Publikováno Červen 10, 20196 r Ahoj, chci se zeptat funguje vám aktualizace online,např. při vytvoření vlastního poi přes portál škoda connect. Vytvořím, potvrdí mi to že je bod připraven ke stažení do vozu , ale v autě po spuštění škoda connect, aktualizace ,mi to napíše že služba není momentálně k dispozici, cca 14 dní.Ostatní služby online mi fungují,počasí,zprávy,parkování atd. Upraveno Červen 10, 20196 r od cilda1
Červen 11, 20196 r Tak jsem to zkusl na svém Columbusu a mohu potvrdit stejnou hlášku o tom, že "Služba online je momentálně nedostupná".
Červen 11, 20196 r Autor Díky, řeším to přes Support Škoda, divili se proč a jestli mám dat. připojení a proč používám aktualizace online.Je zajímavé že vše ostatní funguje, trasy,cíle atd.Nefunguje pouze stažení vlastních poi bodů do auta. Předali to kolegům z vývoje na analýzu. @BirK možná by to chtělo je taky informovat. Upraveno Červen 11, 20196 r od cilda1
Červen 18, 20196 r Tak dnes na mě vyskočil update appky Škoda Connect s řadou vylepšení a výsledkem je to, že appka nejde spustit, spadne ještě než najede (nejnovější iOS 12.3.1). Nevím, na čem to vývojáři teda testují, mají dvě mobilní platformy a minimálně na jedné polovině to aktuálně není funkční. Starší verzi vrátit nejde, takže čekám na fix, doufám, že na sebe nenechá dlouho čekat
Červen 18, 20196 r No je to asi niečo aj v iOS ,ja mám v iphone beta softvér a pri 12.3 aj mne to padalo,teraz som na bete 12.4 aplikácia funguje
Červen 18, 20196 r Autor iOS 12.4 u mne v pohodě,dnes jsem aktualizoval na 13.beta2 a po aktualizování škoda connect mi také padá.
Červenec 19, 20196 r iOS 12.3.1. a Skoda Connect v 3.0.7., nefunguje Odeslani cile do vozidla. Zobrazi se hlaska "Neco se pokazilo". EDIT: Tak jsem nakonec zjistil, ze i presto, ze se zobrazila hlaska "Neco se pokazilo", tak se ten cil odeslal. Nicmene uz to je v posledni verzi Skoda Connect opraveno a vse funguje jak ma. Upraveno Červenec 24, 20196 r od pusher...
Říjen 1, 20195 r Zdravím, prosím o radu, jelikož v servisu na nic nepřišli a na zak.lince taky nic extra z nich nevypadlo. Mám vytvořen účet pře PC, nalezeno vozidlo, ověřen účet u prodejce, vygenerovaný kod, zadam do auta a hlaska "registrace neúspěšná" auto na net připojený. Zkoušel jsem tovární nastaveni a nic. Upraveno Říjen 1, 20195 r od Čočkyn
Říjen 1, 20195 r Čočkyn: Asi bude nejlepší zavolat na linku Škoda Connect, ať to předají technikům. Ale pozor, je to na dlouhé lokty. Já už tam mám měsíc nahlášenou částečnou nefunkčnost systému ŠC a stále se to nepodařilo dořešit.
Říjen 1, 20195 r Ještě bych zkusil cca na deset min odpojit baterku. Nám to svýho času pomáhalo. Jen se pak musí vše nastavovat znovu. Ale to v podstatě i u továrního nastavení.
Říjen 1, 20195 r Odpojení baterie je jen ztráta času, pomůže maximálně reset OCU pomocí diagnostiky(OCU má v sobě záložní baterii a po odpojení baterie se nic tím pádem nestane)
Říjen 2, 20195 r Já jsem měl v MT v connectu špatný název auta, po zaslání emailu na škodovku je napis správný , ale nefunguje zdravotní karta, údajně na tom pracují ale neví jak dlouho to bude trvat
Říjen 22, 20195 r Neví někdo kolik stojí a na jak dlouho prodloužení infotainment online a care connect
Říjen 22, 20195 r Jestli už máš Care Connect tak si to najdi ve svém profilu, záložka garáž. Je to vždy na rok a aktuálně u mě Infotainment online 1299 kč a Care Connect 999 kč. Předpokládám, že to bude u všech stejné.
Říjen 22, 20195 r Známej co prodává Škodovky mi říkal, že to je jen pěkně zabalená zlodějina, ať si to nedávám. Tak jsem ho poslechl a auito on-line nemám. Ale příští týden se staví kámoš, který to má, tak se podívám, jestli jsem o něco přišel nebo ne.
Říjen 22, 20195 r před 32 minutami, Kane13 napsal: To se hned pozná prodejce - profesionál... :-/ Tak je to kámoš a asi nechtěl, abych zbytečně vyhazoval peníze.
Říjen 22, 20195 r Každý má na to holt jiný pohled. Já to využívám, kolega v Kodiaqu prakticky vůbec. Každopádně zlodějna? To asi ne, je online doba - tablety, mobily a někdo je na tomto více závislý a jiný prakticky vůbec.
Říjen 25, 20195 r Jen kdyby ta služba fungovala, tak jak má. Poslední měsíc je to vážně tragédie. Věčně nechodí nějaká upozornění, auto se hlásí jako "offline", smazává se přednastavený servisní partner, ... U žádné jiné mobilní aplikace jsem se nesetkal s tím, že by s ní byl po updatu na vyšší verzi a/nebo při nové verzi OS telefonu takový problém s nefunkčností, jako u Škoda Connect.
Říjen 25, 20195 r před 21 minutami, BirK napsal: Jen kdyby ta služba fungovala, tak jak má. Poslední měsíc je to vážně tragédie. Věčně nechodí nějaká upozornění, auto se hlásí jako "offline", smazává se přednastavený servisní partner, ... U žádné jiné mobilní aplikace jsem se nesetkal s tím, že by s ní byl po updatu na vyšší verzi a/nebo při nové verzi OS telefonu takový problém s nefunkčností, jako u Škoda Connect. Pokud tedy něco nefunguje jak má, tak je to k ničemu.
Říjen 30, 20195 r Tak tato služba je spíše více nefunkční než funkční. Zkušenost za poslední tři dny. Kdy nejenže například nejede aplikace iOS, nefunguje účet on-line, a není funkční ani v aute systém . Naopak dokáže odpojit ve voze i on-line připojení přes sim. Tím, ze jsem z branže, IT, mi zůstává rozum stát nad takovýmto (ne)produktem, kde monetizace v rámci roční subskripce také není zcela zdarma. Ještě par dni a nápisu do Skodovky pozdrav, jakým způsobem hodlají kompenzovat mnou zaplacenou nefunkční služba. Dělat beta testra za vlastní peníze, panecku, to se to pak ladí. Myslenka dobra, když vše jede, jak má, je to též dobre. Ale ono to víc nefunguje, než naopak. ?
Říjen 30, 20195 r Právě že jste z branže tak by jste mohl pochopit proč to nejede. Mám obavy že jim google nebo někdo podobný někde něco bezpečnostně zaříznul a oni ted tak nějak neví co s tím. Kompenzace jejich nefunkční služba by se mohla nejprve opřít o to kde slibují jak to má fungovat. Hádám že sami až to opraví s něčím přijdou.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.