Přejít na obsah

Chiptuning


Návštěvník

Doporučené příspěvky

Zajímalo by mne, zda je možné orig. motor 47kW po čipu na 52kW dál upravit novým sáním jaké má orig. motor 51kW a tím se dostat na 56kW, které má po čipnutí 51kW motor. Nebo to není jen tím sáním. Kolik by to stálo?

To nam Janda rek prvni ze staci sani na 51kw a 47kw ma taky 51kw, ono se staci podivat jak se u 47kw vzduch krouti a je to jasny. Soft je pry u obou stejny.

Editováno: , autor: mira 19
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak uz som sa stal obetou chiptuningu aj ja.

Pridam tu postrehy pre majitelov 1.2HTP 40kW/106Nm

Bol som chipovat fabiu s tymto motorom (auto ma najazdene 47000km, rok vyroby 2003), kedze som na nu nahodil kolesa Pirelli P6 195/50 R15. Auto uz s tymito gumami neskace po ceste ako koza :D, ale pri tom motroceku to bolo mierne citit na dynamike (pricom ale rozdiel v spotrebe som nepostrehol). Auto sa malo trosku vacsi problem rozkotulat, ako ked malo 165/70 R14, ale zase, ked nabralo rychlost, lepsie drzalo zotrvacnost. S nadejou, ze by to mohlo zlepsit dynamiku, rozhodol som sa pre chiptuning.

Chip som robil vo firme EB chiptuning - mali letnu jednodnovu akciu za 3000Sk bez DPH. Mohol som si vybrat chip, ci to chcem viac na vykon bez ohladu na zivotnost, alebo nejaky osveceny chip aky ponukaju. Nakoniec mi to chipol vraj na cca 45kW - 5000rpm a 118Nm - 3000rpm, vlnobeh mi neupravovali ako to robi napr Cimbu.

Co som posrehol po chipe: Auto sa sa chce teraz viac vytacat, pred tym ako keby po prekroceni 4000rpm nemalu chut ist dalej, teraz to prave tam zabera najviac. Je to vyuzitelne napr. pri predbiehani aj ked za cenu vyssej spotreby. Tak isto pri vytacani motora som si vsimol, ze ma iny zvuk - povedal by som, ze je drsnejsi.

Dalsia vec, co som si vsimol je, ze auto teraz lahsie dokaze prekrocit 100km/h, pred tym mi to pripadalo ako vecnost.

Proste dynamicke zrychlenie je teraz lepsie, autu sa ide lahsie. Tak isto isto na dialnici si auto po chipe dokaze lepsie drzat rychlost aj pri miernych stupaniach ako pred tym. Vsetky tieto rozdiely, ktore popisujem, si ale clovek uvedomi hlavne po dlhsom jazdeni na tom aute, nie je to az take citelne.

Co sa tyka spotreby, ta sa nezmenila, stale to ma spotrebu cca 6l pri mojej klasickej usporno/dynamickej jazde :D (na rovine to hockedy roztiahnem na 160 tachometrovych a tak isto do kopcov ho nesetrim). Keby som som siel fakt setrne, dalo by sa podla mna ist aj uspornejsie.

Moj pocit po chipe je dost zmiesany, hlavne koli investovanym peniazom. Vrazat do takeho auta peniaze, su podla mna dost vyhodene prachy. Jedine co som menil od kupy - kolesa, aby to vyzeralo trochu lepsie, prednu masku za sportovu - ked som zrazil srnu a nakonec tento chip). Zda sa mi to dost, vyhadzovat tisice len za upravu software v riadiacej jednotke, ale na druhej strane, aspon to ide o cosi lepsie.

Pre majitelov 1.2HTP, ktori vahaju nad chipom, by som povedal tolko - necakajte od toho, ze zrazu to bude tahat ako ine auto, rozdiel moze byt pre mnohych po chipe fakt dost sklamanim, hlavne po prvych prejdetych kilometroch. Pred tym, nez do toho pojdete, odporucam si fakt radsej poriadne premyslet, ci tie peniaze nedokazete investovat aj nejako uzitocnejsie.

