Jump to content
honzik

EGR ventil

Recommended Posts

nejdříve jsem ho měl teplý,ale dnes jsem to zkoušel hned po ránu při studeném.

nastavení jsem chtěl udělat proto,že mi začala svítit kontrolka a psalo to závadu průtok příliš velký.Teď sice po vymázání kontrolka nesvítí,ale nastavení nejde udělat a píše to místo adp ok,chyba.

Edited by rokane

Share this post


Link to post
Share on other sites

kontrolka se ti tak cca do 70km rozsvítí znovu, EGR je prostě vadný

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak poznaátek,ujeto cca 2500 km ,kontrolka stále nesvítí,ale základní nastavení udělat nejde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Základní nastavení se provádí po vyčistění nebo výměně EGR, pokud ti nejde udělat tak buď špatný postup, ale většinou je špatný EGR. Zavada se ti už nerozvíti dokud nevytvoříš nový readnes, čti readnes kod, pokud je OK tak to neřeš, ale že by byl dobrý moc nevěřím. (Po 1.7.2016 z vadným readnes kódem neprojdeš emisemi.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky,tak asi bude špatný v readiness byla hned na začátku 1.Nebyl by tady někdo z Bruntálska ,kdo by mi pomohl ho vyměnit? :kol-47:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám dotaz zda někdo nevíte co se mohlo pokazit,když jsem jen čistil klapku a pak ji prostříkl silikon olejem,,po tom autu začali šíleně lítat otáčky na volnoběh a když se rozjedu tak po chvíly mi přestane jed auto,otáčky zustanou na 1500 a nejde už přídávat plyn,prostě nic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Béda 7: Čistil jsi EGR nebo škrtící klapku? Pokud škrtící klapku (domnívám se, že by tedy tento dotaz měl být v jiném tématu), tak přidávám odkaz na svůj přispěvek, kde popisuji, jak se mi to povedlo vyřešit.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím Vás, mám otazku k spominanej teme. Moj otec isiel na vymenu pletenca ale po pristaveni auta zacalo blbut. (zacalo vynechavat a nemalo stabilne otacky) Po pripojeny na VCDS a zisteni chyby (obrazok) a snahe vymazat chybu nam technik povedal ze to nevie opravit ale odporucil nam ineho technika. Po priprdkani knemu a naslednej diagnostike nam povedal ze jeden valec nema dostatocny tlak a po rozobrati hlavy povedal ze je nutne zbrusit hlavu, vymenit tesnenie, srouby, ventil ,strunku a vahadlo. Je to podla vas adekvatne ?

Vraj je odpaleny ventil a vyskocena strunka. Pyta si za opravu 50 zbrusenie hlavy, 130e diely a 250e robota. Moze byt ?

Screenshot_1.jpg

Edited by N1kto

Share this post


Link to post
Share on other sites

vymazat, vydělat ven EGR, mrknout zda je potřeba vyčistit, popř.trubku ke klapce, dát zpět, udělat základní nastavení. POkud nepůjde udělat už to zákl.nastavení, je vadný EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastavenie som robil pri teplom  motore a vyhodilo že v štvrtom poli chyba. Dnes to skúsim pri studenom motore ako som sa tu dočítal. 

 

A skusim urobit test akčných členov na EGR ventil.

Inak.mne auto ide normálne ,žiadne kolísanie otáčok ,žiadne zlé štartovanie ,skrátka nič. 

 

Octavia  1.6 75kw 2002

Edited by Malta
edit: citace předchozího příspěvku

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj, negativní projevy být nemusí (kromě svítícího checku), nicméně u nás na STK by tě vyhodili z emisí, protože na readness kódu bude jednička u EGR. Možná to u vás na slovači není ještě tak přísné.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mne ani kontrolka nezasvietila na palubovke ze je chyba .Len tak náhodou som tu chybu zistil keď som si pozeral či mi funguje vag na inom notebooku

 

Ktorá jednotka je to v tom readiness kode.

