Přejít na obsah

Rekuperace energie


Jiří Smetánka

Doporučené příspěvky

před 5 hodinami, sk0d@ napsal:

Ale houby. V zime k poklesu napatia v sieti na eko hodnoty vobec nedochadza.

Pokud si dobře pamatuji tak při teplotách pod 5st. se rekuperace začne chovat jako by byla zapnuta přední světla tj. nabíjecí napětí neklesá pod 13.2V. Ale rekuperace v brzdné síly funguje dál tj. při brzdění vyskočí napětí někde k 15V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, OnMiT312 napsal:

Mám nastavenou trvalou paměť pro sedadlo řidiče. Zapnutý mám stupeň 1 trvale a na léto jen snížím teplotu na minimum. 

Jak se ta teplota snižuje u vyhřívání sedadla 1 stupně?

Editováno: , autor: eiben
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Adaptation of seat heating  

Stg 09 Central Electrical

Access authorization: 31347

Adaptation

Here, there are now a total of 12 (different) channels for assigning the current consumption for seat heating (**). The ducts are divided into a total of six seat heating stages, which can be adjusted, each with a lower switching threshold and an upper switching threshold.

In the superb, however, you can only select three seat heating levels. Therefore stages 1 and 2, stages 3 and 4, stages 5 and 6 are programmed in the same way.

The steps are set as follows:

 

Seat heating levels ½ lower switching threshold in 22.0oC

Seat heating stages ½ upper switching threshold in 23 .0oC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

keďže som takúto tému nenašiel pri SupII... tak môžem potvrdiť že rovnako sa chová aj na SupII FL 2014 rekuperácie... vyhrievanie sedačiek ju vypne... pri 6 stupňoch a nižšie je neaktívna, čiže nabíja 14.8V a keď zapnem všetky výhrevy klesne to na 14.5V.....

Odoslané z Redmi 4X pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dostal jsem nápad, možná @ferda25 i jiní by mohli vědět - nelze obalamutit rekuperaci, SS tím, že (pokud mám 230V zásuvku) do ní strčím byť prázdnou vidlici? Napadlo mě to proto, že tam možná je nějaká indikace stylem if (vodivýkolíkvdíře == true) vypnizelenynesmysly(); Pokud se pletu, prosím za prominutí. Pak by ale pořád měl fungovat nějaký ten zapojený spotřebič (je otázka, kolik W by musel brát; mob. nabíječka,...) - protože, pokud se nemýlím, motor musí běžet, aby zásuvka byla napájena. Tím se podle mě eliminuje SS a možná i rekup., protože auto předpokládá zvýšený odběr (aka zmíněné výhřevy).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 11. 2018 na 6:50, Clerfayt napsal:

12.8 V TI baterii nenabije. Měření proudu s můžeš ušetřit. Při 12.8 do ní skoro nic neteče (leda by byla v háji, ale moc tomu nevěřím). 

Nabíječku k vozu raději nepřipojuji. Nikdy nevím co ji napadne. Nějaké přepětí, nebo tvrdé pulsy byřídícím jednotkám ve voze nedělali dobře. 

 

Nabijet baterii v modernich vozech mimo vozidlo je chyba. Obchazis tim IBS(intelligent battery sensor), ktery ridi a upravuje nabijeni a mimo jine jeden z duvodu proc se musi vymena baterie nakodovat. Baterie se exterene dobiji na kontaktech k tomu urcenych primo ve vozidle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 11. 2018 na 22:07, Shaarky napsal:

Trochu OT, ale když už zde řešíme pak i nápravu stavu baterií po skvělém kurvítku jménem rekup. - dělá vám nabíječka také to, že při nabíjení neodpojené baterie, napětí nikdy neleze na ~14.8V, ale zůstává na ~12.8V a nikdy se nedobije na 100% ? Tak nějak si myslím, že AGM baterie nabíjené neodpojené, se tímto postupem ničí (není dodržená nabíjecí křivka). Může tento blud někdo potvrdit nebo vyvrátit ? Jinak používám nabíječku z Lidlu s displayem.

S necim podobnym jsem mel rovnez problem u jine znacky vozu. Je potreba pripojit nabijecku vozidlo, zamknout a chvili pockat az se "uspi". Nevim presne jak u Skoda, ale melo by stacit cca minutu a zacit nabijet az pote. Nekterym inteligentnim nabijeckam asi vadi, kdyz behem nabijeni se odpojuje zatez na baterii. Ale mohu se mylit, je to pouze ma teorie, kazdopadne tento postup mi funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim kde presne to v Superb je, vesmes je to +pol baterie a nejaky kostrici bod k tomu urceny, tzn nepripojujes -pol primo na baterku. Napr. BMW ma tyto kontakty vyvedene v prostoru motoru, ackoliv ma baterii v kufru.

Kazdopadne by to melo byt popsane v manualu a zalezi na vozidle a typu bateriie,  IBS nemusi mit vsechny vozidla, tam kde je S-S to uz byva. IBS je prave zapojen na tom -polu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...