psurn Vloženo 20. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2016 řekl bych motorek, který má slabý výkon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koko Vloženo 20. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2016 Bohužel motorek vyzkoušen nový, nicméně pořád to samé. Dík za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matess9 Vloženo 8. Březen 2017 Sdílet Vloženo 8. Březen 2017 Zdary,jaký motorek kupujete jako náhradu za originál a dobře funguje? Díky M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Březen 2017 Sdílet Vloženo 8. Březen 2017 Pokaždé jsem kupoval to nejlevnější, co bylo (do cca 150 Kč), a ve všech případech to funguje i do dnes. Ten motorek podle mě není primárně náchylný, jen v něm nesmí nic zmrznout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matess9 Vloženo 9. Březen 2017 Sdílet Vloženo 9. Březen 2017 Ok,teče mi to v tom válečku u tý membrány.Jsem to zalepil kvalitním tmelem a uvidím a kdyžtak objednám jiný Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gtride Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 (editace) Presne aj môj problém tieklo mi to cez dvojcestný ventil na motorčeku ostrekovačov. Originál motor okolo 50 eur tak FEBI BILSTEIN 26259 za 6 eur musí stačiť Ešte kto by potreboval číslo dielu tesnenia medzi čerpadlo a nádobku 443 955 465 431 955 465 Editováno: 20. Říjen 2017, autor: gtride doplnenie komentára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanT Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 Koupil jsem nějaký neoriginální čerpadlo a při ostřikování z něj vypadávaly hadičky... Tak jsem rozebral u toho původního čerpadla ten dvoucestný ventil, utěsnil silikonem a je pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wen Vloženo 28. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2017 (editace) Ahojte, mal som priesak kvapaliny v motorčeku zadného stierača. Pri rozoberaní sa mi podarilo "doraziť" tú spojku hadičky. Vedel by mi niekto poradiť kde by som zohnal náhradný diel? Ďakujem Editováno: 28. Říjen 2017, autor: Wen úprava textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 4. Únor 2018 Sdílet Vloženo 4. Únor 2018 Vcera som sa dostal k motorceku nakolko som mal podozrenie ze mosadzna trubka veducu k triske je prelomena a potvrdilo sa to, tento diel asi samotny zohnat nejde, podarilo sa mi to zatial opravit silikonovou hadickou ktora sa dava do motorovych pil z nadrze do karburatora, trosku je problem ze hadicka je poddajna a teda ma miernu snahu sa pootacat za stieracom, mosadznu trubku som musel odvrtat lebo bola zahrdzavena v dutej skrutke stieraca. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bombos3 Vloženo 17. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2018 Zdravím Na Fabii hatchback 2005 mám nějak zvláštně řešený ostřik zadního okna. Drtivá většina kapaliny odteče rovnou na SPZ a ne na okno. Motorek a vedení je předpokládám ok, jelikož kapaliny je dost. Spíše si říkám, že by tam snad měla být nějaká tryska? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 18. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2018 Tryska je pod tím víčkem uprostřed stěrače samozřejmě. Víčko jde odklopit i celé sundat. Zkus trysku pročistit jehlou. Mě to jednou pomohlo. A zkontroloval bych jestli mě po delším ostriku zadního skla někde nekape voda pod autem. Může být jen lehce uvolněná hadička u motorku vepředu a nemá to dostatečný tlak. Popřípadě pokud nekape z kufru něco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bombos3 Vloženo 18. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2018 (editace) No já si právě myslím, že ta tryska chybí. Původně tam nebylo ani to víčko. Když to řeknu blbě, tak voda stříká přímo do té krytky. Jenom si nějak nedovedu představit, jestli je ta tryska kompletně pryč nebo je zalomená. Editováno: 18. Srpen 2018, autor: Bombos3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 19. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2018 Zkus to vyfotit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 19. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2018 Bombos3 odklop tu kritku a mrkni ci tam tu trisku vobec mas, nasledne by som zobral dole vnutorny krit 5dveri stiahni hadicku veducu do stieracovej skrinky zo skrinky odskrutkuj plechovy krit a s nim vytiahnes aj mosadznu tenucku trubicku ktora vedie vodu na trisku skontroluj ci ta mosadzna trubicka je cela nakolko choroba tychto trubiek je odhnit a odlomi sa,teda je mozna ze polovica trubicky sa stratila aj s triskou. Opravna sada je drahsia ako celi motercek, ten sa vsak oplati z vrakoviska no zase je potrebne skontrolovat v akom je stave prave tato trubicka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 19. