Přejít na obsah

Únik chladící kapaliny


BlueRS

Doporučené příspěvky

Pánové, dnes jsem měl rozdělanou trubku přívodu vzduchu do intercooleru, tak jsem do otvoru dal telefon a pořídil nějaké fotky

IMG_20200312_150459.thumb.jpg.8333d9ee15c4194d70eab08e67de2c1b.jpgIMG_20200312_145123.thumb.jpg.0a1edb60687ecb53ad4302a0118f65eb.jpg

 

To co je na nějaké té přepážce - bude to chladící kapalina, nebo olej?

Celkově vnitřek té přívodní trubky byl spíš mastný a to na obou koncích - trubka na fotce dole.

Tak se ptám. Díky

 

IMG_20200312_145039.thumb.jpg.28592050a59f8cc4bf869cfafd5842b0.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

@novej 

 

Ahoj, ano podle všeho co jsem našel na forech a dostal sem info od lidí to je pravda, jde tam hlava z 1.6 i z 2,0. Každopádně, já hledal podle kódu hlavy. Najdi si kód svojí hlavy a hledej hlavu pod stejným kódem. Hlavu jsem koupil na allegro.pl za 10K i s dopravou, mám vyměněno a fungujeme. V ČR musíš mít štěstí, aby si na hlavu narazil. Třeba v Praze sem obvolal snad všechny vrakoviště a mají jen motory nové a hlavu ti z toho nikdo vyndavat nechce a nebude. Protože by se jim pak to ostatní špatně prodávalo. 

 

Může se ti ale stát, že kod s tvojí hlavou nebude sedět, ale do motoru pasovat bude, protože se dělají už nové verze hlavy, které jsou třeba vylepšené na základě všech nahlášených závad.

 

Já kupoval tuto, ale je to stejný kod, který jsem měl já v autě a praskla mi, takže stejná vadivost: GŁOWICA AUDI VW SKODA SEAT 2.0 TDI R04l103373E Původní ale byla Made in Polad, a tuto novou z Polska jsem koupil Made in Germany :D

 

V autorizáku mi nabídli už 2020 kod: 04L 103 264 B (cena 67 000 Kč), na netu jsem našel 04l 103 308c, která byla vytážená z RS, ale opět měla vadu, prasklá klika (Ta nemá na hlavu vliv ale stejně). Pak jsem našel i hlavy, které byly druhovýroba, tam byla cena třeba (30K) Made in Espaňól.

 

Pak je ještě šance, zavolat někomu kdo dělá díly, ten ti řekne jaká hlava ti na auto půjde dle bloku motoru.

 

No přeju ti goodluck. Mě osobně to trvalo i s prací 2 měsíce. Celkově jsem platil 30K i s hlavou. 

 

 

Editováno: , autor: martin.novotny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Podľa mňa si jeden s veľmi malého percenta čo sa mu to stalo. 

 

Inovované možno sú, skúsil by som sa spýtať v autorizáku aký náhradný diel ponúkajú s presným číslom. 

 

A čo si nezohnal hlavu ? U mňa v mojom okoli na CUPA ich predávajú asi piati.  

 

Inak máš aj foto tej prasknutej hlavy ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, hlavu jsem odvezl do Auto Pejšek, dělají pouze hlavy a říkali mi, že tam lidi přivezou tyhle hlavy 3 do týdne, jsou většinou neopravitelný. Takže myslím, že nebudu ojedinělý případ.

Koupil jsem tedy jinou na bazaru, tentokrát jsem ji odvezl blíž (do Postoloprt) starší pán co dělá hlavy celej život a i ten mi potvrddil, že dělá minimálně jednu tuhle hlavu týdně.

Pochválil mi ji, že jsem koupil dobře, že není vůbec zkroucená, že všechny co lidi vozí tak jsou zkroucený jak svině. A popřál mi hodně štěstí aby hlava vydržela. 

Tak doufám že škoda udělala inovaci a dělají ty hlavy zesílený. Ale nevím od kdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Mám O3, 2.0 TDI. Teď se mi po dvě noci stalo, že mi ubylo cca 1dcl chladící kapaliny. Když jsem se díval kolem motoru, všiml jsem si, že na spodním krytu motoru je v levé části na kraji (směrem k místu spolujezdce) trochu chladící kapaliny vytečené. Čím by to mohlo být způsobeno? Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 31. 12. 2019 na 19:28, Pavol S. napsal:

Ahojte. 

Tiež mám podobný problém. Škoda Octavia III, 2.0 TDI, 110 kW, 9/2013.

Prejdem niekoľko sto kilometrov, odstavím auto a na druhý deň ráno mi chýba chladiaca kvapalina (bez mláky pod autom), cca 3 - 4 deci. Už mi to urobilo dvakrát. Navyše blbne kúrenie. Pravá strana kúri a ľavá nie (je tam veľmi cítiť rozdiel v teplote). V chladiacej kvapaline nie je vidno mastnotu, na viečku oleja nie je emulzia, výkon motora neklesol, nevidno biely ani čierny dym z výfuku.

V servise nenašli žiadnu netesnosť.

Navyše som menil chladiacu kvapalinu (po tomto všetkom) a skúšal som cez známeho test na výfukové splodiny v chladiacej kvapaline (prasknutá hlava, zlé tesnenie pod hlavou) - otvorí sa nádobka s chladiacou kvapalinou a namiesto viečka sa tam vloží mechanizmus s kvapalinou, ktorá v styku s CO, CO2 zmení farbu (na videu vidno princíp: https://www.youtube.com/watch?v=tLbnJfxYaEg). Počas tohto úkonu, ako sa zvyšovala teplota motora (od nuly po cca 85 stupňov celzia), tak mi vytlačilo kvapalinu z nádobky (chladiaca kvapalina bola v rozmedzí min - max a zrazu ju vytlačilo až po kraj nádržky a začala vytekať von.)