Edited by Malta
citace předchozího příspěvku

Share this post


Link to post
Share on other sites

za prvé, necituj předchozí příspěvek neustále. OK, pak bych chybu jen smazal, kdo ví jak ji tam máš dlouho. Pokud byla jen sporadická a neopakovala se bude jen zapsaná v ŘJ a check svítit nemusí. Když si dáš readness, tak jednak uvidíš jedno pole kde budou nuly a jedničky a pak pod tím polem budeš mít další pole s jednotlivýma položkama, EGR, klima, odvětrávání nádrže ..... a tam bezpečně poznáš, co ti hlásí chybu, neboť i v tom poli bude 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten musí být řádně zahřátý, jinak budou jedničky i u lambd a katu. Ten se překlopí (pokud je v pořádku) do nuly, až když je pořádně zahřátý

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak odskúšané. readiness kód po dojazde samé nuly  , a test akčných členov na egr ventil bolo ho počuť a základné nastavenie EGR vo štvrtom poly ADP OK

 

ale keď som skontroloval chyby tak stále tam je 17811. Asi s tým nebudem nič robiť auto ide dobre, žiadne trhanie, sekanie , kolísanie otáčok nič

Edited by Shotysk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím vespolek

Chtěl bych se zeptat,egr ventil na Fabii 1.4 16v držína dvou svornících.Jsou tyto svorníky na pevno přivařené na bloku motoru,nebo se dají vyměnit.

Mám je těžce rezavé a pochybuju že by přežily demontáž EGR.

 

Díky za odpovědi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejsou, jsou to normální štefty zašroubované v bloku. Takže pokud je máš zarezlé, garantuji ti, že je vyšroubuješ i s matkami, ty se ani nehnou

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdar borci, potřebuju poradit svítí mi kontrolka motoru už delší dobu, v servise nejdřív smazali za chvíly se rozsvítila znovu zajímavé je že na stejné křižovatce jako před tím, nejdprve si mysleli si že je to lambda a když se rozsvítila podruhé tak mysleli že egr ventil, a ted se rozsvítila po třetí ale až po 500km předcházelo tomu změna benzínu z Eurooil na Shell a vyčištění egru který nebyl vubec špinavý pouze od kouře , ale ted svítí zas a já už nevím co ještě zkusit četl sem ruzně něco čistit ale na to je ted zima a zajímalo by mě co kde hledat, prvnímu rozsvícení kontrolky předcházela výměna termostatu a čidla teploty chladící kapaliny které je blízko egru a po dvou týdnech se pak ta kontrolka rozsvítila ale myslím že to nemůže mít spojitost nebo snad ano ? závadu mi nejde smazat ani když na hodinu odpojím baterku a na vag pořád jezdit nemůžu, auto s kontrolkou i víc žere benzín :/ prosím o radu 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kontrolka může svítit z mnoha nejrůznějších důvodů, většina jich s EGR nemá nic společného - chtělo by to přesný výpis z diagnostiky, jinak se ničeho nedobereš. Pokud nemáš VAG, budeš muset do servisu - doporučuji ale jiný, než jsi byl před tím - očividně také tápali v mlze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Logr94
      Dobrý den chci se zeptat zdali je možné zapojit zpět obd2 koupil jsem jetou fabču 1 a zjistili jsme ze obd2 nejde ...tak jsem rozebral plasty pod volantem a objevil jsem odstřihnute nejake kabely co k ni vedou ...(viz foto ) dokáže někdo poradit jak to zapojit a kam ? Děkuji 
    • By maros
      Prodam komfortku 6Q0959433E + klic .
      cena 700 kc za komplet + posta.


