Říjen 18, 200816 r Krisalp je zakladni guma mirne nad urovni Barumek. Ja sem rozdil Polaris/Krisalp nepoznal uz jenom kvuli tomu, ze sem potreboval vymenit jenom dve kvuli rozflakanymu kolu. Osobne sem se presvedcil, ze nakup v urovni Klebr/Barum/Matador se projevi jak na spotrebe, tak na vydrzi. S Michelinama pokles spotreby na letnich u Feldy o 0,4l a sjizdely se vyrazne min. Za sezonu sem mel rozdil v cene zpatky jenom na palivu. Ted budu mit konecne neco lepsiho i na zimu, tak su hodne zvedavej. Jinak dobra zprava - Alpin PA3 se delaji i v 195/55 R15. UG7+ bohuzel ne a neni jich o moc vic. Upraveno Říjen 18, 200816 r od bojler
Říjen 19, 200816 r Já už přezul na zimní. To je legrační, jak se auto chová najednou jako angličák. Myslím tím, že jede skoro samo, jako když pořádně strčíte do autíčka na linoleu :D. Abych vysvětlil, ze 195 jsem přezul na zimní 165 a úbytek valivého odporu je hoodně znát
Říjen 20, 200816 r auto jede jakoby lehce. Protože nejezdím do hor, nebo nějak agresivně, tak proto ten nejmenší a nejlevnější rozměr (+Polaris 2).Rozdíl v chování na dálnici či v zatáčkách při běžné jízdě není nijak zásadní, o hooodně je pohodlnější jízda po děravých a hrbatých silnicích Phy a Stč kraje (než po 195)
Říjen 20, 200816 r auto jede jakoby lehce. Protože nejezdím do hor, nebo nějak agresivně, tak proto ten nejmenší a nejlevnější rozměr (+Polaris 2).Rozdíl v chování na dálnici či v zatáčkách při běžné jízdě není nijak zásadní, o hooodně je pohodlnější jízda po děravých a hrbatých silnicích Phy a Stč kraje (než po 195) Ale ze zadu to musí vypadat dost srandovně na pneu 165 a ještě bez zástěrek
Říjen 20, 200816 r Když jsem měl "zimní" 165 tak byly o hodně tišší než "letní" a oproti 195 žraly o 0,3-0,4 L/100 míň. Při jízdě však auto hůř brzdilo a v zatáčkách i míń sedělo asi o 15-20km/hod dolu.
Říjen 21, 200816 r Ale ze zadu to musí vypadat dost srandovně na pneu 165 a ještě bez zástěrek zástěrky mám Myslím, že spotřeba je o ty 0.3 nižší, v zatáčce to asi není tak super stabilní jako 195, ale není to nic, co by majitel nemohl předvídat.
Říjen 21, 200816 r Taky uz mam pripraveny 165 na zimu. Uz se tesim jak se zlehci rizeni a zvedne se komfort jizdy po nasich silnicich. Zas to auto bude vypadat hrozne
Říjen 22, 200816 r Mne čeká přezouvání v sobotu (195/55 Polaris2) a jsem zvědavý,jak na tom bude cena za přezutí oproti loňsku. Loni totiž servisák prskal,že mám pneu z netu a ne od něj. Kolik dáváte za přezouvání vy?
Říjen 22, 200816 r Mne čeká přezouvání v sobotu (195/55 Polaris2) a jsem zvědavý,jak na tom bude cena za přezutí oproti loňsku. Loni totiž servisák prskal,že mám pneu z netu a ne od něj. Kolik dáváte za přezouvání vy? To se nevyplatí, co zaplatíš 2 x ročně za přezouvání to jeden disk a ještě se přezouváním ničí gumy
Říjen 22, 200816 r Jasně, přezouvání pouze gum-plášťů je podle mě hloupost.....ničí se tím gumy. Disky zase tak drahý nejsou. Pak je přezutí hotový raz dva. Já takhle odrovnal gumy na starým peugeotu...
