Mirdase Vloženo 5. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2023 V 2. 8. 2023 na 23:32, misor1994 napsal: Zopar dni, mozno tyzden. Bolo to par stoviek kilometrov Ahoj též mám problém s úbytkem vody můžu se zeptat jaké hadice jsi použil nebo spíše z čeho na propojení chtěl bych to také zkusit než to hned sundavat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 5. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2023 Nejake kovove trubky, co boli poruke...nepoviem ti konkretne aky mali rozmer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirdase Vloženo 10. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2023 V 5. 10. 2023 na 21:28, misor1994 napsal: Nejake kovove trubky, co boli poruke...nepoviem ti konkretne aky mali rozmer A ještě mám prosím tě jednu otázku můžu stim normálně na dálnici když bude udělaný bypase sání samozřejmě normální jízda do 140km/h a by se něco nepokazilo 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiricekk Vloženo 20. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2023 (editace) Ahoj, mám na vás prosbu, protože už začínám být bezradný docela… Ztrácí se mi chladící kapalina a ani za boha nemůžu na to přijít kde. Ztrácí se cca 2dc/250km, olej to nežere, žádné šlemy na víčku nebo měrce, žádná mastnota na fridexu, žádný únik pod autem nebo v motorovém prostoru, žádný dým od výfuku. O čem vím, tak je to, že mám přicpaný tou sračkou z G13 výměník tepla v kabině pod nohama a topí to tak vlažně spíš. Ale když by tekl radiátor, tak bych neměl sucho pod pedály ne? EGR byl před týdnem sundaný a je čistý komplet. Jediné co mě zaráží je to, že při rege DPF mi vyskočila kontrolka motoru.. na diag jsem ještě nebyl. Zatím mi to ještě nikdy neudělalo a vše se začalo takhle kazit od června. Byly udělány rozvody, vyměnila se prasklá hadice topení, co jde z motorového prostoru do kabiny, udělal se proplach chladicího okruhu - šlo z toho dost bordelu, expanzka vyměněna a nedávno měněn nastavovač časování ventilů, ale to už asi k tomu nepatří.. Auto jsem kupoval v 152tkm, se mnou to má 168tkm a vše se tak kazí od 164tkm. Startuje úplně v pohodě, při 1° venku mám “ručičkově” 90° vody za cca 5km ujetých a olej má 90° při cca 13km při konstantních 2000-2200ot/min. Děkuji moc za pomoc Editováno: 20. Listopad 2023, autor: jiricekk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rockhopper Vloženo 21. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2023 Zdravím, mám stejný problém s mizením vody. Většinou zmizí tak 2-3 dcl na 1000 km, ale už se mi i stalo, že byla natlakovaná nádrž a po povolení víčka se voda vrátila, jinak dolévám. Můj dotaz je, jak spolehlivý je test spalin ve vodě? Respektive, když vyjde v pořádku, dá se s jistotou říct, že to není těsněním pod hlavou ani hlavou? Jinak kapalina je plně čistá, nádržka taky, na víčku oleje žádný šlem není, olej nepřibývá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 21. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2023 Nmůže to být zavzdušněný? Když se kapalina po odtlačení vrací? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rockhopper Vloženo 21. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2023 (editace) To budu všechno zjišťovat, jen mě včera zarazil ten tlak, a už se to stalo dvakrát ve třech dnech. Ale bubliny v nádržce nejsou. Editováno: 21. Listopad 2023, autor: rockhopper Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rockhopper Vloženo 12. leden 2024 Sdílet Vloženo 12. leden 2024 Tak mechanik měl konečně čas, aby vyzkoušel sání. Jako nějaká netěsnost tam je....Motor je hezky vymytý... Takže nové sání (bohužel ještě tenhle týdne se dala sehnat druhovýroba Valeo, ale už nikde není skladem) objednané, uvidíme, jestli se problém vyřeší. 