Jump to content
josefvlach23@gmail.com

Spojka 1,4TSI 110kW EA211

Recommended Posts

Zdravím všechny co mají nebo měli problémy se spojkou. Na mém autě se vyskytl problém už při přebírání v autosalonu. Při rozjíždění  se projevovaly vibrace při pouštění spojky. Reklamoval jsem u prodejce hned nového auta s najetými cca 50ti km. Prodejce se bránil, ale nakonec bylo nařízeno ze Škodovky demontovat převodovku zkontrolovat spojku. Na výsledek se můžete podívat na přiložených fotkách. V záruce byl vyměněna lamela a přítlačný talíř. Problém byl vyřešen a spojka již funguje jak má. Jedná se o Octavii III r.v. 2018 provedení Trumf.

spojka 1.jpg

spojka 2.jpg

spojka 3.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja by som na tom ešte pojazdil , však si to ani nesadlo ... ak by nepomohlo pár tisíc km tak by som to riešil ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 tis je nove auto? Spojku jsme resil u jinych automobilek i po 20 tis o tekoucich loziskacha ni nemluve. co mam teda rikat u sveho pola kdyz ma najeto 37 tis a spojka prokluzuje a klepe prevodovka?

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 13. 12. 2018 na 12:31, Martin Bednář napsal:

může být - ale proč se to stane u nového vozu?

Jdi se podívat jak to ti mantáci nakládají na kamion. Tipuji, že půlka dostane spojku spálenou. Bývá to peklo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky se přidám do klubu. 

U mě problém se spojkou za studena  při uvolnění spojkového pedálu se ozve cinknutí a po rychlé jízdě jdou špatně řadit rychlosti( 3x se nepodařilo zařadit kval vůbec) plus klasika při řazení zpátečky občas slyšet synchrony i s prodlevou. 

Je už v řešení na záruku. 

Při rok starým autě co má pomalu 30 tis to už začíná být k smíchu a ne k pláči. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam problem radit 3. a 4. rychl stupeň. zbytek jde dobře, ale tyhle dva, bud dolu meziplyn nebo  nahoru 2x vymacnout, pak je to v pohode. jako kdyby bylo malo oleje v převodovce - synchrony proste nechteji zapadnout

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli ti jde zbytek dobře tak to pravděpodobně nebude hladinou oleje. 

No.... U mě to má zhoršující se tendenci.

Uvidím co servis vymyslí. 

Zatím se poslalo video na škodovku a info co to dělá. Do konce příštího týdne se škodovka vyjádří. 

Trošku už mě to auto štve. 

Do rodiny se měli kupovat dvě nové soukromé škodovky = teď mají stopku :kol-46:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, měl jsem(mám) podobný problém, nešlo zařadit 3rych. stupeň, byla mi  vyměněna spojka na záruku, teď už mám po záruce a občas to dělá i teď....  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim. Nebudu zakladat nove tema tak se zkusim zeptat tady ... 

Mate nekdo odkaz na TPI na vrzani spojkoveho pedalu? Diky.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 4. 8. 2019 na 10:31, Joker 85 napsal:

Taky se přidám do klubu. 

U mě problém se spojkou za studena  při uvolnění spojkového pedálu se ozve cinknutí a po rychlé jízdě jdou špatně řadit rychlosti( 3x se nepodařilo zařadit kval vůbec) plus klasika při řazení zpátečky občas slyšet synchrony i s prodlevou. 

Je už v řešení na záruku. 

Při rok starým autě co má pomalu 30 tis to už začíná být k smíchu a ne k pláči. 

Po návštěvě servisu : řešeno v rámci záruky (cinknutí zůstalo a dělají to všechny 1.4,1.5 TSI)

Řazení zpátečky konečně i bez prodlevy hned a bez problémů. Při zátěži řazení dobrý. 

Dle servisu : kontrola hladiny oleje v převodovce, nastavení, promazání všeho co šlo.

Doma jsem zjistil že se ještě odvzdusnovala spojka, ale dle servisu žádný takový servisní úkon neproběhl. 

Vyřešeno rychle a bez zbytečných řeči. Takže konečně spokojenost. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Celkem by mě zajímalo, jak v servisu dělali kontrolu hladiny oleje v převodovce. Jediná možnost, jak ji změřit je vypustit olej přes výpustný šroub a vysunutý čep řadící vidličky. Olej se změří, popř. doplní a naleje zpět přes čidlo zpátečky. Žádná měrka, nebo něco podobného tam není.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By semir007
      Dobrý den,
      prosím o radu: začlo se mi při studenem autě ozývat po nastartování zvuk podobný nastartovanemu traktoru(myslím rytmicky) a je to trochu hlučnější, zní to jako z motoru, ale po sešlápnutí spojky zvuk utichne a motor pěkně šlape. Po zahřátí už se zvuk neozývá ani po dalším nastartování. Jinak celkově nějakou změnu při řazení a rozjezdech nepociťuju.
      Děkuju za každou radu :-).
       