Říjen 23, 200816 r A máš zimné aj letné rovnaký priemer? Ja som pozeral len tak zbežne Michelin A3 14" je odhadom cca o 1 cm menší priemer ako 15" Bridgestony.. takže tacho ukáže niečo viac km a počítač menšiu spotrebu
Říjen 24, 200816 r mam cely kola, takze hever, ruce a jedu. JJ taky me ceka hever. Premyslim, ze to budu delat pristi patek mozna nedeli. zatim rano sice uzje na OV kolem 3-4 stupnu, ale pres den jeste kolem 12. takze zatim cekam. Holt, ale jinak jsem si uz zatrenoval nekolikrat, protoze jsem mel 2x mikro dirku v plasti z boku. Jen nevim, jestli vyrobni vada, nebo neci bodec. byly hodne mikro, takze jsem klidne s tou dirou dojel z olomouce az do brna a jeste po nekolikha hodinach po zaparkovani to nebylo uplne vyfoukle.
Říjen 24, 200816 r To se Vám chce blbnou s heverem? ....v servisu / pneuservisu Vás přehození stojí cca 200,-Kč
Říjen 24, 200816 r To se Vám chce blbnou s heverem? ....v servisu / pneuservisu Vás přehození stojí cca 200,-Kč No me to treba za ty 200,- stoji, nehlede na to, ze kdybych prezouval jen gumy, tak budu muset koupit drahy zimni 185(195)/55/R15 pneu
Říjen 24, 200816 r omlouvam se za OT ale nenapadlo me kam jinam to napsat....hele jak se vam chova room ev. fabia v zime?zvazujeme tyhle dve auta jako druhy do rodiny a protoze bydlim v horach a zatim vsechny auta byly 4X4 tak se toho trochu obavam.pripadne bych uvital vase tipy co si do auta prikoupit co se tyka zimy.
Říjen 25, 200816 r To se Vám chce blbnou s heverem? ....v servisu / pneuservisu Vás přehození stojí cca 200,-Kč mnoo proste si to rad prezuju sam. Pritom udelam kontrolu spodku. Srouby si utahnu tak, abych veril, ze to bude OK. Z pneuservisu se mi uz stalo, ze byli nedotazeny, nebo naopak na kref. Je jasny, ze to jsou vyjimky, ale me to nic neudela, nadejcham se cerstvyho vzduchu a mam z toho dobrej pocit.
Říjen 25, 200816 r omlouvam se za OT ale nenapadlo me kam jinam to napsat....hele jak se vam chova room ev. fabia v zime?zvazujeme tyhle dve auta jako druhy do rodiny a protoze bydlim v horach a zatim vsechny auta byly 4X4 tak se toho trochu obavam.pripadne bych uvital vase tipy co si do auta prikoupit co se tyka zimy. mnoo rozhodne poradni zimaky a retezy. R a FII se chovaj podobne. Do R se vic opira vitr, ale zase je vzadu sirsi, takze ma niz teziste. Spis res ucelnost, penize a libivost. Rozhodne se ti hodi kompletni elektronika. ABS je standard, ale ASR i ESP na tech horach tutove vyuzijes.
Říjen 25, 200816 r Mam R scout s ESP, to znamena plna elektonika na podvozku, byl jsem s nim v dolomitech v zime, vsude hory snehu a nikde jsem s nim nezapadnul ač je to předokolka. rozhodne ASR a ESP super volba...
Říjen 27, 200816 r Tak prvni kilometry s Michelin Primacy Alpin 3 (PA3) - kladny i zaporny. Sice jsou kola evidentne tissi nez z vyroby nacpany letni Brdigestone Turanza, ale auto se bohuzel take na nerovnostech vic pohupuje. Zvykl sem si rychle na tvrdej podvozek a zde casto hlasane kofortni tlumeni nerovnosti na pneumatikach s vyssim profilem se jaksi nedostavuje Predstava nazutych 14tek je desiva.. ... uvidim co to udela po dofoukani na tlaky pro plny zatizeni.. Upraveno Říjen 27, 200816 r od bojler
Říjen 28, 200816 r mnoo rozhodne poradni zimaky a retezy. R a FII se chovaj podobne. Do R se vic opira vitr, ale zase je vzadu sirsi, takze ma niz teziste. Spis res ucelnost, penize a libivost. Rozhodne se ti hodi kompletni elektronika. ABS je standard, ale ASR i ESP na tech horach tutove vyuzijes. Ok no...s M.nine ste me asi presvedcili a budu to smerovat ke R scoutu...jeste malickost k ucelnosti...narve tam zenska kocarek aniz by musela sklopit sedacky vzadu?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.