Pawouk Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 ŠKODA Fabia 4. generace Čtvrtá generace vozu ŠKODA FABIA má výrazný vzhled a nabízí velkorysejší vnitřní prostor, více komfortu a vyšší úroveň bezpečnosti díky moderním asistenčním systémům. 22 let od premiéry spojuje oblíbená FABIA známé přednosti vozů ŠKODA, mezi které patří spolehlivost, snadná obsluha a vysoká praktičnost, s vyšší úrovní bezpečnosti, komfortu a dynamiky. https://www.auto.cz/skoda-fabia-iv-2021-nova-generace-pry-bude-krasna-hlavne-se-ale-zbavi-nejvetsi-slabiny-132897 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Já bych spíše rád věděl, zda je Fabia opravdu potřeba a zda zapadá do konceptu. Vždyť jako malé auto má Škoda už Scalu a Kamiqa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Zkoušíš to hezky, ale Scala opravdu není klasické malé auto. Rozměry je plnohodnotně v nižší střední. 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skodzinek Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Velmi pěkné auto. Je škoda, že nebude kombik. Chtějí lidi přimět, aby si koupili Kamiqu nebo Scalu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 20. leden 2020 Sdílet Vloženo 20. leden 2020 Pan redaktor toho článku ani neví od kdy do kdy se dělala první generace Fabie. Má to v té anketě stále blbě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 20. leden 2020 Sdílet Vloženo 20. leden 2020 Mne sa hlavne páči to odporúčanie, že miesto malej Fabie Combi s veľkým kufrom si máme kúpiť údajne praktickejšieho veľkého Kamiqa bez kufra! ;) Ale inak tá fantázia vyzerá celkom fajn, uvidíme, do akej miery sa pán grafik strafil do reality - či sa s Fabie stane takáto bejby Scala. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 26. leden 2020 Sdílet Vloženo 26. leden 2020 Další skica https://auto-mania.cz/skoda-fabia-v-nove-generace-bez-dieselu-a-bez-karoserie-kombi/?fbclid=IwAR1Je3thNWd7SwJTuZgmpu-k5L0yvR9ruU1q-GE1F45QZaWGkuAz_EgbYxo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 13. Únor 2020 Sdílet Vloženo 13. Únor 2020 https://www.autoforum.cz/predstaveni/sefdesigner-skody-promluvil-o-vzhledu-nove-fabie-nebude-pripominat-nic-co-uz-zname/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 17. Únor 2020 Sdílet Vloženo 17. Únor 2020 https://www.auto.cz/dorazi-nova-skoda-fabia-preci-jen-jako-kombik-koncernovy-unikat-je-zpatky-ve-hre-133321 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 17. Únor 2020 Sdílet Vloženo 17. Únor 2020 Jj combi, střední výbava, mild hybrid a manuál bude pro mě ideální kombinace ?. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 https://www.garaz.cz/clanek/sef-skodovky-cesi-maji-na-auta-specificke-pozadavky-21003499?seq-no=1&dop-ab-variant=&source=clanky-home Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 Jsem zvedav, jake motory nabidnou k fabie 4 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 Mě by tam stačil TSi 70kW doplněn o mild hybrid po vzoru Suzuki. Nechám se překvapit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 Je reálný Side Assist místo Blind spot detect ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 @TOMUS prý 1.0 TSI a 1.5 TSI. Na tu 1.5 jsem zvědav, pokud ji dají i v manuálu....tak ve mě bude červík hlodat :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 Nechci moc předjímat, ale s manuálem bych u 1.5 TSI asi moc nepočítal, vzhledem k tomu že ho nemá ani Polo ani Ibiza. Ale bylo by to pěkné :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 Beru to tak, že Kamiq nabízí 1.5 i v manuálu, i Ibiza byla v počátcích v manuálu. Ale jak řikáš, zatím je brzo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 @Jan R. nechtel bych zadnou hybridu. V teto dobe to je pro mne slabe moc @Bikes 1.5TSi byla u ibizy ale ted' ji zrusli. 1.5 byla ve verzi asi FR a mela hodne konskych sil :D . Kdyby byla u fabie 1.5 tsi bez vypinany valcu tak to mohlo byt fajn auto a jeste v manualu. DSG nebylo by take spatne. Zakladni verze fabie bude spise od 350000, 400000 korun ceskych a to je uz moc drahe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skodzinek Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 Nakonec bych rád viděl slušnou verzi RS s nejméně 150 koňskými silami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 (editace) před 1 hodinou, TOMUS napsal: Zakladni verze fabie bude spise od 350000, 400000 korun ceskych a to je uz moc drahe Pochybuji, že základní verze Fabie bude za 350.000-400.000,- Kč. To by mohli rovnou zabalit, kdyby to bylo na úrovni Scaly. Počítám že základní cena krátké Fabie bude za Baťovskou cenu od 299.990,- Kč a pak postupně výše. EDIT: ta cena 299.990,- Kč by u mne byla jen v případě nasazení motoru Mpi 1.0 EVO 59 kW. Pokud tomu tak nebude, tak odhaduji základ s 1.0 Tsi od 320.000,- Kč. Editováno: 23. Únor 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 Aktuální Fabia v průběhu výroby poměrně citelně zdražila, takže "přípravu" a další generaci už má částečně za sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 před 38 minutami, Skodzinek napsal: Nakonec bych rád viděl slušnou verzi RS s nejméně 150 koňskými silami. 150 koní to je nějak málo, když konkurence má o 50 koní více a už druhá generace Fabie měla 180 koní. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 To bylo zaručených předpovědí, že kombík skončí, a ono nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 Zaručenou máme 100% jenom smrt a to všichni bez rozdílu. Jinak žádné zaručené předpovědi si myslím tady nebyly, většinou jen úvahy a citace z tzv. odborných periodik. Škodovka prý opravdu Fabii combi už nechtěla, ale asi se chytili za hlavu a rozsvítilo se jim v kebuli, nebo taky zachytili poslední globální změny v ekonomice a zatím mizerný vývoj elektromobility a její podporu nebo nepodporu a zavčas ještě před představením Fabie IV, si uvědomili, že to combi má přece jen větší potenciál, než fiktivně 100% elektroauta. Stačí si taky zde přečíst vývoj v Číně a tam Škodovka bude v tomto případě hodně ztrácet a tak to někde musí nahradit. Myslím si, že ta Fabie combi IV jim k tomu může celkem pomoci: https://www.autoforum.cz/predstaveni/prodej-elektromobilu-v-cine-se-propadl-k-nule-na-konci-roku-mohou-byt-mrtvou-vetvi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skodzinek Vloženo 23. Únor 2020 Sdílet Vloženo 23. Únor 2020 @Boleslavák Úplně souhlasím, ale už jsem nechtěl příliš požádovat, vzhledem k tomu, že ve třetí generace nápad RS nebyl brány příliš vážně. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.