      motor BZG 51kW
    • By Bailando
      Pekne den prajem,
      pred tydnom sa mi stalo ze mi auto zacalo hlasit nizku hladinu brzdovej kvapaliny, pocital som ze to bude brzdami kedze sa menili, ze to pojdem dat pretesnit a vymenit hadicky, no raz na dialnici mi padol pedal na podlahu a uz neslo radit, tak som to otvoril, dolial kvapalinu, pedal este naslapal a jazdil som 4 dni, ze potom az mozem ist do servisu. No vcera cestou domov mi pedal kompletne padol na podlahu, ako keby tam mal druhu polohu a poruchu som nasiel na diele na prevodovke. Myslel som si ze to je pomocny spojkovy valec, avsak ak hladam na nete, tak vsetky sa uchycuju s 2 imbus srobami, toto ma len poistny kruzok v tvare U, ktora sa zlomila a drzalo to len vdaka drotu ktory som tam dal predtym, ked som videl, ze to je od kvapaliny zaspinene. gumicka co tam bola, uz nieje, skusal som rozne rychle opravy aby som dosiel este tie 2 kilometre domov, ale marne, striekalo to vsade, tak sa to muselo odtiahnut. Viete mi prosim niekto povedat, co je toto za diel, ako ho najdem pod akym nazvom v obchode napriklad v autokelly? valec to nebude, kedze to vhana kvapalinu do prevodovky, ten musi byt az v prevodovke. Mam fabiu 1.9 TDI RS 2006, pozeral som aj seriove cislo, je to este original VW, AUDI s cislom K07214684, ale na nete nic nenaslo. Fotky posielam v prilohe, jedna je ten diel, druha kde sa to napaja. Jedine co potrebujem, je vediet ako to najdem, vymena uz bude lahka. Pripadne neviem ci su s tym pribalene aj gumicky na danu trubku (oznacenu sipkou), alebo sa da  kupit extra nejaka opravna sada. ale diel potrebujem kompletne novy, lebo uz presakuje aj cez odvzdusnovaci ventil. Velka vdaka za vas cas a ochotu.


    • By Thomas..888
      Zdravím chlapy,

      mám problém s moji máňou, když jedu někde na delší vzdálenost, například po dálnici třeba 60 - 70km, tak po prohřátí auta mi jde blbě zařadit druhý stupeň při rozjezdu.
      Dělá mi to opravdu jen když jedu někde dál. Když jezdím po městě, tak spojka se chová jako nová. Když podřazuji nebo řadím na místě, tak je to ok, ale jakmile jedu někde dál, tak cítím že to řazení na dvojku není v pořádku. Jde to buď přes zuby nebo nějak divné zařadit.
      Mám nalítané 245tisíc. Je to 1.9TDI a když jsem pročítal nějaké fóra, tak mě napadlo vyměnit ze začátku olej do převodovky a potom se uvidí...Každopádně otázka zní, jestli máte nebo měli jste někdo něco podobného?

      Děkuji za odpovědi.
    • By LukášTDI10
      Zdravím Vás, mám dva dotazy. První z nich je, jaký plnící tlak by měl být v turbu u motoru 1.9 TDI PD 77kw (BLS). Druhá věc je ta, že jsem dával novou spojku (SACHS) 20 tis. km. zpět. Teď se mi stalo, že začala klouzat (na pětku - plnej plyn odspoda), ale né tak, že by se urvala a šlo to do otáček, ale prostě prokluzuje lehce ->při přidání plynu se zvýší rychleji než rychlost , jestli mi rozumíte a potom to prostě kolísá (klouže). V autu je chip na 96kw a něco kolem 300Nm. Díky za odpovědi.
    • By Vojcech
      Cuss, mam docela dost neprijemny problem a dost by me zajimalo jestli tu bude nejaky frajer co by mohl vedet o co jde :). Pred mesicem mi zacla rachtat prevodovka (myslel jsem si) tak jsem zajel za kamosem co ma servis a vyndali jsme prevodovku a odvezl jsem ji na repas. K overenemu zdroji. Tech prevodovek jsem tam uz navozil dost a vzdy super. A jeste se prislo ze je na aute jednohmota. Za tyden byla prevodovka hotova a prevodovkar rikal ze ji extra nic nebylo ze se divi ze chrastila... Ale dal nove 4kove kolo ze uz bylo horsi a vymezil vule v diferaku. Tak jsem nechal jednhmotu na aute, prevodovka se dala zpatky a stale to rachtalo. Tak jsem jel koupit 2hmotu... Dala se 2hmota a stale to rachta. ALE..! Na volnobeh to nerachta vubec. Rachta to jen pri nizkych otackach cca 1300-1700 a hlavne se ozve zvuk jakoby kov na kov pokazde kdyz vezmu diru a opet to lehce porachta. A kdyz zacne rachot a seslapnu spojku tak obcas to prestane a obcas to rachta stale i kdyz vyradim na neutral ( pouze za jizdy pred diry) na volnobeh to bezi krasne. Nenasel by se nekdo kdo ma s timto nejake zkusenosti? Mohou takhle rachtat klapky climatroniku? Za pravopis se omlouvam
×
×
  • Create New...