skontrolujte hladinu chladiacej kvapaliny". Dolial som a čakal som na ďalšiu regeneráciu či sa bude reakcia opakovať. Pri ďalšej regenerácii som auto odstavil a nádobka bola naplnená úplne doplna. Regenerácia skončila, opäť som pokračoval v jazde a po pár km chladiaca von. Mali ste niekto podobný problém? Neviem kde začať, podozrenie je na prasknuté tesnenie alebo hlavu. Ďakujem Citovat
marfan Vloženo 14. Říjen 2019 Vloženo 14. Říjen 2019 Robí ti niečo takéto ? Tá expanzka ? https://www.youtube.com/watch?v=Xw18OaYeGK4 Citovat
marian.marcin Vloženo 17. Říjen 2019 Vloženo 17. Říjen 2019 Tlakuje to systém asi tesnenie prdlo. Citovat
marfan Vloženo 17. Říjen 2019 Vloženo 17. Říjen 2019 To patrilo mne ? Alebo Rudyčovi ? Ak mne tak toto robilo pred výmenou IC po výmene to nerobí, čiže ak nieje "šlem" alebo v chladiacej kvapaline olej tak je to väčšinou to IC. Citovat
Rudyč Vloženo 30. Říjen 2019 Vloženo 30. Říjen 2019 Auto už je u mechanika tretí týždeň. Pozrel IC, EGR, všetko vyzeralo byť OK. Problém sa začal prejavovať už aj pri normálnej jazde. Začalo dvíhať hladinu vody pri vytočení motoru do otáčok. Rozobralo sa to, hlava je odtlakovaná / zarovnaná, ta je OK hádam výmena tesnenia pomôže, lebo žiadne viditeľné praskliny neboli. Citovat
marfan Vloženo 31. Říjen 2019 Vloženo 31. Říjen 2019 Podľa mňa bude problém iba v IC. Neviem o tom, žeby niekomu praskla hlava alebo tesnenie zle tesnilo. Mne to na prvý krát rovnako všetko otestovali a nenašli nič. Problém pretrval až kým som si to neopravil sám. Citovat
Hades126 Vloženo 2. Listopad 2019 Vloženo 2. Listopad 2019 Dobrý večer páni, prosím Vás chcem sa opýtať, bohužiaľ mám aj ja tento problém s miznutím chladiacej kvapaliny. Zatiaľ to nie je až tak strašné(mizne mi asi pol centimetra od risky-max za 1000km), ale chcem to určite riešiť pretože mi to nepríde normálne. Neviem presne kde môže byť problém ale pre istotu som na internete hľadal a našiel som už aj ten chladič plniaceho vzduchu výrobca je Valeo tak ako má aj škoda. Chcem sa ale opýtať či súčasťou balenia je aj tesnenie pretože to tesnenie neviem nikde nájsť. Chcem sa ešte opýtať marfan-a (možno to je hlúpa otázka, ale ospravedlňujem sa som polo laik v tomto tak to neviem presne)to IC myslíš chladič plniaceho vzduchu alebo chladič spätného vedenia spalín. Ďakujem Citovat
marfan Vloženo 2. Listopad 2019 Vloženo 2. Listopad 2019 S chladičom tesnenie nieje resp. aspoň o tom neviem. Odtiaľto som kupoval to tesnenie https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/04l129717b-tesnenie-elring-32184.html malo by byť rovnaké aj pre verzie s dvoma EGR či AGR (toto naisto neviem, keďže ja mám len jedno EGR na DPFku). @Hades126 laik som aj ja, len som sa trocha o to zaujímal, keďže servis to nedokázal opraviť. Ale tým "IC" myslím ten chladič plniaceho vzduchu. Citovat
haceink Vloženo 5. Listopad 2019 Vloženo 5. Listopad 2019 Vyměnil jsem chladič turba cena 5300 kč odtlakoval a funguje a je klid 1 Citovat
eec Vloženo 18. Listopad 2019 Vloženo 18. Listopad 2019 Zdravim kolko tato vymena sania stoji v autorizaku a aka nemrznuca tam ide viem ze G13 ale že vraj aj origo boli problemove upchavaju kurenie dik za info. Citovat
baluchap Vloženo 19. Listopad 2019 Vloženo 19. Listopad 2019 V 10.03.2019 na 7:55, CAPINO napsal: Kluci ,tak mám najeto cca 10.000 km a nedolil jsem ani kapku vody. Myslím,že závada odstraněna ? Ahoj, vedel by si prosim ta potvrdit, ci aj po viac kilometroch nedolievas ? Ak by som ta este mohol poprosit - co vsetko si musel objednat pre vymenu sania - okrem samotneho sania a tesnenia ? Este ak mozem odkial si to objednal ? Velka vdaka Citovat
baluchap Vloženo 20. Listopad 2019 Vloženo 20. Listopad 2019 V 9. 10. 2019 na 19:06, marfan napsal: AK nepočítam prvé pokusy "servisu" tak cena opravy ma vyšla +-300€ ahoj mohol by si prosim napisat, ci si objednaval ten IC , cez Skoda diely, alebo od niekoho ineho ? dik Citovat
Clint Vloženo 1. Prosinec 2019 Vloženo 1. Prosinec 2019 Čau chlapečkové, chtěl jsem se zeptat, mám dvoulitr 110kW, najeto cca 150tis a pumpa stále původní, voda celkem nemizí. Dolil jsem sem tam doušek destilky. Ale něco jsem někde četl, že nevhodnou chladící kapalinou se lepí pumpa... Tak jak často měnit kapalinu? Stačí dle servisního intervalu [emoji6]?? Citovat
beuticek Vloženo 1. Prosinec 2019 Vloženo 1. Prosinec 2019 Clinte, chladící kapalina se dle std. servisního plánu nemění. Citovat
Clint Vloženo 2. Prosinec 2019 Vloženo 2. Prosinec 2019 Nerozumím, myslel jsem dle km nájezdu... Citovat
beuticek Vloženo 2. Prosinec 2019 Vloženo 2. Prosinec 2019 Má být prý doživotní. Ale SM jí doporučuje měnit s rozvody. Doporučuje BASF, někde ve vlákně je odkaz. 1 Citovat
novej Vloženo 18. Prosinec 2019 Vloženo 18. Prosinec 2019 ahoj, je možné zjistit dle VIN ve kterých autech byl vadný chladič sání? Citovat
marfan Vloženo 18. Prosinec 2019 Vloženo 18. Prosinec 2019 Podľa mňa sú to všetky 1.6,2.0 tdi do 2015 roku výroby vrátane. Ale prejaviť sa to môže aj novším ročníkom. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.