Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • 2 týdny později...
  • 2 týdny později...

Nový ceník. 3 verze zrušeny, + 10 a 20 tis. Bezdr. Smartlink jen v paketu za 23tis. jen Style, MC.

a043475b-da81-478e-a0f2-0849fba22ac7

Nepřijde mi, že by došlo k nějakému zdražení, ale MPI už nejde do Stylu a Monte Carlo nejde v 1.0TSI 70kw

Zdražili a osekali variabilitu. Známý uvažoval o nové Fabii převážně do města tj. chtěl motor 1.0 Mpi, ale tam už se nedá přidat jím požadovaná aut. klimatizace. Teď jsem mu posílal ceník a pravděpodobně  půjde jinam. 

Upraveno od DušanV

před 9 minutami, Boleslavák napsal:

Nepřijde mi, že by došlo k nějakému zdražení, ale MPI už nejde do Stylu a Monte Carlo nejde v 1.0TSI 70kw

 

Tak asi máme každej jinej ceník :-)  já tedy zdražení vidím..jen co jsem tak rychle juknul..Ambiton s MPI +10tis..s TSI +20 tis..Style +10 tis...

Já koukal jenom na MC😊

@Boleslavák  jj, MC už je tak drahé, že už si dál zatím netroufli, ale to přijde :-)

No drahé to je na dlouhou polemiku nechci se zastávat škodovky, ale podívej se kolik stála třeba jedničková Fabie v Eleganci o proti MC nic neměla ve výbavě a jaké tehdy byly platy.

před 2 hodinami, Boleslavák napsal:

Nepřijde mi, že by došlo k nějakému zdražení, ale MPI už nejde do Stylu a Monte Carlo nejde v 1.0TSI 70kw

3198D18F-E205-482F-B9EA-8C4DCE01F9C6.jpg

před 3 hodinami, Dixik2 napsal:

Ceník jedničkové Fabie:

 

fabia_cze_2004_08_01.pdf 83 kB · 12 stažení

 

 


Já ceník znám je tam krásně vidět, že  např. MC je dnes lacinější než třeba ta Elegance tehdy, protože spousty věcí dnes co může mít Fabie IV tak tehdy ani nešlo.

Jako na první pohled by se mohlo zdát, že dát 550 - 600K na FIV MC 1.5 TSI DSG je šílený, ale v kontextu dnešní doby je to vlastně dobrá cena. FIV udělala oproti FIII velký krok dopředu, výbavu má hezkou a motor více než dostatečný. G8, ačkoliv to není přímý konkurent, začíná dnes už od 610K, úplný základ s 1.0 TSI 6M. 

jj, auta jsou velmi levná, průměrná mzda za posledních 20 let se ztrojnásobila a třeba zrovna ta fabia stojí v podstatě pořád "stejně". Je to i vidět jaké verze lidi berou nyní a jaké dříve, s dnešní výplatou by HTP nikdo nekupoval. Z druhé strany, ta kvalita je diskutabilní...

Vam este neprislo vyuctovanie za vodu plyn a elektrinu ze tu pisete cosi o lacnych autach. Su drahe ako davno neboli a budu este drachsie, pac si ich nebudete moct dovolit. 

Naopak, kdo včas podchytil, vykopal vlastní studnu, odpojil se od plynu, vrátil se k dřevu a na střeše si postavil solární Temelín, tak si bude moci ze získaných úspor dovolit místo jedné fábky rovnou dvě :-) ... Nemůžu si pomoci, ale FIV je dnes z hlediska cena/výkon to nejlepší, co může embasofirma nabídnout, drakonické faktury přiletí ve vyúčtování až na jaře, nebo v létě příští rok, takže ten, kdo má nějakou vatu ve štrozoku a nerozpustí ji za doplatek elektriky a plynu, koupí embéčko levněji než dnes ... bo lidi budou mít jiné starosti, než kupovat new wageny a skladové plochy budou po letech opět plné ...

před 1 hodinou, atlan napsal:

Vam este neprislo vyuctovanie za vodu plyn a elektrinu ze tu pisete cosi o lacnych autach. Su drahe ako davno neboli a budu este drachsie, pac si ich nebudete moct dovolit. 

Nejsou drahé jako kdysi, v porovnání průměrné mzdy a ceny Fabie IV , ji dnes pořídím laciněji, než třeba Fabii I na přelomu století. Ano mohla by být o něco lacinější, pokud by se tam nemuselo cpát tolik předepsaných asistentů dle různých nařízení EU aj. To ceny  bytů, bydlení, energií jsou poměrově podstatně dražší než na přelomu milénia. 

Upraveno od DušanV

Na druhou stranu dnes vyšla informace, že Citroen na svoje skladové vozy C3  a C3 Aircross  (alternativa k Fabii IV a Kamiqu) dává  celkem slušné slevy. Navíc tyhle vozy stále Citroen vyrábí a nabízí s dieselem.

 

https://www.autorevue.cz/citroen-dava-na-modely-c3-a-c3-aircross-slevu-az-70000-kc-jeste-vetsim-tahakem-je-flexibilni-zaruka?utm_campaign=abtest196_discussion_timeline_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Upraveno od DušanV

  • 5 týdnů později...

Dnes jízda s MC 1.5 TSI DSG.To.jak ten podvozek na 18 kolech filtruje nerovnosti na rozbité cestě,tak klobouček inženýrům co ho vyvíjejí.

A motor,tahá mooc pěkně,že to dělá i géčka.V téhle motorizaci je to nejlepší Fabie,co kdy vyrobily.

 

20220911_091143.thumb.jpg.c5bbfa127700a9eb00b9a3d27eab7e9f.jpg

 

 

400tis. je za to auto hodně, ten interier je bída jako u i20. Zlatá předchozí, vnitřek hezčí, bez MIB3 a cena/provedení odpovídalo.

I20 to je plastová bída. Za mě má Fabie provedení plastů z podstatně lepší povrchovou úpravou než např. I20.

A o proti Fabii 3 generace má Fabie IV kvalitnější plasty v interiéru.

FIV se dostala do našeho výběru auta na velmi dlouhou dobu a zajímalo by mě, jestli někdo dovede rozptýlit mé obavy z DSG7. Já to v domě nechci. Ale pokud nějak zásadně zapracovali na spolehlivosti, tak třeba názor změním.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.