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2018 Podle té fotografie to vypadá,že tam tu trysku vůbec nemáš! Ten kryt zadního stěrače je součástka,kterou rády strhávají kartáče myček. Mohlo se stát,že se při tom ulomila i ta tryska.Případně se podívej na jinou Fábii,jak to má správně vypadat,když je ten ostřikovač funkční. A ten kryt by měl jít odjistit na straně naproti stěrači zespodu vyháknout a odklopit nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 19. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2018 Tak jsem to myslel. Vyfotit z odklopenou krytkou. Taky mi přijde že tam triska není a stříká ti to dírkou přímo do krytky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bombos3 Vloženo 19. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2018 Tak tam asi opravdu není :-/ Dá se vyměnit jenom ta tryska? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 19. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2018 No je ulomená. Odmontovat stěrač a jak už tady někdo psal z druhé strany rozebrat a vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bombos3 Vloženo 19. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2018 Ok, takže koupit novou trysku, odšroubovat tu narezlou matičku, sundat tapec 5. dveří a už bych měl vidět, jak to napojím na trubičku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 19. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2018 Přesně. Možná ze na YouTube bude i video. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 19. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2018 Ziadnu narezlu maticku nemusis sundavat, sundej tapec a na motorceku je plechovej krit a drzi ho asi 5skrutek tie odskrutkuj a das dole plech a na nom je mosadzna trubicka tu vytiahni a skontroluj ci je cela nezlomena a na konci musis odstranit zalomenu trisku, ked tu trubicku budes davat naspat precisti tu dutu skrutku ktora ide cez sklo a premaz ju vazelinou a az potom vrat mosadznu trubicku, takto predlzis zivotnost aj funkcnost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bombos3 Vloženo 19. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2018 Ok, teď tomu rozumím. Díky Časem na to mrknu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bombos3 Vloženo 25. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2018 Takže nakonec byla opravdu zalomená ta tryska. Bohužel nebyl venku ani kousek té zalomené a vůbec nešla ven, takže jsem jí musel zatlačit dovnitř mosazné trubčky. Nyní již vše funguje ok :-) Teda pominu-li, že se mi podařilo ztratit "cvoček" tapecu někde v plechu zadních dveří Měl jsem sebou USB endoskop a stejně jsem ho nenašel.... za jízdy slyšet není, ale za to při každém otevření a zavření 5. dveří. Podle zvuku je někde v úrovni SPZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 21. Únor 2021 Sdílet Vloženo 21. Únor 2021 V 13. 11. 2006 na 19:57, profor napsal: no v kufri je další spoj ako je lavy C stlpik tak podnim, niekde som to tu postol ten obrazok tak hladaj.. viz. obrazek vyse Presne tam som to mam rozpojene a od kupy som sa trapil,rozobral zadny tapacir,dal dole podblatnik a hladal rozpojenie pri cerpadle,alebo v motorovom priestore a ono to bolo v tom cecku.Este som si aj trysku vzadu posteloval spendlikom,lebo striekala az na strechu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 22. Únor 2021 Sdílet Vloženo 22. Únor 2021 (editace) V 27. 11. 2007 na 15:40, Dave33 napsal: To ještě nic není zjistil jsem, že mě teče kapalina s ostřikovačů tak jsem to rozdělal a teklo to z toho rozdělovače co je pod motorkem, tak to vezmu a jdu do škodule a borec mě říká nemáme, ale stojí 1300kč !!! mám ho objednat, tak jsem myslel, že ho vezmu něčím přes hubu, ale on za to nemůže. Presne aj mne sa stracala kvapalina,nakvapkane vzdy rano pred lavym kolesom,tiekol presne ten rozdelovac na motorceku,kupeny novy od Mayle,ale zda sa mi,ze tam siel nejako lahko dovnutra a mam pocit,ze slabo drzi...je mozne,ze uz je roztiahnute to tesnenie medzi motorcekom a nadrzkou?Nema niekto cislo dielu? Tak som nasiel... 431 955 465 Editováno: 23. Únor 2021, autor: Patrik1971 Doplnenie cisla dielu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.