    • By Jarda66
      Dobrý den, mám problém se svým autem, jedná se o Škoda Octavia II 1.9 tdi 77 kw PD rv. 2006, najeto 165 000 km. Při ujetí cca 15-20 kilometrů (a při zahřátí motoru) začne auto v motorové části cukat, většinou když jedu po dálnici cca 130-140km/h a cca 2800-3000 otáčkách a motor občas zdechne->( při vyřazení a dojetí například na křižovatku), za studena je vše v pohodě a auto jede normálně. Chtěl bych se zeptat, zda někdo neměl stejný problém, nebo někdo neví o co jde. Diagnostika ukázala chybu škrtící klapky a špatnou žhavící svíčku. Měnil jsem škrtící klapku, svíčky, vyčistil EGR ventil, vyměnil váhu vzduchu, všechny filtry jsou taky nové, čidlo teploty taky nové. Kontakty na svorkovnicích pročištěné. Vačková hřídel vypadá taky v pohodě. Jediné co mě napadá jsou vstřiky, ale nejde mi do hlavy, že by za studena auto fungovalo normálně. Do přílohy dávám video jak se auto chová. Předem děkuji všem i za názory :) 
      video-1560711811.mp4 video-1560877961.mp4
    • By _Denis_
      Prodám 3-ramenný kožený volant pro vozy Škoda s multifunkcí - původem z Octavie III.
       
      Perfektní stav, najeto cca 40.000km. 2 povrchová poškození kůže, jedno vlevo, druhé dole (viz. foto). Plně funkční multifunkce bez jakéhokoli "oleštění".
      Prodávám bez rámečku a bez airbagu.
      Původní cena 3.500,- Kč za volant a 3.000,- Kč za multifunkci.
      Nyní 990,- Kč za volant a 1.490,- Kč za multifunkci.

      Zájemci prosím pište SZ, nebo volejte. Dotazy rád zodpovím.
      Osobní předání možné na Frýdeckomístecku a po dohodě výjimečně také blízké okolí, jiné lokality možno pokrýt Českou Poštou.
    • By Bailando
      Pekne den prajem,
      pred tydnom sa mi stalo ze mi auto zacalo hlasit nizku hladinu brzdovej kvapaliny, pocital som ze to bude brzdami kedze sa menili, ze to pojdem dat pretesnit a vymenit hadicky, no raz na dialnici mi padol pedal na podlahu a uz neslo radit, tak som to otvoril, dolial kvapalinu, pedal este naslapal a jazdil som 4 dni, ze potom az mozem ist do servisu. No vcera cestou domov mi pedal kompletne padol na podlahu, ako keby tam mal druhu polohu a poruchu som nasiel na diele na prevodovke. Myslel som si ze to je pomocny spojkovy valec, avsak ak hladam na nete, tak vsetky sa uchycuju s 2 imbus srobami, toto ma len poistny kruzok v tvare U, ktora sa zlomila a drzalo to len vdaka drotu ktory som tam dal predtym, ked som videl, ze to je od kvapaliny zaspinene. gumicka co tam bola, uz nieje, skusal som rozne rychle opravy aby som dosiel este tie 2 kilometre domov, ale marne, striekalo to vsade, tak sa to muselo odtiahnut. Viete mi prosim niekto povedat, co je toto za diel, ako ho najdem pod akym nazvom v obchode napriklad v autokelly? valec to nebude, kedze to vhana kvapalinu do prevodovky, ten musi byt az v prevodovke. Mam fabiu 1.9 TDI RS 2006, pozeral som aj seriove cislo, je to este original VW, AUDI s cislom K07214684, ale na nete nic nenaslo. Fotky posielam v prilohe, jedna je ten diel, druha kde sa to napaja. Jedine co potrebujem, je vediet ako to najdem, vymena uz bude lahka. Pripadne neviem ci su s tym pribalene aj gumicky na danu trubku (oznacenu sipkou), alebo sa da  kupit extra nejaka opravna sada. ale diel potrebujem kompletne novy, lebo uz presakuje aj cez odvzdusnovaci ventil. Velka vdaka za vas cas a ochotu.


×
×
  • Create New...