vitezslav2 Vloženo 27. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2009 Můžu se zeptat,možná blbě.Fábie má jen jeden motorek na přední i zadní ostřikovače?Děkuji za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GaGaN Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 mela by mit dva motorky, jeden na predni a druhy za zadni. alespon to tu nekdo tak psal. je pravda ze by to jeden pres cely auto nezvladnul, takze ten jeden je nad LP podbehem a druhy primo pod tapecem 5. dveri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaD Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 (editace) ahoj, pročítal jsem si všechny příspěvky a nic jsem nenašel. z5 ke spojkám hadičky k zadním ostřikovačům.... kapalina mi nedojde od spojky u řidicí jednotky (zde vytéká) ke spojce v levé zadní kapse (sem prostě nedojde). Spojka nad LZ podběhem to taky není. Nevíte kde jsou další spojky? Díky JendaD Editováno: 27. leden 2010, autor: JendaD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Ahoj za řídící jednotkou je spoj tam se to rozpojilo. Motorek ostřikovače je jen jeden.Točí buď do leva nebo do prava , tím ostříkuje buď přední nebo zadní okno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaD Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 asi jsem se špatně vyjádřil. spojka za řid. jednotkou je v poho, jenom mi to nedoteče od této spojky za řid. jednotkou ke spojce na levym zadním podbehem. proto se ptam na dalsi mozne spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazy_doctor Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 tak oprava proběhla bez větších problémů, místo původní mozazné trubičky jsem tam dal měděnou 4mm silnou ( vnější průměr ) rubičku, ktrou je nutné kvůli trysce převrtat průměrem vrtáku 2,7mm ( pak tam tryska drží jako v původní trubičce ). Nejhorší je odvrtat starou zarezlou a bordelem zacpanou trubičku, která zůstane v osce stěrače. Teď to snad vydrží dýl než od výroby ( celkem by mě zajímalo kterej inteligent tam dal mozaznou trubičku s tloušťkou stěny max. 1 mm. - to by ukroutilo i malý děcko ) Ahoj, dobrý nápad, děkuji a dnes si to v hokně vyrobím, ale jak dlouhou jsi tu trubičku udělal? No a ještě při tom odvrtání té staré, zanesenou ji nemám, ale nerad bych tu trisku poškodil při odvrtávání. Díky za radu. Tápu nad tím už půl roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ropman Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 ahoj, prošel jsem fórum, ale tuto odpověď nenašel, v jiném vlákně kde jsem se ptal žádná odpověď ... tedy: rád bych se zeptal, jak na Fabii Combi vyměnit trysku ostřikovače zadního okna (ulomil jsem ji asi při odstraňování 2 cm ledu v letošní zimě). V jednom fóru jsem tu četl, že je snad třetí brzdové světlo upevněno pomocí plastových nožiček a dalo by se opatrně vyloupnout, ale že nožičky se rády lámou tak opatrně. (No, do tohoto se mi moc nechce, nevypadá to moc rozebíratelně). Jinde se zase psalo, že je potřeba odstranit plasty zadních dveří, které drží na takových kovových pružinkách / úchytech. Před chvílí jsem s tím trochu zápasil, jediné co se mi podařilo je vycvaknout ze dvou pružinek levý roh spodního plastu, ale jak se tak na to dívám, zpět už to dám asi těžko :-( Nemáte někdo postup jak ty plasty sundat a následně i nasadit abych se dostal k třetímu brzdovému světlu a mohl vyměnit trysku ostřikovače ? Ještě mě napadá jestli jsou ty pružinky napevno v karosérii (protože po zabrání se 2 nějak vycvakly z plastu a zůstaly ve dveřích), nebo je to tak, že až by se plasty nasazovaly, tak se vytažené pružinky nasunou nejprve do těch plastových úchytů v plastech a zastrčí do plechu dveří ? Vůbec nevím jak vypadá ta část co je v plechu a jak to funguje. Potom jsem viděl různé trysky ostřikovače pro Fabii - obyč za cca 30 Kč a pak nějakou za 200 Kč nebo víc. Má to smysl ? Kamarád si na svém autě měnil obyčejnou která stříká proudem kapaliny za trysku s rozprašovačem. Díky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ropman Vloženo 21. Červen 2010 Sdílet Vloženo 21. Červen 2010 tak se mi plasty podařilo odstranit, sice 2 plastové úchyty v jednom místě praskly, ale na funkci rostlináře a případné drnčení by to vliv mít nemělo. Boj byl vytáhnout tu kompletní trysku zadního ostřikovače z brzdového světla zadních dvěří, trochu jsem ji ožvejkal než povolila, ale co se mi nepodařilo, je vytáhnout kolínko napojené na hadičku z trysky. Ani náhodou. Ono nakonec to asi ani není třeba, protože z trysky se dá vytáhnout jen ten maličkej koncovej čurapant, takže zkusím pohledat kde by se dal koupit a pak už jen ho tam jednoduše zasunout bez jakékoliv další demontáže. Stejně tak, pokud bych měl něco na vytažení toho u(za)lomenýho koncovýho čurapantu, nebylo potřeba vůbec nic složitě demontovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aquafresh1 Vloženo 30. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2010 Caute, tecie mi nadrzka ostrekovaca, kedze ked nalejem medium, urobi sa mlacka pri prednom kolese. Vytecie mi to behom dvoch dni. Co vsetko budem musiet dat dole, aby som sa dostal k tej nadrzke? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 30. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2010 pokud ostřikovače fungujou a más senzor hladiny kapaliny v ostřikovačích, tak ti to bude týct u něj = sundej nárazník, na levé spodní straně nádržky by to mělo téct....pokud by jsi jí chtěl vyndat, tak si vytoč kola max doprava a sundej podběh u levého kola, ať to máš pěkně přehledný 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 potřebuji poradit. motorek na předních i zadním ostřikovače vrčí, voda zamrznutá není, ale nic z nich nestříká, kde hledat chybu. z auta nic neteče. jedná se o motor o 1.4 MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 (editace) Urcite mas nekde tu hadicku prerusenou .. nekape ti to jako mi? nejde to moc videt az po chvili ..je to na podvozku jak jsou ty jeho ochrane kryty tak v jednom z nich no a chci se zeptat jak se k tomu dostat A jestli to je jen spojka prerusena a nebo cela hadicka znicena.. prihazuju foto kde mi to kape v motoru jsem se dival a zadna hadicka neni rozpojena vse pevne drzi .. a ted kdyz tam mam docela dost vody .. vadi to moc? mela by tam byt smes do -30 nezamrza to ale co to udela v tom malem mnozstvi a omlouvam se za kvalitu nejak mi cukla ruka http://pictureup.cz/picture/verejny/13011301zde.jpg Tady mi to nejak nechtelo nahrat ten obrazek Editováno: 1. Únor 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capillus Vloženo 12. Únor 2011 Sdílet Vloženo 12. Únor 2011 (editace) Ahoj lidi, zkusíte mi prosím taky pomoct? Taky mám problém s ostřikem oken. Čerpadlo se netočí, resp. po stisknutí páčky ostřiku se párkrát líně zatočilo, z trysek vytryskl velmi slabý proud a po cca 2s konec. Při dalším bezprostředním pokusu se už ani nezatočilo. Po dni odpočinku se zase na 2s rozběhlo a konec. Stěrače stírají normálně. Vyměnil jsem čerpadlo za nové a ouha, pořád se netočí. Rozdělal jsem ovládací páčku pod volantem - kontakty vypadají jak nové, orientačně jsem je proměřil multimetrem - vše se zadá OK. Tipnul bych si na přechodový odpor kdesi v cestě - možná koroze někde v konektorech. Nevíte, jestli je v cestě relé, případně jaké má označení? Prohledal jsem co se dalo, ale zdá se, že tam není. Není někde v motorovém prostoru konektorová spojka na kabelu k čerpadlu? Budu to muset celé projít, tak by se hodily nějaké tipy. Jde o HTP (40kW). Díky moc! Editováno: 12. Únor 2011, autor: capillus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Mám tiež problém s ostrekovačom,presnejšie predný aj zadný ostrekovač funguje,len mi tečie z nádržky,pravdepodobne v spoji kde je do nádržky nasunuté čerpadlo,asi cez to gumové tesnenie.Dnes som dal dole koleso a podblatník a skúšal som sledovať odkiaľ tečie.Chcel som vymeniť to tesnenie no v predajniach kde som bol mi povedali že to gumové tesnenie ani nepredávajú. Preto sa pýtam,dá sa tá gumička kúpiť aj samostatne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Teče to opravdu tím těsněním? Pokud jo tak na motorek navlékni bužírku tím se zvětší a bude lépe těsnit. Gumičku nedostaneš ani s novým motorkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 To to majú: http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/pruchodka-motorku-ostrikovace-do-nadobky-12x65:1d00e51272203ac6 ešte mať takú bužírku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Možno by pomohla silikonová páska,tú mám skúsim omotať,keď pomôže kúrenárom,uvidíme..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Myslel som TEFLÓNOVÚ pásku a nie silikónovú,sorry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Koupil jsem jí v origo sevisu za 20kč,jen jsem si napsal číslo dílu aby tam věděly o co jde a obědnaly mi jí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 Mohol si napísať to číslo dielu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 27. Únor 2011 Sdílet Vloženo 27. Únor 2011 Takže kúpil som v škoda salóne tú prechodku za 52 centov,vymenil,no aj tak sa mi objavila pod autom sice maličké nakvapkané miesto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 Problém vyriešený,kúpil som motorček ostrekovačov a je pokoj.Iba spomeniem že v značkovom salóne zaň pýtali 52€,v obyčajnej predajni autodielov za 16€,trochu rozdiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 Já už zadní ostřikovač nepoužívám v dešti se to setře a když je sucho tak vidim normálně.. mám někde poškozenou hadičku u motůrku a když ostřikuju zadní okno tak mi začne kapat, ale přestane..když ostřikuju přední tak je to OK. Snad je moje teorie prasklé hadičky správná, protože prý to může být poškozený motůrek.. Ale hrabat se v tom a dávat to někam kvůli tomu, když to funguje se mi nechce.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kotelak Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 AHoj, lidi nikdej sme nenašel odpověd na moji otázku tak se obracím sem. Mam problém s tím že u motorku k ostřikačům mám prasklé kolínko a uplně se rozpadlo pořidil jsme nové ale nejde mi do hadičky nasadit. Nevíte jak ho nahradi nebo nandat? Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kotelak Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 AHoj, lidi nikdej sme nenašel odpověd na moji otázku tak se obracím sem. Mam problém s tím že u motorku k ostřikačům mám prasklé kolínko a uplně se rozpadlo sice jsem pořídil nové, ale nejde mi do hadičky nasadit. Nevíte jak ho nahradi nebo nandat? Nebo jak to dat do kupy aby mi to tam pořád nekapalo? Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.