 

Za rady ďakujem.

Vyriešené výnenou IC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
před 4 minutami, Ondřej Kubát napsal:

Ahoj.Tak stejný problem rs tdi najeto 118tis.Začla se ztácet voda.Cca co 1000km nádobka.První na řadě byla pumpa.Bylo vidět že prolíná,tak se udělali rovnou rozvody,ale voda se ztrácí pořád.Takže co dále?Sání???

od nejlevnějšího- sání a pak hlava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 2. 2020 na 14:02, martin.novotny napsal:

Hlavu mám venku, posílám na tlakovku. Zaškvařená kapalina na ventilech evidentní. Uvidíme, kde je chyba, jestli těsnění nebo hlava.

 

M. 

f5254fdd-973c-4b40-9751-2abd389fb857.jpg

214dec5e-f480-4ba8-85bf-2a2bcd84f150.jpg

d1dfc442-b48d-4482-98f0-09cc4e6b6ace.jpg

dde51bb4-3617-4da8-b909-c711183dabdd.jpg

bcfc8df0-fa09-4321-88e6-ad5b7acc7353.jpg

46d04870-5f1e-4eb6-9971-074116946cc7.jpg

46281bd5-6bab-4713-bf09-8fcd498b8035.jpg

75e8741d-399f-4c15-bd46-ac3ec8fd0d00.jpg

 
ahoj,

Bravo, skvele zadokumentovane!!

Vyzerá to na problém s blokom vid čierne miesta (podfukovanie tesnenia )na bloku motora na 1 a 2 valci od rozvodov od sania.
mam úplne rovnaký problém ešte nerozobrane, zatiaľ tlakuje do nádržky a vyhadzuje vodu. Začalo to únikom vody cez IC a klapku sania, po výmene týchto 2 súčiastok tlakovanie chladiaceho systému .

ako to dopadlo ? Brúsený blok alebo kriva hlava ?

vdaka za odpoved!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 20. 3. 2018 na 8:51, Host Ulipek napsal:

Začni to řešit se Škodovkou hned.. Ať ti za včas vymění komponenty. Může to dělat EGR-saní-těsnění hlavy-hlava..

Ale většinou je problém v sání.. Pošleš mi číslo karoserie? zjistím ti zda tam máš taky to sání podle čísla (vadné) které prolíná vodou.. :X 

Ahoj, mohl bych te poprosit, nemohl by jsi zjistit jestli i já mám vadné saní? Dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Škodovka mimo záruky chce za opravu 5000€ a viac , to asi akceptuje iba blázon . Motor je rozobraný a zistilo sa že Netesni ani jeden valec , takze tesnenie pod hlavou, po očistení hlavy sa našli praskliny medzi výfukovými ventilmi- čo je najteplejšie miesto na hlave na valcoch 2 a 3. Ponuka na opravu hlavy bola 450€, zohnal som novú za 750€, motor sa skladá. Dúfam že to bude už všetko.

Vw group o tomto určite vie, pretože povodne číslo hlavy 04l103373 sa už nevyraba, už sú náhrady na cupa motor 04l103064 a 04l103264, a tieto nové náhrady už majú medzi výfukovými ventilmi viac materiálu .

cize podobne rs-y jazdené v Nemecku po diaľniciach majú životnosť hlavy cca 150000 km, toto je stav kedy začal motor papkat olej. Následne únik chladiacej kvapaliny cez ic a klapku popr egr, po výmene ic, klapky popr egr, vytláčanie vody cez nadrzku a pri nájazde 250000 výmena hlavy.

IMG_0100.JPG

IMG_0101.JPG

IMG_0102.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

Nove zistenia su nasledovne:

Motor je chipnuty netusim o kolko ale ked porovnavam s tym co poznam, ide minimalne o 20-30% lepsie ako ine 180k, vyzera to na Diesel 235k a prehrievany urcite bol,

neviem ci uvareny ale v DE dostal riadne zabrat. 

Unik oleja bol ciastocne sposobeny uvolnenym guferom na kluke za hlavnou remenicou. Samozrejme som vymenil.

Vymena novej hlavy (kupenie + dorucenie z NL (DHL - 5 dni)), tesnenia, cele to trvalo 2 tyzdne a 1400E, od spozorovania uniku kvapaliny 6 mesiacov (vymena IC, klapky sania - 500E).

Dakujem vsetkym za poskytnute info v tomto fore.

Jazdi to krasne, za super spotrebu 5.5L/100km.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim. Mám 195najeto,rok2014 rs135kw. Koupil jsem ji a hned jsem doleval olej,1litr na 2000km,po výměně oleje opět 2000km a 1 litr. Teď najeto přes 2000km a oleje mám pořád dost. Zničeho nic najednou hlásí že nemá vodu,nádržka prázdná. Doleji a ujedu 100km a voda pryc. Po zahřátí tlak v nádrže je,po chvíli opět povolim víčko a voda se valí ven.Olej v ni není. Mám sundat rovnou hlavu nebo by to mohl být ten mezichladič??  Dík za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SKúsil by som najskôr chladič demontovať natlakovať pod vodou. Tento úkon by ťa max stálo nové tesnenie medzi hlavou a chladičom a čas ak si to spravíš sám. (nič ťažkého).

 

Až potom ako by to nebol chladič na 100% by som dával hlavu dolu.

 

PS: akú si kúpil, dovezenú z DE ? Kľudne napíš aj do SZ. Zaujíma ma to skrz to, že hľadám ďalšiu RS TDI a veľa v mojom okolí je dovezených.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...