Červenec 22, 20223 r https://www.autorevue.cz/skoda-fabia-15-tsi-dsg-monte-carlo-nejlepsi-fabia-dneska-a-rovnou-na-col-de-turini--testy#part=1
Srpen 2, 20223 r 1.5 https://www.autorevue.cz/skoda-fabia-15-tsi-dsg-monte-carlo-mate-stylem-nikoliv-schopnostmi--testy#part=1
Srpen 16, 20223 r Nový ceník. 3 verze zrušeny, + 10 a 20 tis. Bezdr. Smartlink jen v paketu za 23tis. jen Style, MC.
Srpen 16, 20223 r Nepřijde mi, že by došlo k nějakému zdražení, ale MPI už nejde do Stylu a Monte Carlo nejde v 1.0TSI 70kw
Srpen 16, 20223 r Zdražili a osekali variabilitu. Známý uvažoval o nové Fabii převážně do města tj. chtěl motor 1.0 Mpi, ale tam už se nedá přidat jím požadovaná aut. klimatizace. Teď jsem mu posílal ceník a pravděpodobně půjde jinam. Upraveno Srpen 16, 20223 r od DušanV
Srpen 16, 20223 r před 9 minutami, Boleslavák napsal: Nepřijde mi, že by došlo k nějakému zdražení, ale MPI už nejde do Stylu a Monte Carlo nejde v 1.0TSI 70kw Tak asi máme každej jinej ceník :-) já tedy zdražení vidím..jen co jsem tak rychle juknul..Ambiton s MPI +10tis..s TSI +20 tis..Style +10 tis...
Srpen 16, 20223 r @Boleslavák jj, MC už je tak drahé, že už si dál zatím netroufli, ale to přijde :-)
Srpen 16, 20223 r No drahé to je na dlouhou polemiku nechci se zastávat škodovky, ale podívej se kolik stála třeba jedničková Fabie v Eleganci o proti MC nic neměla ve výbavě a jaké tehdy byly platy.
Srpen 16, 20223 r před 2 hodinami, Boleslavák napsal: Nepřijde mi, že by došlo k nějakému zdražení, ale MPI už nejde do Stylu a Monte Carlo nejde v 1.0TSI 70kw
Srpen 16, 20223 r před 3 hodinami, Dixik2 napsal: Ceník jedničkové Fabie: fabia_cze_2004_08_01.pdf 83 kB · 12 stažení Já ceník znám je tam krásně vidět, že např. MC je dnes lacinější než třeba ta Elegance tehdy, protože spousty věcí dnes co může mít Fabie IV tak tehdy ani nešlo.
Srpen 17, 20223 r Jako na první pohled by se mohlo zdát, že dát 550 - 600K na FIV MC 1.5 TSI DSG je šílený, ale v kontextu dnešní doby je to vlastně dobrá cena. FIV udělala oproti FIII velký krok dopředu, výbavu má hezkou a motor více než dostatečný. G8, ačkoliv to není přímý konkurent, začíná dnes už od 610K, úplný základ s 1.0 TSI 6M.
Srpen 17, 20223 r jj, auta jsou velmi levná, průměrná mzda za posledních 20 let se ztrojnásobila a třeba zrovna ta fabia stojí v podstatě pořád "stejně". Je to i vidět jaké verze lidi berou nyní a jaké dříve, s dnešní výplatou by HTP nikdo nekupoval. Z druhé strany, ta kvalita je diskutabilní...
Srpen 17, 20223 r Vam este neprislo vyuctovanie za vodu plyn a elektrinu ze tu pisete cosi o lacnych autach. Su drahe ako davno neboli a budu este drachsie, pac si ich nebudete moct dovolit.
Srpen 17, 20223 r Naopak, kdo včas podchytil, vykopal vlastní studnu, odpojil se od plynu, vrátil se k dřevu a na střeše si postavil solární Temelín, tak si bude moci ze získaných úspor dovolit místo jedné fábky rovnou dvě :-) ... Nemůžu si pomoci, ale FIV je dnes z hlediska cena/výkon to nejlepší, co může embasofirma nabídnout, drakonické faktury přiletí ve vyúčtování až na jaře, nebo v létě příští rok, takže ten, kdo má nějakou vatu ve štrozoku a nerozpustí ji za doplatek elektriky a plynu, koupí embéčko levněji než dnes ... bo lidi budou mít jiné starosti, než kupovat new wageny a skladové plochy budou po letech opět plné ...
Srpen 17, 20223 r před 1 hodinou, atlan napsal: Vam este neprislo vyuctovanie za vodu plyn a elektrinu ze tu pisete cosi o lacnych autach. Su drahe ako davno neboli a budu este drachsie, pac si ich nebudete moct dovolit. Nejsou drahé jako kdysi, v porovnání průměrné mzdy a ceny Fabie IV , ji dnes pořídím laciněji, než třeba Fabii I na přelomu století. Ano mohla by být o něco lacinější, pokud by se tam nemuselo cpát tolik předepsaných asistentů dle různých nařízení EU aj. To ceny bytů, bydlení, energií jsou poměrově podstatně dražší než na přelomu milénia. Upraveno Srpen 17, 20223 r od DušanV
Srpen 17, 20223 r Na druhou stranu dnes vyšla informace, že Citroen na svoje skladové vozy C3 a C3 Aircross (alternativa k Fabii IV a Kamiqu) dává celkem slušné slevy. Navíc tyhle vozy stále Citroen vyrábí a nabízí s dieselem. https://www.autorevue.cz/citroen-dava-na-modely-c3-a-c3-aircross-slevu-az-70000-kc-jeste-vetsim-tahakem-je-flexibilni-zaruka?utm_campaign=abtest196_discussion_timeline_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz Upraveno Srpen 17, 20223 r od DušanV
Září 16, 20222 r Dnes jízda s MC 1.5 TSI DSG.To.jak ten podvozek na 18 kolech filtruje nerovnosti na rozbité cestě,tak klobouček inženýrům co ho vyvíjejí. A motor,tahá mooc pěkně,že to dělá i géčka.V téhle motorizaci je to nejlepší Fabie,co kdy vyrobily.
Září 21, 20222 r 400tis. je za to auto hodně, ten interier je bída jako u i20. Zlatá předchozí, vnitřek hezčí, bez MIB3 a cena/provedení odpovídalo.
Září 21, 20222 r I20 to je plastová bída. Za mě má Fabie provedení plastů z podstatně lepší povrchovou úpravou než např. I20. A o proti Fabii 3 generace má Fabie IV kvalitnější plasty v interiéru.
Září 21, 20222 r FIV se dostala do našeho výběru auta na velmi dlouhou dobu a zajímalo by mě, jestli někdo dovede rozptýlit mé obavy z DSG7. Já to v domě nechci. Ale pokud nějak zásadně zapracovali na spolehlivosti, tak třeba názor změním.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.