LukášCBR Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Ano, stačí zvolit 1. stupeň ze 3 možných. Zítra ráno nebo pozítří by u nás měly být mínusové teploty, tak to vyzkouším. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Už má někdo nastaveny automaticky vyhrev? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Mám nastavenou trvalou paměť pro sedadlo řidiče. Zapnutý mám stupeň 1 trvale a na léto jen snížím teplotu na minimum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 před 5 hodinami, sk0d@ napsal: Ale houby. V zime k poklesu napatia v sieti na eko hodnoty vobec nedochadza. Pokud si dobře pamatuji tak při teplotách pod 5st. se rekuperace začne chovat jako by byla zapnuta přední světla tj. nabíjecí napětí neklesá pod 13.2V. Ale rekuperace v brzdné síly funguje dál tj. při brzdění vyskočí napětí někde k 15V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Tak to je pro baterii spatne, tak vysoke nabijeci napeti zkracuje jeji zivotnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eiben Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 (editace) před 4 hodinami, OnMiT312 napsal: Mám nastavenou trvalou paměť pro sedadlo řidiče. Zapnutý mám stupeň 1 trvale a na léto jen snížím teplotu na minimum. Jak se ta teplota snižuje u vyhřívání sedadla 1 stupně? Editováno: 16. Listopad 2018, autor: eiben Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Adaptation of seat heating Stg 09 Central Electrical Access authorization: 31347 Adaptation Here, there are now a total of 12 (different) channels for assigning the current consumption for seat heating (**). The ducts are divided into a total of six seat heating stages, which can be adjusted, each with a lower switching threshold and an upper switching threshold. In the superb, however, you can only select three seat heating levels. Therefore stages 1 and 2, stages 3 and 4, stages 5 and 6 are programmed in the same way. The steps are set as follows: Seat heating levels ½ lower switching threshold in 22.0oC Seat heating stages ½ upper switching threshold in 23 .0oC 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eiben Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Mam nove auto a zatim tam nechci drbat do nejakych nastaveni z vyroby. Myslel jsem, ze se to da nastavit pres infotaiment, ale nejake cachry machry pres PC zatim ne. Diky za info 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Tak zapínej na 1. stupeň sedadlo spolujezdce a máš to. Přes infotainment lie nastavit pouze vyhřívání volantu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 17. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2018 Zkusil jsem to dnes ráno měřit při venkovní teplotě -1,5C a bylo naprosto jedno, zda-li jsem akceleroval nebo brzdil motorem. Křivka napětí se prakticky nehnula ani při zapnutí výhřevu sedaček, pouze kolísala mezi 14,5-14,6V. Graf zde. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 17. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2018 Díky, takže se znovu potvrdilo to co jsme psali výše, rekreace se v zimě vypne. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 17. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2018 Aleluja...P.S. pre jedincov s egom ako Babiš: ospravedlnenia prijmam aj cez sukromne spravy, ak sa bojite verejne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 17. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2018 Máte někdo full LED světla? Když zapnu potkávačky, klesne napětí na 13.8V. Dělá vám to také? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jordibravo Vloženo 22. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 keďže som takúto tému nenašiel pri SupII... tak môžem potvrdiť že rovnako sa chová aj na SupII FL 2014 rekuperácie... vyhrievanie sedačiek ju vypne... pri 6 stupňoch a nižšie je neaktívna, čiže nabíja 14.8V a keď zapnem všetky výhrevy klesne to na 14.5V.....Odoslané z Redmi 4X pomocou Tapatalku 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 22. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 (editace) FIII FL taky ted uz nerekuperuje a trvale nabiji na 14.8. Mereno Skoda OneApp pres mirrorlink. Mysleno tak, ze s prichodem zimy se to preplo do zimniho rezimu. Nic jsem aktivne nedeaktivoval a nemam to ani v planu:). Editováno: 22. Listopad 2018, autor: lumirnavrat 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 23. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2018 Dostal jsem nápad, možná @ferda25 i jiní by mohli vědět - nelze obalamutit rekuperaci, SS tím, že (pokud mám 230V zásuvku) do ní strčím byť prázdnou vidlici? Napadlo mě to proto, že tam možná je nějaká indikace stylem if (vodivýkolíkvdíře == true) vypnizelenynesmysly(); Pokud se pletu, prosím za prominutí. Pak by ale pořád měl fungovat nějaký ten zapojený spotřebič (je otázka, kolik W by musel brát; mob. nabíječka,...) - protože, pokud se nemýlím, motor musí běžet, aby zásuvka byla napájena. Tím se podle mě eliminuje SS a možná i rekup., protože auto předpokládá zvýšený odběr (aka zmíněné výhřevy). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 23. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2018 Nelze. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas_86 Vloženo 23. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2018 V 17. 11. 2018 na 12:47, Clerfayt napsal: Máte někdo full LED světla? Když zapnu potkávačky, klesne napětí na 13.8V. Dělá vám to také? Full LED na Superbu?!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 23. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2018 Cleyfart mluví o Octavia OIII FL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 23. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2018 Nějak jsem si neuvědomil v jakém jsem tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rds76 Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 V 14. 11. 2018 na 6:50, Clerfayt napsal: 12.8 V TI baterii nenabije. Měření proudu s můžeš ušetřit. Při 12.8 do ní skoro nic neteče (leda by byla v háji, ale moc tomu nevěřím). Nabíječku k vozu raději nepřipojuji. Nikdy nevím co ji napadne. Nějaké přepětí, nebo tvrdé pulsy byřídícím jednotkám ve voze nedělali dobře. Nabijet baterii v modernich vozech mimo vozidlo je chyba. Obchazis tim IBS(intelligent battery sensor), ktery ridi a upravuje nabijeni a mimo jine jeden z duvodu proc se musi vymena baterie nakodovat. Baterie se exterene dobiji na kontaktech k tomu urcenych primo ve vozidle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rds76 Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 V 13. 11. 2018 na 22:07, Shaarky napsal: Trochu OT, ale když už zde řešíme pak i nápravu stavu baterií po skvělém kurvítku jménem rekup. - dělá vám nabíječka také to, že při nabíjení neodpojené baterie, napětí nikdy neleze na ~14.8V, ale zůstává na ~12.8V a nikdy se nedobije na 100% ? Tak nějak si myslím, že AGM baterie nabíjené neodpojené, se tímto postupem ničí (není dodržená nabíjecí křivka). Může tento blud někdo potvrdit nebo vyvrátit ? Jinak používám nabíječku z Lidlu s displayem. S necim podobnym jsem mel rovnez problem u jine znacky vozu. Je potreba pripojit nabijecku vozidlo, zamknout a chvili pockat az se "uspi". Nevim presne jak u Skoda, ale melo by stacit cca minutu a zacit nabijet az pote. Nekterym inteligentnim nabijeckam asi vadi, kdyz behem nabijeni se odpojuje zatez na baterii. Ale mohu se mylit, je to pouze ma teorie, kazdopadne tento postup mi funguje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 před 1 hodinou, rds76 napsal: Baterie se exterene dobiji na kontaktech k tomu urcenych primo ve vozidle. Muzes to prosim rozvest ? ;-) Jako ze SuperB ma mista, odkud se ma baterie dobijet bez nutnosti odpojeni baterie ? To by bylo super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rds76 Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 Nevim kde presne to v Superb je, vesmes je to +pol baterie a nejaky kostrici bod k tomu urceny, tzn nepripojujes -pol primo na baterku. Napr. BMW ma tyto kontakty vyvedene v prostoru motoru, ackoliv ma baterii v kufru. Kazdopadne by to melo byt popsane v manualu a zalezi na vozidle a typu bateriie, IBS nemusi mit vsechny vozidla, tam kde je S-S to uz byva. IBS je prave zapojen na tom -polu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 (editace) Aha, tak ten kostřící bod je hned u baterie, to je myslím specifikum pro Start/Stop... nepřipojuji to nikdy jinam/jinak. Editováno: 26. Listopad 2018, autor: Shaarky 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.