Editováno: , autor: mirke
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

chci se zeptat, kdo z vás máš očipovanou 1.9? A od jaké firmy, kolik to stálo, zvyšení výkonu, jízdí pocity atd... abych měl nějaký přehled. Mně osobně se nejvíc asi zalíbil dieselpower a potom Cimbu, ale ten je o dost dražší. Proto uvitám každý váš postřeh. Díky chlapi :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem se poptával po možnostech chiptunigu u motoru 1,4/63Kw dotal jsem velmi zajímavou (a dosti nepotěšivou zprávu).

pro velký počet SW, malý zájem zákazníků a velkou poruchovost příslušenství

těchto motorů chiptuning neprovádíme. Doporučím Vám jen zkrátit výměny oleje

na 7 500 km a až Vám po cca 60 000 nastanou problémy, ozvěte se, ušetříte

opravdu hodně peněz.

Mr. Cimbu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl chip na staré 1.4 55kW. U něj se Cimbu taky kroutil, že jako není moc dobré ho čipovat, protže je tam moc řídících jednotek apod. Měl jsem ho 2 roky a phoda. Auto šlapalo nic se nekazilo. Jo a byl to chip od BITPOWER. Na těch jejich hodnotách fakt něco bude. protože jakmile jsem překročil 3100 ot, auto vystřelilo jako z praku. Žádný kouř nebo pazvuky. Autof akl líp táhlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Tak jsem se taky rozhodl pro čip ve čtvrtek jsem objednán k autorizovanému prodejci. Motor 1.2 12V HTP a samozdřejmě pan Janda.

Tak uvidím, rozhodoval jsem se mezi Bitpower a Cimbu vyhrála asi jistota.

První týpek, který jse zmínil o Bitpoweru! Jaký na to je všeobecný názor chlapi u Vás?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co bys chtěl vědět? Motor po chipu podle mého názoru je pružnější, jde lépe za plynem, táhne i ve vyžších otáčkách. Já osobně jsem spokojenej. Spotřeba se nijak moc nezměnila, jen při klidné jízdě je trochu níž. Navíc, já mám i jiný tlumič výfuku (sportovní Layting), takže může být rozdíl od postřehů Blackyho. Rozdíl je znát při zapnuté klimě, kdy to na motoru tolik není cítit. Je pravda, že na volnoběh spadla spotřeba, Maxik mi ukazuje 0,6l. A taky po nastartování studeného motoru nejsou otáčky tak vysoko. Ale to jsou moje subjektivní postřehy, někdo se mnou nemusí souhlasit. :)

Editováno: , autor: foromen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem pekne bol som zvedavi lebo som uvazoval o tom ze to dam spravit no bal som sa ci to neublizi motoru a teraz ak mam LPG to uz vobec neviem.Kolko km uz si spravil s tym chipom?V robote mame na chipovanu octaviu ale 1.9 TDi to je ina kava je to raketa.

Editováno: , autor: foromen
Necituj předešlý příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chtel jsem se zeptat mate nekdo zkusenosti s chipem od Cimbu u motoru 1.9 TDI 74kw/240Nm? Videl jsem na jejich strankach ze delaji upravy na 101Kw/330Nm, podle meho si myslim ze u takoveto u upravy by bylo dobre uz udelat nejakou hardwarovou upravu nez jen SW, ale treba se pletu. Projizdel jsem net a tak ono chip asi jen od proverene firmy videl jsem i nejaky xtuning ktery delaji myslim na 96kw a 280-290Nm, ale asi Cimbu je Cimbu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem se poptával po možnostech chiptunigu u motoru 1,4/63Kw dotal jsem velmi zajímavou (a dosti nepotěšivou zprávu).:

....těchto motorů chiptuning neprovádíme. Doporučím Vám jen zkrátit výměny oleje na 7 500 km a až Vám po cca 60 000 nastanou problémy...

Tak to sa mi necita velmi dobre... A co ma po tych 60k teda nastat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vo štvrtok som absolvoval chip na mojom auticku.Robil mi to pan Janda.Nic zlozite to nebolo za chvilku som isiel prec.Stretol som sa v Zline na parkovisku.Auto taha ovela lepsie ako pred chipom.Mozem len doporucit aj v kopci sa sprava lepsie mal som moznost to vyskusat v chorvatsku v kopcoch pri objehani a nalozenom aute. :):palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked som bol na chipovani p.Janda alias CIMBU mi povedal ze motory 1,4 a 1,6 nerobia nakolko tam nie je co zlepsit motory su vyspickovane na velmi dobry vykon a konstrukcne su velmi zastarale nemaju natacacie klapky a este nieco co spomynal.Nic sa neda robit aj motory starnu.Skodovka by sa mala zbadat a zacat robit aj lepsie motory

Editováno: , autor: Mikoho
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...