417750890_6957437777697779_2236998026984640222_n.mp4 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 13. leden 2024 Sdílet Vloženo 13. leden 2024 Máš pri tej smole aspoň urobené dekarbo ventilov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rockhopper Vloženo 15. leden 2024 Sdílet Vloženo 15. leden 2024 @marian.marcin Já jen doufám, že ta kapalina mizí tudy. Nerad bych měnil těsnění pod hlavou nebo nedejbože hlavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 18. leden 2024 Sdílet Vloženo 18. leden 2024 (editace) Pokiaľ je to umyté tak ako to vidno tak určite a keby ten test robil vo vriacej vode tak by to iste púšťalo viac bubliniek.Hliník je dobrý ale aj zrádny materiál... Editováno: 18. leden 2024, autor: marian.marcin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rockhopper Vloženo 22. leden 2024 Sdílet Vloženo 22. leden 2024 Tak voda mizí dál. Sice pomaleji, ale mizí... Takže půjde hlava dolů, jen co bude mít mechanik čas. Moje první škodovka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 22. leden 2024 Sdílet Vloženo 22. leden 2024 potom dáš ešte EGR a nakoniec to predáš s prasknutým blokom ... tieto nafty čistá kasička Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rockhopper Vloženo 22. leden 2024 Sdílet Vloženo 22. leden 2024 Jo, už se připravuju na výměnu motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 23. leden 2024 Sdílet Vloženo 23. leden 2024 (editace) Mačka v mechu je to.Neprehrial si motor je to ich choroba a s tým asi spojené aj tieto problémy.Dakedy sme mali Favorita a mne sa ho podarilo prevariť a pod momentom nastali problémy s hlavou,tesnením ,nekonečné opravy dookola a už to nebolo ono. Editováno: 23. leden 2024, autor: marian.marcin 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 24. leden 2024 Sdílet Vloženo 24. leden 2024 ja ich pár poznám kde nikto motor neprehrial a tieto problémy majú ... teraz som riešil jeden kodiaq z DE 60tis km výmena EGR - motor von 75tis km výmena hlavy valcov a výmena sania 90tis km posledná zákazka - stráca sa chladiaca kvapalina auto predané... a nie je jediné .. pritom 2018 kodiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rockhopper Vloženo 24. leden 2024 Sdílet Vloženo 24. leden 2024 Uvidím. Koupil jsem repasovaný polomotor, ještě když bude ten starý venku, nechám zkontrolovat chladič EGR. A snad už to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaVo Vloženo 8. Únor 2024 Sdílet Vloženo 8. Únor 2024 V 22. 1. 2024 na 18:07, rockhopper napsal: Tak voda mizí dál. Sice pomaleji, ale mizí... Takže půjde hlava dolů, jen co bude mít mechanik čas. Moje první škodovka... Zkoušel si jestli nefouká i to nové sání, teď jsem ho také měnil za nové a teklo taky, takže OK na druhý pokus. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rockhopper Vloženo 8. Únor 2024 Sdílet Vloženo 8. Únor 2024 Mechanik to údajně zkoušel… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheNiro Vloženo před 8 hodinami Sdílet Vloženo před 8 hodinami Dobrý večer prajem, chcem sa opýtať, mám problém s mojou octaviiu už asi 3/4 mesiac. Octavia 3 rs 135 kW 2.0 TDi CUNA 2015 ročník Ide o únik chladiacej kvapaliny. stalo sa to tak, že som šiel po diaľnici trocha rýchlejšie a v tom natlakovalo zrejme nadobku, pričom voda vystriekla až na svetla. Ihneď som šiel na najbližšiu benzínku kde som chladiacu dolial, pokračoval som v ceste, po cca 40/50 km zas aj keď som šiel kľudne. Myslel som si, že ide len o to, že som tomu trocha pridal tak ju vyhlasovalo von. No potom to začalo, občas deň, týždeň nič a občas každý deň aj 2/3 x nezávisle od odjazdených km sa mi buď stratí chladiaca, alebo ako keby niekde ostane a po otvorení viečka sa vráti do normálu, niekedy až vyvrie von z nádobky akoby jej tam bolo extrémne veľa, aj keď nechám auto 2/3 dni stať tak sa nádobka neodtlakuje, nemám olej v kvapaline a ani kvapalinu v oleji, z autá nejde biely, ani iný dym, teraz v zime áno ale len kým je motor studený. Potom žiaden dym. Skúšal som meniť rozvody aj s čerpadlom a robí to stále. Máte nejaké rady ? Nechcem zbytočne vyhadzovať peniaze keďže každý diel čo to môže byt stojí 300-800€ cca, tak ci sa dá prísť na to, čo to presne môže byt ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.